abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2015 @ 18:17:37 #176
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150150840
Ah de charme van een oud huis :P
  zaterdag 28 februari 2015 @ 18:43:36 #177
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_150151691
Wel een mooie oplossing om tot een dubbelsteensmuur te komen. Alleen die spouw die je dan mist... Tja ;) .
Lijkt mij wel aardig irritant om zoiets tegen te komen, zou ook verwachten dat de VvE hier actief in zou gaan onderhandelen met de eigenaar van het buurpand. Het is namelijk het eigendom van de VvE zelf dat de vernieling in gaat. Ipv. de hele shitzooi af te schuiven op 1 van hun leden die er toevallig last van heeft.
  PR/Manusje van alles zaterdag 28 februari 2015 @ 18:49:11 #178
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_150151871
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:43 schreef bleiblei het volgende:
Wel een mooie oplossing om tot een dubbelsteensmuur te komen. Alleen die spouw die je dan mist... Tja ;) .
Lijkt mij wel aardig irritant om zoiets tegen te komen, zou ook verwachten dat de VvE hier actief in zou gaan onderhandelen met de eigenaar van het buurpand. Het is namelijk het eigendom van de VvE zelf dat de vernieling in gaat. Ipv. de hele shitzooi af te schuiven op 1 van hun leden die er toevallig last van heeft.
Hele muur is spouwloos. Volgens mij is het hele huis spouwloos. :D

Onze VvE is goed geregeld. Gok dat die van de buren 'slapende' is . Gezien de staat van onderhoud. Ik ga het gewoon zo herstellen dat mijn deel gewoon goed is en er bij mij geen lekkage of verder verval kan ontstaan. Wat de buren doen is voor mij niet zo interessant. :+

Dan gewoon wachten tot we de toko verkopen of we ooit het dak gaan aanpakken met de VvE. Recent nog 6 dakpannen vervangen en wat andere reparaties laten doen aan het dak vanuit de VvE.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 28 februari 2015 @ 18:54:49 #179
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_150152058
Naja, als het buurpand een studentenhuis is, hebben ze daar geen VvE maar wel een verhuurder die zoveel mogelijk geld wil verdienen en zo min mogelijk geld uit wil geven :P .
Al klinkt je plan van aanpak wel verstandig :) .
  PR/Manusje van alles zaterdag 28 februari 2015 @ 18:57:32 #180
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_150152165
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:54 schreef bleiblei het volgende:
Naja, als het buurpand een studentenhuis is, hebben ze daar geen VvE maar wel een verhuurder die zoveel mogelijk geld wil verdienen en zo min mogelijk geld uit wil geven :P .
Al klinkt je plan van aanpak wel verstandig :) .
Zal morgen nog wat foto's maken van het dak van de buren. Die doen echt alleen het noodzakelijke prutswerk. Zo hebben ze een kapotte dakpan geplakt met loodstickers in plaats van de pan gewoon te vervangen. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 28 februari 2015 @ 19:00:22 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150152263
Heel pand van ducttape, ook mooi! :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')