Inderdaad sommige vliegtuigen die kant op hebben dat, is erg relaxed een beetje wifi gebruiken in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sommige vliegtuigen richting thailand hebben datBen de naam van de maatschappij even vergeten
En voor zover Schuimpjes weet hebben beide maatschappijen waarmee hij vliegt geen WiFi aan boord.quote:
Nee, was even in de war, was Etihad airways. Komt uit de Verenigde Arabische Emiraten. Maar die vliegen veel op bangkok volgensmij.quote:
Etihad, Emirates zijn allemaal echte eindbazen! Ik wil nog wel een keer first class vliegen met Emirates in een A380quote:Op zondag 12 januari 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, was even in de war, was Etihad airways. Komt uit de Verenigde Arabische Emiraten. Maar die vliegen veel op bangkok volgensmij.
Was een goedkope vlucht met ontiegelijk goede service
Wij controleren elke avond de EAB ja, de kratten komen gesealed binnen, wij maken ze open en checken ze aan de hand van de lijst. Het gaat ook niet om hele sloffen, meer losse pakjes. We tellen nu de komende week elke dag, en gaan tussendoor steekproeven houden. De mensen die er overdag in staan zijn vooral de TL's, en het is pas van de laatste weken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
100% zeker dat het uit de servicebalie verdwijnt? Wij tellen tegenwoordig de gesealde kratten. De seal gaat er niet om weg tenzij de inhoud (de sigaretten dan) direct geteld worden. Zodat we uitsluiten dat het juist bij ons fout gaat óf juist bij het DC.
Is dat niet het geval moet je zorgen dat je een beknopt lijstje met namen krijgt waar het fout zou moeten gaan. Blijven er 2 of 3 over dan wordt het steeds makkelijker. Maar het wordt alleen makkelijk wanneer de 'dief' steeds hetzelfde of in ieder geval niet te veel diversiteit van sigaretten heeft. Voor de shifts van diegene goed tellen. En eventueel een camera op de servicebalie, hoe 'bekeken' dat misschien ook voelt. Alhoewel veel filialen vaak al een camera op de servicebalie gericht hebben.
Wordt de sleutel niet opgeborgen na sluitingstijd zodat iemand deze niet zomaar kan pakken?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wij controleren elke avond de EAB ja, de kratten komen gesealed binnen, wij maken ze open en checken ze aan de hand van de lijst. Het gaat ook niet om hele sloffen, meer losse pakjes. We tellen nu de komende week elke dag, en gaan tussendoor steekproeven houden. De mensen die er overdag in staan zijn vooral de TL's, en het is pas van de laatste weken.
Er staat momenteel al een camera op de balie gericht. Het enige wat we nu nog gaan bekijken is of het luik van de sigaretten na de sluitingstijd niet meer geopend wordt door iemand van VK. Alleen al tussen woensdagmiddag en vrijdagochtend waren er al 4 pakjes camel XXL weg, dat zijn ook geen 'per ongeluk verkeerd aangeslagen' hoeveelheden meer.
Behalve als je een kruimelzuiger of een terminal nodig hebt.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef mujentas het volgende:
Verder, mensen van een andere afdeling hebben over het algemeen niets achter de counter te zoeken.
Staan jullie terminals bij de counter? Is dat niet hartstikke onhandig?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Behalve als je een kruimelzuiger of een terminal nodig hebt.Maar je hebt gelijk, je komt daar amper.
Misschien dat er een cassiere 2 pakjes pakt en er maar 1 aanslaat? Zoiets gebeurde bij mijn andere werkgever iig.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wij controleren elke avond de EAB ja, de kratten komen gesealed binnen, wij maken ze open en checken ze aan de hand van de lijst. Het gaat ook niet om hele sloffen, meer losse pakjes. We tellen nu de komende week elke dag, en gaan tussendoor steekproeven houden. De mensen die er overdag in staan zijn vooral de TL's, en het is pas van de laatste weken.
Er staat momenteel al een camera op de balie gericht. Het enige wat we nu nog gaan bekijken is of het luik van de sigaretten na de sluitingstijd niet meer geopend wordt door iemand van VK. Alleen al tussen woensdagmiddag en vrijdagochtend waren er al 4 pakjes camel XXL weg, dat zijn ook geen 'per ongeluk verkeerd aangeslagen' hoeveelheden meer.
Kassa heeft er eentje staan. Wel de langzaamste van allemaal, maar is wel al aangemeld, dus hopelijk krijgen we snel een nieuwe.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:31 schreef d4v1d het volgende:
Staan jullie terminals bij de counter? Is dat niet hartstikke onhandig?Hier staan ze boven in het TL kantoor
Hier hebben wij een oude PPT2800 terminal bij de counter staan. Ook zo traag als het maar kan, maar voor die enkele keer dat ze een terminal nodig hebben is het prima. Deze terminal wordt ook officieel niet meer ondersteund, maar zo lang die het doet is het zonde om hem weg te gooien natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Kassa heeft er eentje staan. Wel de langzaamste van allemaal, maar is wel al aangemeld, dus hopelijk krijgen we snel een nieuwe.
Bij ons is het ergste dat de langzaamste ook gelijk de nieuwste is. Hebben hem nu minder dan een half jaar denk ik...quote:Op zondag 12 januari 2014 11:43 schreef mujentas het volgende:
Hier hebben wij een oude PPT2800 terminal bij de counter staan. Ook zo traag als het maar kan, maar voor die enkele keer dat ze een terminal nodig hebben is het prima. Deze terminal wordt ook officieel niet meer ondersteund, maar zo lang die het doet is het zonde om hem weg te gooien natuurlijk.
Ik vind die nieuwe langwerpige terminals helemaal niets. Hij is eigenlijk te groot en ligt niet lekker in de hand. Ook het scherm vind ik gewoon niet goed reageren. Soms denk je wel eens van heb ik wel het goede knopje ingedrukt omdat je niets ziet gebeuren terwijl dat ding al aan het laden is.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons is het ergste dat de langzaamste ook gelijk de nieuwste is. Hebben hem nu minder dan een half jaar denk ik...Nog wel een oud model...
De langwerpige is wel een stuk sneller. Het enige wat ik jammer vind is dat je alles moet enteren bij het tellen en dat alleen getal intoetsen niet genoeg is...quote:Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef mujentas het volgende:
Ik vind die nieuwe langwerpige terminals helemaal niets. Hij is eigenlijk te groot en ligt niet lekker in de hand. Ook het scherm vind ik gewoon niet goed reageren. Soms denk je wel eens van heb ik wel het goede knopje ingedrukt omdat je niets ziet gebeuren terwijl dat ding al aan het laden is.
De MC70 blijft natuurlijk gewoon baas.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
De langwerpige is wel een stuk sneller. Het enige wat ik jammer vind is dat je alles moet enteren bij het tellen en dat alleen getal intoetsen niet genoeg is...
Als je het geluid aanzet hoor je toch het geluidje dat het fout gaat?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe langwerpige terminals helemaal niets. Hij is eigenlijk te groot en ligt niet lekker in de hand. Ook het scherm vind ik gewoon niet goed reageren. Soms denk je wel eens van heb ik wel het goede knopje ingedrukt omdat je niets ziet gebeuren terwijl dat ding al aan het laden is.
Zal ook wel met gewenning te maken hebben. Ik probeer hem namelijk zoveel mogelijk te mijden.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je het geluid aanzet hoor je toch het geluidje dat het fout gaat?
Ik vind die langwerpige fijner, houden beter vast dan de brede, en die langwerpige heeft niet één scanstreepje(heet dat zo?) maar een kruis zodat het niet uitmaakt hoe je hem vasthoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |