waarom?quote:
Ik vind dat er pics moeten komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
toto we hadden het al van te voren besproken dat er niks over haar op fok komtik vind dat je te ver gaat
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
met fokkers praat ik meer dan met de gemiddelde facebookvriend, dus wat dat betreft
tijd voor de FOK!knokploeg, ik zie het alquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
toto we hadden het al van te voren besproken dat er niks over haar op fok komtik vind dat je te ver gaat
nee sorry dat zal niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat ik bang ben dat je op me gaat vallen als je mn pics kan zien
Ik zal proberen de dialoog aan te gaan doen. Bij de eerste "ja maar" pak jij Toto. Oké?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd voor de FOK!knokploeg, ik zie het al
ik ga vrijdag een taart bakkenquote:
wtf is deemterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef Toto69 het volgende:
heb gehoord dat sof op jongens uut deemter valt
sof valt op robin braamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef Toto69 het volgende:
heb gehoord dat sof op jongens uut deemter valt
eet danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe eens niet
zit hier mijzelf sterk te houden om geen stukje te nemen
wat voor taart?quote:
Mag ik helpen?quote:
oh rot opquote:
volgens mij was hij 2 meter oid, dus dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zal proberen de dialoog aan te gaan doen. Bij de eerste "ja maar" pak jij Toto. Oké?
2m16quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij was hij 2 meter oid, dus dat moet wel lukken
Ik vind dit leukquote:
moet je wel helemaal naar almelooooquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd voor de FOK!knokploeg, ik zie het al
Jij bent ook niet zo groot hč? Met ons IQ pakken we hem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij was hij 2 meter oid, dus dat moet wel lukken
weet nog nietquote:
neequote:
Dacht ik al.quote:
ik zal niet op je vallen als je hetero wasquote:
waarom nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zal niet op je vallen als je hetero was
blondquote:
met de hmf-jetpack ben ik daar binnen een half uurtjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel helemaal naar almeloooo
omg stopquote:
weet nietquote:
ik ben jou typequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |