abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135379662
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Sommige vliegtuigen richting thailand hebben dat _O_ Ben de naam van de maatschappij even vergeten :')
Inderdaad sommige vliegtuigen die kant op hebben dat, is erg relaxed een beetje wifi gebruiken in het vliegtuig.
  zondag 12 januari 2014 @ 00:01:59 #80
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135379670
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:01 schreef donald500 het volgende:

[..]

Geen kans dus. :9
En voor zover Schuimpjes weet hebben beide maatschappijen waarmee hij vliegt geen WiFi aan boord.

Edit: De maatschappij heeft alleen Wifi aan boord van A319's maar ik vlieg met een A330 en een B737 :(
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135379677
Geen privejet hebben :')
  zondag 12 januari 2014 @ 00:02:20 #82
378682 JohnBercow
pi_135379687
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:02 schreef mujentas het volgende:
Geen privejet hebben :')
Iets met het plebs van de organisatie :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 12 januari 2014 @ 00:02:31 #83
378682 JohnBercow
pi_135379692
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zoiets :')
Thai Airways?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135379743
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:02 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Thai Airways?
Nee, was even in de war, was Etihad airways. Komt uit de Verenigde Arabische Emiraten. Maar die vliegen veel op bangkok volgensmij.

Was een goedkope vlucht met ontiegelijk goede service _O_
  zondag 12 januari 2014 @ 00:05:06 #85
378682 JohnBercow
pi_135379792
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nee, was even in de war, was Etihad airways. Komt uit de Verenigde Arabische Emiraten. Maar die vliegen veel op bangkok volgensmij.

Was een goedkope vlucht met ontiegelijk goede service _O_
Etihad, Emirates zijn allemaal echte eindbazen! Ik wil nog wel een keer first class vliegen met Emirates in een A380 :D. Sowieso zijn ook de meeste Aziatische maatschappijen wel goed.

Maar Delta :r, United :r, American :r, US Airways :r
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135382019
Over aparte verhalen gesproken, herinner me ineens eentje.

Paar maanden terug toen de Calvé Pindakaas (ook) in de aanbieding was, en ze bovenop de zuivel bancerella's stonden kwam er opeens een klein donker kereltje aan die naar een pot liep, open draaide, zegel eraf en met zijn vinger in de pot ging en toen de vinger in zijn mond deed. Was echt een heel groot WTF moment toen :P Nog gechecked of die pot echt aangeraakt was en je zag er gewoon in vingerafdruk in zitten :')

Elke keer als die jongen weer in de AH kwam zag je iedereen al weer kijken :P
pi_135386457
-dubbel-
pi_135386462
Meen je niet.. Dat soort dingen gebeurt overal wel eens.
pi_135386981
Of mensen die een kauwgompje stelen uit die goedkope verpakkingen.
Moo
pi_135387265
Ook wel eens gehad dat een mevrouw een mini appelflap uit verpakking nam en de verpakking daarna weer doodleuk neerzette.

Ook een paar keer gehad dat het doosje truffels opengemaakt was en er minder inzaten als op het doosje stond.

Echt super aso.
  zondag 12 januari 2014 @ 10:45:20 #91
251095 Purdey
Better off alone..
pi_135388360
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:15 schreef einschtein het volgende:

[..]

100% zeker dat het uit de servicebalie verdwijnt? Wij tellen tegenwoordig de gesealde kratten. De seal gaat er niet om weg tenzij de inhoud (de sigaretten dan) direct geteld worden. Zodat we uitsluiten dat het juist bij ons fout gaat óf juist bij het DC.

Is dat niet het geval moet je zorgen dat je een beknopt lijstje met namen krijgt waar het fout zou moeten gaan. Blijven er 2 of 3 over dan wordt het steeds makkelijker. Maar het wordt alleen makkelijk wanneer de 'dief' steeds hetzelfde of in ieder geval niet te veel diversiteit van sigaretten heeft. Voor de shifts van diegene goed tellen. En eventueel een camera op de servicebalie, hoe 'bekeken' dat misschien ook voelt. Alhoewel veel filialen vaak al een camera op de servicebalie gericht hebben.
Wij controleren elke avond de EAB ja, de kratten komen gesealed binnen, wij maken ze open en checken ze aan de hand van de lijst. Het gaat ook niet om hele sloffen, meer losse pakjes. We tellen nu de komende week elke dag, en gaan tussendoor steekproeven houden. De mensen die er overdag in staan zijn vooral de TL's, en het is pas van de laatste weken.

Er staat momenteel al een camera op de balie gericht. Het enige wat we nu nog gaan bekijken is of het luik van de sigaretten na de sluitingstijd niet meer geopend wordt door iemand van VK. Alleen al tussen woensdagmiddag en vrijdagochtend waren er al 4 pakjes camel XXL weg, dat zijn ook geen 'per ongeluk verkeerd aangeslagen' hoeveelheden meer.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_135388891
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 10:45 schreef Purdey het volgende:

[..]

Wij controleren elke avond de EAB ja, de kratten komen gesealed binnen, wij maken ze open en checken ze aan de hand van de lijst. Het gaat ook niet om hele sloffen, meer losse pakjes. We tellen nu de komende week elke dag, en gaan tussendoor steekproeven houden. De mensen die er overdag in staan zijn vooral de TL's, en het is pas van de laatste weken.

Er staat momenteel al een camera op de balie gericht. Het enige wat we nu nog gaan bekijken is of het luik van de sigaretten na de sluitingstijd niet meer geopend wordt door iemand van VK. Alleen al tussen woensdagmiddag en vrijdagochtend waren er al 4 pakjes camel XXL weg, dat zijn ook geen 'per ongeluk verkeerd aangeslagen' hoeveelheden meer.
Wordt de sleutel niet opgeborgen na sluitingstijd zodat iemand deze niet zomaar kan pakken?

Verder, mensen van een andere afdeling hebben over het algemeen niets achter de counter te zoeken. Ik denk toch dat het waarschijnlijk een cassiére is. Het hoeft niet eens de persoon die op de counter staat te zijn, maar zou natuurlijk wel heel goed mogelijk kunnen zijn.

En ook, even in de gaten houden wie er Camel rookt :)
pi_135388990
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef mujentas het volgende:
Verder, mensen van een andere afdeling hebben over het algemeen niets achter de counter te zoeken.
Behalve als je een kruimelzuiger of een terminal nodig hebt. :) Maar je hebt gelijk, je komt daar amper. :P
pi_135389179
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:22 schreef exelletor het volgende:

[..]

Behalve als je een kruimelzuiger of een terminal nodig hebt. :) Maar je hebt gelijk, je komt daar amper. :P
Staan jullie terminals bij de counter? Is dat niet hartstikke onhandig? :') Hier staan ze boven in het TL kantoor

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2014 11:31:33 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 11:35:04 #95
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_135389249
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 10:45 schreef Purdey het volgende:

[..]

Misschien dat er een cassiere 2 pakjes pakt en er maar 1 aanslaat? Zoiets gebeurde bij mijn andere werkgever iig.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_135389314
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:31 schreef d4v1d het volgende:
Staan jullie terminals bij de counter? Is dat niet hartstikke onhandig? :') Hier staan ze boven in het TL kantoor
Kassa heeft er eentje staan. Wel de langzaamste van allemaal, maar is wel al aangemeld, dus hopelijk krijgen we snel een nieuwe. :)
pi_135389441
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:37 schreef exelletor het volgende:

[..]

Kassa heeft er eentje staan. Wel de langzaamste van allemaal, maar is wel al aangemeld, dus hopelijk krijgen we snel een nieuwe. :)
Hier hebben wij een oude PPT2800 terminal bij de counter staan. Ook zo traag als het maar kan, maar voor die enkele keer dat ze een terminal nodig hebben is het prima. Deze terminal wordt ook officieel niet meer ondersteund, maar zo lang die het doet is het zonde om hem weg te gooien natuurlijk.
pi_135389486
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:43 schreef mujentas het volgende:
Hier hebben wij een oude PPT2800 terminal bij de counter staan. Ook zo traag als het maar kan, maar voor die enkele keer dat ze een terminal nodig hebben is het prima. Deze terminal wordt ook officieel niet meer ondersteund, maar zo lang die het doet is het zonde om hem weg te gooien natuurlijk.
Bij ons is het ergste dat de langzaamste ook gelijk de nieuwste is. Hebben hem nu minder dan een half jaar denk ik... :') Nog wel een oud model...
pi_135389544
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:45 schreef exelletor het volgende:

[..]

Bij ons is het ergste dat de langzaamste ook gelijk de nieuwste is. Hebben hem nu minder dan een half jaar denk ik... :') Nog wel een oud model...
Ik vind die nieuwe langwerpige terminals helemaal niets. Hij is eigenlijk te groot en ligt niet lekker in de hand. Ook het scherm vind ik gewoon niet goed reageren. Soms denk je wel eens van heb ik wel het goede knopje ingedrukt omdat je niets ziet gebeuren terwijl dat ding al aan het laden is.
pi_135389579
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef mujentas het volgende:
Ik vind die nieuwe langwerpige terminals helemaal niets. Hij is eigenlijk te groot en ligt niet lekker in de hand. Ook het scherm vind ik gewoon niet goed reageren. Soms denk je wel eens van heb ik wel het goede knopje ingedrukt omdat je niets ziet gebeuren terwijl dat ding al aan het laden is.
De langwerpige is wel een stuk sneller. Het enige wat ik jammer vind is dat je alles moet enteren bij het tellen en dat alleen getal intoetsen niet genoeg is...
pi_135389613
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:49 schreef exelletor het volgende:

[..]

De langwerpige is wel een stuk sneller. Het enige wat ik jammer vind is dat je alles moet enteren bij het tellen en dat alleen getal intoetsen niet genoeg is...
De MC70 blijft natuurlijk gewoon baas.

Maar die langwerpige is het gewoon 'net niet' zeg maar :')
pi_135389615
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef mujentas het volgende:

[..]

Als je het geluid aanzet hoor je toch het geluidje dat het fout gaat?

Ik vind die langwerpige fijner, houden beter vast dan de brede, en die langwerpige heeft niet één scanstreepje(heet dat zo? :')) maar een kruis zodat het niet uitmaakt hoe je hem vasthoud.
pi_135389663
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:51 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als je het geluid aanzet hoor je toch het geluidje dat het fout gaat?

Ik vind die langwerpige fijner, houden beter vast dan de brede, en die langwerpige heeft niet één scanstreepje(heet dat zo? :')) maar een kruis zodat het niet uitmaakt hoe je hem vasthoud.
Zal ook wel met gewenning te maken hebben. Ik probeer hem namelijk zoveel mogelijk te mijden.
pi_135389685
Maar ze zijn beide alsnog ontiegelijk sloom af en toe :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')