Nichtje en neefje van dezelfde kant? Anders zouden ze elkaar prima kunnen helpen. De een is een slet dus heeft wel zin, en de ander kan ontmaagd worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:16 schreef Chai het volgende:
Ik heb er vanmiddag nog eentje van mijn oma. Is altijd wel gezellig en geen stomme spelletjes. Lekker mijn nichtje plagen met dat ze een slet is en mijn neefje met dat hij maagd is.
Ja zijn broer en zus.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nichtje en neefje van dezelfde kant? Anders zouden ze elkaar prima kunnen helpen. De een is een slet dus heeft wel zin, en de ander kan ontmaagd worden.
Wel gemeen van je, want wat is er mis met maagd zijn?
Denk dat oma trots is op neefje, maar minder trots op nichtje. Dat zou heel verkeerd kunnen uitpakken zo'n kringverjaardag.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn broer en zus.
En ik plaag hem er ook niet letterlijk mee, dadelijk krijgt oma een hartaanval.
Oma is sws al het meest trots op mij en mijn broertje.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk dat oma trots is op neefje, maar minder trots op nichtje. Dat zou heel verkeerd kunnen uitpakken zo'n kringverjaardag.
Micson neuken in een bushokje terwijl je een vriend hebt is inderdaad yolo.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn broer en zus.
Moet er trouwens iets mis mee zijn om iemand ergens mee te kunnen plagen? Met slet zijn is ook niets mis, gewoon yolo.
ait kom neuken dan gr gioquote:Op zondag 12 januari 2014 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn broer en zus.
Moet er trouwens iets mis mee zijn om iemand ergens mee te kunnen plagen? Met slet zijn is ook niets mis, gewoon yolo.
Misschien een trio regelen?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:16 schreef Chai het volgende:
Ik heb er vanmiddag nog eentje van mijn oma. Is altijd wel gezellig en geen stomme spelletjes. Lekker mijn nichtje plagen met dat ze een slet is en mijn neefje met dat hij maagd is.
Want?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien een trio regelen?
Bovenin Groningen doet iedereen dat ook en daar gaat het ook al jaren primaquote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Want?ze kunnen elkaar sws al neuken hoor, is wel heel vies maar ja.
Lol, pauperfamilie. Gelukkig geen ervaring mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:40 schreef Piethur het volgende:
Kringverjaardagen zijn inderdaad het allerergste wat er is, het kwaad van deze wereld. En elke kringverjaardagen heeft wel zo'n oom ofzo die super overtuigd is van niet beargumenteerde mening en deze elke keer als een feit neergooit.
Het mooiste is om op zo'n kringverjaardagen de volgende punten te noemen, is het altijd lachen:
- Die bonussen van die bankiers zijn eigenlijk wel terecht
- Politici zouden meer moeten verdienen want ze werken veel harder dan andere mensen voor dat salaris
- Het is wel terecht dat iedereen tot zijn 67e moet doorwerken
- Pedofilie kun je niets aan doen en kun je daarom dus niet straffen
Gegarandeerd ruzie, onnozele discussies en de garantie dat je niet meer hoeft te komen!
Een beetje spice erbij, je nichtje is een slet dus die wil sowieso wel, om ontmaagd te worden in een trio Boh!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Want?ze kunnen elkaar sws al neuken hoor, is wel heel vies maar ja.
Hoef me sws niet te vervelen hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een beetje spice erbij, je nichtje is een slet dus die wil sowieso wel, om ontmaagd te worden in een trio Boh!en jij hoeft je niet te vervelen. Win win win situatie dus
Ja klopt, de verjaardagen van familie van mijn ouders zijn altijd lachen, beetje biertjes drinken, eten en vaak met de ooms en neven sport kijken.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, pauperfamilie. Gelukkig geen ervaring mee.
Meewerking is niet vereist johquote:Op zondag 12 januari 2014 11:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werk nou eens mee, verdomme
Zeker met de gezellige buren er ook nog bij in hun kleine woonkamer/tuin in de zomer.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:44 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja klopt, de verjaardagen van familie van mijn ouders zijn altijd lachen, beetje biertjes drinken, eten en vaak met de ooms en neven sport kijken.
Maar die van mijn vriendin haar ouders
dan moet je gewoon jannes opzetten en een dansje doen met de obese buurvrouw die lacht met spetters omdat het zo dol isquote:Op zondag 12 januari 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker met de gezellige buren er ook nog bij in hun kleine woonkamer/tuin in de zomer.
Verstand op nul inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 11:47 schreef n8n het volgende:
Tegenwoordig vind ik het wel best, bij mijn familie staan de rokers bij het 'buffet' (eettafel) te roken omdat daar de afzuigkap zit. Bij schoonfamilie moet je gewoon blijven zitten en alle bier en snacks tot je nemen. Verstand op nul, zuipen, vreten en kutgrappen maken, tis eigenlijk net school
Lekker tegen de buurvrouw aanrijdenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef n8n het volgende:
[..]
dan moet je gewoon jannes opzetten en een dansje doen met de obese buurvrouw die lacht met spetters omdat het zo dol is
Is handig voor bejaarden.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:01 schreef muhahaha het volgende:
De hamvraag is dan ook; waarom accepteren we dergelijke kutfeestjes...
Die worden tegenwoordig in een tehuis gestopt waar niemand meer langs komt.quote:
Je zult mensen kwijt moeten en de woonkamers zijn vierkant. Dus je zit of in een kring of in een vierkant. Omdat er een tafel staat is het logisch iedereen om een cirkel neer te zetten. Je kan ook sta tafels aanschaffen en daar dan iedereen laten staan kriskras door de kamer. En een paar stoelen voor de mensen slecht ter been. Maar goed voor een casual verjaardag ga je natuurlijk geen zuipfeest maken met discolichten en die gekkigheid.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:01 schreef muhahaha het volgende:
Oh lol die gekke tata's toch XDquote:Op zondag 12 januari 2014 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die worden tegenwoordig in een tehuis gestopt waar niemand meer langs komt.
Tenzij er een erfenis te halen valt, dan slijmt iedereen er lustig op los.
Het gaan niet zozeer om de indeling, al maak je er een triangel van.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je zult mensen kwijt moeten en de woonkamers zijn vierkant. Dus je zit of in een kring of in een vierkant. Omdat er een tafel staat is het logisch iedereen om een cirkel neer te zetten. Je kan ook sta tafels aanschaffen en daar dan iedereen laten staan kriskras door de kamer. En een paar stoelen voor de mensen slecht ter been. Maar goed voor een casual verjaardag ga je natuurlijk geen zuipfeest maken met discolichten en die gekkigheid.
Ja maar er komen bejaarden mensen, er komen kinderen. Ze willen wat kletsen. Dat gaat toch niet als jij dikke muziek gaat draaien. Dan barsten die hoorapparaten uit elkaar. De kinderen zullen het ook niet prettig vinden. Je kan er gewoon geen groots feest van maken en het is een verjaardag. Dat wordt gewoon stilletjes en casual gevierd met vlaai.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaan niet zozeer om de indeling, al maak je er een triangel van.
Waarom doen we niet gewoon wat we zelf het meest prettige vinden, gewoon wegblijven? Ik bespreek het altijd gewoon als ik weet dat het zo'n kringverjaardag word dat ik dat zwaar irritant vind. Mensen weten ook gewoon van mij dat ik dat zwaar irritant vind en daarom ben ik ook bijna nooit bij verjaardagen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar er komen bejaarden mensen, er komen kinderen. Ze willen wat kletsen. Dat gaat toch niet als jij dikke muziek gaat draaien. Dan barsten die hoorapparaten uit elkaar. De kinderen zullen het ook niet prettig vinden. Je kan er gewoon geen groots feest van maken en het is een verjaardag. Dat wordt gewoon stilletjes en casual gevierd met vlaai.
Het is nu eenmaal zo. Als jij een idee hebt om die structuur te veranderen dan moet je het zeggen.
Als er geen bejaarden zijn moet je gewoon een een speciaal hoekje voor de kinderen inrichten, dan kan het wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar er komen bejaarden mensen, er komen kinderen. Ze willen wat kletsen. Dat gaat toch niet als jij dikke muziek gaat draaien. Dan barsten die hoorapparaten uit elkaar. De kinderen zullen het ook niet prettig vinden. Je kan er gewoon geen groots feest van maken en het is een verjaardag. Dat wordt gewoon stilletjes en casual gevierd met vlaai.
Het is nu eenmaal zo. Als jij een idee hebt om die structuur te veranderen dan moet je het zeggen.
Zelfde hier, ik ga er ook niet heen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:13 schreef Piethur het volgende:
[..]
Waarom doen we niet gewoon wat we zelf het meest prettige vinden, gewoon wegblijven? Ik bespreek het altijd gewoon als ik weet dat het zo'n kringverjaardag word dat ik dat zwaar irritant vind. Mensen weten ook gewoon van mij dat ik dat zwaar irritant vind en daarom ben ik ook bijna nooit bij verjaardagen.
Goed voor beide partijen
Ja nouja geen probleem dan toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als er geen bejaarden zijn moet je gewoon een een speciaal hoekje voor de kinderen inrichten, dan kan het wel.
Daarom is het zo lastig.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:13 schreef muhahaha het volgende:
De bejaarden en de kinderen niet meer uitnodigen, nou dat is ook niet de oplossing want de laatste kringfeest waar ik was leek wel een bejaardesoos en ik was de oudste.
Egoïst. Gewoon nooit? Je kan ook maar 2 uurtjes gaan, maar daar worden opa en oma ook al heel blij van hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zelfde hier, ik ga er ook niet heen.
Gewoon bespreekbaar maken dat je er geen kont aan vindt, dan is het voor iedereen duidelijk en bespaar je je heel veel ellende.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zelfde hier, ik ga er ook niet heen.
Dit is echt zooo irritant, dan word ik gefeliciteerd met de verjaardag van mijn achter achter achter neef. Sodemieter op en zeg gewoon beleefd hoi hoe is het en tief op.quote:
Opa ging ik wel heen maar die is gestorven toen ik twaalf was. De rest van mijn voorvaderen en moeders heb ik nooit mogen kennen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Egoïst. Gewoon nooit? Je kan ook maar 2 uurtjes gaan, maar daar worden opa en oma ook al heel blij van hoor.
Ik heb dat niet bespreekbaar gemaakt ik ga gewoon niet, maar ik ga sowieso nooit weg. Ik spreek sowieso nooit af met mensen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Gewoon bespreekbaar maken dat je er geen kont aan vindt, dan is het voor iedereen duidelijk en bespaar je je heel veel ellende.
Wel zo handig wanneer je wilt FOK!ken.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:21 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb dat niet bespreekbaar gemaakt ik ga gewoon niet, maar ik ga sowieso nooit weg. Ik spreek sowieso nooit af met mensen.
Daar ga ik niet kijken. Ik ga ook alleen naar die van opa's en oma's (dat zijn er al 4, want ze leven allemaal nog) en van een lieve alleenstaande tante.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Opa ging ik wel heen maar die is gestorven toen ik twaalf was. De rest van mijn voorvaderen en moeders heb ik nooit mogen kennen.
En verder ga ik er gewoon niet heen, omdat als je mijn postgeschiedenis doorgaat je wel kan vinden waarom.
Nee, daar hoef je ook niet te kijken. Maar ik wil nergens mee te koop lopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar ga ik niet kijken. Ik ga ook alleen naar die van opa's en oma's (dat zijn er al 4, want ze leven allemaal nog) en van een lieve alleenstaande tante.
Omdat het zo hoort? Echt Hollandsche verjaardagen zijn het.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:01 schreef muhahaha het volgende:
Moet je vooral op een verjaardag doen met veel jonge oudersquote:Op zondag 12 januari 2014 11:40 schreef Piethur het volgende:
Kringverjaardagen zijn inderdaad het allerergste wat er is, het kwaad van deze wereld. En elke kringverjaardagen heeft wel zo'n oom ofzo die super overtuigd is van niet beargumenteerde mening en deze elke keer als een feit neergooit.
Het mooiste is om op zo'n kringverjaardagen de volgende punten te noemen, is het altijd lachen:
- Die bonussen van die bankiers zijn eigenlijk wel terecht
- Politici zouden meer moeten verdienen want ze werken veel harder dan andere mensen voor dat salaris
- Het is wel terecht dat iedereen tot zijn 67e moet doorwerken
- Pedofilie kun je niets aan doen en kun je daarom dus niet straffen
Gegarandeerd ruzie, onnozele discussies en de garantie dat je niet meer hoeft te komen!
Minspuntjes voor chai.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:26 schreef durrrr het volgende:
[..]
Micson neuken in een bushokje terwijl je een vriend hebt is inderdaad yolo.
Mensen die allemaal pindasaus tussen twee borden doen en het dan platdrukkenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:02 schreef Faxie het volgende:
Kringverjaardagen
Mensen die daar aan doen
Appeltaart en cake
Roddelen
Hahaha boobytrapquote:Op zondag 12 januari 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die allemaal pindasaus tussen twee borden doen en het dan platdrukken
Mensen die daar de volgende ochtend in graaien
Mensen die nu een wasbak hebben met zwevende borden vol met pindasaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hahaha boobytrap
Ik was niet de gene die er in graaide, hehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hehehequote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was niet de gene die er in graaide, hehehe.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
HeheheNice, je moet ze wel hun plaats wijzen natuurlijk
Is er nog meer gegraaid? [ afbeelding ]
Ik moest een beetje huilen en lachen tegelijk. Wie zet er dan ook het onderste bord wel weg, maar het bovenste nietquote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was niet de gene die er in graaide, hehehe.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen en lachen tegelijk. Wie zet er dan ook het onderste bord wel weg, maar het bovenste niet
Ik zag het hem doen en wilde er iets van zeggen, helaas voor de graaier bedacht ik me en nu moet ik wel gniffelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die allemaal pindasaus tussen twee borden doen en het dan platdrukken
Whehehe. Vond het wel erg lief dat je af ging wassen, anders.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen en lachen tegelijk. Wie zet er dan ook het onderste bord wel weg, maar het bovenste niet
Valt me tegen van je, Mu, deze schadenfreude.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag het hem doen en wilde er iets van zeggen, helaas voor de graaier bedacht ik me en nu moet ik wel gniffelen.
Ik wist t ook gewoon hoor. Volgens mij was Kaneel zo'n beetje de enige die het niet gezien hadquote:Op maandag 13 januari 2014 09:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag het hem doen en wilde er iets van zeggen, helaas voor de graaier bedacht ik me en nu moet ik wel gniffelen.
Al zou het de betreffende autisten sieren dat ze over dit zgn probleem heen stappen en niet steeds terugkomen op hun aversie tegen kringverjaardagen. Grote tip: ga er gewoon niet heen!quote:Op zondag 12 januari 2014 10:10 schreef Syntos het volgende:
Ondanks het zoveelste topic over kringverjaardagen blijft het een terechte klacht.
De wasbak was zo ranzig toen ik weer thuis was.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wist t ook gewoon hoor. Volgens mij was Kaneel zo'n beetje de enige die het niet gezien had
Maargoed, na het bruut uit elkaar trekken van de borden was dus de een wel weggezet, en de ander niet, en dan heb je dus alsnog een probleem
Het leek alsof 1 bord uit een bad vol diarree wilde springen.quote:
Wehehe nasty man.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het leek alsof 1 bord uit een bad vol diarree wilde springen.
Zeker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |