Maar wel pas als je ook echt op het gesprek geklikt hebt. En bij WA als je de "home page/totale lijst" opent al.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Is ook bij FB Messenger zo...zie je ook of iemand je bericht heeft gelezen
Nice, als dit werkt ben je een heldquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Android? Dan uitzetten dmv whatsapp+
Bij Whatsapp plus kan je dit idd uitzetten ala iOS.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nice, als dit werkt ben je een held
Op iOS doe je gewoonquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Bij Whatsapp plus kan je dit idd uitzetten ala iOS.
Enige manier voor online communiceren is voor jou dus FOK!?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:55 schreef raptorix het volgende:
Ik gebruik geen enkele chatapplicatie, en dat bevalt prima.
Ik stuur soms berichtjes via Facebook, en anders gewoon mail.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Enige manier voor online communiceren is voor jou dus FOK!?
Klopt. Android heeft dat standaard nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:27 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Op iOS doe je gewoon
Whatsapp>instellingen>chatinstellingen>geavanceerd>laast gezien aan/uit
Dit inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Terwijl je als je alle berichten telt je 0.0000000000000000000001 cent per bericht betaald
Mail.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik stuur soms berichtjes via Facebook, en anders gewoon mail.
Wat is er mis met mail? Ik hoef teninste niet de godganse dag op me GSM nietzeggende berichtjes te beantwoorden.quote:
Mail krijg je meestal pas na een halve dag reactie. Niet iedereen heeft push-mailquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is er mis met mail? Ik hoef teninste niet de godganse dag op me GSM nietzeggende berichtjes te beantwoorden.
Laptops zijn ook PC's hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
PC's thuis hebben staan anno 2014![]()
![]()
![]()
"GSM".quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is er mis met mail? Ik hoef teninste niet de godganse dag op me GSM nietzeggende berichtjes te beantwoorden.
Ik hoef ook helemaal niet direct actie, en als ik dat wel verlang kan ik altijd nog bellen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:43 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mail krijg je meestal pas na een halve dag reactie. Niet iedereen heeft push-mail
Bellen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik hoef ook helemaal niet direct actie, en als ik dat wel verlang kan ik altijd nog bellen.
Ik bel max 10 minuutjes per maand.quote:Op donderdag 16 januari 2014 06:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Bellen.
Hebben ze al wel stromend water uitgevonden in die hoek van de wereld waar jij zit?
Alhoewel je in met bellen wel gelijk alles kan melden wat je in 50 Whatsapp berichtjes doet. Bellen is sneller.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik bel max 10 minuutjes per maand.
het gaat mij erom dat ik geen zin heb om de hele dag oeverloze nutteloze berichtjes te lezen, ik vraag me zo af wat men zoal bespreekt op whatsapp? Als ik iemand spreek maak ik gewoon afspraken, en de rest hoor ik wel als ik die persoon spreek. De rest is voor mij tussendoor irrelevant, daarnaast ben ik veel te druk met nuttige dingen zoals Fokken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Alhoewel je in met bellen wel gelijk alles kan melden wat je in 50 Whatsapp berichtjes doet. Bellen is sneller.
Je moet ff google'en want je kunt het resettenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Het leuke is, hij kan Whatsapp niet meer gebruiken sinds vandaag omdat het dus afliep. Hij is nu iedereen aan het overhalen Viber te installeren. Silly boy.
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Je moet ff google'en want je kunt het resetten
Anders lees je de OP even.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar liefst 90 cent
Dit valt zelfs niet onder gierig, dit valt onder waanzin. Laat je de volgende keer eerst nakijken voordat je wat op FOK! post.
Er is niemand die jou een berichtje zou sturen, dus dat is gewoon een excuus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat ik geen zin heb om de hele dag oeverloze nutteloze berichtjes te lezen, ik vraag me zo af wat men zoal bespreekt op whatsapp? Als ik iemand spreek maak ik gewoon afspraken, en de rest hoor ik wel als ik die persoon spreek. De rest is voor mij tussendoor irrelevant, daarnaast ben ik veel te druk met nuttige dingen zoals Fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |