Wk sprintquote:Op zondag 12 januari 2014 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alphaville kwam niet uit de speakers in Hamar toch?
Ja, ik snap dat het in Nagano isquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Montov het volgende:
Morgen even uitfietsen, en daarna de focus op het WK Sprint. Maar uiteraard wil ik pas over 4 weken in supervorm zijn.
Bert Maalderink: "Zorgt het opstaan om 6:00 niet voor een jetlag? Is dat schadelijk voor Sochi?"
"Met het hele Fok-team hebben we een route uitgestippeld riching Sochi, en daarin past deze wedstrijd. Hierdoor houden we wedstrijdritme en de juiste luchtcirculatie."
Baas.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Montov het volgende:
Morgen even uitfietsen, en daarna de focus op het WK Sprint. Maar uiteraard wil ik pas over 4 weken in supervorm zijn.
Bert Maalderink: "Zorgt het opstaan om 6:00 niet voor een jetlag? Is dat schadelijk voor Sochi?"
"Met het hele Fok-team hebben we een route uitgestippeld riching Sochi, en daarin past deze wedstrijd. Hierdoor houden we wedstrijdritme en de juiste luchtcirculatie."
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Montov het volgende:
Fatkulina op een piek zou Richardson in matige vorm wel aan kunnenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef Arcee het volgende:
WK Sprint
Helaas geen Mo bij de mannen. Zou een mooi duel met Michel Mulder zijn geweest. Die zo eigenlijk geen concurrent heeft.
En geen Lee bij de vrouwen waarschijnlijk. Maar daar is Richardson sowieso veruit favoriet.
Maar die doet niet mee, las ik ergens.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fatkulina op een piek zou Richardson in matige vorm wel aan kunnen
Het verschil in je simulatie van 0.09 tussen Blokhuijsen en Verweij was akelig dichtbij de werkelijkheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef SchaatsStats het volgende:
[..]
In de zomer ziet hij er zo uit:
[ afbeelding ]
Om 6:00 de ISU stream aanzetten, pauzeren, slapen, en bij het wakker worden weer op play klikken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef Felagund het volgende:
Zin in, wel jammer dat het zo vroeg is. Ik weet nog niet of ik dit live ga volgen.
twitter:ShaniDavis twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 14:36:36'Snelste' - my favorite Dutch word! #fastest "@SchaatsStats: Snelste 25 mannen op de sprintafstanden in Nagano: http://t.co/V7krEUGchq” reageer retweet
Leuke tweet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:58 schreef Montov het volgende:
twitter:ShaniDavis twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 14:36:36'Snelste' - my favorite Dutch word! #fastest "@SchaatsStats: Snelste 25 mannen op de sprintafstanden in Nagano: http://t.co/V7krEUGchq” reageer retweet
Kan het altijd proberen idd, in bed schaatsen kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:27 schreef Montov het volgende:
[..]
Om 6:00 de ISU stream aanzetten, pauzeren, slapen, en bij het wakker worden weer op play klikken.
http://www.nusport.nl/sch(...)jnlijk-schieten.htmlquote:Favoriet Mo laat WK sprint waarschijnlijk schieten
Tae-bum Mo laat het WK sprint van komend weekend in Nagano waarschijnlijk aan zich voorbij gaan. De regerend olympisch kampioen op de 500 meter staat niet op de voorlopige deelnemerslijst.
Donderdag bevestigt de internationale schaatsunie ISU de namen die zullen starten en de verwachting is dat Mo daar niet bijstaat.
De leider in het World-Cup klassement van de 500 meter werd beschouwd als één van de grote favorieten voor de wereldtitel in Japan.
Michel Mulder, regerend wereldkampioen sprint, baalt van de vermeende afwezigheid van Mo. "Ik vind het erg jammer dat ik het niet tegen mijn grootste concurrent op kan nemen."
Mo verscheen woensdag wel op een persconferentie van de Zuid-Koreaanse ploeg in Seoul om vooruit te blikken op de Spelen in Sotsji. Hij kijkt ernaar uit om zijn titel te verdedigen in Rusland.
Dat is juist mooi manquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:39 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik ga vrijdag op stap, dus dat wordt hem niet en ik ben te oud om na zo'n nacht meteen voor het scherm te gaan zitten. Maar zondag ochtend lijkt het me wel leuk, lekker met laptopje in bed
huh? okt was toch gewoon overdag?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is juist mooi man
Heb ik ook gedaan met het okt.Dat zijn de mooie dingen des levens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |