SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Ja, of in ieder geval epische momenten vanuit de supermarkt, waar bewijs van is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:23 schreef mujentas het volgende:
We hebben meer epische topic momenten nodig![]()
Bij ons ben je ook in vijf minuten op de snelweg. Als de politie er echter snel genoeg bij is (bureau is op 6-7 minuten rijden), is het plein van ons winkelcentrum geheel af te sluiten, er zijn slechts 4 'uitgangen'. Qua buurt is het allemaal overval-prone, maar qua locatie wens ik ze veel succes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Een jaar of 2 geleden was er een hoog risico dat wij overvallen zouden worden. Ze hoeven niet naar binnen te komen om te checken wanneer de lades gelopen worden, wij zitten aan de buitenkant van het winkelcentrum en als ze snel rijden dan zitten ze binnen 5 minuten op de snelweg en dan kunnen ze flink doorboeken.
Bureau is bij ons zo'n 3/4 minuten rijden, als ze flink doorrijden. Echter wij liggen aan de buitenrand van het centrum. Apart gedeelte/deur voor ons, zodat wij langer dan het centrum open kunnen zijn. Maar de overvallers kunnen binnen een 20 seconden weer in hun auto zitten, binnen 3/4 minuten zitten ze op de snelweg. Dus de politie moet of toevallig in de buurt zijn, maar anders halen ze het niet denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Bij ons ben je ook in vijf minuten op de snelweg. Als de politie er echter snel genoeg bij is (bureau is op 6-7 minuten rijden), is het plein van ons winkelcentrum geheel af te sluiten, er zijn slechts 4 'uitgangen'. Qua buurt is het allemaal overval-prone, maar qua locatie wens ik ze veel succes.
En ja, we hebben echt meer momentjes nodig. FF de FB goed in de gaten houden misschien voor potentiële troll-doelwitten :p?
Vond dit trouwens wel een mooi bericht op die FB: [ afbeelding ]
Wij, op zich wel goed. Weinig instuwing.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef UncleSam het volgende:
Zijn er hier winkels met het zgn grab and go assortiment, en hoe loopt dat bij jullie?
Woow, heftig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Medewerker supermarkt Zoetermeer neergeschoten
In Zoetermeer is een medewerker van een supermarkt gewond geraakt toen hij werd neergeschoten. De medewerker was op weg naar huis toen hij door twee jonge mannen werd belaagd.
De medewerker is gewond en naar het ziekenhuis gebracht. De twee mannen tussen de 18 en 20 jaar oud zijn nog voortvluchtig. Ze zijn er vandoor gegaan op een scooter. De politie heeft een helicopter ingezet om de schutters op te sporen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ermeer-neergeschoten
Zou me niet verbazen als het motief het weigeren van verkoop door alcohol/tabak is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Medewerker supermarkt Zoetermeer neergeschoten
In Zoetermeer is een medewerker van een supermarkt gewond geraakt toen hij werd neergeschoten. De medewerker was op weg naar huis toen hij door twee jonge mannen werd belaagd.
De medewerker is gewond en naar het ziekenhuis gebracht. De twee mannen tussen de 18 en 20 jaar oud zijn nog voortvluchtig. Ze zijn er vandoor gegaan op een scooter. De politie heeft een helicopter ingezet om de schutters op te sporen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ermeer-neergeschoten
Mij wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:34 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het motief het weigeren van verkoop door alcohol/tabak is.
Lijkt me wat ver gezocht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:34 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het motief het weigeren van verkoop door alcohol/tabak is.
idd waarschijnlijk is het een soort liquidatie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:34 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij je leven niet zeker in jouw winkel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:51 schreef OudeBok het volgende:
Haha, dat gaat ver. In mijn buurt zie ik het echter zo gebeuren, met bepaalde opgefokte figuren hier. Gelijk ook de reden, waarom ik er niet eens gek van zou opkijken, als het daarom gebeurd is.
Mijn winkel nog wel hoor, winkel op het plein vlakbij zou serieus nog wel eens écht fout kunnen gaan. Gewapende winkelovervallen aan de lopende band, en gisteren nog een ram/plofkraak op dat plein/winkelcentrum.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij je leven niet zeker in jouw winkel.
Het kan altijd en overal fout gaan. Als morgen een winkel in een wijk wordt overvallen waar nooit iets gebeurt en je hebt met een gek te maken of de caissiere doet niet wat gevraagd wordt, dan kunnen er ook doden of gewonden vallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Mijn winkel nog wel hoor, winkel op het plein vlakbij zou serieus nog wel eens écht fout kunnen gaan. Gewapende winkelovervallen aan de lopende band, en gisteren nog een ram/plofkraak op dat plein/winkelcentrum.
Uiteraard. Neemt niet weg, dat het op een bepaalde plek aannemelijker lijkt, dat het fout zou kunnen gaan toch :p.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het kan altijd en overal fout gaan. Als morgen een winkel in een wijk wordt overvallen waar nooit iets gebeurt en je hebt met een gek te maken of de caissiere doet niet wat gevraagd wordt, dan kunnen er ook doden of gewonden vallen.
Ja, loopt redelijk goed bij onsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef UncleSam het volgende:
Zijn er hier winkels met het zgn grab and go assortiment, en hoe loopt dat bij jullie?
Klopt. Alleen in Lutjebroek is de kans alleen net wat kleiner dan in A'dam.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het kan altijd en overal fout gaan. Als morgen een winkel in een wijk wordt overvallen waar nooit iets gebeurt en je hebt met een gek te maken of de caissiere doet niet wat gevraagd wordt, dan kunnen er ook doden of gewonden vallen.
Je hebt altijd gebieden waar de kans op geweld groter is, dat ben ik met je eens. Maar je doet nu net alsof jouw winkel midden in Aleppo of Gaza staat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:02 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Uiteraard. Neemt niet weg, dat het op een bepaalde plek aannemelijker lijkt, dat het fout zou kunnen gaan toch :p.
Gewoon wegrennen als caissiére zijnde. .. Zo is laats in Utrecht ook een overval misluktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
R > Rustig blijvenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon wegrennen als caissiére zijnde. .. Zo is laats in Utrecht ook een overval mislukt
Ik vind ook niet dat je het de cassiere kwalijk kan nemen. De overvaller was nu verward, maar wie weet wat er de volgende keer gebeurd..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
R > Rustig blijven
A > Aanvaarden
A > Afgeven van geld of goed
K > Kijken
Hoe lastig het ook is, probeer je altijd aan RAAK te houden. Hoewel je nu natuurlijk niet kunt zeggen hoe je zou reageren als er daadwerkelijk een keer een overval op je winkel plaatsvindt.
Het is NOOIT maar dan ook NOOIT de schuld van een werknemer dat een overval plaatsvindt. Wat ik net al zei, RAAK is de ideaalsituatie, maar zolang je nog nooit een overval hebt meegemaakt weet je ook niet hoe je gaat reageren. Er is geen enkele training die je kan voorbereiden op een overval, omdat je altijd weet dat oefeningen nep zijn. Je kunt dus ook de caissiere niets kwalijk nemen over haar reactie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat je het de cassiere kwalijk kan nemen. De overvaller was nu verward, maar wie weet wat er de volgende keer gebeurd..
Tenzij ze de boel faket en ze in het complot zit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is NOOIT maar dan ook NOOIT de schuld van een werknemer dat een overval plaatsvindt. Wat ik net al zei, RAAK is de ideaalsituatie, maar zolang je nog nooit een overval hebt meegemaakt weet je ook niet hoe je gaat reageren. Er is geen enkele training die je kan voorbereiden op een overval, omdat je altijd weet dat oefeningen nep zijn. Je kunt dus ook de caissiere niets kwalijk nemen over haar reactie.
Alu hoedjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Tenzij ze de boel faket en ze in het complot zit.
Meen je niet, morgenmiddag/avond kom ik er nog een keer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:59 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Denk da 'k even aan het lunchen was boven. Had honger en het regende flink buiten. Waar gaan jullie nu heen, eigenlijk? Dacht dat de tent even helemaal dicht ging, niet dus.
Zo confusing, dat je weet wie ik ben, maar niet omgekeerd.
Ah, okay. Ik werk pas woensdag weer. We'll meet, one day.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:03 schreef koekjess het volgende:
[..]
Meen je niet, morgenmiddag/avond kom ik er nog een keer.
We zitten nu tijdelijk aan de andere kant van het plein, naast die gele supermarkt. Is een best ruime winkel geworden, zo'n houte schuur;p
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:56 schreef donald500 het volgende:
Wij hadden vandaag iemand die met een hond de winkel in wou.
Die persoon ging nog even in discussie bij de servicebalie.
Kwam ze met het argument dat baby's toch ook de winkel in mogen dus honden ook.![]()
Ga lekker daten met z'n tweeën. Samen lekker lunchen met frikandelbroodjes en blikjes AH Basic Energy. Geheel in stijl van dit topic.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:07 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik werk pas woensdag weer. We'll meet, one day.
[..].
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga lekker daten met z'n tweeën. Samen lekker lunchen met frikandelbroodjes en blikjes AH Basic Energy. Geheel in stijl van dit topic.
Ik weet gelijk waar jij werkt nu jij zegt dat daar gisteren een plofkraak is geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Mijn winkel nog wel hoor, winkel op het plein vlakbij zou serieus nog wel eens écht fout kunnen gaan. Gewapende winkelovervallen aan de lopende band, en gisteren nog een ram/plofkraak op dat plein/winkelcentrum.
Dan weet je dat toch :p.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:11 schreef Balsam het volgende:
[..]
Ik weet gelijk waar jij werkt nu jij zegt dat daar gisteren een plofkraak is geweest
Ja, koekjess, datenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga lekker daten met z'n tweeën. Samen lekker lunchen met frikandelbroodjes en blikjes AH Basic Energy. Geheel in stijl van dit topic.
Ga Tinderen dan met elkaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dan weet je dat toch :p.
[..]
Ja, koekjess, daten?
Nee ff serieus, ik kan er niet goed tegen als mensen soort van 'weten' wie ik ben, maar ik omgekeerd geen idee heb. Nieuwsgierig to the max.
Beetje op dreef vandaag :p?quote:
Ben je meer van de Grindr?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Beetje op dreef vandaag :p?
Tevens: Tinder.
-proest-. Maar, helaas. Niet aan mij besteed.quote:
Maandagochtend inleverenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef donald500 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met je scriptie Schuimpjes en je (wereld?)reis?
Man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef SLP_ het volgende:
Ben je eigenlijk man of vrouw OudeBok?Dacht eigenlijk altijd vrouw, maar ik zie nu je mannenpoppetje
Hoop het ook voor je!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Scriptie ligt in drievoud uitgeprint op mijn bureau. Maandagochtend inleveren. Hopelijk is het in één keer voldoende.
Wereldreis? Ik ga maar drie weken weg hoor.
Combinatie van beide denk ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:22 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Man.
Waarom dacht je aan een vrouw? Omdat k achter de kassa werk, of om m'n stijl van schrijven, weet ik veel wat nog meer kan verder?
Ja. Dat weet ik. Het zijn alleen niet echt wereldsteden. Maar ik ga niet teveel in detail om herkenning te voorkomen (ik denk zomaar dat ik de enige TL in de regio Arnhem/Nijmegen ben die op die specifieke datum naar die specifieke locatie gaat).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:23 schreef donald500 het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je!
Ja, dat weet ik, maar ik bedoelde eigenlijk of je al weet welke (wereld) steden je aan gaat doen.
Dat is waar ja!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja. Dat weet ik. Het zijn alleen niet echt wereldsteden. Maar ik ga niet teveel in detail om herkenning te voorkomen (ik denk zomaar dat ik de enige TL in de regio Arnhem/Nijmegen ben die op die specifieke datum naar die specifieke locatie gaat).
Haha. Oh well. Zal er mee moeten leren leven, dat mensen vaak denken dat ik of vrouw, of homo ben, omdat ik achter de kassa werkquote:
Over exact 14 dagen ga ik en zit ik rond dit tijdstip van een 4 uur durende overstap te genieten (en heb daarvoor al een 5,5 uur overstap gehad op een ander vliegveldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef donald500 het volgende:
[..]
Dat is waar ja!
Anyway, veel plezier alvast!
Ik ga over 2 weken ook op vakantie.
Nou, succes daarmee en geniet ervan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Over exact 14 dagen ga ik en zit ik rond dit tijdstip van een 4 uur durende overstap te genieten (en heb daarvoor al een 5,5 uur overstap gehad op een ander vliegveld)
Fijne vakantie!
Heb het ook wel gehad met vliegen, maar anders kom je nergens inderdaad. Ik kan dan in ieder geval niet op de plekken komen waar ik zo willen komen. Ik weet nog dat ik toen ik in 10 was ofzo voor het eerst heb gevlogen met TunisAir naar Tunesië. Toen vond ik het nog spannend. Nu vind ik er ook geen zak meer aan. Scheelt wel dat je nu tablets en laptops hebt en die kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef donald500 het volgende:
[..]
Nou, succes daarmee en geniet ervan.
Ik ga over exact 13 dagen, maar gelukkig geen lange overstap, heb al een hekel aan vliegen, maar ja anders kom je nergens meer zeg ik maar zo.
Idd, vroeger was het nog erger.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb het ook wel gehad met vliegen, maar anders kom je nergens inderdaad. Ik kan dan in ieder geval niet op de plekken komen waar ik zo willen komen. Ik weet nog dat ik toen ik in 10 was ofzo voor het eerst heb gevlogen met TunisAir naar Tunesië. Toen vond ik het nog spannend. Nu vind ik er ook geen zak meer aan. Scheelt wel dat je nu tablets en laptops hebt en die kunt gebruiken.
In de afgelopen 2 jaar eigenlijk alleen long-haul internationaal gevlogen en binnenlandse vluchten. Bij die lange internationale vluchten krijg je tenminste nog gratis eten en drinken (niet dat het eten nou zo goed is, maar je krijgt tenminste iets) en heb je vaak ook nog zo'n persoonlijk inflight-entertainment systeem om je mee te vermaken.
Hopelijk komt er snel WiFi in de vliegtuigen zodat je op Netflix kan ofzo
Mijn eerste vlucht vertrekt rond 7 uur 's ochtends en als het weer mee zit kom ik rond 4 uur Nederlandse tijd aan. 21 uur later dus. Maar goed, je moet er wat voor over hebben. Ik had eerst een veel gunstigere ticketcombinatie geboekt, dan zou ik om 7 uur 's avonds Nederlandse tijd aankomen. Maar die is geannuleerd wegens een "schemawijziging"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:41 schreef donald500 het volgende:
[..]
Idd, vroeger was het nog erger.
Maar goed, voor mij zijn het 4/5 uurtjes en dan ben ik er.
En het scheelt dat ik een vroege vlucht heb en geen schoolvakantie, dus misschien alleen baby's (al is dat ook vaak geen pretje).
Oh god.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mijn eerste vlucht vertrekt rond 7 uur 's ochtends en als het weer mee zit kom ik rond 4 uur Nederlandse tijd aan. 21 uur later dus. Maar goed, je moet er wat voor over hebben. Ik had eerst een veel gunstigere ticketcombinatie geboekt, dan zou ik om 7 uur 's avonds Nederlandse tijd aankomen. Maar die is geannuleerd wegens een "schemawijziging".
Een voordeel: Het is geen chartervlucht met vakantiegangers, dus geen applaus na de landing![]()
![]()
Inderdaad. Zo denk ik er ook precies over. Nu hebben piloten net wat meer verantwoordelijkheid, maar ze voeren nog steeds gewoon hun werk uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef donald500 het volgende:
[..]
Oh god.
Dat applaus.![]()
Alsof mensen ook gaan klappen als ik een vak heb gevuld of als een caissière alle boodschappen heeft gescand.
Hij/zij doet gewoon zijn werk.
Wat zou ik verdomd verbaasd opkijken, haha.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef donald500 het volgende:
[..]
Oh god.
Dat applaus.![]()
Alsof mensen ook gaan klappen als ik een vak heb gevuld of als een caissière/kassier alle boodschappen heeft gescand.
Hij/zij doet gewoon zijn werk.
Daarom, het is wel meer verantwoordelijkheid idd, maar het is gewoon wat die piloten elke dag of bijna elke dag doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo denk ik er ook precies over. Nu hebben piloten net wat meer verantwoordelijkheid, maar ze voeren nog steeds gewoon hun werk uit.
FOK!-meeting bij OudeBok's filiaal. Gaan we met z'n allen applaudisseren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Wat zou ik verdomd verbaasd opkijken, haha.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Wat zou ik verdomd verbaasd opkijken, haha.
Ik mag hopen dat ze niet elke dag vliegenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef donald500 het volgende:
[..]
Daarom, het is wel meer verantwoordelijkheid idd, maar het is gewoon wat die piloten elke dag of bijna elke dag doen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze niet elke dag vliegen
Spannend! Waar ga je naar toe?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:57 schreef Balsam het volgende:
Nog 3 keer werken en dan ben ik weg bij de AH.
Ik vertrek over 17 dagen naar mijn nieuwe thuisland.
Sommige vliegtuigen richting thailand hebben datquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hopelijk komt er snel WiFi in de vliegtuigen zodat je op Netflix kan ofzo
Tegen 10 euro per uur zeker?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sommige vliegtuigen richting thailand hebben datBen de naam van de maatschappij even vergeten
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
FOK!-meeting bij OudeBok's filiaal. Gaan we met z'n allen applaudisseren.
Beter!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sommige vliegtuigen richting thailand hebben datBen de naam van de maatschappij even vergeten
Sterker nog, Schuimpjes vliegt helemaal niet met KLM.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef donald500 het volgende:
[..]
Beter!
Ik las in die gids van KLM toen ik naar Londen ging dat 1 vliegtuig uit hun vloot ook wifi had.
Tsja, kleine kans dat Schuimpjes daarin zit.
Geen kans dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Sterker nog, Schuimpjes vliegt helemaal niet met KLM.
Inderdaad sommige vliegtuigen die kant op hebben dat, is erg relaxed een beetje wifi gebruiken in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En voor zover Schuimpjes weet hebben beide maatschappijen waarmee hij vliegt geen WiFi aan boord.quote:
Nee, was even in de war, was Etihad airways. Komt uit de Verenigde Arabische Emiraten. Maar die vliegen veel op bangkok volgensmij.quote:
Etihad, Emirates zijn allemaal echte eindbazen! Ik wil nog wel een keer first class vliegen met Emirates in een A380quote:Op zondag 12 januari 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, was even in de war, was Etihad airways. Komt uit de Verenigde Arabische Emiraten. Maar die vliegen veel op bangkok volgensmij.
Was een goedkope vlucht met ontiegelijk goede service
Wij controleren elke avond de EAB ja, de kratten komen gesealed binnen, wij maken ze open en checken ze aan de hand van de lijst. Het gaat ook niet om hele sloffen, meer losse pakjes. We tellen nu de komende week elke dag, en gaan tussendoor steekproeven houden. De mensen die er overdag in staan zijn vooral de TL's, en het is pas van de laatste weken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
100% zeker dat het uit de servicebalie verdwijnt? Wij tellen tegenwoordig de gesealde kratten. De seal gaat er niet om weg tenzij de inhoud (de sigaretten dan) direct geteld worden. Zodat we uitsluiten dat het juist bij ons fout gaat óf juist bij het DC.
Is dat niet het geval moet je zorgen dat je een beknopt lijstje met namen krijgt waar het fout zou moeten gaan. Blijven er 2 of 3 over dan wordt het steeds makkelijker. Maar het wordt alleen makkelijk wanneer de 'dief' steeds hetzelfde of in ieder geval niet te veel diversiteit van sigaretten heeft. Voor de shifts van diegene goed tellen. En eventueel een camera op de servicebalie, hoe 'bekeken' dat misschien ook voelt. Alhoewel veel filialen vaak al een camera op de servicebalie gericht hebben.
Wordt de sleutel niet opgeborgen na sluitingstijd zodat iemand deze niet zomaar kan pakken?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wij controleren elke avond de EAB ja, de kratten komen gesealed binnen, wij maken ze open en checken ze aan de hand van de lijst. Het gaat ook niet om hele sloffen, meer losse pakjes. We tellen nu de komende week elke dag, en gaan tussendoor steekproeven houden. De mensen die er overdag in staan zijn vooral de TL's, en het is pas van de laatste weken.
Er staat momenteel al een camera op de balie gericht. Het enige wat we nu nog gaan bekijken is of het luik van de sigaretten na de sluitingstijd niet meer geopend wordt door iemand van VK. Alleen al tussen woensdagmiddag en vrijdagochtend waren er al 4 pakjes camel XXL weg, dat zijn ook geen 'per ongeluk verkeerd aangeslagen' hoeveelheden meer.
Behalve als je een kruimelzuiger of een terminal nodig hebt.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef mujentas het volgende:
Verder, mensen van een andere afdeling hebben over het algemeen niets achter de counter te zoeken.
Staan jullie terminals bij de counter? Is dat niet hartstikke onhandig?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Behalve als je een kruimelzuiger of een terminal nodig hebt.Maar je hebt gelijk, je komt daar amper.
Misschien dat er een cassiere 2 pakjes pakt en er maar 1 aanslaat? Zoiets gebeurde bij mijn andere werkgever iig.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wij controleren elke avond de EAB ja, de kratten komen gesealed binnen, wij maken ze open en checken ze aan de hand van de lijst. Het gaat ook niet om hele sloffen, meer losse pakjes. We tellen nu de komende week elke dag, en gaan tussendoor steekproeven houden. De mensen die er overdag in staan zijn vooral de TL's, en het is pas van de laatste weken.
Er staat momenteel al een camera op de balie gericht. Het enige wat we nu nog gaan bekijken is of het luik van de sigaretten na de sluitingstijd niet meer geopend wordt door iemand van VK. Alleen al tussen woensdagmiddag en vrijdagochtend waren er al 4 pakjes camel XXL weg, dat zijn ook geen 'per ongeluk verkeerd aangeslagen' hoeveelheden meer.
Kassa heeft er eentje staan. Wel de langzaamste van allemaal, maar is wel al aangemeld, dus hopelijk krijgen we snel een nieuwe.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:31 schreef d4v1d het volgende:
Staan jullie terminals bij de counter? Is dat niet hartstikke onhandig?Hier staan ze boven in het TL kantoor
Hier hebben wij een oude PPT2800 terminal bij de counter staan. Ook zo traag als het maar kan, maar voor die enkele keer dat ze een terminal nodig hebben is het prima. Deze terminal wordt ook officieel niet meer ondersteund, maar zo lang die het doet is het zonde om hem weg te gooien natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Kassa heeft er eentje staan. Wel de langzaamste van allemaal, maar is wel al aangemeld, dus hopelijk krijgen we snel een nieuwe.
Bij ons is het ergste dat de langzaamste ook gelijk de nieuwste is. Hebben hem nu minder dan een half jaar denk ik...quote:Op zondag 12 januari 2014 11:43 schreef mujentas het volgende:
Hier hebben wij een oude PPT2800 terminal bij de counter staan. Ook zo traag als het maar kan, maar voor die enkele keer dat ze een terminal nodig hebben is het prima. Deze terminal wordt ook officieel niet meer ondersteund, maar zo lang die het doet is het zonde om hem weg te gooien natuurlijk.
Ik vind die nieuwe langwerpige terminals helemaal niets. Hij is eigenlijk te groot en ligt niet lekker in de hand. Ook het scherm vind ik gewoon niet goed reageren. Soms denk je wel eens van heb ik wel het goede knopje ingedrukt omdat je niets ziet gebeuren terwijl dat ding al aan het laden is.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons is het ergste dat de langzaamste ook gelijk de nieuwste is. Hebben hem nu minder dan een half jaar denk ik...Nog wel een oud model...
De langwerpige is wel een stuk sneller. Het enige wat ik jammer vind is dat je alles moet enteren bij het tellen en dat alleen getal intoetsen niet genoeg is...quote:Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef mujentas het volgende:
Ik vind die nieuwe langwerpige terminals helemaal niets. Hij is eigenlijk te groot en ligt niet lekker in de hand. Ook het scherm vind ik gewoon niet goed reageren. Soms denk je wel eens van heb ik wel het goede knopje ingedrukt omdat je niets ziet gebeuren terwijl dat ding al aan het laden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |