SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Ja, of in ieder geval epische momenten vanuit de supermarkt, waar bewijs van is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:23 schreef mujentas het volgende:
We hebben meer epische topic momenten nodig![]()
Bij ons ben je ook in vijf minuten op de snelweg. Als de politie er echter snel genoeg bij is (bureau is op 6-7 minuten rijden), is het plein van ons winkelcentrum geheel af te sluiten, er zijn slechts 4 'uitgangen'. Qua buurt is het allemaal overval-prone, maar qua locatie wens ik ze veel succes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Een jaar of 2 geleden was er een hoog risico dat wij overvallen zouden worden. Ze hoeven niet naar binnen te komen om te checken wanneer de lades gelopen worden, wij zitten aan de buitenkant van het winkelcentrum en als ze snel rijden dan zitten ze binnen 5 minuten op de snelweg en dan kunnen ze flink doorboeken.
Bureau is bij ons zo'n 3/4 minuten rijden, als ze flink doorrijden. Echter wij liggen aan de buitenrand van het centrum. Apart gedeelte/deur voor ons, zodat wij langer dan het centrum open kunnen zijn. Maar de overvallers kunnen binnen een 20 seconden weer in hun auto zitten, binnen 3/4 minuten zitten ze op de snelweg. Dus de politie moet of toevallig in de buurt zijn, maar anders halen ze het niet denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Bij ons ben je ook in vijf minuten op de snelweg. Als de politie er echter snel genoeg bij is (bureau is op 6-7 minuten rijden), is het plein van ons winkelcentrum geheel af te sluiten, er zijn slechts 4 'uitgangen'. Qua buurt is het allemaal overval-prone, maar qua locatie wens ik ze veel succes.
En ja, we hebben echt meer momentjes nodig. FF de FB goed in de gaten houden misschien voor potentiële troll-doelwitten :p?
Vond dit trouwens wel een mooi bericht op die FB: [ afbeelding ]
Wij, op zich wel goed. Weinig instuwing.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef UncleSam het volgende:
Zijn er hier winkels met het zgn grab and go assortiment, en hoe loopt dat bij jullie?
Woow, heftig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Medewerker supermarkt Zoetermeer neergeschoten
In Zoetermeer is een medewerker van een supermarkt gewond geraakt toen hij werd neergeschoten. De medewerker was op weg naar huis toen hij door twee jonge mannen werd belaagd.
De medewerker is gewond en naar het ziekenhuis gebracht. De twee mannen tussen de 18 en 20 jaar oud zijn nog voortvluchtig. Ze zijn er vandoor gegaan op een scooter. De politie heeft een helicopter ingezet om de schutters op te sporen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ermeer-neergeschoten
Zou me niet verbazen als het motief het weigeren van verkoop door alcohol/tabak is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Medewerker supermarkt Zoetermeer neergeschoten
In Zoetermeer is een medewerker van een supermarkt gewond geraakt toen hij werd neergeschoten. De medewerker was op weg naar huis toen hij door twee jonge mannen werd belaagd.
De medewerker is gewond en naar het ziekenhuis gebracht. De twee mannen tussen de 18 en 20 jaar oud zijn nog voortvluchtig. Ze zijn er vandoor gegaan op een scooter. De politie heeft een helicopter ingezet om de schutters op te sporen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ermeer-neergeschoten
Mij wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:34 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het motief het weigeren van verkoop door alcohol/tabak is.
Lijkt me wat ver gezocht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:34 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het motief het weigeren van verkoop door alcohol/tabak is.
idd waarschijnlijk is het een soort liquidatie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:34 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij je leven niet zeker in jouw winkel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:51 schreef OudeBok het volgende:
Haha, dat gaat ver. In mijn buurt zie ik het echter zo gebeuren, met bepaalde opgefokte figuren hier. Gelijk ook de reden, waarom ik er niet eens gek van zou opkijken, als het daarom gebeurd is.
Mijn winkel nog wel hoor, winkel op het plein vlakbij zou serieus nog wel eens écht fout kunnen gaan. Gewapende winkelovervallen aan de lopende band, en gisteren nog een ram/plofkraak op dat plein/winkelcentrum.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij je leven niet zeker in jouw winkel.
Het kan altijd en overal fout gaan. Als morgen een winkel in een wijk wordt overvallen waar nooit iets gebeurt en je hebt met een gek te maken of de caissiere doet niet wat gevraagd wordt, dan kunnen er ook doden of gewonden vallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Mijn winkel nog wel hoor, winkel op het plein vlakbij zou serieus nog wel eens écht fout kunnen gaan. Gewapende winkelovervallen aan de lopende band, en gisteren nog een ram/plofkraak op dat plein/winkelcentrum.
Uiteraard. Neemt niet weg, dat het op een bepaalde plek aannemelijker lijkt, dat het fout zou kunnen gaan toch :p.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het kan altijd en overal fout gaan. Als morgen een winkel in een wijk wordt overvallen waar nooit iets gebeurt en je hebt met een gek te maken of de caissiere doet niet wat gevraagd wordt, dan kunnen er ook doden of gewonden vallen.
Ja, loopt redelijk goed bij onsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef UncleSam het volgende:
Zijn er hier winkels met het zgn grab and go assortiment, en hoe loopt dat bij jullie?
Klopt. Alleen in Lutjebroek is de kans alleen net wat kleiner dan in A'dam.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het kan altijd en overal fout gaan. Als morgen een winkel in een wijk wordt overvallen waar nooit iets gebeurt en je hebt met een gek te maken of de caissiere doet niet wat gevraagd wordt, dan kunnen er ook doden of gewonden vallen.
Je hebt altijd gebieden waar de kans op geweld groter is, dat ben ik met je eens. Maar je doet nu net alsof jouw winkel midden in Aleppo of Gaza staat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:02 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Uiteraard. Neemt niet weg, dat het op een bepaalde plek aannemelijker lijkt, dat het fout zou kunnen gaan toch :p.
Gewoon wegrennen als caissiére zijnde. .. Zo is laats in Utrecht ook een overval misluktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
R > Rustig blijvenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon wegrennen als caissiére zijnde. .. Zo is laats in Utrecht ook een overval mislukt
Ik vind ook niet dat je het de cassiere kwalijk kan nemen. De overvaller was nu verward, maar wie weet wat er de volgende keer gebeurd..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
R > Rustig blijven
A > Aanvaarden
A > Afgeven van geld of goed
K > Kijken
Hoe lastig het ook is, probeer je altijd aan RAAK te houden. Hoewel je nu natuurlijk niet kunt zeggen hoe je zou reageren als er daadwerkelijk een keer een overval op je winkel plaatsvindt.
Het is NOOIT maar dan ook NOOIT de schuld van een werknemer dat een overval plaatsvindt. Wat ik net al zei, RAAK is de ideaalsituatie, maar zolang je nog nooit een overval hebt meegemaakt weet je ook niet hoe je gaat reageren. Er is geen enkele training die je kan voorbereiden op een overval, omdat je altijd weet dat oefeningen nep zijn. Je kunt dus ook de caissiere niets kwalijk nemen over haar reactie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat je het de cassiere kwalijk kan nemen. De overvaller was nu verward, maar wie weet wat er de volgende keer gebeurd..
Tenzij ze de boel faket en ze in het complot zit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is NOOIT maar dan ook NOOIT de schuld van een werknemer dat een overval plaatsvindt. Wat ik net al zei, RAAK is de ideaalsituatie, maar zolang je nog nooit een overval hebt meegemaakt weet je ook niet hoe je gaat reageren. Er is geen enkele training die je kan voorbereiden op een overval, omdat je altijd weet dat oefeningen nep zijn. Je kunt dus ook de caissiere niets kwalijk nemen over haar reactie.
Alu hoedjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Tenzij ze de boel faket en ze in het complot zit.
Meen je niet, morgenmiddag/avond kom ik er nog een keer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:59 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Denk da 'k even aan het lunchen was boven. Had honger en het regende flink buiten. Waar gaan jullie nu heen, eigenlijk? Dacht dat de tent even helemaal dicht ging, niet dus.
Zo confusing, dat je weet wie ik ben, maar niet omgekeerd.
Ah, okay. Ik werk pas woensdag weer. We'll meet, one day.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:03 schreef koekjess het volgende:
[..]
Meen je niet, morgenmiddag/avond kom ik er nog een keer.
We zitten nu tijdelijk aan de andere kant van het plein, naast die gele supermarkt. Is een best ruime winkel geworden, zo'n houte schuur;p
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:56 schreef donald500 het volgende:
Wij hadden vandaag iemand die met een hond de winkel in wou.
Die persoon ging nog even in discussie bij de servicebalie.
Kwam ze met het argument dat baby's toch ook de winkel in mogen dus honden ook.![]()
Ga lekker daten met z'n tweeën. Samen lekker lunchen met frikandelbroodjes en blikjes AH Basic Energy. Geheel in stijl van dit topic.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:07 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik werk pas woensdag weer. We'll meet, one day.
[..].
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga lekker daten met z'n tweeën. Samen lekker lunchen met frikandelbroodjes en blikjes AH Basic Energy. Geheel in stijl van dit topic.
Ik weet gelijk waar jij werkt nu jij zegt dat daar gisteren een plofkraak is geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Mijn winkel nog wel hoor, winkel op het plein vlakbij zou serieus nog wel eens écht fout kunnen gaan. Gewapende winkelovervallen aan de lopende band, en gisteren nog een ram/plofkraak op dat plein/winkelcentrum.
Dan weet je dat toch :p.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:11 schreef Balsam het volgende:
[..]
Ik weet gelijk waar jij werkt nu jij zegt dat daar gisteren een plofkraak is geweest
Ja, koekjess, datenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga lekker daten met z'n tweeën. Samen lekker lunchen met frikandelbroodjes en blikjes AH Basic Energy. Geheel in stijl van dit topic.
Ga Tinderen dan met elkaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dan weet je dat toch :p.
[..]
Ja, koekjess, daten?
Nee ff serieus, ik kan er niet goed tegen als mensen soort van 'weten' wie ik ben, maar ik omgekeerd geen idee heb. Nieuwsgierig to the max.
Beetje op dreef vandaag :p?quote:
Ben je meer van de Grindr?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Beetje op dreef vandaag :p?
Tevens: Tinder.
-proest-. Maar, helaas. Niet aan mij besteed.quote:
Maandagochtend inleverenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef donald500 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met je scriptie Schuimpjes en je (wereld?)reis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |