Inderdaad. Wat ga je doen vandaag, JC?quote:
Goedemorgen!quote:
leren voor wiskunde en jijquote:Op zondag 12 januari 2014 10:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Wat ga je doen vandaag, sof?
In eerste instantie aan schoolquote:Op zondag 12 januari 2014 10:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat ga je doen vandaag, JC?
Goedemorgenquote:
Ik denk dat ik straks nog wat motivatiebrieven schrijf voor een aantal bedrijven voor die dagen. En voor de rest alles van mijn scriptie op dropbox zetten, zodat ik vanaf morgen ook een paar dagen per week op de universiteit eraan kan gaan werken.quote:
goedemorgenquote:
saaie dag dusquote:Op zondag 12 januari 2014 10:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks nog wat motivatiebrieven schrijf voor een aantal bedrijven voor die dagen. En voor de rest alles van mijn scriptie op dropbox zetten, zodat ik vanaf morgen ook een paar dagen per week op de universiteit eraan kan gaan werken.
Ja.quote:
Heb je deze trailer al gezien?quote:
Sterker nog, dat is een klant van em geweestquote:Op zondag 12 januari 2014 10:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja.
Terwijl het volgens mij best wel lekker weer is buiten.
[..]
Heb je deze trailer al gezien?
Altijd chef.quote:
Was ie weg?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:37 schreef supersof het volgende:
DE KAT IS ER WEEERR JAAAAAA
EINDELIJK
lekker knuffelen
had hem meer dan een week niet gezienquote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ie weg?
Ik wil ook een kat
hou doe joe pet de ket? laik dis?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
had hem meer dan een week niet geziendan is hij constant buiten enzo
quote:
why?quote:
Hoi jij bent nieuwquote:
ik mis mijn kattenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
why?Soms lief, maar je hoeft er niet veel bezig mee te zijn
hey prom
Voor mij welquote:
Daar kun je ook niets aan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |