300 euro kwijt hier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed, als maandag mijn APK goed is dan ben ik helemaal happy
Je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef sausagin het volgende:
Atletico - Barcelona vergeten te kijken
Ja, kwam er in voor Iniesta 2e helftquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Messi nog ingevallen? Of weer uitgevallen? Hi ha ho.
Nee, tentamens.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen is zeker sociaal aan het doen.
Het is meestal Onlogisch die vlucht..quote:Op zondag 12 januari 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt net alsof we allemaal vluchten voor Onlogisch.
Waarom is je fucking ondertitel "van alle markten thuis"? Ben je uit de kast gekomen?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt net alsof we allemaal vluchten voor Onlogisch.
neequote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen is zeker sociaal aan het doen.
Ja. Straks verliezen ze , weer geen superbowlquote:
Volgend jaar moet het gebeuren, zie het dit jaar echt niet gebeurenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Straks verliezen ze , weer geen superbowl. Brady's tijdperk komt ten einde, dit en volgend jaar zijn de denk ik de laatste kansen voor Brady.
Dat zei ik ook over the Ravens.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgend jaar moet het gebeuren, zie het dit jaar echt niet gebeuren
Ah zal voor je duimen, maar zo te zien is dat een QB?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja man, Tom Bradyquote:Op zondag 12 januari 2014 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah zal voor je duimen, maar zo te zien is dat een QB?
Running Backs
juist niet, alleen op regionaal nieuwsquote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef Doublepain het volgende:
Insomnia
Jochie (14) bezwangert juf van 36
Zeker landelijk nieuws daar in Polen?
Geen idee, zal eens kijken.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef Doublepain het volgende:
Insomnia
Jochie (14) bezwangert juf van 36
Zeker landelijk nieuws daar in Polen?
Ik heb soms van die dagen dat het voelt alsof ik half slaap, dat ik nooit echt helemaal wakker wordquote:
Ja dat heb ik nu dus ook, daarom nog maar wat koffie aan het zetten, hopelijk helpt hetquote:Op zondag 12 januari 2014 11:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb soms van die dagen dat het voelt alsof ik half slaap, dat ik nooit echt helemaal wakker word. Kut is dat
Ik kan het niet zien, geen televisie héquote:Op zondag 12 januari 2014 11:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus ook, daarom nog maar wat koffie aan het zetten, hopelijk helpt het![]()
Vanavond moet ik wel fit zijn voor de SBS avond natuurlijk
Ah man balen. Jammer dat ze geen stream hebben. Want Koossss is toch wel HET hoogtepunt van de week.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, geen televisie hé
Dat is ook het eerste wat ik zei: Kut, kan ik zondagavond geen KOOOOOSSSSSS zien
Kooosss is het enige lichtpuntje voor mij elke week. Zonder Koosss was er geen Mansjester meerquote:Op zondag 12 januari 2014 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah man balen. Jammer dat ze geen stream hebben. Want Koossss is toch wel HET hoogtepunt van de week.
Oh jee dan zit er niks anders op dan oude youtubejes van Koos te bekijken anders ben je er niet meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kooosss is het enige lichtpuntje voor mij elke week. Zonder Koosss was er geen Mansjester meer
Bedankt voor de tip, ga ik doenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee dan zit er niks anders op dan oude youtubejes van Koos te bekijken anders ben je er niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |