SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Di Mariaquote:![]()
Kishna is nu al drie keer beter dan die non-valeur.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Slechter dan Bojan en De Sa kan nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha ik verzin het ook nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Di Maria![]()
Kishna is nu al drie keer beter dan die non-valeur.. Stond bij het filmpje die jordiiii postte
Oh.![]()
Dat was toen, nu is hij veel beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha ik verzin het ook niet. Stond bij het filmpje die jordiiii postte
quote:Bij Ajax noemen ze hem Di Maria, naar Angel, de Argentijn in dienst van Real Madrid. Kishna toont uiterlijke gelijkenissen met hem, en bovendien lijken ze qua speelstijl ook nog eens op elkaar. Zijn specifieke kwaliteiten? ,,Mijn techniek en vooral mijn inzicht.” En de verbeterpunten? ,,M’n rechterbeen en het koppen.”![]()
Toch geef ik vd Hoorn zeker niet op. Zijn er meer die het eerste jaar bij Ajax moeite hebben om aan het niveau aan te haken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja dat was toenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer is een prima trainer, maar hij moet het scouten aan iemand anders over laten. Er zijn drie spelers die hij dolgraag wilde hebben: Sightorsson, Van der Hoorn en Bojan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Toch geef ik vd Hoorn zeker niet op. Zijn er meer die het eerste jaar bij Ajax moeite hebben om aan het niveau aan te haken.
We hebben gezien hoe dat uitpakt
Ik zie het niet. Dom zijn leer je niet afquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Toch geef ik vd Hoorn zeker niet op. Zijn er meer die het eerste jaar bij Ajax moeite hebben om aan het niveau aan te haken.![]()
*Sigthorssonquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer is een prima trainer, maar hij moet het scouten aan iemand anders over laten. Er zijn drie spelers die hij dolgraag wilde hebben: Sightorsson, Van der Hoorn en Bojan.
We hebben gezien hoe dat uitpakt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, het maakt niet uit of je die naam goed of fout schrijft, hetzelfde geldt voor Duarte (Duatre), het zijn toch geen namen die je wilt onthouden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk eerder onzeker.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Dom zijn leer je niet afAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
*wilquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, het maakt niet uit of je die naam goed of fout schrijft, hetzelfde geldt voor Duarte (Duatre), het zijn toch geen namen die je wilt onthouden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Duarte is een prima speler.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, het maakt niet uit of je die naam goed of fout schrijft, hetzelfde geldt voor Duarte (Duatre), het zijn toch geen namen die je wilt onthouden.Oh.![]()
Ik wilquote:
Jij wil/wilt (mag beide)
Hij/zij wilOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tis ook overdreven om op basis van deze twee potjes spelers af te kraken of in de hemel te prijzen.
Zijn maar weinig zeggende trainingspotjes"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Duarte, Kishna, Denswill en toch ook wel Hoesen lijken me de spelers met de meeste potentie in dit team.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zou Andersen niet uitvlakken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:10 schreef Pedroso het volgende:
Duarte, Kishna, Denswill en toch ook wel Hoesen lijken me de spelers met de meeste potentie in dit team.Oh.![]()
Heeft het nog niet laten zien maar vlak 'm zeker niet uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Andersen niet uitvlakken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die lijkt gewoon nog te licht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:11 schreef Smoofie het volgende:
Andersen valt dit seizoene cht zwaar tegen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bij Riedewald heb ik het idee dat ie zijn hoogtepunt in Ajax 1 al heeft gehad.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met Duarte, Mike en Hoesen/Siggy kun je prima rouleren met het drukke schema.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Toppertje hoor, die vd Hoorn. En ook nog een assist van Bojan. Die commentator heeft zijn dag niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
HoorngodBogod
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoorn topscorer van het toernooi
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is zelfs Hennie Spijkerman beter in de spits dan Sigthorsson.
Scherpu bal richting hoesseeeeehhhhhhhhhhhh"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dus, hoe zal frankie gaan rouleren met het drukke schema? Sererro in de belangrijke wedstrijden of Duarte
?
AFCA
Hopelijk Sereroquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:18 schreef Smoofie het volgende:
Dus, hoe zal frankie gaan rouleren met het drukke schema? Sererro in de belangrijke wedstrijden of Duarte
?
Thuli natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:18 schreef Smoofie het volgende:
?
![]()
Dat zou gruwelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Achter zijn standbeen, in de kruising![]()
Gewoon ala Neeskensquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mike "Johan" van den Hoorn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat hem opzij leggen voor de opkomende van der Hoorn.![]()
Hmm, ik zou Duarte ook wel willen zien samen met Klaassen en siempje in de spits.quote:AFCA
Duarte had nooit gehaald moeten worden, hij loopt alleen maar spelers in de weg die we al hadden en meer kwaliteit hebben dan hij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hmm, ik zou Duarte ook wel willen zien samen met Klaassen en siempje in de spits.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte had nooit gehaald moeten worden, hij loopt alleen maar spelers in de weg die we al hadden en meer kwaliteit hebben dan hij.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Duarte bevalt me sowieso al vanaf het begin dat ie bij Ajax kwam. Dit lijkt wel een goede aankoop te zijn in ieder geval.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet op hem ingaan. Je lacht ook de lokale dorpsmongool niet uit ;Pquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dat fimpje van psvquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:20 schreef j0rdiiii het volgende:
we willen die passie en strijd zien kom op ajax KOM OP!!!!gvd wat triest was dat.
![]()
Leg dan uit wat hij toevoegt aan Ajax?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond duarte ook geen goede aankoop, maar denk dat hij nu wel goed meekan in roulatie met onze afrikaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte had nooit gehaald moeten worden, hij loopt alleen maar spelers in de weg die we al hadden en meer kwaliteit hebben dan hij.AFCA
Voor wie? KAM AAAAN.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:20 schreef j0rdiiii het volgende:
we willen die passie en strijd zien kom op ajax KOM OP!!!!Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jij hebt er dan ook niet zoveel kijk op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte had nooit gehaald moeten worden, hij loopt alleen maar spelers in de weg die we al hadden en meer kwaliteit hebben dan hij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
QFT.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook niet zoveel kijk op.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Penaltykiller Vermeer pakt ze alle 5. de laatste 3.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook niet zoveel kijk op.![]()
Makkelijk zo een statement. Leg dan eens uit wat Duarte toevoegt aan Ajax?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook niet zoveel kijk op.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Post niet gelezenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Makkelijk zo een statement. Leg dan eens uit wat Duarte toevoegt aan Ajax?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat die commentator een verkeerde uitslag heeft gekregen bij zijn beroepskeuzetest.
Voetballend kan ie zeker mee, is fysiek sterk en heeft branie. Wil je nog meer weten ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Makkelijk zo een statement. Leg dan eens uit wat Duarte toevoegt aan Ajax?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat maakt het uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:26 schreef Spinosaurus het volgende:
laat dit geen steaua - ajax 2.0 wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
Grapje jongens, voordat er weer serieus op wordt gereageerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:26 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer denkt dat de bal een Banaan is.AFCA
BojanWat een technic
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef Pedroso het volgende:
Penaltykiller Vermeer pakt ze alle 5. de laatste 3.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:26 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer denkt dat de bal een Banaan is.
Oh.![]()
Niet slecht voor een speler van het niveau Jupiler Leaguequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas, je begint wel irritant te worden, zelfs ik was wat rustiger met mijn trolls.AFCA
Hij kan een penalty er in schieten. Woow, wereldspelertje hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:28 schreef S0nic het volgende:
Vind Duarte toch wel een goede indruk maken weer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij kan een penalty er in schieten. Woow, wereldspelertje hoor., ja man ik heb het alleen over deze pingel. Oprotten kut troll.
Snelle Egel![]()
Zet jezelf nou niet zo voor lul iedere keer. Ga over dammen praten ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij kan een penalty er in schieten. Woow, wereldspelertje hoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mijn relaas over Bojan is waarheid, iedereen die het er niet mee eens is mag uitleggen wat Bojan bij Ajax heeft gepresteerd en waar de hoop op verbetering op is gebaseerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:28 schreef Smoofie het volgende:
Shreyas, je begint wel irritant te worden, zelfs ik was wat rustiger met mijn trolls.
Duarte is geen slechte speler, maar overbodig in de huidige Ajax selectie.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tja, dat krijg je als je Frank de Boer en Stam als Technische staf hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Neem maar mee minoIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:30 schreef Chase_Utley het volgende:
Tja, dat krijg je als je Frank de Boer en Stam als Technische staf hebt.
Oh.![]()
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat die Kishna na afloop van z'n contract maar lekker naar Stormvogels/Telstar gaan ofzo
Kansen missen blijft gewoon een structureel probleem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:31 schreef Gruisman het volgende:
Oefenwedstrijd of niet. Niet kunnen winnen van dit team is wel echt slechtSnelle Egel![]()
Gebrek aan scorend vermogen. Het zegt al genoeg dat de slechtste verdediger van ons in beide wedstrijden het enige doelpunt maakt in de reguliere speeltijd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:31 schreef Gruisman het volgende:
Oefenwedstrijd of niet. Niet kunnen winnen van dit team is wel echt slechtOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit dus, zag er prima uit. Vooral de basis elf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax speelde prima deze wedstrijden. Ze zullen wel scherper zijn als het er echt om gaat
![]()
Waar is deze hoopvolle stelling op gebaseerd?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax speelde prima deze wedstrijden. Ze zullen wel scherper zijn als het er echt om gaat
Op het goede spel en de kansen die ze gecreëerd hebben. En in een wedstrijd waar het er om gaat zullen de spelers meer gefocust zijn en minder kansen verprutsen. Ook zullen we dan niet het hele team wisselen in de rust natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar is deze hoopvolle stelling op gebaseerd?
Oh.![]()
Houd nu eens even die irritante muil van je over de topscorer van het toernooi. Grafventje ben je ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gebrek aan scorend vermogen. Het zegt al genoeg dat de slechtste verdediger van ons in beide wedstrijden het enige doelpunt maakt in de reguliere speeltijd.
Mike is de nieuwe Jaap stam.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
De jongens zijn natuurlijk de hele week compleet afgebeuld door Jaap Stam.AFCA
En zullen ze op de dag van de wedstrijd natuurlijk ook geen training hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op het goede spel en de kansen die ze gecreëerd hebben. En in een wedstrijd waar het er om gaat zullen de spelers meer gefocust zijn en minder kansen verprutsen. Ook zullen we dan niet het hele team wisselen in de rust natuurlijkWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Houd nu eens even die irritante muil van je over de topscorer van het toernooi. Grafventje ben je ookOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon negeren joh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Houd nu eens even die irritante muil van je over de topscorer van het toernooi. Grafventje ben je ookWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En zullen ze op de dag van de wedstrijd natuurlijk ook geen training hebben.
Ik zie de toekomst met vertrouwen tegemoet
Oh.![]()
Lukoki is ook druk bezig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:37 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan nog![]()
![]()
Gaat hij van een brommer transformen in een quad.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lukoki is ook druk bezig.
[ afbeelding ]Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
terecht dat ze trots zijn op hun turkse broeders
Ajax is waardeloos vergeleken met het grote trabzonspor![]()
Domme Turken as alwaysquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.![]()
Niemand zit op deze onzin te wachten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.![]()
Haha, kijk die neger naar die fles kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAA kampioenen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die heeft gewoon hongerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haha, kijk die neger naar die fles kijken.![]()
simon zwartkruis @simonzwartkruis
Kishna gaat niet meer terug naar A1 junioren meldt De Boer net #AjaxWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat was te verwachten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:49 schreef Chase_Utley het volgende:
Kishna gaat niet meer terug naar A1 junioren meldt De Boer net #AjaxOh.![]()
Gaat net als Hoesen/Andersen op de bank zitten bij het eerste en als die geen minuten maakt spelen met Jong.![]()
Hooguit 10 wedstrijden spelen in de afgelopen 3 jaar en gelijk door naar Ajax 1 en Jong Ajax. Daar sta je dan als Menig, Acolatse of Becker.![]()
![]()
Goede trollenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
En Meleg niet te vergeten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Hooguit 10 wedstrijden spelen in de afgelopen 3 jaar en gelijk door naar Ajax 1 en Jong Ajax. Daar sta je dan als Menig, Acolatse of Becker.![]()
Kishna: 'Komt goed met m'n nieuwe contract, alleen nog paar puntjes op de i zetten' #Ajax #t/m2017Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Niet bepaald een schande wanneer het Kishna betreft. Wanneer hij vrij van blessures blijft wordt dat absolute wereldtop.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Hooguit 10 wedstrijden spelen in de afgelopen 3 jaar en gelijk door naar Ajax 1 en Jong Ajax. Daar sta je dan als Menig, Acolatse of Becker."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
Kishna: 'Komt goed met m'n nieuwe contract, alleen nog paar puntjes op de i zetten' #Ajax #t/m2017
Maar goed, tijd om effe naar de pub te gaan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
fap fap fap eigen jeugd fapquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef davyleiden het volgende:
Overigens gaan de 2 Jamaicanen deze week tekenen als het goed isOh.![]()
Dat weet ik niet, als buitenspelers in ieder geval absoluut niet TOT nu toe. En daar ging het over.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Niet goed genoeg volgens jou?![]()
Snap ik, maar hij is net zo hard gepasseerd lijkt me.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zit niet in zijn lichting, zo kun je er nog veel meer noemen.![]()
Duidelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:03 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, als buitenspelers in ieder geval absoluut niet TOT nu toe. En daar ging het over.![]()
Grappen voor hoger opgeleidenquote:
Ik ben zelfs bang dat Meleg helemaal niet meer in aanmerking gaat komen voor het eerste.
Buitenspeler is die niet, zo is gebleken dit jaar in Jong.
Als middenvelder heeft die komende jaren Lobotka, Andersen, Serero, Klaassen en Duarte voor zich.
Zeg nooit nooit maar ik denk dat Meleg hem niet gaat worden. Al is het geen ramp, niet iedereen kan slagen.![]()
quote:PHOENIX HUMBLES WALKER CUP CHAMPIONS WOLMERS BOYS SCHOOL 2-0
Okay Worldwide Phoenix and Roger van Gool our awesome agent . Today Phoenix had to do something they dont often do.. They went into Battle without me.. I have another embolism and had to fight woth my doctor Shani to not be hospitalized and i am under bedrest and anti coagulants again....Our captain and Heir apparent to Phoenix loaded up the Phoenix Bus at 1am this morning with Phoenix elites and drove a slow calm six hours to Munro College loaded with corned beef and tuna sandwiches and gator aid. They got stopped once by the police who once they heard it was the Phoenix they called me amnd allowed the generals to proceed unhindered all the way. I got a call at 7am to advise they were there and had laNDED SAFELY AND IT WAS TIME FOR THE COUNTRY TO UNDERSTAND WHAT pHOENIX IS.
i DIDNT HEAR FROM THEM AGAIN FOR THREE HOURS....i CALLED ALL CELL PHONES nothing .
A few Minutes ago our captain called....He said they couldnt answer because they were warming up and the game was played right after..
THEY PLAYED AGAINST THE WALKER CUP CHAMPIONS OF JAMAICA AND MANNING CUP FINALISTS.
WOLMERS BOYS SCHOOL........THE SCORE
2 GOALS TO ZERO PHOENIX WON...
SCORERS ROMARIO MCKNIGHT AND KEVAUGHN WILD SHARK ATKINSON.
TOP TOP TOP TOP.
UP UP UP UP
wELL DONE PHOENIX. YOU HAVE PROVEN TO JAMAICA WHAT THE WORLD ALLREADY KNOWS. THIS IS THE BEST SCHOOL OF LEARNING FOOTBALL AND BEING A MAN IN THIS PART OF THE WORLD. OUR NATURAL ABILITIES COMBINED WITH THE PROPER COACHING AND TOOLS HAVE LED AGAIN TO HUGE SUCCESS.
aS SICK AS I AM I JUMPED UP OUT OF BED AND WANTED TO JUMP ON MY CRUISER MOTORCYLE AND RIDE THE THREE HOURS IT WOULD TAKE ME TO GET THERE JUST TO HUGG YOU GUYS AND LET YOU KNOW HOW PROUD I AM OF YOU ALL AND IM CERTAIN ALL pHOENIX IS AS WELL...
Great job to all that continues to make this dream i had a reality. Tanida Nunes and the Digicel team. We are looking forward to great things with you this year.Laura Laura Ann Margaret Butler keep doing the work you do to help to prepare them to act Professionally . Shelley McFarlane keep everyone in Line. Roger Van Gool and our agents in Europe Omer and Sulliman and Andre Will and Horace great job. Our Developmental PArtners Ajax Amsterdam and MArc Over mars and Edwin Vandersar i know we have a bright future. And for those not mentioned dont think youre forgotten - Eddie Leighton Richard and company we are doing something that will or allready has changed football forever.
Wolmers has the support of many old boys , huge budget , lots of resources...and yet Phoenix, even without me are super.
THE greatest acheivement a father can accomplish is to see his sons better than himself.
Cj Walsh Butler embrace your destiny.
Love you all
Starting squad
Andre Davis in Goal-excellent pure talent and heart .. the best goalkeeeper in Jamaica.
Travis Blagrove central defence alone in the middle .
Ashani Oliphant - Holding midfield super powerful super hard work.
Odane Walters- Speed and skill determination and leadership right wing back
Kevin Williams - Left back skilled striker and offensive defender.
Ricky Martin - Central Mid - better than essien
Kyle Butler Central attacking midfield- The answer to Jamaicas creative midfield woes and in g=fact a new breed of intelligence skill and power.at 15 better than the best JAmaica has to offer at the under 20 level.
Romario Mcknight - Left Midfield- Proves why Lille loved him and his future as a pro is set.
Leon BAiley- the most sought after player in Europe now signed to Ajax with Kyle. didnt even need to score today
Kevaughn Atkinson- the most lethal striker in Phoenix history again finds the back of the net a machine.
Dimaria PAesley- next in a line of deadly Phoenix wingers super skill and tenacity..great job.
And of Course Chevaughn Mclaren top defender and holding mid..
great Job squad.. and of course King Julian and the younbg squad..proud of you keep it up youll be next.. Some Phoenix will go to copllege on scholarships ..others will be pros , opthers will be coaches but in the end all are Phoenix - NEVER EVER DIE![]()
Craig![]()
![]()
Mooi om te zien dat Ajax materiaal heeft overgebracht naar Phoenix. Heb toch wel vertrouwen in dat projectje van die gekke Butler.![]()
Lijkt me ook meer een traditionele #10quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:05 schreef davyleiden het volgende:
Ik ben zelfs bang dat Meleg helemaal niet meer in aanmerking gaat komen voor het eerste.
Buitenspeler is die niet, zo is gebleken dit jaar in Jong.
Als middenvelder heeft die komende jaren Lobotka, Andersen, Serero, Klaassen en Duarte voor zich.
Zeg nooit nooit maar ik denk dat Meleg hem niet gaat worden. Al is het geen ramp, niet iedereen kan slagen.![]()
En daar spelen we niet meer meequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me ook meer een traditionele #10
Oh.![]()
En als die dat zou zijn zouden Klaassen/Andersen er eerder voor in aanmerking komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daar spelen we niet meer mee![]()
Lekker makkelijk als je 170 bent, vrij weinig spiermassa.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lukoki is ook druk bezig.
[ afbeelding ]I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
De Jong is op 10 ook wel goed met een aanspeelpunt in de spits zoals een Pantelic was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef davyleiden het volgende:
[..]
En als die dat zou zijn zouden Klaassen/Andersen er eerder voor in aanmerking komen.Oh.![]()
ja oke maar die is weg volgend jaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong is op 10 ook wel goed met een aanspeelpunt in de spits zoals een Pantelic was.![]()
Benieuwd wie er dan in de spits komtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:24 schreef davyleiden het volgende:
[..]
ja oke maar die is weg volgend jaar
Oh.![]()
Moet het nog zien, vaak komt dit soort spelers met veel poeha binnen om dan later via de achterdeur weer te verdwijnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:07 schreef davyleiden het volgende:
Mooi om te zien dat Ajax materiaal heeft overgebracht naar Phoenix. Heb toch wel vertrouwen in dat projectje van die gekke Butler.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja tuurlijk, zo ook Meleg die met veel poeha werd binnengehaald. Maar heb wel vertrouwen in Bailey, zijn techniek is super zo als het op de filmpjes leek en hij heeft een versnelling.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet het nog zien, vaak komt dit soort spelers met veel poeha binnen om dan later via de achterdeur weer te verdwijnen.
En tevens de reacties op KRC genk fora, maken mij zeer nieuwsgierig![]()
![]()
Komt zoveel meer bij kijken dan alleen het technische gedeelte. Zeker bij spelers uit verre contreien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:32 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zo ook Meleg die met veel poeha werd binnengehaald. Maar heb wel vertrouwen in Bailey, zijn techniek is super zo als het op de filmpjes leek en hij heeft een versnelling.
En tevens de reacties op KRC genk fora, maken mij zeer nieuwsgierig
Laten we hopen dat hij het wel redt maar het zal erg lastig worden..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lastig te zeggen, denk eerst dat Ajax kijkt of Bojan nog goed gaat spelen, dan zullen ze de huuroptie in zijn contract lichten. Daarnaast kijken of Hoesen nog wat leuks gaat doen, dus meer gaat scoren in Jong Ajax. Zijn techniek is op zich wel oke, maar heeft totaal geen uitstraling voor het doel. Kishna zou het kunnen, zullen ze ook vast mee gaan experimenteren in Jong Ajax. En anders ben ik ook benieuwd, ik kan me echt niet voorstellen dat Ajax een spits gaat kopen namelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie er dan in de spits komt![]()
Het voordeel is dat hij al in de jeugd heeft gespeeld bij Genk, al wat gewend is aan het klimaat in Nederland en ook al Nederlands kan spreken als ik het goed hebquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Komt zoveel meer bij kijken dan alleen het technische gedeelte. Zeker bij spelers uit verre contreien.
Laten we hopen dat hij het wel redt maar het zal erg lastig worden..![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe aanwinst, of dyslectische materiaalman ?Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
Om te kotsen. De materiaalman van PSV overnemen in de winter. Benieuwd hoe men dat beleid gaat verdedigen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinst, of dyslectische materiaalman ?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Er is geen gentlemen's agreement....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Om te kotsen. De materiaalman van PSV overnemen in de winter. Benieuwd hoe men dat beleid gaat verdedigen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Schijnt dat hij transfervrij was en nu gaat ie cashen. Gewoon voor het geld weggegaan, net zoals Bazoer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Er is geen gentlemen's agreement....![]()
Kon ook naar United. Heeft daar ook nog stage gelopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schijnt dat hij transfervrij was en nu gaat ie cashen. Gewoon voor het geld weggegaan, net zoals Bazoer.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit was zoveel grappiger geweest als hij Andersom had geheten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kon ook naar United. Heeft daar ook nog stage gelopen.
[ afbeelding ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was zoveel grappiger geweest als hij Andersom had geheten.Ja dacht er ook al aan.
![]()
quote:Kishna: 'Een speciaal moment'
Ricardo Kishna maakte in Antalya tegen Trabzonspor (1-1) zijn debuut voor Ajax en genoot met volle teugen van dat moment. "Het was een mooie avond. Het is toch mijn debuut en een speciale dag voor mij", liet de 19-jarige aanvaller weten.
"Frank de Boer zei dat ik moest genieten", vervolgde Kishna, die meteen indruk maakte met goede aanvallende acties. "Ik dacht: gewoon laten zien. De eerste actie was meteen lekker. Dan zit je meteen goed in je vel."
Ola John kwam niet naar Ajax, ook vanwege het vertrouwen dat De Boer in Kishna heeft. "Dat is alleen maar fijn en geeft een extra motivatie om te laten zien dat ik daar moet komen te staan."
De aanvaller kampte lange tijd met knieblessures en ervaart zijn sterke terugkeer dan ook als een overwinning op zichzelf. "Ik heb wel in een dip gezeten, maar ik heb nooit de gedachte gehad dat ik het niet zou redden. Ik stond er altijd positief in. Bij vlagen benader ik mijn oude niveau weer."
De Boer liet al weten dat de juniorentijd van Kishna er nu opzit. "Als de trainer dat zegt, is dat zo", zei de Ajacied lachend. Hij tekent naar alle waarschijnlijkheid binnen korte tijd een contract voor 3,5 jaar in Amsterdam.
"Het is zo goed als rond. Nog een paar puntjes op de i en dan moet het goedkomen. Het is een leuk begin van het jaar, zeker weten. Ik hoop nu op minuten in het eerste."![]()
Gedomineerdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb het moeten missen vanavond, hoe was het spel?
Wel aardig gespeeld, maar de kansen niet afgemaakt. De goal van hun was grote fout van Veltman, maar normaal win je eenvoudig.![]()
Ok, thanks.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Gedomineerd
Wel aardig gespeeld, maar de kansen niet afgemaakt. De goal van hun was grote fout van Veltman, maar normaal win je eenvoudig.![]()
"Hij zal vaak bij de eerste achttien zitten, maar vaak ook niet. Ricardo gaat komende periode pendelen tussen het eerste en de beloften", gaf Frank de Boer aan.
![]()
![]()
Oja, net als Milaan uit?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Gedomineerd
wat één niveau.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo'n gelul altijd dat domineren, beter win je gewoon.
Groot fan van User Wotte![]()
Hoe was Kishna? Tweede helft amper gezien. Morgen weer zo'n brakke kutdag zonder voetbal godverdomme.![]()
Een paar mooie bewegingen. Eindelijk weer iemand gezien die wat mannetjes kan uitspelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 04:31 schreef Heeinz het volgende:
Hoe was Kishna? Tweede helft amper gezien. Morgen weer zo'n brakke kutdag zonder voetbal godverdomme.![]()
Nu Siem nog even op zijn top laten spelen zoals elk jaar aan het einde van het seizoen en de goals komen vanzelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:23 schreef Burrito het volgende:
[..]
Een paar mooie bewegingen. Eindelijk weer iemand gezien die wat mannetjes kan uitspelen.![]()
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 12-01-2014 om 10:30:56Ruiz is voor PSV normaal gesproken inzetbaar tegen #Ajax als #PSV en hij vanavond alles in orde kunnen maken. #werkvergunning reageer retweet
![]()
Like we give a fuck. Als we spelen zoals vrijdag en zaterdag (de eerste helft) dan gaan we winnen. Uiteraard worden de kansen dan wel afgemaakt!quote:Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef Heeinz het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 12-01-2014 om 10:30:56Ruiz is voor PSV normaal gesproken inzetbaar tegen #Ajax als #PSV en hij vanavond alles in orde kunnen maken. #werkvergunning reageer retweet
![]()
Waar komt al dat vertrouwen in een goede afloop tegen PSV vandaan? Zo geweldig spelen we niet de laatste weken.![]()
Omdat we moeten.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:56 schreef Gruisman het volgende:
Waar komt al dat vertrouwen in een goede afloop tegen PSV vandaan? Zo geweldig spelen we niet de laatste weken.![]()
Zij wel?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:56 schreef Gruisman het volgende:
Dat is me ook een raadsel. Ik had PSV liever twee maanden geleden getroffen, toen ze nog zwalkten.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:56 schreef Gruisman het volgende:
Waar komt al dat vertrouwen in een goede afloop tegen PSV vandaan? Zo geweldig spelen we niet de laatste weken.Life is what you make it.![]()
Wordt zeker niet makkelijk, de vorige wedstrijd had ik ook verwacht dat Ajax zou winnen maar toen zat het ook even niet mee al is de ploeg nu wel weer een stukje verder en dat kan van PSV niet gezegd worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar dat garandeert niet dat Ajax dit wel even gaat winnen.![]()
Nou geweldig, is hij er al dan? Een speler zonder zelfvertrouwen die naar een ploeg gaat met hetzelfde euvel zal ze wel even op sleeptouw nemen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben nu met Ruiz wel een speler die wedstrijden kan beslissen
Geloof jij nog in sprookjes?![]()
Zelfvertrouwen kan er al zijn na 1 goede pass. Ik zeg niet dat hij het meteen waar gaat maken maar het is wel een speler met kwaliteiten die wedstrijden kan beslissen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou geweldig, is hij er al dan? Een speler zonder zelfvertrouwen die naar een ploeg gaat met hetzelfde euvel zal ze wel even op sleeptouw nemen.
Geloof jij nog in sprookjes?![]()
1 seizoen heeft hij dat laten zien ja. Het tweede seizoen bij Twente was hij al veel minder beslissend met 9 doelpunten en de jaren daarna heeft hij helemaal niets gepresteerd.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben nu met Ruiz wel een speler die wedstrijden kan beslissenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Doelpunten zeggen niet alles, hoeveel assists had hij bijvoorbeeld in dat 2de seizoen?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
1 seizoen heeft hij dat laten zien ja. Het tweede seizoen bij Twente was hij al veel minder beslissend met 9 doelpunten en de jaren daarna heeft hij helemaal niets gepresteerd.![]()
Hoe dan ook Ajax is als ploeg gewoon verder maar dat waren we in Eindhoven ookquote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen kan er al zijn na 1 goede pass. Ik zeg niet dat hij het meteen waar gaat maken maar het is wel een speler met kwaliteiten die wedstrijden kan beslissen.![]()
Hebben we gezien bij Fulham. Heeft daar niets gepresteerd dus waarom zal ie nu wel ineens de pannen van het dak spelen ?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben nu met Ruiz wel een speler die wedstrijden kan beslissen
Verwacht trouwens dat ie niet eens speelt tegen Ajax, als ie dat wel doet dan zal ie Maher of Park / Narsingh moeten passeren. Zou lekker zijn om er uit gebonjourd te worden door een speler die er net een paar dagen bij zit en de laatste 2 jaar geen bal geraakt heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
7 assists. 18 spelers hadden meer assists dan hem. Valt dus ook allemaal wel mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doelpunten zeggen niet alles, hoeveel assists had hij bijvoorbeeld in dat 2de seizoen?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Iddquote:Op zondag 12 januari 2014 13:40 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die gelijk in de broek poepen van Ruizdoe ff normaal.
Alsof Ruiz beter is dan Fabregas, Iniesta, Xavi, Pedro of Neymar...
![]()
![]()
Absoluutquote:Op zondag 12 januari 2014 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook Ajax is als ploeg gewoon verder maar dat waren we in Eindhoven ook![]()
Zo gaat dat daar toch gewoon, de ene aankoop voldoet niet en het is alweer tijd voor de volgende.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hebben we gezien bij Fulham. Heeft daar niets gepresteerd dus waarom zal ie nu wel ineens de pannen van het dak spelen ?
Verwacht trouwens dat ie niet eens speelt tegen Ajax, als ie dat wel doet dan zal ie Maher of Park / Narsingh moeten passeren. Zou lekker zijn om er uit gebonjourd te worden door een speler die er net een paar dagen bij zit en de laatste 2 jaar geen bal geraakt heeft.Snelle Egel![]()
Ik ben er van overtuigd dat we volgende week beter zullen zijn dan PSV, of we dan logischerwijs gaan winnen zal afhangen of het vizier bij bv Fischer en De Jong op scherp staat. Kansen gaan ze in ieder geval krijgen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als ze maar een klein beetje zo spelen zoals tegen barca, milan of celtic dan zou het toch goed moeten komen. Maar vande andere kant zoals we bijvoorbeeld bij Celtic uit hebben kunnen zien: zelf niet scoren en wat pech op beslissende momenten en je gaat gewoon keihard op je muil.
Op een of andere manier heb ik minder irritatie richting die naaimachine uit eindhoven, Strootman, v Bommel er niet bij en Toivonen die vooral met zichzelf bezig is ipv anderen kaarten te bezorgen of te ellebogen dat scheelt toch wel veelproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ajax gaat PSV gewoon keihard vernederen. Ik hoop alleen wel dat ze na de 4 - 0 gewoon door blijven gaan.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef Devv het volgende:
Ajax gaat PSV gewoon keihard vernederen. Ik hoop alleen wel dat ze na de 4 - 0 gewoon door blijven gaan.![]()
Ruiz in competitieverband in de ArenA.
Ajax 3-0 FC Twente --> Niets goeds gedaan
Ajax 3-1 FC Twente --> niets goeds gedaan![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
True maar ook nergens voor nodig om hem te onderschatten, heeft wel de titel gewonnen voor Twente in dat jaar met telkens die goals in de laatste minuten.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat boeit geen reet volgende week.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef Donnis het volgende:
[..]
True maar ook nergens voor nodig om hem te onderschatten, heeft wel de titel gewonnen voor Twente in dat jaar met telkens die goals in de laatste minuten.![]()
Ajax pakt de punten inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit geen reet volgende week.![]()
miste hij toen niet in de eerste minuut al een grote kansquote:Op zondag 12 januari 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax 3-1 FC Twente --> niets goeds gedaan
legendarische wedstrijd
edit - of je leest even verder naar beneden en ziet de reactie van BobW
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
'Eerste bal in de dichte mist met een mogelijkheid voor Twente via Bryan Ruiz en die.. knalt die bal vol op doelman Kenneth Vermeer'
Dacht ik![]()
![]()
Ach, psv. Vertrouwen daar het grootste probleem? Ik denk het toch niet. Onderling kloppen er dingen niet in die groep, dat kunnen we toch allemaal zien? Denk je dat Maher of Deepay ooit een paar passen extra zullen zetten voor Hiljemark of Matavz?
Nope.
Wij gaan dit gewoon easy winnen.![]()
Depay bedoel je. En dat kereltje werkt zijn kont eraf voor PSV dat het niet allemaal lukt dat is wat anders.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:18 schreef Itisbangin het volgende:
Ach, psv. Vertrouwen daar het grootste probleem? Ik denk het toch niet. Onderling kloppen er dingen niet in die groep, dat kunnen we toch allemaal zien? Denk je dat Maher of Deepay ooit een paar passen extra zullen zetten voor Hiljemark of Matavz?
Nope.
Wij gaan dit gewoon easy winnen.![]()
Leuke spelerquote:Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Depay bedoel je. En dat kereltje werkt zijn kont eraf voor PSV dat het niet allemaal lukt dat is wat anders.![]()
Ben ik wel met je eensquote:Op zondag 12 januari 2014 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De enige speler van PSV die ik graag bij Ajax zou willen zien![]()
Anita heeft inmiddels ook zijn draai gevonden bij Newcastle. Is de laatste maanden basisspeler en begint steeds beter te spelen (ook al staan ze nu met 1-0 achter).
Sowieso doen de oud-Ajacieden het goed in de Premier Leaque.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit indd, mislukt bij een degradatiekandidaat in Engeland en daar zouden wij bang van moeten wordenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
IddAlsof Ruiz beter is dan Fabregas, Iniesta, Xavi, Pedro of Neymar...
En ze betalen nog een miljoen ook
![]()
![]()
vermaelen niet zo toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Anita heeft inmiddels ook zijn draai gevonden bij Newcastle. Is de laatste maanden basisspeler en begint steeds beter te spelen (ook al staan ze nu met 1-0 achter).
Sowieso doen de oud-Ajacieden het goed in de Premier Leaque.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
ja. Maar heb t over het hier en nu.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heeft het in het verleden zeer goed gedaan en is/was zelfs aanvoerder dacht ik.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: