Maar ze hangen niet verkeerd, dat zijn heel andere stucplaten, bij deze zijn beide kanten hetzelfdequote:Op zondag 12 januari 2014 10:52 schreef tiho1 het volgende:
Het lijkt of je rachels verder als 40 cm uit elkaar zitten. Misschien gezichtsbedrog. Stucplaten zijn makkelijk omdat je niet voor hoeft te strijken. Of dat ook zo is als je ze verkeerd om ophangt ?
Het is geen ontluchting van het riool. De beneden buren gebruiken ze om mee te ventileren. Ze kunnen er een afzuigkap of mv op aansluiten. De ontluchting van het riool zit gewoon bij de standleiding in een leidingkoker.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:35 schreef Plankje55 het volgende:
Het lijkt erop dat de twee grijze ontluchtingspijpen van de buren in je keuken niet op afschot lopen. Of is dat gezichtsbedrog? Dat zou lekkage kunnen geven als er water in komt, bijvoorbeeld door condens of omdat het kapje eraf waait. Zou ik herstellen, voor je het wegwerkt.
idd. dat is nou juist één van die klussen die ik besloten heb om uitbesteden.quote:
Mijn vrienden van Stedin hebben hun matties van Joulz opdracht gegeven om morgen, rond een uur of elf, de gasmeter te vervangen. Er komt een nieuwe G4 in plaats van deze G6. Ik denk dat ze hem wel aan mijn leiding gaan knopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Gieliovd het volgende:
Die gasmeter hangt er ook joviaal bij... wat zijn je plannen met het gas?
Stucwerk ziet er strak uit Fiets, top.
Hoe staat het met het werk van 't meiske?
Verse goldband die nog niet helemaal droog is denk ik...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Molo het volgende:
Zit er geen kalkverf/witkalk of hoogglansverf ofzo op wat geen goede hechting geeft voor nieuw laagje muurverf Ren?
ah, ja, daar had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verse goldband die nog niet helemaal droog is denk ik...
Je moet het gewoon een keer proberen. Dan lukt het, of niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
idd. dat is nou juist één van die klussen die ik besloten heb om uitbesteden.
En vele mensen met mij
Dat was het niet, het was namelijk ook op de muur links, wel in mindere maten, maar toch.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verse goldband die nog niet helemaal droog is denk ik...
Heb je nog lode buizen of ouderwetse fittingen met hennep?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Gieliovd het volgende:
Gut bezig!! Ik wil ook een nieuwe... dit ding maakt een t#fusherrie. Als ik zit te kleien dan hoor ik die van de buren ook altijd... klik klok klik klok klik klok....
we moeten ff testen met die griekse yoghurtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat was het niet, het was namelijk ook op de muur links, wel in mindere maten, maar toch.
Stoffig kon het bijna niet zijn, ramen goed open, gestofzuigd, muren gebezemd, gestofzuigdHet was heel raar....
En Molo, hoe kan ik zien of er een laag iets overheen zit? En geen primer, is dat het echt waard? Misschien eens naar kijken
Ah kijk, mooi.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Gieliovd het volgende:
Nee, kunststof leiding, netjes koper eraaf gefit, maar antieke meter.
stukje (op later niet goed zichtbare plek) proberen af te schrobben met een schuurspons en sop en dan kijken of dan je verf niet zo gek doet. Dat is dus in geval van witkalk enzo, waar latex niet goed op hecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat was het niet, het was namelijk ook op de muur links, wel in mindere maten, maar toch.
Stoffig kon het bijna niet zijn, ramen goed open, gestofzuigd, muren gebezemd, gestofzuigdHet was heel raar....
En Molo, hoe kan ik zien of er een laag iets overheen zit? En geen primer, is dat het echt waard? Misschien eens naar kijken
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Gieliovd het volgende:
Gut bezig!! Ik wil ook een nieuwe... dit ding maakt een t#fusherrie. Als ik zit te kleien dan hoor ik die van de buren ook altijd... klik klok klik klok klik klok....
Als je er gekreun bij hoort, is het iets andersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Is dat het!
Bij ons op het toilet hoor ik ook regelmatig getik op de gang en ik snap nooit waar het vandaan komt, vooral niet omdat er aan die kant van ons huis geen directe buren zijn beneden. Maar het is dus de gasmeter die tikt? Nooit geweten dat dat kon.
Misschien kun je juist je tips hoe je dat heb geflikt hier posten: K&W / Hoe maak ik (snel) een afgebladderde verfmuur?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat ik zie als ik die gasmeter zieEen gekke meter. Volgens mij gaat de verwarming er binnenkort op
En morgen gaan ze de meter vervangen. Wij blij
Het gaat wel oke, de ensuite is af! Ik probeerde vandaag met een vriendin de slaapkamer ook te schilderen, maar de verf deed heel raar, als je één keer over een plek heenging, en daarna nog een keer, liet de verf los. In enkele seconden dus, heel raar, alsof de muur aan het vervellen was. Ik denk dus dat het te koud is om met die verf te schilderen (Flexa... something). Maar ik weet het niet zeker. Dus toen ben ik snel opgehouden, het was heel erg raar!
ze hadden geen muurplaat 22-3/4 binnendraad... En ik ook niet.quote:
dat zei deze meneer. Ik ga gewoon voor knel 22 naar 3/8 binnendraad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:17 schreef Gieliovd het volgende:
Muurplaat.... RVS flex --> koper toe doe je toch niet met een muurplaat...
Ze komen het nog wel aansluiten ? Of denken ze van "gaat u zelf maar naar de praxis, gamma of karweiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zei deze meneer. Ik ga gewoon voor knel 22 naar 3/8 binnendraad.
3/8" ? weet je het zeker? Lijkt mij erg klein.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zei deze meneer. Ik ga gewoon voor knel 22 naar 3/8 binnendraad.
ooffuhh 3/4... Gezeik met die maten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
3/8" ? weet je het zeker? Lijkt mij erg klein.
Dacht alquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooffuhh 3/4... Gezeik met die maten.
wel briljant, gewoon die meter dr af, koppeling los. Gas lekker blazen.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef Gieliovd het volgende:
Scheelt een slok op een borrel
Waar zit je, welke koppeling heb je (tang profiel).... Omg. Gouda en TH profiel (Henco koppelingen)... pers hem er zo aan voor je (16, 20 of 26).
FHFquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Rotterdam, centrum. 16x2. Twee koppelingen.
jawel. Heb je de tekening niet goed bekeken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik bedenk me net... Volgens mij gaan we nu links niet meer uitkomen met de bovenkastjes.
Hij zou toch daar precies tegen de muur komen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jawel. Heb je de tekening niet goed bekeken?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik bedenk me net... Volgens mij gaan we nu links niet meer uitkomen met de bovenkastjes.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jawel. Heb je de tekening niet goed bekeken?
Zo werkt dat tegenwoordig in relaties? Dingen bespreken via een forum?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij zou toch daar precies tegen de muur komen?
Hij stond net nog voor mijn neus en toen ging hij wegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo werkt dat tegenwoordig in relaties? Dingen bespreken via een forum?
We zitten naast elkaar op de bank....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo werkt dat tegenwoordig in relaties? Dingen bespreken via een forum?
Ow, we zitten niet naast elkaar!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij stond net nog voor mijn neus en toen ging hij weg
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij stond net nog voor mijn neus en toen ging hij weg
Ja, wat is het nou dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We zitten naast elkaar op de bank....
Echte Fok liefdequote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We zitten naast elkaar op de bank....
Lastigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
hij wordt helaas wat dement
https://www.hersenstichti(...)/ops-schildersziekte
Die andere helft moet nog, maar dat wordt nu lastig.quote:
Mooi ! Zo'n kamer vol bouwpakketten !quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
De keuken is er, mooi he
Ik heb ze van Karwei. Prima kwaliteit en netjes geholpen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:57 schreef RenRen- het volgende:
Waar kun je het beste gordijnen laten maken? Niet al te duur maar wel prima? Ik heb namelijk bij de Kwantum gekeken, maar ik zie daar eigenlijk niks wat me bevalt.
Door de Hema, Leen Bakker...V + D heeft wel eens acties met -/- 20 %.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:57 schreef RenRen- het volgende:
Waar kun je het beste gordijnen laten maken? Niet al te duur maar wel prima? Ik heb namelijk bij de Kwantum gekeken, maar ik zie daar eigenlijk niks wat me bevalt.
Mijne komen ook bij de V&D vandaan, met 20% korting toen en gratis op maat gemaakt.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:35 schreef RenRen- het volgende:
Zie je, aan die winkels had ik echt niet gedachtBedankt. We gaan voor veel ruimtes voor rolgordijnen (Boven bv zijn de ramen zo klein dat ik het zonde vind om gordijnen op maat te laten maken).
Ikea kan ook nog dacht ik!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:57 schreef RenRen- het volgende:
Rapport wat. Moet je het patroon een cijfer geven?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:18 schreef AnneX het volgende:
Kijk eens, Ren http://www.hema.nl/winkel(...)3%2BsPIunb7P1lJjqeb5.
En heb je ervaring met gordijnen maten en inmeten en rekening houden met
rapport (= patroon) ?
Bij v+d staat ook veel info http://view.publitas.com/v-and-d/gordijnen/page/1
college gordijnen sizzle.
Wij willen gewoon foto's met puin, gruis, bloed, zweet en tranen..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:48 schreef Gieliovd het volgende:
Mijn PC ontploft, paar dagen weinig op 't forum gekeken...
Géén update!!! Alleen maar geneuzel over rolgordijntjes... daar zit een klusser niet op te wachten hè
ja, nou is dat niet zo moeilijk.. ik spreek dagelijks diverse aannemers en andere diciplines.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef Gieliovd het volgende:
Jeeeeh! En ah, mooi loodgieter gevonden.
Heeee, die van mij jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het houdt niet op.
Niet vanzelf.
*pling*
ik heb het handvat van mn raapbord gesloopt....... Praxis troep. Dus de snelheid was dr uit en mn goldband werd hard. Vloeken als een malle. Stond op het punt om alles van de muur te roppen en mn MP 75 uit de auto te halen. Toen even een slok cola genomen en heb alles glad gestreken. Zie foto.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:34 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Heeee, die van mij ja![]()
Die roep ik hier ook geregeld, tegen de muur![]()
Gaat ie nog lekker?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:34 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Heeee, die van mij ja![]()
Die roep ik hier ook geregeld, tegen de muur![]()
Gaat ie nog lekker?
je moet je spacmes ook eerst gebruiken om je lichtschakelaars af te dekken tijdens het sausen. En tegen je plafond als je de randen doet! Dan roest ie niet meer.....quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Gieliovd het volgende:
Interessante bocht naar die veiligheidsklep. Dat we. Verder toch mooi? Als het maar bereikbaar blijft voor die knelkoppelingen.
Stuc ziet er strak uit! Zal je veel voldoening geven
@ bouwmarkt meuk: yep... Ik ken dat. RvS spacmes gekocht mooi ding. Een keer stucen, helemaal schoongemaakt, droog geveegd met doek, in het zonnetje gezet. Volgende dag helemaal bruin.... Roest. Kwaliteeeeeeeit.
Klinkt goed allemaal! Lekker bezig. Gezellig samen toch? Bouwen aan het paleisje.
Nog niet, ik mis een meetpunt. Je kunt deze maken door een T-stuk 22-1/2"-22 te monteren. Uiteraard wel een 1/2"stop in het T-stuk draaien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
En deze aangesloten. Cvboer, krijg ik een keurmerk nu?
Ik draai de gaskraan d'r wel af als er geperst moet worden. Had eigenlijk een annaconda met persnippel wille hebben... maar goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:53 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nog niet, ik mis een meetpunt. Je kunt deze maken door een T-stuk 22-1/2"-22 te monteren. Uiteraard wel een 1/2"stop in het T-stuk draaien.
Ik had liever gezien dat je de buis gebogen had, ipv knelkoppelingen, anderzijds kan ik mij voorstellen dat niet iedere klusser een buigblok 22 heeft.
Verder heb je het netjes gedaan, goed gebeugeld.![]()
nb: GodsammeHeb je bewust dat gasteq logo op die koperbuis op de foto gezet?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]GMTA, altijd
![]()
Ik ga van het weekend lekker schilderen, primer over de muren kwakken en gaan. En de koof in de grond zetten.
Het lijkt mij dat er voor de schroefbus/flexibel overgang nog een beugel mist. Sowieso na de knie hoort nog een beugel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:53 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nog niet, ik mis een meetpunt. Je kunt deze maken door een T-stuk 22-1/2"-22 te monteren. Uiteraard wel een 1/2"stop in het T-stuk draaien.
Ik had liever gezien dat je de buis gebogen had, ipv knelkoppelingen, anderzijds kan ik mij voorstellen dat niet iedere klusser een buigblok 22 heeft.
Verder heb je het netjes gedaan, goed gebeugeld.![]()
nb: GodsammeHeb je bewust dat gasteq logo op die koperbuis op de foto gezet?
Ik vind van niet. Het stukje buis na knie, richting flexibel is dermate klein dat ik een beugel daar onzin vind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:30 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat er voor de schroefbus/flexibel overgang nog een beugel mist. Sowieso na de knie hoort nog een beugel.
dat stukje staat ook 30 graden ten opzichte van de muur. Beugelen zou er zeer debiel uitzien. Is ook onzin. Het veert 0,0.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Het stukje buis na knie, richting flexibel is dermate klein dat ik een beugel daar onzin vind.
Ik neem aan dat jij het desbetreffende stuk uit de voorschriften waarin staat waarom die 30 cm ook gebeugeld moet worden hier laat zien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef tiho1 het volgende:
Blijft het in het zicht dan? Het gaat erom of het goed is niet of het er wel of niet debiel uitziet. Maar goed keurmerk gekregen. Niet van mij en de voorschriften maar goed.
Niks aan de hand dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Komt in het keukenkastje...
Vloer gaat na de keuken, dat scheelt heel veel laminaatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:27 schreef Gieliovd het volgende:
Huh? Niet eerst afbouwen en afwerken???
Ik heb in de planning staan om het af te bouwen, te laten stucen, dan de afwerking (vloer, muren, schakelmateriaal erin etc.) en dan pas dingen zoals de keuken.
bouwkundig gezien moet alleen de badkamer nog. En ooit een wc en zo. De rest is alleen afwerking. De logistiek speelt ook mee. De huiskamer staat vol met keukenapparatuur.... De volgorde is bij ons niet helemaal logosch nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:27 schreef Gieliovd het volgende:
Huh? Niet eerst afbouwen en afwerken???
Ik heb in de planning staan om het af te bouwen, te laten stucen, dan de afwerking (vloer, muren, schakelmateriaal erin etc.) en dan pas dingen zoals de keuken.
ik zou zeggen: gips op de muur! En het plafond.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef Gieliovd het volgende:
Zo ben ik tot op heden ook bezig. Eerst bouwkundig alles in orde maken. Maar waar eindigt dat? De trap moet boven afgetimmerd worden. Is dat bouwkundig? Afwerking?
Alle wanden staan, plafonds zitten, GWL zit erin... bouwkundig is het zo wel een beetje klaar aan het raken. Tja, de meterkast moet ik timmeren. En, het voorkozijn repareren. En, en, en en, en...
Ik moet ook een koof maken voor de afzuigkap. Maar ja, dat doe ik wel als het gestuct is. Of toch niet. Of wel, of...
Iets volgens plan?![]()
Waarom ookweer geen keuken op laminaat? I.v.m. vervanging? Veren? Hoogte? Vocht?...
help help , zie die foto.. is dat normaal of moet er flink schoon worden gemaakt.? Heb hem maar weer ff uitgezet... Mn remeha cw4quote:
ik denk na plaatsing in 2011 nooit meer aangeraakt door de dokter.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:17 schreef cvboer het volgende:
Dat valt nog mee. En de onderhoudsgeschiedenis, is daar iets van bekend?
rotterdam is niet in de buurt nee?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:15 schreef cvboer het volgende:
Hoogtijd voor een onderhoudsbeurt. Als je nou in de buurt woonde, had ik dat gedaan. :p
ja, dat dacht ik ook toen ik er net even naar stond te kijken... Lijkt veel ruimer zo met keuken dan zonder...quote:
Gaswacht!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik denk na plaatsing in 2011 nooit meer aangeraakt door de dokter.
Naaaisquote:
Gek is dat he? Zonder plafondplaten had ik ook zoiets van "meh, klein woonkamertje...". En nu het erop zit denk ik steeds als ik de trap op kom "wooh, awesome, ruim!!".quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook toen ik er net even naar stond te kijken... Lijkt veel ruimer zo met keuken dan zonder...
Voor mij niet echt, ik woon in Drenthequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rotterdam is niet in de buurt nee?
Daar werk ik dan gelukkig ook niet.quote:
echt, het moment dat ik mn gasmeter hoorde bruuuzn en de radiator warm werd. Zomg. Ik blij dat er niets lekte.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Gek is dat he? Zonder plafondplaten had ik ook zoiets van "meh, klein woonkamertje...". En nu het erop zit denk ik steeds als ik de trap op kom "wooh, awesome, ruim!!".
ja pfff, ben net uit Assen vertrokken om in rotterdam te gaan wonen...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Voor mij niet echt, ik woon in DrentheVanaf mijn huis naar Rotterdam is 2 uur en 20 minuten rijden..
Zal een heel cultuurverschil zijn, denk ik zoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja pfff, ben net uit Assen vertrokken om in rotterdam te gaan wonen...
Heb ik nou ook!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het lijkt nu ook maanden geleden dat ik de muur uit de keuken sloopte... Raar gevoel.
Alleen links, naast de hoge kasten, verder blijft het naaktquote:Op zondag 26 januari 2014 11:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat wordt wel een mooie ruime keuken !
Komen er nog bovenkastjes te hangen ?
Het is een beetje stoffig, maar verder kan het primaquote:
Ligt er aan hoeveel eisen je aan een slaapvertrek steltquote:Op zondag 26 januari 2014 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Alleen links, naast de hoge kasten, verder blijft het naakt
[..]
Het is een beetje stoffig, maar verder kan het prima
Ja, een recirculatiekap (Volgens mij heet het zoquote:Op zondag 26 januari 2014 11:48 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel eisen je aan een slaapvertrek stelt![]()
Komt er dan een losse afzuigkap te hangen o.i.d. ?
recirculatiekap is toch een kap met filters erin die je eens in de drie maand moet vervangen ?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, een recirculatiekap (Volgens mij heet het zo! )
We hebben hier deels voor gekozen omdat het er anders raar uit zou zien (En men vond dat we genoeg ruimte in kastjes hadden). Maar links in die hoek is weinig te doen, dus dan zouden daar 2 kastjes hangen, dan niks tot de afzuigkap, dan 3 kastjes (waarvan de laatste half voor het raam hangt) en dan niks meer, dus dat is niet zo mooi
Geen idee hoe vaak je ze moet vervangenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
recirculatiekap is toch een kap met filters erin die je eens in de drie maand moet vervangen ?
hoek in de badkamer, boven de deur. M'n stucmaardoor heeft het zo strak gedaan dat het gewoon mooi is om naar te kijken.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Gieliovd het volgende:
Mooiste hoek? Hoek boven 't schijthuis zeker?
1 tip, doe dat niet met het koolstoffilterquote:Op zondag 26 januari 2014 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die filters gooi je zo in de vaatwasser
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoek in de badkamer, boven de deur. M'n stucmaardoor heeft het zo strak gedaan dat het gewoon mooi is om naar te kijken.![]()
Dat gaat niet vrees ik, de tegelzetter komt volgend weekend tegels zettenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Gieliovd het volgende:
Ja, dat zei ik ook, en toen was ik een paar maanden verder.
Hij levert perfect werk. Werkt voor een aannemer waar op m'n werk veel contact mee heb. Is via de officiele, zwarte weg, best aan de prijs. Was 600 euro kwijt aan materiaal en 1,5 dag werk. Heeft drie wandjes gedaan van bij elkaar zo'n 15 m2.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef Gieliovd het volgende:
Strak, moeten maar eens contact gegevens uitwisselen voor die stuukmaardoor, kan hij hier ook een prijsje uitbrengen als hij zo goed werkt.
Nee, je weet.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
1 tip, doe dat niet met het koolstoffilter
Ik heb budget voor 3 keer dat en 10 keer dat oppervlakquote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij levert perfect werk. Werkt voor een aannemer waar op m'n werk veel contact mee heb. Is via de officiele, zwarte weg, best aan de prijs. Was 600 euro kwijt aan materiaal en 1,5 dag werk. Heeft drie wandjes gedaan van bij elkaar zo'n 15 m2.jullie hebben de foto's gezien van de muren en in welke zeer slechte staat ze waren. Maar echt perfect hoor. Zohh...
![]()
Kan hem wel eens vragen of hij ook voor zichzelf werkt en wat hij dan vraagt per m2.
ik heb goeie ervaringen met deze knakkerquote:Op zondag 26 januari 2014 22:59 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Ik heb budget voor 3 keer dat en 10 keer dat oppervlak
Oh dat valt wel mee dan!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, je weet.![]()
er zit een instelling op m'n afzuigkapo dat je de 'teller' van je filters kan resetten. Kan je weer 3 maanden door.al kost een setje filters van boretti maar 20 euro of zo.
als het bij jou alleen gaat om gewoon gips een geen speciaal spul meot dat vast lukken hoor. Hij smeerde in mijn badkamertje 10 zakken zandcement spul weg en nog 2,5 zak van speciaal spul voor debiel rotte ruimtes. Van 40 euro per zak.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:59 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Thanks moloquote:Op zondag 26 januari 2014 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb goeie ervaringen met deze knakker
www.goeienkopenstucpoolve(...)ertgoeienhandelaf.nl
Regio?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:59 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Rénè, zelfde regio als Fiets maar dan iets noordelijker. De kaas en wafel stad.quote:
Ah ok. Anders had ik opties voor jequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:40 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Rénè, zelfde regio als Fiets maar dan iets noordelijker. De kaas en wafel stad.
Hij komt gewoon niet thuis dus huishouden hoeft nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:32 schreef Gieliovd het volgende:
Zo, ik zeg, eh, ambitieus![]()
![]()
Planning donderdag: werken voor de baas, auto ophalen van de dealer, huishouden.
Vrijdag: uitgeteld op de bank neerstrijken en mezelf bezatten.
Zaterdag puin ruimen, plafond afschroeven, hal gipsen.
Zondag opruimen, overloop plafond gipsen?
Tja, dan doe jij het beter![]()
Nog wat gedaan afgelopen dagen? Hoe droogt je gips? En fikt die ketel nou alweer?
Utrechtse vrouw, met sloophamer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:15 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Hee! Da's de mijne!
(leuk topic fiets, ik volg het met plezier!)
quote:
Volgens mij had je dat ook een tijdje als onderschrift, of ik moet me al sterk vergissen.quote:
Klopt. Was alweer vergeten dat ik 'm vervangen had.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat ook een tijdje als onderschrift, of ik moet me al sterk vergissen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Klopt. Was alweer vergeten dat ik 'm vervangen had.
Met jouw geheugen is in ieder geval niks mis!
Welke handgrepen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:26 schreef Gieliovd het volgende:
Je handgrepen zitten een beetje onregelmatig!
Enne, PIZZA BAKKEN!!!
http://www.doekjeeroverklaar.nl/consumentquote:Op zondag 9 februari 2014 18:16 schreef RenRen- het volgende:
Wie is bekend met (afneembare) verf voor in de keuken?
Ik vind tegels het gelijk zo oubollig maken, en dat vind ik totaal niet passen bij de stijl van de keukenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:55 schreef Gieliovd het volgende:
Doet eens updaten
@ verf: dat schijnt helemaal weer in te zijn he... Nou, mij niet gezien. Ik plak er wel mooi tegels tegenaan ofzo. Ik wil toch ook een veegplint in dezelfde kleur als het blad.
Keukenzaken zijn er enthousiast over. Zal vast wel werken.
Ik zal eens om me heen kijken of naar showrooms,quote:Op zondag 9 februari 2014 20:06 schreef Gieliovd het volgende:
Grote gekalibreerde tegels, 30x60, 25x40 ofzo.. of nog moderner: 20x60 stroken?
Foto's! Anders geloven we d'r niks van.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik denk net, er valt weinig up te daten. Maar eigenlijk is er weer van alles gedaan.vloer ligt in drie kamers, laatste muurtje is voorzien van Knauf, keuken staat bijna volledig, elektra is gefatsoeneerd voor nu. TV doet het.
perfect beeld. uhhh weer 10 vuilniszakken met troep in de container.
![]()
![]()
eentje dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Foto's! Anders geloven we d'r niks van.
Dat zijn heel veel tegels.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef tiho1 het volgende:
Er is hier een vraag gesteld over tegels van 1 bij 3 meter. Idee?
Nee, juist heel weinigquote:Op zondag 9 februari 2014 21:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zijn heel veel tegels.
Even zoeken
Mijn hart, wat doet het? Die Remeha Avanta 28C onder het stof.quote:
Hey joh, zo lijkt het bijna af wat een einde aan deze reeks dichterbij brengt.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
eentje dan.van de rest heb ik nog geen foto's.
![]()
[ afbeelding ]
yesyes, eco bobbel!quote:Op zondag 9 februari 2014 23:24 schreef Gieliovd het volgende:
SamsungEco bubble FTW??
Ja wat zijn dat nou voor foto's... een wasmachine en een ketel, een oud kozijn en een stukkie vloer.
Oeh, wacht, vloer! Bed! Behang! Ketel!
BIJNA KLAAR!
er blijft nog genoeg over.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Hey joh, zo lijkt het bijna af wat een einde aan deze reeks dichterbij brengt.
Ziet er goed uit!
Troost je... Alles onder het stofquote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mijn hart, wat doet het? Die Remeha Avanta 28C onder het stof.
Zou wat zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Hey joh, zo lijkt het bijna af wat een einde aan deze reeks dichterbij brengt.
Ziet er goed uit!
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:48 schreef Gieliovd het volgende:
Idd, update anders haken we af hoor!
Mooi ! Dan kunnen we nog blijven genieten van deze verbouwing !quote:Op maandag 10 februari 2014 07:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er blijft nog genoeg over.er moet nog een toilet op de overloop gebouwd worden, het toilet beneden moet nog geheel gestript worden, de trappen moeten nog. De overloop en hal zelf nog... ik vrees dat we aan dit deeltje niet genoeg gaan hebben.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:38 schreef Gieliovd het volgende:
Ik trok dit huis in, gas aan.... stond al maanden uit.
Dus ik naar het fornuis... gvd.... Zoeken, zoeken, zoeken.... waar is m'n gasdruk!!!!!
Nooit van een dergelijke klep gehoord
dit weekend weer veel foto werk. Verf, isolatie, gipsplaten, kasten,quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mooi ! Dan kunnen we nog blijven genieten van deze verbouwing !
Wel keuren volgens de voorschriften, eerst een drukstoot van 5 bar geven. Daarna 5 minuten op 100 mbar+ nominale werkdruk. Bij een bestaande leiding mag je de drukstoot achterwege laten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Denk dat je het wel gemerkt had.je kan altijd ff goed blazen op je leiding voor je hem in de koppeling schuift. Weet je gelijk of je ergens iets los hebt zitten.
het is toch een veilig idee, als je de druk constant ziet blijven op het metertje.
Vind het mooi werk, gasleidingen.
Een drukstoot van 5 bar brengt een gammele verbinding wel naar boven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Gieliovd het volgende:
We zullen morgen zien of ik een gaslek heb. Morgen de leiding in de hal persen en in de keuken voorzien van T stuk, sokje in het souterrain en een muurplaat in de keuken...
Ik heb een meter of 8 lang vlak erlangs geschroefd dus ik ben benieuwd.
Als dat lek is, dan laat ik het lopen en hou er een vuurtje bij
Moet daar niet bij vermeld dat alle kranen afgekoppeld dienen te worden inclusief de gasmeter?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wel keuren volgens de voorschriften, eerst een drukstoot van 5 bar geven. Daarna 5 minuten op 100 mbar+ nominale werkdruk. Bij een bestaande leiding mag je de drukstoot achterwege laten.
Er had nog meer info bij moeten staan, echter had ik gisteravond geen zin om een half kantje A4 te typen. Voor de liefhebber wil ik hier wel vertellen hoe je dient af te persen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:51 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Moet daar niet bij vermeld dat alle kranen afgekoppeld dienen te worden inclusief de gasmeter?
Hopelijk niet een van de verbindingen in het plafond Gieliovd.
Naden horen te verspringen. Zo krijg je veel meer kans op scheuren.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Plafond badkamer zit dr in.
ben ik niet bang voor. Ze deden het 1000 jaar met riet en klei en gips en dat zit er nog op. Dan zal mijn plafonnetje van 2 bij 2 het ook wel overleven.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:36 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Naden horen te verspringen. Zo krijg je veel meer kans op scheuren.
Nou?quote:
Maakt mij ook niet uit. Dat moet je zelf weten. Maar niet dat iemand anders met een groter plafond denkt dat dat zo kan nu.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ben ik niet bang voor. Ze deden het 1000 jaar met riet en klei en gips en dat zit er nog op. Dan zal mijn plafonnetje van 2 bij 2 het ook wel overleven.
Maar met scheuren past het beter bij de rest van het huis!quote:Op maandag 24 februari 2014 08:28 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit. Dat moet je zelf weten. Maar niet dat iemand anders met een groter plafond denkt dat dat zo kan nu.
Tijd zal het leren.
Als stuukkie het een probleem vindt dan plakt hij die naad wel af met wapeningsband. Probleem opgelost.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:28 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit. Dat moet je zelf weten. Maar niet dat iemand anders met een groter plafond denkt dat dat zo kan nu.
Tijd zal het leren.
ik plak soberso alle naden af. De hoeken krijgen een mooi profieltje. Ik ben zelf de stuukpool.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef jpajs het volgende:
[..]
Als stuukkie het een probleem vindt dan plakt hij die naad wel af met wapeningsband. Probleem opgelost.
mag ik komen?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Innn.... April? Hooop ik? Misschien? Of zo?
Was de eerste deadline niet december?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Innn.... April? Hooop ik? Misschien? Of zo?
Ja, tot ik de muur van de keuken ging slopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Was de eerste deadline niet december?
Ja. Maar ik wist eigenlijk van tevoren al dat we dat niet gingen reddenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Was de eerste deadline niet december?
En houtrot... En een hoop dingen die toch wat meer tijd kostten dan e eigenlijk had gedacht...quote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, tot ik de muur van de keuken ging slopen.
Skattie tochquote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
skattie tochquote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Maar ik wist eigenlijk van tevoren al dat we dat niet gingen redden
En nu gaat Fiets volgende week verhuizen, en ik ga niet in een on-af huis zitten, dus ik verhuis als ik terug ben van mijn schoolreisjeAls het dan af genoeg is
Dan mag hij wel ff doorfietsen!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En nu gaat Fiets volgende week verhuizen, en ik ga niet in een on-af huis zitten, dus ik verhuis als ik terug ben van mijn schoolreisjeAls het dan af genoeg is
Haha, nice.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat doet iedereen. Naden verspringen of gazen is niet of of. Beide hoort.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef jpajs het volgende:
[..]
Als stuukkie het een probleem vindt dan plakt hij die naad wel af met wapeningsband. Probleem opgelost.
Wijf!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HEuj, zou jij in een huis gaan zitten waar er geen douche is, en je dus je douches moet gaan plannen door te kijken wanneer je ergens anders kunt?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HEuj, zou jij in een huis gaan zitten waar er geen douche is, en je dus je douches moet gaan plannen door te kijken wanneer je ergens anders kunt?En je je niet normaal kunt aankleden omdat er overal witte stof ligt?
Misschien idd heel pietluttig van mij, maar douches plannen vind ik ver gaan
Als ik nog de keus heb, kies ik ervoor gewoon nog thuis te blijven zittenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb zelfs een paar weken toiletbezoeken moeten plannen door een iets uit de hand gelopen toiletverbouwing van alle twee de toiletten
(iets met asbest everywhere)
'germ.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HEuj, zou jij in een huis gaan zitten waar er geen douche is, en je dus je douches moet gaan plannen door te kijken wanneer je ergens anders kunt?En je je niet normaal kunt aankleden omdat er overal witte stof ligt?
Misschien idd heel pietluttig van mij, maar douches plannen vind ik ver gaan
ik ga nog liever dood.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu nog een seizoenkaart voor Feyenoord![]()
gaat tie dat zeggen.....quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ga nog liever dood.
je gaat voor ikea? Ik dm je zo wel even. Met wat info.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:36 schreef Gieliovd het volgende:
Zeer netjes!!
Dat blad is ook 100% mijn smaak, mooie veegplint ook. Had ik jou al gevraagd om een prijs hiervoor + bedrijf? Ik overweeg ook door een derde een blad te laten leveren i.v.m. beperkte kleuren Ikea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |