Maar ze hangen niet verkeerd, dat zijn heel andere stucplaten, bij deze zijn beide kanten hetzelfdequote:Op zondag 12 januari 2014 10:52 schreef tiho1 het volgende:
Het lijkt of je rachels verder als 40 cm uit elkaar zitten. Misschien gezichtsbedrog. Stucplaten zijn makkelijk omdat je niet voor hoeft te strijken. Of dat ook zo is als je ze verkeerd om ophangt ?
Het is geen ontluchting van het riool. De beneden buren gebruiken ze om mee te ventileren. Ze kunnen er een afzuigkap of mv op aansluiten. De ontluchting van het riool zit gewoon bij de standleiding in een leidingkoker.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:35 schreef Plankje55 het volgende:
Het lijkt erop dat de twee grijze ontluchtingspijpen van de buren in je keuken niet op afschot lopen. Of is dat gezichtsbedrog? Dat zou lekkage kunnen geven als er water in komt, bijvoorbeeld door condens of omdat het kapje eraf waait. Zou ik herstellen, voor je het wegwerkt.
idd. dat is nou juist één van die klussen die ik besloten heb om uitbesteden.quote:
Mijn vrienden van Stedin hebben hun matties van Joulz opdracht gegeven om morgen, rond een uur of elf, de gasmeter te vervangen. Er komt een nieuwe G4 in plaats van deze G6. Ik denk dat ze hem wel aan mijn leiding gaan knopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Gieliovd het volgende:
Die gasmeter hangt er ook joviaal bij... wat zijn je plannen met het gas?
Stucwerk ziet er strak uit Fiets, top.
Hoe staat het met het werk van 't meiske?
Verse goldband die nog niet helemaal droog is denk ik...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Molo het volgende:
Zit er geen kalkverf/witkalk of hoogglansverf ofzo op wat geen goede hechting geeft voor nieuw laagje muurverf Ren?
ah, ja, daar had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verse goldband die nog niet helemaal droog is denk ik...
Je moet het gewoon een keer proberen. Dan lukt het, of niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
idd. dat is nou juist één van die klussen die ik besloten heb om uitbesteden.
En vele mensen met mij
Dat was het niet, het was namelijk ook op de muur links, wel in mindere maten, maar toch.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verse goldband die nog niet helemaal droog is denk ik...
Heb je nog lode buizen of ouderwetse fittingen met hennep?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Gieliovd het volgende:
Gut bezig!! Ik wil ook een nieuwe... dit ding maakt een t#fusherrie. Als ik zit te kleien dan hoor ik die van de buren ook altijd... klik klok klik klok klik klok....
we moeten ff testen met die griekse yoghurtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat was het niet, het was namelijk ook op de muur links, wel in mindere maten, maar toch.
Stoffig kon het bijna niet zijn, ramen goed open, gestofzuigd, muren gebezemd, gestofzuigdHet was heel raar....
En Molo, hoe kan ik zien of er een laag iets overheen zit? En geen primer, is dat het echt waard? Misschien eens naar kijken
Ah kijk, mooi.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Gieliovd het volgende:
Nee, kunststof leiding, netjes koper eraaf gefit, maar antieke meter.
stukje (op later niet goed zichtbare plek) proberen af te schrobben met een schuurspons en sop en dan kijken of dan je verf niet zo gek doet. Dat is dus in geval van witkalk enzo, waar latex niet goed op hecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat was het niet, het was namelijk ook op de muur links, wel in mindere maten, maar toch.
Stoffig kon het bijna niet zijn, ramen goed open, gestofzuigd, muren gebezemd, gestofzuigdHet was heel raar....
En Molo, hoe kan ik zien of er een laag iets overheen zit? En geen primer, is dat het echt waard? Misschien eens naar kijken
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Gieliovd het volgende:
Gut bezig!! Ik wil ook een nieuwe... dit ding maakt een t#fusherrie. Als ik zit te kleien dan hoor ik die van de buren ook altijd... klik klok klik klok klik klok....
Als je er gekreun bij hoort, is het iets andersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Is dat het!
Bij ons op het toilet hoor ik ook regelmatig getik op de gang en ik snap nooit waar het vandaan komt, vooral niet omdat er aan die kant van ons huis geen directe buren zijn beneden. Maar het is dus de gasmeter die tikt? Nooit geweten dat dat kon.
Misschien kun je juist je tips hoe je dat heb geflikt hier posten: K&W / Hoe maak ik (snel) een afgebladderde verfmuur?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat ik zie als ik die gasmeter zieEen gekke meter. Volgens mij gaat de verwarming er binnenkort op
En morgen gaan ze de meter vervangen. Wij blij
Het gaat wel oke, de ensuite is af! Ik probeerde vandaag met een vriendin de slaapkamer ook te schilderen, maar de verf deed heel raar, als je één keer over een plek heenging, en daarna nog een keer, liet de verf los. In enkele seconden dus, heel raar, alsof de muur aan het vervellen was. Ik denk dus dat het te koud is om met die verf te schilderen (Flexa... something). Maar ik weet het niet zeker. Dus toen ben ik snel opgehouden, het was heel erg raar!
ze hadden geen muurplaat 22-3/4 binnendraad... En ik ook niet.quote:
dat zei deze meneer. Ik ga gewoon voor knel 22 naar 3/8 binnendraad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:17 schreef Gieliovd het volgende:
Muurplaat.... RVS flex --> koper toe doe je toch niet met een muurplaat...
Ze komen het nog wel aansluiten ? Of denken ze van "gaat u zelf maar naar de praxis, gamma of karweiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zei deze meneer. Ik ga gewoon voor knel 22 naar 3/8 binnendraad.
3/8" ? weet je het zeker? Lijkt mij erg klein.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zei deze meneer. Ik ga gewoon voor knel 22 naar 3/8 binnendraad.
ooffuhh 3/4... Gezeik met die maten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
3/8" ? weet je het zeker? Lijkt mij erg klein.
Dacht alquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooffuhh 3/4... Gezeik met die maten.
wel briljant, gewoon die meter dr af, koppeling los. Gas lekker blazen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |