Volgens mij gewoon een modegrillquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef lubje25 het volgende:
4-2 Ding
Zijn stropdassen nu verplicht ipv strikjes of is het gewoon mode of zo?
twitter:WorldSnooker1 twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 19:21:24(R): The Masters, Round 1, Junhui Ding 4 (11) 6 Shaun Murphy #Masters #snooker reageer retweet
Beetje een saaie pot.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef borisz het volgende:
6-5 Robertson.
We sluiten de eerste ronde af met Barry Hawkins v Ricky Walden
Mwah. Weinig aansprekende namen misschien, maar Hawkins speelt wel erg goed. Break 132.quote:
Gaaf frame! Mooie snookersquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
5-5..
Het stond 5-2. Deciding frame dus ook hier.
quote:O'Sullivan liet liefst 556 punten op rij optekenen, een verbetering van het record van Ding Junhui. De Chinees maakte in 2007 495 zonder tegenpot van zijn tegenstander.
Maguire legt goede snooker achter groen, wit tegen groen aan zowat. Robertson stoot en raakt daarbij groen met zijn keu. Hij raakt wel rood, maar dat doet er even niet toe, want Michaela zei dat de eerste fout de fout op groen was en dat die daarom sowieso telt, dus miss is niet meer aan de orde. Zo begreep ik het tenminste.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef komrad het volgende:
Was even weggezapt dus gemist. Wat was er aan de hand ?
Michaela heeft natuurlijk wel altijd gelijk
Steve Davis legt het even uit, vanaf 30:00 ongeveer:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maguire legt goede snooker achter groen, wit tegen groen aan zowat. Robertson stoot en raakt daarbij groen met zijn keu. Hij raakt wel rood, maar dat doet er even niet toe, want Michaela zei dat de eerste fout de fout op groen was en dat die daarom sowieso telt, dus miss is niet meer aan de orde. Zo begreep ik het tenminste.
Dus als je in een heel moeilijks snooker ligt kan je met je keu een andere bal raken bij het stoten, probleem opgelost, snooker weg. Lijkt mij.
Sportief van Robertson om erna rood te missenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Steve Davis legt het even uit, vanaf 30:00 ongeveer:
Ik bedoelde dat hij zijn eerste bal gepot had, grapjasquote:
De score klopte niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef lubje25 het volgende:
Wat is er aan de hand? Kijk half zonder geluid.
Als je i.p.v. groen zwart raakte wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef daniela_007 het volgende:
[Game Snooker 2012 Pro] Als ik rood heb gepot, mag ik willekeurig kleuren bal spelen. Ik wou groene bal spelen maar miste en dan krijgt mijn tegenstander 7 punten. Klopt dat?
Ik raakte geen enkele ballen ipv groen, dan zou de tegenstander 4 punten moeten hebben, ipv 7. Volgens mij een fout in het computerspel van Pro Snooker 2012.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je i.p.v. groen zwart raakte wel.
Hij verknalt het zelf dit frame: 2-1 Ronnie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:59 schreef DeeBee het volgende:
Wow, al 4 mazzelballen voor Maguire dit frame.
Ja, kwam telkens net iets meer uit positie en uiteindelijk ging er eentje net niet in. Ronnie pakt deze kansjes moeiteloos tot nu toe dit toernooi.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij verknalt het zelf dit frame: 2-1 Ronnie.
dat dusquote:
Ook met Verhaas als scheidsrechter ja, ongelofelijk was dat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:55 schreef komrad het volgende:
Ach hij heeft wel eens gedreigd de laatste zwarte voor een 147 niet te maken
In 2004 tegen Paul Hunter stond Ronnie 7-2 voor en ging het alsnog misquote:Op zondag 19 januari 2014 17:28 schreef komrad het volgende:
Zou mr comeback dit nog spannend gaan maken? Of gaat Ronnie vanavond gehakt van Selby maken?
de laatste misser op zwart verwacht je niet van Ronnie hoewel dat een lastige pot wasquote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Misser van Ronnie, nog grotere misser van Selby, die toch 8-2 maakt.
Die misser op bruin was veel groter.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef komrad het volgende:
[..]
de laatste misser op zwart verwacht je niet van Ronnie hoewel dat een lastige pot was
natuurlijk maar daarna verwacht je dat hij de zwarte wel maakt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die misser op bruin was veel groter.
8-3.
ja hij gaat gemakkelijk winnenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef daniela_007 het volgende:
Gaat Ronnie nog wel redden? Hij lijkt opeens zelfvertrouwen kwijt te zijn geraakt.
Selby mag er nog maar 1 verliezen van de volgende 8, niet overdrijven. Vooralsnog had hij elk frame kunnen winnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef daniela_007 het volgende:
Gaat Ronnie nog wel redden? Hij lijkt opeens zelfvertrouwen kwijt te zijn geraakt.
dat is toch bijna net zoveel als het wkquote:Op zondag 19 januari 2014 22:07 schreef borisz het volgende:
200.000 Engelse pond voor vier potjes snooker. Ook niet slecht
WK was 250 idd. Maar dat gaat volgens mij nu naar 300.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:53 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is toch bijna net zoveel als het wk(50k minder of zo?)
Jup. Masters is alleen om de eer en de centen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef komrad het volgende:
Staat de masters er niet op omdat het invitatie is?
daar is Ronnie wel voor te porren centen en wat eer. Kan ie weer een jaartje school betalen voor de kidsquote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Masters is alleen om de eer en de centen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |