De Chef Sport van de NOS heeft vooral hoofdbrekens wie hij nou bij Studio Voetbal aan tafel moet zetten.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat ik Chef Sport moet worden bij de NOS, dan wordt het allemaal veel beter.

Genee hoeft dan tenminste niet Engels te praten met Sven Kramerquote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schaatsen lijkt me wel een RTL7 sport.

ik denk dat de Chef Sport de Chef Voetbal aan tafel gaat zettenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Chef Sport van de NOS heeft vooral hoofdbrekens wie hij nou bij Studio Voetbal aan tafel moet zetten.

Die deed ook niet mee, dus niet heel rullevant. Of hadden ze het er wel de hele tijd over?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Montov het volgende:
Ze hebben het amper over Sven Kramer gehad.

Corgod of Dongod.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef marcodej het volgende:
Blokkie belt met Ruttegod? Of met Willygod?

Wat ik me afvroeg:quote:

En wie is dat dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat de Chef Sport de Chef Voetbal aan tafel gaat zetten

Dat is Johans legerpet.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg:
Waarom heb je nog een sinterklaas UI?
Of is dat geen mijter?

Arno is de chef voetbalquote:Op zondag 12 januari 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de witte chinees aka Arno Vermeulen

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |