pics !quote:
ik heb het over ezell duhquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
toto houd je bek over die vriendin
ik heb toch gezegd dat ik dat niet op fok wil
ik nietquote:
mag ook in dm hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
c-c-c-combo breakerquote:
Ach , wel aan mij tochquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
dat heb je lang volgehoudenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef Typisch het volgende:
tot zo ver mijn poging om mijn huis op te ruimen
je hebt net een geweldige samenvatting gemistquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef Typisch het volgende:
tot zo ver mijn poging om mijn huis op te ruimen
Alle kaarten op tafel, dit dat bam !quote:
nakend zeker?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
mag ook in dm hoor
inclusief foto's van jou dan natuurlijk
ja, valt niet tegenquote:
quote danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je hebt net een geweldige samenvatting gemist
waar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
lekker roze telefoonhoesje en strak broekje
nee, dat bewaar ik voor laterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nakend zeker?
doe eens normaal typ!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:34 schreef Etsu het volgende:
ik ga even roken hoor
al die stress dat ik voor leugenaar ben uitgemaakt, wordt me teveel
ff krassen, dit datquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:34 schreef Etsu het volgende:
ik ga even roken hoor
al die stress dat ik voor leugenaar ben uitgemaakt, wordt me teveel
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
je bent zelf incrowd
met je polen gezicht
dieper en niet overdwars dan maarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
al gedaan, bloed nu als een rund, helpt niet, daarom nu roken
je hebt mijn fb toch alquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
mag ook in dm hoor
inclusief foto's van jou dan natuurlijk
neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
c-c-c-combo breaker
[..]
Ach , wel aan mij toch
hehquote:
quote:
fokkers op fb hebbenquote:
Jou probleem, bel de zelfmoordlijn maar voor hulpquote:
jij hebt mij geblokkeerd op fbquote:
ik heb 't over jamesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
toto we hadden het al van te voren besproken dat er niks over haar op fok komtik vind dat je te ver gaat
waarom?quote:
Ik vind dat er pics moeten komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
toto we hadden het al van te voren besproken dat er niks over haar op fok komtik vind dat je te ver gaat
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
met fokkers praat ik meer dan met de gemiddelde facebookvriend, dus wat dat betreft
tijd voor de FOK!knokploeg, ik zie het alquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
nee sorry dat zal niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat ik bang ben dat je op me gaat vallen als je mn pics kan zien
Ik zal proberen de dialoog aan te gaan doen. Bij de eerste "ja maar" pak jij Toto. Oké?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd voor de FOK!knokploeg, ik zie het al
ik ga vrijdag een taart bakkenquote:
wtf is deemterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef Toto69 het volgende:
heb gehoord dat sof op jongens uut deemter valt
sof valt op robin braamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef Toto69 het volgende:
heb gehoord dat sof op jongens uut deemter valt
eet danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe eens niet
zit hier mijzelf sterk te houden om geen stukje te nemen
wat voor taart?quote:
Mag ik helpen?quote:
oh rot opquote:
volgens mij was hij 2 meter oid, dus dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zal proberen de dialoog aan te gaan doen. Bij de eerste "ja maar" pak jij Toto. Oké?
2m16quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij was hij 2 meter oid, dus dat moet wel lukken
Ik vind dit leukquote:
moet je wel helemaal naar almelooooquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd voor de FOK!knokploeg, ik zie het al
Jij bent ook niet zo groot hč? Met ons IQ pakken we hem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij was hij 2 meter oid, dus dat moet wel lukken
weet nog nietquote:
neequote:
Dacht ik al.quote:
ik zal niet op je vallen als je hetero wasquote:
waarom nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zal niet op je vallen als je hetero was
blondquote:
met de hmf-jetpack ben ik daar binnen een half uurtjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel helemaal naar almeloooo
omg stopquote:
weet nietquote:
ik ben jou typequote:
cool een jetpackquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
met de hmf-jetpack ben ik daar binnen een half uurtje
hihiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
onder andere je wijven gejank zal er mee te maken hebben
graag gedaan
ik val op ariërsquote:
raar gezicht heeft hij daarquote:
herkenbaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:46 schreef supersof het volgende:
Ik was vroeger een ariër maar nu is mijn haar meer bruin geworden
RAWRRRRRRquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij mag de blonde jongens hebben
lief he
ik ben blondquote:
Jij ookquote:
quote:
quote:
Heus geef je nu toe dat je bruin haar hebt?!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:46 schreef supersof het volgende:
Ik was vroeger een ariër maar nu is mijn haar meer bruin geworden
Je bent zelf hebtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus geef je nu toe dat je bruin haar hebt?!
Wie?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
jimbo waarom voeg je de moeder van xcachet toe
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
RAWRRRRRR
omg ezell nu over den week zit ik bij hem![]()
![]()
Dat weten we toch allang?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Meeste mensen zeggen bruin maar het is donkerblondquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
-.-quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Meeste mensen zeggen bruin maar het is donkerblond
jij bent kaalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben ook ariër, wat krijg ik nu?!
Hey die heb ik gezien, dat was wel geniaal van de apology accepted. Oh en toen ze bruin haar had was ze veeeeel knapper ineens.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey die heb ik gezien, dat was wel geniaal van de apology accepted. Oh en toen ze bruin haar had was ze veeeeel knapper ineens.
vooral omdat ik dan eindelijk door ben gegaan met m'n leven na je-weet-welquote:
die elf dagen snap ik nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
vooral omdat ik dan eindelijk door ben gegaan met m'n leven na je-weet-wel![]()
al 11 dagen trouwens.
quote:
De ouders van Cachet toevoegen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:53 schreef Jimbo het volgende:
ik ben vervelend aan het zijn BUITEN FOK !
Muhahahaha nu kunnen ze me niet bannen
mijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
11 dagen dat ik je-weet-wel al negeer.
o, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
11 dagen dat ik je-weet-wel al negeer.
Was iets met die tickets en de tentcondoom toch ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef Toto69 het volgende:
US / Foto's Defqon 2006
deze reeksjimbo weet
ja man KASTANOVAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was iets met die tickets en de tentcondoom toch ?(ben de user ff kwijt, dezelfde als ontslagen s bij de ziggo/kpn/tele2/telfort/ofweetikhet)
hehe eindelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij deze. met nieuwjaarswisseling weer ruzie gehad. sindsdien niet meer gesproken.
lees je dm lulquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij deze. met nieuwjaarswisseling weer ruzie gehad. sindsdien niet meer gesproken.
wie?quote:
Nog steeds niet? Chapeau.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Backdoor Sluts 9quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
Welke film op Netflix zou ik gaan kijken? Ik kan toch niet leren en ga anders toch alleen maar FOK!en, muziek luisteren en mezelf haten omdat ik geen discipline heb.
Die dusquote:
ja toch?quote:
ja de fotos doen t niet meer. er was een foto tussen met hem en een wijf in een tent en in de achtergrond lag een volgeblafte condoomquote:
a. weird ass friendshipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
negeren, wel. maar ruzie hebben vind ik niet bepaald een voortgang.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja de fotos doen t niet meer. er was een foto tussen met hem en een wijf in een tent en in de achtergrond lag een volgeblafte condoom
gecondoleerdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]godverdomme
kastanova woont kats vlakbij mij trouwenszelfde stad
Hebben we wel eens vaker last van, net als typen met een telefoonquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Typisch het volgende:
ik ben weer eventjes blij dat ik geen reet snap van de afgelopen post
O-quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef Jimbo het volgende:
Ik woon eigenlijk vlak bij sofje () op de dijk.
Meis en ik kijken regelmatig naar dr als ze huffend en puffend de dijk op rijd
Ik fiets makkelijk de dijk opquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef Jimbo het volgende:
loserquote:
romantisch hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef Jimbo het volgende:
Doe het da.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil Ryan ooit echt meeten.
Hij is serieus tof.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil Ryan ooit echt meeten.
Hij is serieus tof.
Als ik op mijn vaders elektrische fiets fiet gaat hij wel eens enorm trillen als ik zonder handen fiets, is leuk en spannendquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
ik heb een slag in mijn voorwiel waardoor ik niet meer zonder handen kan fietsen![]()
Raar, ik benquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
die zijn voor gehandicapte en 50+ers
en voor dikke mensen
jij bent wel 50+quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Raar, ik ben
1. niet gehandicapt 2. Niet 50+ en 3. niet bepaald dik
En toch gebruik ik het
hij doet het nog gewoonquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik op mijn vaders elektrische fiets fiet gaat hij wel eens enorm trillen als ik zonder handen fiets, is leuk en spannend
Koop gewoon nieuwe fiets, doe ik ook altijd.
Op de heenweg jaquote:
Omdat je dan zonder handen kan fietsen, duh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
hij doet het nog gewoon
waarom zou ik dan een nieuwe kopen
Sof haat mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Graag, maar moeten wel veel meer mensen komen zoals Sof en Rodawa en VA enzo.
dmquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
romantisch hoor
over romantiek gesproken
weet jij nog een leuk restaurantje in rotterdam?
wie niet.quote:
wat zijn dit voor geheime praktijkenquote:
?? neequote:
HIHAHOquote:
Ik ga mn geheimen niet blootgeven hierquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zijn dit voor geheime praktijken
Maar ik ben Sof niet. En ik haat je niet, ik vind je hatelijk irritant soms.quote:
zoals... reignoffire LOLzquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
Ik vind het alleen vervelend als jij persoonlijke dingen waar ik liever niet aan herinnerd wil worden op fok zet
Ja nu ben ik nieuwsgierig :/quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
Ik vind het alleen vervelend als jij persoonlijke dingen waar ik liever niet aan herinnerd wil worden op fok zet
een restaurant is een geheim?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga mn geheimen niet blootgeven hier
je moest eens wetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zijn dit voor geheime praktijken
Jij bent echt onredelijkquote:
Ja, anders is de verassing wegquote:
vertelquote:
Nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:09 schreef Muto het volgende:
Spatie komt toch ook uit het Oosten des lands?
ONZ Zwollequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent echt onredelijk
Ik zat meer te denken aan iets dat ongeveer even ver weg is voor ons beide. Gorinchem ofzo, al heb ik geen idee wat je daar kan. Kom anders gewoon naar Rotterdam.
Was er ook niet een Zwolle meet ofzo, waar jij ook heen ging?
quote:
nee geen zin om naar je toe te komenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee geen zin om naar je toe te komen
Ja, eerder.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leuk. Of gaan wij eerder meeten?
jammerquote:
Zoals?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme, wat kent rotterdam eigenlijk veel leuke plekken
ben ze na 2004 niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef Jimbo het volgende:
dm ze naar mequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef Jimbo het volgende:
oke jimboquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef Jimbo het volgende:
waar de fuck gaat dit overquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef Jimbo het volgende:
Ligt er allemaal aan wat je wilten wat voor vrouwtje je meenemeet. Als t een one night stand is kan je ook gewoon naar de kfc
Nee blijfquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef msacras het volgende:
Omdat het moet van Toto....
hoi
nu ga ik weer dag hoor
HAHHAHAHAHHAHAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef msacras het volgende:
hoi
nu ga ik weer dag hoor
Ja, een date. Eerst Blijdorp en dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef Jimbo het volgende:
Ligt er allemaal aan wat je wilten wat voor vrouwtje je meenemeet. Als t een one night stand is kan je ook gewoon naar de kfc
HAHAAHquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef msacras het volgende:
hoi
nu ga ik weer dag hoor
JIIIIIJ!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef msacras het volgende:
hoi
nu ga ik weer dag hoor
kfc?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef Jimbo het volgende:
ik ga ff de hnd uitlaten, ik dm je zo. Ken daar ook nog leuks in de buurtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, een date. Eerst Blijdorp en dan?
Gelukkig.quote:
Wow dat is wel knapquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)68165&type=2&theater
wauw
ik ken heel die user nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:15 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb msacras teruggehaald.
Geen dank.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef msacras het volgende:
hoi
nu ga ik weer dag hoor
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:47 schreef msacras het volgende:
Haha lekker net thuis gekomen van het stappen, fantastisch dik mooie superchille nacht gehad
Nu ga ik slapen en weer lekker weg uit deze *ziekte* kut loser SC, stoppen met fok vanaf nu haha dāāāāāg
ze is wel een lekker ding jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
omg msacras is echt wel een lief en sexy meisjemn meet met haar was op r'dam CS en toen gingen we biertjes en wijntjes drinken omg
geloof er niks vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
omg msacras is echt wel een lief en sexy meisjemn meet met haar was op r'dam CS en toen gingen we biertjes en wijntjes drinken omg
Wat, ze herhaalt gewoon wat zij zelf ooit heeft gezegd. En dat was gewoon belachelijk dom.quote:
ach een drankje te veel kan gebeuren krekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, ze herhaalt gewoon wat zij zelf ooit heeft gezegd. En dat was gewoon belachelijk dom.
gezellig hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |