http://www.rijksoverheid.(...)trooi-of-patent.htmlquote:Op zondag 12 januari 2014 03:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Patent is Engels (en Duits geloof ik). Octrooi is Nederlands. Komt op precies hetzelfde neer, alleen de naam is anders.
Sinds kort toegestaan op den foksquote:
Ik zag het inderdaad, al noemen ze patent verder nietquote:Op zondag 12 januari 2014 03:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)trooi-of-patent.html
Al durft zelfs de overheid het niet meer te kiezen.
Wow wat gaat het hier hard om 3:00 's nachts, en dat terwijl ik al een uur geleden wilde gaan slapen. Laptop uit
En ik heb een wekker morgenquote:
Ciaoquote:
Uurtje of 10. Bezig met verven dit weekendquote:
sterktequote:Op zondag 12 januari 2014 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uurtje of 10. Bezig met verven dit weekend
Nah, is wel leuk werk hoorquote:
Gr gr geert glasquote:Op zondag 12 januari 2014 03:09 schreef Jhali het volgende:
Nou ik ga maar even poging número dos doen om te slapen. Buenas noches mis bebes.
quote:Op zondag 12 januari 2014 03:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer een half night stand op dit tijdstip
Nou en, hij is toch homo.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax wil niks met je te maken hebben.
Oeps.
Ik zit ongeveer 200 km van hem vandaan en er rijdt geen nachttrein uit Groningen maar hij is welkom.quote:
Je zou nog foto's maken, bitch.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, is wel leuk werk hoor
En kamer ziet er al stuk vrolijker uit straks.
Feng Zhui shizzle
Doe West Side Story.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Moeheid kwijt. Beatles film dan maar?
Ik kan wel naar jou toe komen.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit ongeveer 200 km van hem vandaan en er rijdt geen nachttrein uit Groningen maar hij is welkom.
Tvpquote:Op zondag 12 januari 2014 03:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit ongeveer 200 km van hem vandaan en er rijdt geen nachttrein uit Groningen maar hij is welkom.
Gastquote:Op zondag 12 januari 2014 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, kanker op met die respectloze opmerkingen. Je gaat te ver.
Pas maar op. Hide your pooper.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dm eens?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ging even 9292'en naar het dichtsbijzijnde treinstation bij jou.
Ik ben vandaag wel gedwongen tot de toezegging Les Miserables te gaan kijken binnenkort. Wat ben ik toch eigenlijk een homoquote:
Die heb ik in de bios gezienquote:Op zondag 12 januari 2014 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel gedwongen tot de toezegging Les Miserables te gaan kijken binnenkort. Wat ben ik toch eigenlijk een homo
Doe ik als het klaar is.quote:
Is dat een vrouwenfilm dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel gedwongen tot de toezegging Les Miserables te gaan kijken binnenkort. Wat ben ik toch eigenlijk een homo
Oh ja. want dat is wel laag natuurlijkquote:
quote:
mooiquote:
Wat vond je laag aan mijn opmerking?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja. want dat is wel laag natuurlijk![]()
Hypocriet
In ieder geval een musical. De inhoud ken ik niet zo goed. Wel ben ik al gewaarschuwd voor hele hoge stukjes.quote:
Best te pruimen na 4 halve liters.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval een musical. De inhoud ken ik niet zo goed. Wel ben ik al gewaarschuwd voor hele hoge stukjes.
Jij kijkt wel vaak van dat soort films. Ga je met veel vrouwen om ofzo?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval een musical. De inhoud ken ik niet zo goed. Wel ben ik al gewaarschuwd voor hele hoge stukjes.
Gebrekje aan empathisch vermogen denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vond je laag aan mijn opmerking?
Ik gaf gewoon openlijk mijn mening, dat mag toch wel?
Natuurlijk is het kut voor hem, maar mag ik daarom mijn mening niet geven?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebrekje aan empathisch vermogen denk ik.
Geeft verder niet.
Valt tegen. Geen idee.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij kijkt wel vaak van dat soort films. Ga je met veel vrouwen om ofzo?
Het is gewoon niet subtiel. En je wist dat zelf ook. Maar laat maar verder. Niet nodig daar meer aandacht aan te besteden.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Natuurlijk is het kut voor hem, maar mag ik daarom mijn mening niet geven?
Je haar laten stijlen.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt tegen. Geen idee.
Makkelijk te overtuigen omdat ik het ergens wel prima vind denk ik. Daar waar ik discotheken weer verafschuw.
Daar was ik wat minder trots op, maar toen had ik wel heel veel gedronken en het was zo lekker warmquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 03:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar was ik wat minder trots op, maar toen had ik wel heel veel gedronken en het was zo lekker warm
Al ben ik toch wel erg benieuwd naar het effect van een krultang nu
Lekker manquote:Op zondag 12 januari 2014 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lig nu in bed met een glaasje cola.
Neequote:
Baret + kat = toch beetje aandoenlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 03:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NeeIk ben mannelijk en stoer RAWR en wellicht gewoon ietwat schaamteloos. Wat bij vrienden op deze wijze tot uiting komt.
Nooit van gehoord. Wat is het?quote:
yum yum noodlesquote:Op zondag 12 januari 2014 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog zin in wat eten
Weinig in huis man, moeten morgen boodschappen doen.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 03:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Baret + kat = toch beetje aandoenlijk
Sorry, je stoerheid valt tegen.
Hm, lijkt me niks aan. Maar ben ook geen fan van southpark of the simpsonsquote:Op zondag 12 januari 2014 03:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Brickleberry
Misschien moet je even vertellen over de nachtelijke avonturen dorp tegen dorp.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik moet op FOK! toch ook maar een act gaan opvoeren. Nu word ik zelfs hier niet meer stoer gevonden.
Dus toen heb ik haar daar ter plekke gepakt. Ik kwam nog wel in gevecht later omdat de eigenaar van de auto het zag![]()
Zo.
Ik geloof je meteen.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik moet op FOK! toch ook maar een act gaan opvoeren. Nu word ik zelfs hier niet meer stoer gevonden.
Dus toen heb ik haar daar ter plekke gepakt. Ik kwam nog wel in gevecht later omdat de eigenaar van de auto het zag![]()
Zo.
Die doet bijna lijken of je Family guy/American Dad wel leuk vindt.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, lijkt me niks aan. Maar ben ook geen fan van southpark of the simpsons
Family Guy dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, lijkt me niks aan. Maar ben ook geen fan van southpark of the simpsons
En de resterende 9 seizoenen ook nog gekeken?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 6 seasons south park gekeken een week voor mijn eindexamens. Erg interessant als je aan het uitstellen bent.
Nee ook nietquote:Op zondag 12 januari 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die doet bijna lijken of je Family guy/American Dad wel leuk vindt.
Nee, dat ging me te ver.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En de resterende 9 seizoenen ook nog gekeken?
Zullen we nu Josie and the Pussycats kijken?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Girls best friend reputatie moest ik wel even doorbreken.
Tot 2 jaar na de oorlog was er nog een Adolf Hitlerplein?quote:Genant moment voor de kaartenmakers van Google: op de plattegrond van de Duitse hoofdstad Berlijn is een tijdlang het Adolf Hitlerplein te zien geweest, hoewel het plein al sinds 1947 deze naam niet meer draagt.
De lokale krant Berliner Zeitung kwam erachter dat mensen die zochten naar het Theodor Heussplein (sinds 1963) plotseling op het Adolf Hitlerplein terechtkwamen.
Nadat de krant Google hierop attendeerde, werd in allerijl de naam hersteld. Het bedrijf kon of wilde geen verklaring geven voor de fout. 'We zijn op de hoogte van de onjuiste en ongepaste benaming en hebben deze onmiddellijk gecorrigeerd, Onze excuses voor deze fout', aldus een woordvoerder.
Moest lachenquote:Op zondag 12 januari 2014 03:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
IMDB geeft het een 5.2. Dat is wel ietwat aan de hoge kant.
Las het al jaquote:Op zondag 12 januari 2014 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
NWS / Henk Westbroek boos na lokjongeren in café
dat dit kan in nederland
Deze dan: Final Justice (1985) - IMDb. Lager kan niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
IMDB geeft het een 5.2. Dat is wel ietwat aan de hoge kant.
Ik wilde hier wat posten, maar dat kan mijn mannelijkheid niet aan. Ezell denkt net dat ik een stoere jongen benquote:
Graag. Ik kom er nu aan. Verwarm de krultang maar vast en zet de Jillz koudquote:Op zondag 12 januari 2014 03:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze dan: Final Justice (1985) - IMDb. Lager kan niet.
Trusten Insoquote:Op zondag 12 januari 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste mensen, ik ga er van door.
Het beste deze nacht.
Trustenquote:Op zondag 12 januari 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste mensen, ik ga er van door.
Het beste deze nacht.
Okéquote:
Ga naar Fok-it.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Ik kom er nu aan. Verwarm de krultang maar vast en zet de Jillz koud![]()
Denk dat deze jou meer gaat bevallen: The Hottie & the Nottie (2008) - IMDbquote:Op zondag 12 januari 2014 03:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Ik kon mij goed vinden in jouw wijze van films kijken en dan is er niks beters dan een slechte film met een sterke verhaallijn
Hmm. Hoewel ik Fok-it graag mag weet ik niet of wij echt relatiemateriaal voor elkaar zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga naar Fok-it.
Daar heb een een surprise date voor jullie geregeld.
[..]
Denk dat deze jou meer gaat bevallen: The Hottie & the Nottie (2008) - IMDb
Jammer, aangezien Heppie ineens is verdwenen.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Hoewel ik Fok-it graag mag weet ik niet of wij echt relatiemateriaal voor elkaar zijn.![]()
![]()
Ziet er ook goed uit. We kunnen ook gewoon de lijst films van deze producent afgaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Asylum
Niet weer het gebruikelijke: het ligt niet aan jou verhaal hè?quote:Op zondag 12 januari 2014 03:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Hoewel ik Fok-it graag mag weet ik niet of wij echt relatiemateriaal voor elkaar zijn.![]()
![]()
Ziet er ook goed uit. We kunnen ook gewoon de lijst films van deze producent afgaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Asylum
Maak je geen zorgen, Fokkie, want het ligt wel aan jou.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet weer het gebruikelijke: het ligt niet aan jou verhaal hè?
quote:Op zondag 12 januari 2014 03:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Fokkie, want het ligt wel aan jou.
Alsof ik de hand in eigen boezem zou steken als rechterhand van Ezellgodquote:Op zondag 12 januari 2014 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet weer het gebruikelijke: het ligt niet aan jou verhaal hè?
De versus films zijn zeer sterk. Al zijn de mockbusters ook grappig. Deze brengen ze vaak vlak voor een grote Hollywood productie uit onder een net iets andere naamquote:Op zondag 12 januari 2014 03:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jammer, aangezien Heppie ineens is verdwenen.![]()
Veel films, weinig tijd. Lastig!
Mega Shark Versus Crocosaurus klinkt wel spannend zeg.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik de hand in eigen boezem zou steken als rechterhand van Ezellgod
[..]
De versus films zijn zeer sterk. Al zijn de mockbusters ook grappig. Deze brengen ze vaak vlak voor een grote Hollywood productie uit onder een net iets andere naam
En Heppie zag FOK! inderdaad als een kwaad in zijn leven. Pijnlijk wel.
Sharknadoquote:Op zondag 12 januari 2014 03:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mega Shark Versus Crocosaurus klinkt wel spannend zeg.![]()
Serieus? Heps
Amerikaquote:Op zondag 12 januari 2014 03:52 schreef Ezell het volgende:
Hoi Tjacka, ga je mee naar Amerika om daar in een videotheek de slechte films te kopen? Groetjes, Ezell.
quote:Op zondag 12 januari 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
Maar eens tijd om naar bed te gaan. Al komt dit wel erg ontwijkend over voor tjacka.
Adios vriendjes.
Omschrijf eens jouw perfect match.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SharknadoVeel van hun films staan nog op Netflix ook
![]()
Ja... maar ik geef niet zo snel op. Ik weet zeker dat jij nog wel wat kunt regelen met al je ervaring. Ik kan als hoog genoteerde top500 poster toch niet vrijgezel blijven zou je denken
ja erg bijzonder wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Tjacka. Boeiende zaterdag achter de rug? Ik ben inmiddels alweer nuchter
Terecht wel. Tjacka ontwijkt ons immers ook met zijn fulltime baan en andere levensachtige onzin.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
Maar eens tijd om naar bed te gaan. Al komt dit wel erg ontwijkend over voor tjacka.
Adios vriendjes.
Hmm. Ik denk dat het wel belangrijk is dat diegene mijn ietwat infantiele gedrag op waarde kan schatten. Iemand die alles in het leven serieus oppakt en opvat en van elk klein probleem een ramp maakt gaat niet lang goed.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 03:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is dat je bezet bent, anders had ik jou aan LR gekoppeld.
sherlock super sof sof super sof sofquote:Op zondag 12 januari 2014 03:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat het wel belangrijk is dat diegene mijn ietwat infantiele gedrag op waarde kan schatten. Iemand die alles in het leven serieus oppakt en opvat en van elk klein probleem een ramp maakt gaat niet lang goed.
Verder, geen idee eigenlijk.
Geef ik toch nog een antwoord, mager, maar wel een antwoord
Ga dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verveel mij. Ik had echt direct bij thuiskomst naar bed moeten gaan...
wij moeten datenquote:Op zondag 12 januari 2014 03:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat het wel belangrijk is dat diegene mijn ietwat infantiele gedrag op waarde kan schatten. Iemand die alles in het leven serieus oppakt en opvat en van elk klein probleem een ramp maakt gaat niet lang goed.
Verder, geen idee eigenlijk.
Geef ik toch nog een antwoord, mager, maar wel een antwoord
Te laat. Ik ben hetero sinds jouw plotselinge afwijzing in de vorm van een vriendin. Had mij dan in ieder geval voorbereidquote:
Inderdaad. Wat ga je doen vandaag, JC?quote:
Goedemorgen!quote:
leren voor wiskunde en jijquote:Op zondag 12 januari 2014 10:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Wat ga je doen vandaag, sof?
In eerste instantie aan schoolquote:Op zondag 12 januari 2014 10:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat ga je doen vandaag, JC?
Goedemorgenquote:
Ik denk dat ik straks nog wat motivatiebrieven schrijf voor een aantal bedrijven voor die dagen. En voor de rest alles van mijn scriptie op dropbox zetten, zodat ik vanaf morgen ook een paar dagen per week op de universiteit eraan kan gaan werken.quote:
goedemorgenquote:
saaie dag dusquote:Op zondag 12 januari 2014 10:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks nog wat motivatiebrieven schrijf voor een aantal bedrijven voor die dagen. En voor de rest alles van mijn scriptie op dropbox zetten, zodat ik vanaf morgen ook een paar dagen per week op de universiteit eraan kan gaan werken.
Ja.quote:
Heb je deze trailer al gezien?quote:
Sterker nog, dat is een klant van em geweestquote:Op zondag 12 januari 2014 10:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja.
Terwijl het volgens mij best wel lekker weer is buiten.
[..]
Heb je deze trailer al gezien?
Altijd chef.quote:
Was ie weg?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:37 schreef supersof het volgende:
DE KAT IS ER WEEERR JAAAAAA
EINDELIJK
lekker knuffelen
had hem meer dan een week niet gezienquote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ie weg?
Ik wil ook een kat
hou doe joe pet de ket? laik dis?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
had hem meer dan een week niet geziendan is hij constant buiten enzo
quote:
why?quote:
Hoi jij bent nieuwquote:
ik mis mijn kattenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
why?Soms lief, maar je hoeft er niet veel bezig mee te zijn
hey prom
Voor mij welquote:
Daar kun je ook niets aan doenquote:
Redelijk, het is zondag. Beetje niks doen.quote:
mwa tax slaapt en ik mis mijn kattenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Redelijk, het is zondag. Beetje niks doen.
daar?
ik gooi mezelf boven op hemquote:Op zondag 12 januari 2014 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hou doe joe pet de ket? laik dis?
koop een katquote:Op zondag 12 januari 2014 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa tax slaapt en ik mis mijn katten![]()
Niks doen is ook wel eens lekker
wie is tax?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa tax slaapt en ik mis mijn katten![]()
Niks doen is ook wel eens lekker
arme katquote:Op zondag 12 januari 2014 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik gooi mezelf boven op hem
typisch zou zeggen: that's what she said
Zou typisch tevens ook wel willenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik gooi mezelf boven op hem
typisch zou zeggen: that's what she said
is typisch een kat?quote:
Nee, hij wil dat je op hem springtquote:
He could be if you'd want him toquote:
die typisch tochquote:
Altijd die typisch weerquote:
leuk tochquote:
waarom zou hij niet willen?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
even wachten tot tax het wil
Ja, hij is leuk hequote:
En je noemt je vriend altijd bij zn nickname?quote:
ja echt welquote:
jammerquote:Op zondag 12 januari 2014 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij wilde sowieso nog wachten wat ik ook wel begrijp enzulks
vind mn meissie naast me ookquote:
tuurlijk nietquote:Op zondag 12 januari 2014 12:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En je noemt je vriend altijd bij zn nickname?
fokkers, ik zal ze nooit begrijpen
Als dat geen neuken wordquote:
misschien moeten jullie eens naar een swingerspartyquote:
Ik had ook ooit een vriendinnetje op fokquote:Op zondag 12 januari 2014 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tuurlijk nietalleen op fok noem ik hem zo
ja ach in februari krijgen we de kat van zijn zus te logeren dus misschien wil hij dan ookquote:
Ik denk dat dat snel zal veranderen in een free for all mma party danquote:Op zondag 12 januari 2014 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
misschien moeten jullie eens naar een swingersparty
bof jij evenquote:Op zondag 12 januari 2014 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had ook ooit een vriendinnetje op fok
die noemde ik bij dr nickname
gelukkig was dat ook dr echte naam.
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat snel zal veranderen in een free for all mma party dan
LRquote:Op zondag 12 januari 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een ei gebakken. Goede morgen/middag lieve mensen.
Tot zover mijn positivisme
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een ei gebakken. Goede morgen/middag lieve mensen.
Tot zover mijn positivisme
gekke jimboquote:
tofquote:Op zondag 12 januari 2014 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach in februari krijgen we de kat van zijn zus te logeren dus misschien wil hij dan ook
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:09 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind dat een goed idee LR, jammer dat ik net een familie verpakking speculaas naar binnen gewerkt heb voor je hiermee kwam
om te huilenquote:
Ik hoop dat typisch dit sherlockt.quote:
en wat wil je dan dat hij doet?quote:
Contact opneemt met 0900-sofjequote:
En dan?quote:
goedquote:Op zondag 12 januari 2014 12:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe is het verder met sofje?
Ja, dat moeten jullie zelf maar uitvogelen hoorquote:
beter dan met jou spelling , hi ha hoquote:
oke jimboquote:Op zondag 12 januari 2014 12:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, dat moeten jullie zelf maar uitvogelen hoor
jouwquote:Op zondag 12 januari 2014 12:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beter dan met jou spelling , hi ha ho
Oke sofjequote:
Oeh, scherp. I like itquote:
quote:
gekkerdquote:
Vandaag weer eens een kut dagquote:
Mallerdquote:
wijs gesprokenquote:Op zondag 12 januari 2014 12:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vandaag weer eens een kut dag
Maar die moeten er ook zijn, zodat elke andere dag nog beter lijkt.
nee niet echtquote:Op zondag 12 januari 2014 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja primagaat allemaal z'n gangetje
Nog wilde plannen?
nee we hebben nog wat visite af te werken van mensen die het huisje willen zien enzoquote:Op zondag 12 januari 2014 12:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet echt
wiskunde leren vandaagjij wel?
gekkiequote:
ohhh dat is wel leuk tochquote:Op zondag 12 januari 2014 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee we hebben nog wat visite af te werken van mensen die het huisje willen zien enzowel leuk hoor
Gaat goed op school?
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef Muto het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik gigantisch goed bezig ben vandaag? Ik heb echt al heel lang niet zoveel tijd achter elkaar aan mijn studie besteed.
Als ik zo doorga, ben ik binnen een week van Fok af.quote:
Wat dat betreft is het negeren geen goed idee.quote:
Cachet. Hoiquote:
haiquote:
Dan doe je dat niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het negeren geen goed idee.
Ik ben ook heel lievquote:
hoe gaat het?quote:
ik weet niet of ik je serieus moet nemenquote:
had ik ook last vanquote:Op zondag 12 januari 2014 12:47 schreef xcachet het volgende:
Ik ben net pas wakker. Ik zou vandaag niet al te laat opstaan en aan mijn huiswerk gaan.
jaquote:
anders had ik t wel gezegd hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet of ik je serieus moet nemen![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook heel liev
Prima![]()
Beetje huiswerk enzo
wat had je gezegd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |