Dit is echt zooo irritant, dan word ik gefeliciteerd met de verjaardag van mijn achter achter achter neef. Sodemieter op en zeg gewoon beleefd hoi hoe is het en tief op.quote:
Opa ging ik wel heen maar die is gestorven toen ik twaalf was. De rest van mijn voorvaderen en moeders heb ik nooit mogen kennen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Egoïst. Gewoon nooit? Je kan ook maar 2 uurtjes gaan, maar daar worden opa en oma ook al heel blij van hoor.
Ik heb dat niet bespreekbaar gemaakt ik ga gewoon niet, maar ik ga sowieso nooit weg. Ik spreek sowieso nooit af met mensen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Gewoon bespreekbaar maken dat je er geen kont aan vindt, dan is het voor iedereen duidelijk en bespaar je je heel veel ellende.
Wel zo handig wanneer je wilt FOK!ken.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:21 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb dat niet bespreekbaar gemaakt ik ga gewoon niet, maar ik ga sowieso nooit weg. Ik spreek sowieso nooit af met mensen.
Daar ga ik niet kijken. Ik ga ook alleen naar die van opa's en oma's (dat zijn er al 4, want ze leven allemaal nog) en van een lieve alleenstaande tante.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Opa ging ik wel heen maar die is gestorven toen ik twaalf was. De rest van mijn voorvaderen en moeders heb ik nooit mogen kennen.
En verder ga ik er gewoon niet heen, omdat als je mijn postgeschiedenis doorgaat je wel kan vinden waarom.
Nee, daar hoef je ook niet te kijken. Maar ik wil nergens mee te koop lopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar ga ik niet kijken. Ik ga ook alleen naar die van opa's en oma's (dat zijn er al 4, want ze leven allemaal nog) en van een lieve alleenstaande tante.
Omdat het zo hoort? Echt Hollandsche verjaardagen zijn het.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:01 schreef muhahaha het volgende:
De hamvraag is dan ook; waarom accepteren we dergelijke kutfeestjes...
Moet je vooral op een verjaardag doen met veel jonge oudersquote:Op zondag 12 januari 2014 11:40 schreef Piethur het volgende:
Kringverjaardagen zijn inderdaad het allerergste wat er is, het kwaad van deze wereld. En elke kringverjaardagen heeft wel zo'n oom ofzo die super overtuigd is van niet beargumenteerde mening en deze elke keer als een feit neergooit.
Het mooiste is om op zo'n kringverjaardagen de volgende punten te noemen, is het altijd lachen:
- Die bonussen van die bankiers zijn eigenlijk wel terecht
- Politici zouden meer moeten verdienen want ze werken veel harder dan andere mensen voor dat salaris
- Het is wel terecht dat iedereen tot zijn 67e moet doorwerken
- Pedofilie kun je niets aan doen en kun je daarom dus niet straffen
Gegarandeerd ruzie, onnozele discussies en de garantie dat je niet meer hoeft te komen!
Minspuntjes voor chai.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:26 schreef durrrr het volgende:
[..]
Micson neuken in een bushokje terwijl je een vriend hebt is inderdaad yolo.
Mensen die allemaal pindasaus tussen twee borden doen en het dan platdrukkenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:02 schreef Faxie het volgende:
Kringverjaardagen
Mensen die daar aan doen
Appeltaart en cake
Roddelen
Hahaha boobytrapquote:Op zondag 12 januari 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die allemaal pindasaus tussen twee borden doen en het dan platdrukken
Mensen die daar de volgende ochtend in graaien
Mensen die nu een wasbak hebben met zwevende borden vol met pindasaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hahaha boobytrap
Ik was niet de gene die er in graaide, hehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hehehequote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was niet de gene die er in graaide, hehehe.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
HeheheNice, je moet ze wel hun plaats wijzen natuurlijk
Is er nog meer gegraaid? [ afbeelding ]
Ik moest een beetje huilen en lachen tegelijk. Wie zet er dan ook het onderste bord wel weg, maar het bovenste nietquote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was niet de gene die er in graaide, hehehe.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen en lachen tegelijk. Wie zet er dan ook het onderste bord wel weg, maar het bovenste niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |