Rationeel gezien zou ik ook zoiets zeggen. Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik dit in de praktijk wellicht te veel zou vinden omdat ik (/we) gewent zijn dat producten voor de smartphone niet meer dan een paar euro kosten, dan wel gratis zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoeveel zouden jullie overhebben voor WA dan? Ik zou pas boven de 10/15 euro per jaar gaan twijfelen om over te stappen
5 euro per jaar zou ik er voor over hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:47 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Rationeel gezien zou ik ook zoiets zeggen. Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik dit in de praktijk wellicht te veel zou vinden omdat ik (/we) gewent zijn dat producten voor de smartphone niet meer dan een paar euro kosten, dan wel gratis zijn.
Mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:30 schreef Marco001 het volgende:
Mijn Whatsapp werd vorige week nog gratis verlengd terwijl ik eigenlijk had moeten gaan betalen.
Apple is klachtwaardig.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef eend112 het volgende:
Volgens mij kan je met de iPhone alleen met creditcard betalen of zo'n kaart van 10 euro waar je voor de rest toch niks mee doet. Dat is wel klachtwaardig
Nul noppes. Als er geen whatsapp zou zijn, dan zou ik wel sms-en ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoeveel zouden jullie overhebben voor WA dan? Ik zou pas boven de 10/15 euro per jaar gaan twijfelen om over te stappen
Wat een ongelofelijke pisnicht is die vriend van je zeg. Zulke mensen zou ik direct uit mijn omgeving elimineren. Geklaag en boze brieven schrijven om een dienst waar je nog geen euro per jaar voor moet betalen maar waarmee je wel honderden euro's aan sms-kosten bespaartquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:19 schreef alwaysonhold het volgende:
Haha, veel mensen die het weer verlengd hebben gekregen. Apart, de vriend van me heeft Whatsapp gemaild waarom hij niet een verlenging kreeg. Whatsapp stuurde terug dat dat het nieuwe beleid nu is. He is screwed :p
Ik weet zeker dat ik WhatsApp al meer dan 12 maanden op m'n telefoon (Android) heb. Ik heb nog nooit een bericht over betaling gezien.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Android? Neehoor, gewoon 12 maanden gratis, daarna betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Dan heb je voor 15 jaar genoeg pikquote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Moet je wel gelijk ¤15 iTunes kaart kopen dat is toch bullshit.
Heb geen creditcard nee, en iTunes ondersteunt geen iDeal.
jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:53 schreef LintuxCx het volgende:
Betalen voor WhatsApp
Telefoonnummers in plaats van e-mail adressen
Betalen voor WhatsApp terwijl er al een gratis chatclient op je tardphone staat
Waarom een chat applicatie die alleen op achterlijke kleine kutschermpjes werkt (ipv dat je thuis gewoon door kunt praten vanaf je PC) populair kan worden ontgaat me nog steeds.
PC's thuis hebben staan anno 2014quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:53 schreef LintuxCx het volgende:
Betalen voor WhatsApp
Telefoonnummers in plaats van e-mail adressen
Betalen voor WhatsApp terwijl er al een gratis chatclient op je tardphone staat
Waarom een chat applicatie die alleen op achterlijke kleine kutschermpjes werkt (ipv dat je thuis gewoon door kunt praten vanaf je PC) populair kan worden ontgaat me nog steeds.
Ik heb al meer dan 2 jaar whatsapp, en heb nooit betaald, op mn HTC sensation.. Heb dit eerder gehoord, maar tis mij niet duidelijk wanneer en door wie er betaald moet worden..quote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hebben ze een iPhone gehad met Whatsapp. Die gaven onbeperkte toegang, nu ook niet meer.
Android? Dan uitzetten dmv whatsapp+quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Het kutste aan whatsapp is nog wel die tijd die iedereen kan zien. En ook terwijl je een specifiek gesprek nog niet geopend hebt.
daarom beter FB messenger
Is ook bij FB Messenger zo...zie je ook of iemand je bericht heeft gelezenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Het kutste aan whatsapp is nog wel die tijd die iedereen kan zien. En ook terwijl je een specifiek gesprek nog niet geopend hebt.
daarom beter FB messenger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |