Ik zag het hem doen en wilde er iets van zeggen, helaas voor de graaier bedacht ik me en nu moet ik wel gniffelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die allemaal pindasaus tussen twee borden doen en het dan platdrukken
Whehehe. Vond het wel erg lief dat je af ging wassen, anders.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen en lachen tegelijk. Wie zet er dan ook het onderste bord wel weg, maar het bovenste niet
Valt me tegen van je, Mu, deze schadenfreude.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag het hem doen en wilde er iets van zeggen, helaas voor de graaier bedacht ik me en nu moet ik wel gniffelen.
Ik wist t ook gewoon hoor. Volgens mij was Kaneel zo'n beetje de enige die het niet gezien hadquote:Op maandag 13 januari 2014 09:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag het hem doen en wilde er iets van zeggen, helaas voor de graaier bedacht ik me en nu moet ik wel gniffelen.
Al zou het de betreffende autisten sieren dat ze over dit zgn probleem heen stappen en niet steeds terugkomen op hun aversie tegen kringverjaardagen. Grote tip: ga er gewoon niet heen!quote:Op zondag 12 januari 2014 10:10 schreef Syntos het volgende:
Ondanks het zoveelste topic over kringverjaardagen blijft het een terechte klacht.
De wasbak was zo ranzig toen ik weer thuis was.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wist t ook gewoon hoor. Volgens mij was Kaneel zo'n beetje de enige die het niet gezien had
Maargoed, na het bruut uit elkaar trekken van de borden was dus de een wel weggezet, en de ander niet, en dan heb je dus alsnog een probleem
Het leek alsof 1 bord uit een bad vol diarree wilde springen.quote:
Wehehe nasty man.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het leek alsof 1 bord uit een bad vol diarree wilde springen.
Zeker.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |