Dit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liam Gallagher is een josti, wel minder erg dan Noel.
Kanye!!!
Atzegod leest volgens mij mee. Die zit/zat Definitely Maybe van Oasis te luisteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoor je ook nog Oasis op de radio
Wat een prutdag.
Weer niet eensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef MCH het volgende:
Ik vind Damon Albarn een kuttekop (niet omdat ik Liam zo tof vind) terwijl Blur zo vet is.
Heb ik m op ideeen gebracht vanmiddag denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Atzegod leest volgens mij mee. Die zit/zat Definitely Maybe van Oasis te luisteren.
Of gewoon heel erg slim, het is ook deels een marketing/imago kwestie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik heb serieus nog nóóit de NME-site gezien zonder bericht over Oasis, Noel of Liam op de voorpagina. Die lui zijn echt gestoord.
Kamp Graham.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weer niet eensAlbarn is echt een van mijn grote helden.
Damon is gewoon arrogant.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weer niet eensAlbarn is echt een van mijn grote helden.
Die zou het natuurlijk ook wel waarderen als je z'n naam goed spelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
De eckte baas is natuurlijk Morrisey
Soundgarden heb ik ook niet zoveel mee, hoewel heb er wel een album van (en van die andere 3 bands ook).quote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef MCH het volgende:
Hoe kun je nou Blur, Suede EN Soundgarden, Nirvana tegelijk tof vinden.
Dit wel ja, hoewel Soundgarden voor mij ook maar de hitjes is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Tchock het volgende:
Ik heb niet zo veel met Suede. Soundgarden wat meer, Blur en Nirvana groot fan van
Toch komt een van de beste britpop bands uit de VSquote:Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Klinkt een beetje als alle Britpop is goed en alle uit Amerika bagger. Ik heb helemaal geen gevoel voor dat soort verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Toch komt een van de beste britpop bands uit de VSToch niet dat Vodafone album?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk album van Wild Nothing? Ik ken alleen Gemini, volgens mij vond ik die vrij goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef MCH het volgende:
Ik zit al dagenlang dat album van Wild Nothing op repeat te luisteren. Heerlijk.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Toch komt een van de beste britpop bands uit de VSMja, ze hebben 1 a 2 leuke albums… maar verder is het niet zo heel denderend…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ze tig keer live gezien als voorprogramma van Bowie toen...Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |