hij doet het nog gewoonquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik op mijn vaders elektrische fiets fiet gaat hij wel eens enorm trillen als ik zonder handen fiets, is leuk en spannend
Koop gewoon nieuwe fiets, doe ik ook altijd.
Op de heenweg jaquote:
Omdat je dan zonder handen kan fietsen, duh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
hij doet het nog gewoon
waarom zou ik dan een nieuwe kopen
Sof haat mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Graag, maar moeten wel veel meer mensen komen zoals Sof en Rodawa en VA enzo.
dmquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
romantisch hoor
over romantiek gesproken
weet jij nog een leuk restaurantje in rotterdam?
wie niet.quote:
wat zijn dit voor geheime praktijkenquote:
?? neequote:
HIHAHOquote:
Ik ga mn geheimen niet blootgeven hierquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zijn dit voor geheime praktijken
Maar ik ben Sof niet. En ik haat je niet, ik vind je hatelijk irritant soms.quote:
zoals... reignoffire LOLzquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
Ik vind het alleen vervelend als jij persoonlijke dingen waar ik liever niet aan herinnerd wil worden op fok zet
Ja nu ben ik nieuwsgierig :/quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
Ik vind het alleen vervelend als jij persoonlijke dingen waar ik liever niet aan herinnerd wil worden op fok zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |