De Chef Sport van de NOS heeft vooral hoofdbrekens wie hij nou bij Studio Voetbal aan tafel moet zetten.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat ik Chef Sport moet worden bij de NOS, dan wordt het allemaal veel beter.
Genee hoeft dan tenminste niet Engels te praten met Sven Kramerquote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schaatsen lijkt me wel een RTL7 sport.
ik denk dat de Chef Sport de Chef Voetbal aan tafel gaat zettenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Chef Sport van de NOS heeft vooral hoofdbrekens wie hij nou bij Studio Voetbal aan tafel moet zetten.
Die deed ook niet mee, dus niet heel rullevant. Of hadden ze het er wel de hele tijd over?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Montov het volgende:
Ze hebben het amper over Sven Kramer gehad.
Corgod of Dongod.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef marcodej het volgende:
Blokkie belt met Ruttegod? Of met Willygod?
Wat ik me afvroeg:quote:
En wie is dat dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat de Chef Sport de Chef Voetbal aan tafel gaat zetten
Dat is Johans legerpet.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg:
Waarom heb je nog een sinterklaas UI?
Of is dat geen mijter?
Arno is de chef voetbalquote:Op zondag 12 januari 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de witte chinees aka Arno Vermeulen
Joh, kan mij dat nou verrotten.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg:
Waarom heb je nog een sinterklaas UI?
Of is dat geen mijter?
Nou ik niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Mani89 het volgende:
Daar zou ik wel een scheve schaats mee willen rijden.
Succes ermee.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Mani89 het volgende:
Daar zou ik wel een scheve schaats mee willen rijden.
Echt een helder licht is het al niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nu echt doodziek van alle die nietszeggende open deuren van Pauline. Doe uit dat licht.
http://instantrimshot.com/quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Echt een helder licht is het al niet.
Niemand kan dat, behalve Sven.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan in het buitenland nooit naar de NOS stream kijken.
Als KPN je sponsort kan het blijkbaar wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan in het buitenland nooit naar de NOS stream kijken.
Hij reed het als een 1000 meter! Ho-HO. Kijk-kijk-kijk, wat een tussennronde zonder luchtcirculatie.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef wimderon het volgende:
Die versnelling van Verweij op de laatste kruising gaat ons nog jaren bijblijven uiteraard
Daarom geloof ik het ook niet. Is vast een edit van Martijn Hendriksquote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand kan dat, behalve Sven.
Het was in het geheim Arno op de NOS redactie.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom geloof ik het ook niet. Is vast een edit van Martijn Hendriks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |