Kan makkelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef MCH het volgende:
Hoe kun je nou Blur, Suede EN Soundgarden, Nirvana tegelijk tof vinden.
Ik zie de contradictie niet echtquote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef MCH het volgende:
Ik heb met geen van allen echt iets, dus kan mij best voorstellen dat er iemand is die ze allemaal leuk vindt.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef MCH het volgende:
Noel Gallagher heeft nooit zijn waardering voor Nirvana onder stoelen of banken geschoven.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:32 schreef MCH het volgende:
Het embargo van het niet leuk vinden van mainstreammuziek door indiefans verdwijnt na ongeveer 3 1/3 jaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef MCH het volgende:
Is het tof om alles wat uit 1994 komt en mainstream is geworden nu vet te vinden of zo?
"Nirvana had this song called 'I Hate Myself and I Want to Die', and I thought 'I'm not fucking having that. He's got everything I fucking want. He's in the most fucking critically acclaimed band in the world, he's got millions of dollars. Courtney Love, well he can have her, but he's got everything I want and he wants to fucking die? Fuck that, fuck the song and fuck him. You and me mate? We're gonna live forever!"quote:Op maandag 13 januari 2014 23:34 schreef tim. het volgende:
[..]
Noel Gallagher heeft nooit zijn waardering voor Nirvana onder stoelen of banken geschoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het embargo van het niet leuk vinden van mainstreammuziek door indiefans verdwijnt na ongeveer 3 1/3 jaar.
Jemigquote:Op maandag 13 januari 2014 23:38 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, sommige country artiesten hebben er wel over de 100
Ik vind Day & Age van de Killers nog steeds onwijs matig.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het embargo van het niet leuk vinden van mainstreammuziek door indiefans verdwijnt na ongeveer 3 1/3 jaar.
Ik zou Nirvana/Soundgarden bij elkaar plaatsen en Suede en Blur ook. Maar dat sluit nog steeds niet uit dat je ze alle vier leuk kan vinden.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:35 schreef DO2 het volgende:
Die bands zitten toch juist een beetje in dezelfde hoek?
Dus, dat was niet het beste optreden, maar wel het leukste?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Norrage het volgende:
Ik heb Balthazar nu geloof ik 7x live gezien. De lijn qua rapportcijfers was ongeveer als volgt:
7, 7.5, 8, 8.5, 9, 9.5
Elke keer worden ze maar beter en beter. Al was de laatste keer dat ik ze zag, op BKS, wel weer ietsje minder. Maar dat lag toen ook een beetje aan het publiek en dat ik voor het eerst niet helemaal vooraan stond.
Ik zie niet hoe iemand die Suede en Blur leuk vindt ook die gare bands uit Amerika kan appreciëren.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou Nirvana/Soundgarden bij elkaar plaatsen en Suede en Blur ook. Maar dat sluit nog steeds niet uit dat je ze alle vier leuk kan vinden.
Direct Hits is ook al een van de matigste albums van afgelopen jaar denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Day & Age van de Killers nog steeds onwijs matig.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er bestaat gewoon een band met 96 studioalums
James Brown zal ook wel in de buurt komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Klinkt een beetje als alle Britpop is goed en alle uit Amerika bagger. Ik heb helemaal geen gevoel voor dat soort verschillen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe iemand die Suede en Blur leuk vindt ook die gare bands uit Amerika kan appreciëren.
Smaken verschillen, maar om Nirvana en Soundgarden nou gaar te noemen…quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe iemand die Suede en Blur leuk vindt ook die gare bands uit Amerika kan appreciëren.
Ik begrijp echt niet waar je het over hebt, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:41 schreef MCH het volgende:
[..]
or8 m8quote:Op maandag 13 januari 2014 23:36 schreef MCH het volgende:
[..]
"Nirvana had this song called 'I Hate Myself and I Want to Die', and I thought 'I'm not fucking having that. He's got everything I fucking want. He's in the most fucking critically acclaimed band in the world, he's got millions of dollars. Courtney Love, well he can have her, but he's got everything I want and he wants to fucking die? Fuck that, fuck the song and fuck him. You and me mate? We're gonna live forever!"
Omdat Oasis een zeikband is.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:34 schreef MCH het volgende:
En waarom noemen jullie Definitely Maybe niet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dus, dat was niet het beste optreden, maar wel het leukste?
Als je goed telt, kom ik met die cijfers maar tot 6 optredensquote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dus, dat was niet het beste optreden, maar wel het leukste?
Dit is toch wel een erg tof nummer:quote:
Geldt niet voor alle albums natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Day & Age van de Killers nog steeds onwijs matig.
Verdorie, Norrage, je kunt toch niet van me verwachten dat ik op een maandagavond ga tellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je goed telt, kom ik met die cijfers maar tot 6 optredensik ben jullie dit keer voor! Die 7e was weer een 8 geweest ofzo
Ik vind ze echt afschuwelijk. Hoe ze optreden, hoe ze praten over andere mensen, hoe ze praten over zichzelfquote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef Felagund het volgende:
En de broertjes moeten eens ophouden pseudo-arrogant te doen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind ze echt afschuwelijk. Hoe ze optreden, hoe ze praten over andere mensen, hoe ze praten over zichzelfDe minst leuke mensen in de hele muziekbranche zijn het. Samen met die teringlijer van Live.
Punk ook.quote:
Ja, echt man. Toffe peer.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:54 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Liam is super man. Die is helemaal anders geworden nadat Oasis uit elkaar is.
Moet ik doorgaan? Je kunt hier een bibliotheek mee vullen man.quote:I couldn't give a f**k what that f***in clown gets up to. Have you seen when he bumped his head? (..) Put your head up so you know what you're doing! Smashed his head up: he's a f***ing idiot.
quote:Kevin Shields: 'Britpop was pushed by the government'
My Bloody Valentine leader raises possibility the mid-90s pop movement was part of an establishment conspiracy
Kevin Shields has raised the notion that Britpop was part of a government conspiracy. Speaking to the Guardian in an exclusive interview, to be published online later today and in the G2 Film&Music section tomorrow, the My Bloody Valentine leader reacted angrily to a mention of the Cool Britannia phenomenon.
"Britpop was massively pushed by the government," he said. "Someday it would be interesting to read all the MI5 files on Britpop. The wool was pulled right over everyone's eyes there."
In the early years of Tony Blair's premiership, Britpop luminaries such as Noel Gallagher and Damon Albarn were vocal supporters of the Labour government, and visited 10 Downing Street. Shields said he would only have attended "on condition we could play a song".
http://www.theguardian.co(...)pushed-by-government
Dit is gewoon grappig man. Dat je het ook nog serieus allemaal gaat zitten opzoeken als je zo'n hater bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, echt man. Toffe peer.
Liam Gallagher would rather 'shoot himself in the balls' than take Robbie Williams' advice
Liam Gallagher: 'Noel and Damon Albarn killed Britpop'
Over Kanye West:
[..]
Moet ik doorgaan? Je kunt hier een bibliotheek mee vullen man.
NME is zo lekker makkelijk om Gallagher-quotes vanaf te halen want die citeren ook daadwerkelijk elke scheet die de broertjes laten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Spezza19 het volgende:
Je quote ook wel een fantastisch blad
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Kevin Shields had 'r pas geleden zo'n leuke mening over.
[..]
Dat was een genotje jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Volgens mij is Shields echt een geweldige vent. Die gast is compleet gestoordquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:04 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit is gewoon grappig man. Dat je het ook nog serieus allemaal gaat zitten opzoeken als je zo'n hater bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |