GMTAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:12 schreef Lastpost het volgende:
Deze stream doet het hier prima:
http://www.laola1.tv/en-i(...)otterdam/150819.html
Kwaliteit even op middelmatig gezet en geen gehaper meer.
Dat had je nou niet moeten zeggen, 1-0 Basel..quote:
Daar had idd wel aan gewerkt mogen worden dit trainingskamp..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Godver, wat mocht die speler weer ver doorlopen. Herkenbaar van oa RKC-uit en nog wat wedstrijden. Typisch tegendoelpunt weer.
Bless is blessa.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:33 schreef Bombvis het volgende:
Nou nou nou Koeman, let op je taalgebruik. Dat past niet bij een keurige vereniging
Wat rieptie?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:33 schreef Bombvis het volgende:
Nou nou nou Koeman, let op je taalgebruik. Dat past niet bij een keurige vereniging
Jezus hey, godsamme en meer van dat soort taalgebruik. Totaal ongewenst dus, een slecht voorbeeld voor Het Legioenquote:
T was dan ook wel erg amateuristisch balverliesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel veelzeggend natuurlijk dat Koeman zo nadrukkelijk moet coachen. Dat betekent dat het allerminst naar de wens van Koeman verloopt.
Ik krijg steeds dit:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:12 schreef Fuszy het volgende:
http://www.laola1.tv/en-i(...)otterdam/150819.html
Daar heb ik hem op mid gezet en nu loopt hij vloeiend.
Had ik met vlagen ook last vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik krijg steeds dit:
[ afbeelding ]
Hehe, het betrof dan ook niet 1 speler maar een heel teamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Pascalus het volgende:
Hé JP, niet wisselen bij een corner!
Had wat geweest als hij echt deze 11 er in hadden gezet bij een cornerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Pascalus het volgende:
Hé JP, niet wisselen bij een corner!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n 1000 man bij een oefenpotje. Niks mis mee.
quote:
Inderdaad, klotestream.quote:
Ik zou het op zijn minst wel wat slordig willen noemen, zowel in passing als in afronding, maar geen onvoldoende neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Grifte het volgende:
Na die massale wissel was het wel afgelopen ja. Daarvoor speelde Feyenoord prima.
Niet dat je er veel mee kan, maar die winnen de oefentopper tegen Mouloudia Club d´Alger met 1-0.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef ace_eleven het volgende:
Nou, laten we hopen dat Utrecht slecht uit de winterstop komt
Nou, dan blijf ik wel thuis volgende week zondag. Wordt niets meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet dat je er veel mee kan, maar die winnen de oefentopper tegen Mouloudia Club d´Alger met 1-0.
Geweldig!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis wel wat spelers. Armenteros? Dan ook nog Lamprou, maar die staat misschien achter iemand?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis wel wat spelers. Armenteros? Dan ook nog Lamprou, maar die staat misschien achter iemand?
Tofquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde van dat shirtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:50 schreef Grifte het volgende:
Pellè weer met zijn duimpje
[ afbeelding ]
I see what you did therequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Koning Bruno in het middenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
BMIquote:
Godverdommequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, Lamprou gevonden.
Onjuist.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Meest bazige foto ooit.
Helaas. Je hebt wel BvNontour nu.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bestaat dat tamelijk briljante Twitteraccountje nog eigenlijk?
Die stickersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas. Je hebt wel BvNontour nu.
Binnenkort eens die stickers bestellen.
quote:Op woensdagmiddag 12 februari gaat in het Rotterdamse Pathé De Kuip de film ‘The other side of the heart is white’ in première, een film door en voor voetbalsupporters. Twee jaar lang volgden debuterend filmmakers Leonardo Pansier en Brandon Baan vier fanatieke maar totaal verschillende Feyenoord-supporters, teneinde hun levens in het teken van hun favoriete club te documenteren.
Wat drijft een keurige moeder om nog geen week na de bevalling met haar pasgeboren baby een kolkende Kuip te betreden? Waarom verliest de Rotterdamse zakenman liever een belangrijke klant, dan van hem te moeten horen dat die een gelijkspelletje best oké vindt? Hoe ver gaat de liefde van een voormalig topsporter voor zijn club en hoe begeleidt een geëmotioneerde anesthesioloog zijn stervende Feyenoord-kameraad tijdens diens laatste dagen? Plus, wat is de rode draad in vier levens die zo van elkaar verschillen? Dat is het verhaal dat de docu-film ‘The other side of the heart is white’ wil vertellen. Kippenvel gegarandeerd voor feitelijk iedere voetbalsupporter, ongeacht de club waarvan hij of zij houdt.
‘The other side of the heart is white’ gaat 12 februari in première tijdens een besloten voorstelling in Pathé De Kuip. Pal tegenover de thuishaven van Feyenoord zullen behalve de makers onder andere de directie en de selectie van Feyenoord als genodigden aanwezig zijn. ‘The other side of the heart is white’ wordt door Pathé opgenomen in de reguliere programmering en zal in de weken na deze première nog meermalen draaien voor het overige publiek. Meer informatie over tijden zal te zijner tijd te vinden zijn op de website van Pathé De Kuip. Voor de officiële première zal de film overigens ook al te zien tijdens het International Film Festival Rotterdam, dat de supportersfilm heeft opgenomen in het officiële programma.
Volgens filmmaker en Feyenoord-supporter Leonardo Pansier verdienden zowel de club als de supporters een film als deze, waaraan hij samen met cameraman en editor Brandon Baan ruim twee jaar werkte. ‘We wilden laten zien dat de liefde voor Feyenoord voor velen onvoorwaardelijk is, ongeacht hun achtergrond of plek in de maatschappij.’ Ook de rol van internetcultheld HelpMeFok mag niet worden vergeten!!!!!!!!!!
Het monnikenwerk, waarvoor meer dan 30 wedstrijden en overige aan Feyenoord gerelateerde evenementen werden bezocht, leidde uiteindelijk tot vele honderden uren aan beeldmateriaal. Dat is nu gecomprimeerd tot een meer dan pakkend geheel van 1 uur en 10 minuten.
Feyenoords technisch directeur Martin van Geel zag de film al. ‘The other side of the heart is white is ronduit indrukwekkend’, zegt hij. ‘Wat mij betreft is het een film vol kippenvelmomenten. Vandaar ook dat ik direct heb toegezegd dat we als directie en selectie van Feyenoord heel graag bij de première aanwezig zullen zijn.’
Inderdaad. HMFquote:Op zondag 12 januari 2014 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt HMF de credits die hij verdient.
Mooie muziek ookquote:
Godver, nou al meters kippenvel. Hier moet ik naartoe!quote:
Wat is zijn rol hierin?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt HMF de credits die hij verdient.
Hij heeft het plan bedacht, heeft alle apparatuur zelf gemaakt. Vervolgens heeft hij met zijn connecties allerlei grote namen achter dit plan geschaard. Hij speelt bovendien drie van de vier hoofdrolspelers in de documentaire. Ten slotte heeft hij ook nog de muziek gecomponeerd.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Is HMF Brandon Baan?
Anders zie ik zijn rol in dit project verder ook niet.
Mis 'm niet eerlijk gezegd. Vooral veel geschreeuw weinig wol.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:44 schreef Muto het volgende:
[..]. Nee. Maar HMF (
) heeft wel meegeholpen dacht ik. Dat zette hij hier altijd neer toen hij nog geen ban had.
Tijd dat hij terugkomt.
Prachtigquote:
Godverdomme wat epic en nog bam in Pathe en geen derderangs zaaltje ookquote:
quote:Eric Gudde
3 uur geleden
Wel aardig filmpje.
Jammer dat er geen HNS in voorkomt.
Mvg
Gudde
Dit dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij heeft het plan bedacht, heeft alle apparatuur zelf gemaakt. Vervolgens heeft hij met zijn connecties allerlei grote namen achter dit plan geschaard. Hij speelt bovendien drie van de vier hoofdrolspelers in de documentaire. Ten slotte heeft hij ook nog de muziek gecomponeerd.
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij heeft het plan bedacht, heeft alle apparatuur zelf gemaakt. Vervolgens heeft hij met zijn connecties allerlei grote namen achter dit plan geschaard. Hij speelt bovendien drie van de vier hoofdrolspelers in de documentaire. Ten slotte heeft hij ook nog de muziek gecomponeerd.
Mooi gemaaktquote:
Grandioos.quote:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 13-01-2014 om 10:31:13BAM heeft plan ingediend voor de vernieuwing van het stadion van 185 mln zonder garantiestelling van de gemeente. #stadion #Feyenoord reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 13-01-2014 om 10:39:33Er zijn nu 4 plannen (VolkerWessels, @RedDeKuip, BAM, Zwart Jansma) die volgens de verkenners realistisch zijn. #stadion #Feyenoord reageer retweet
Er zijn meer punten, maar allemaal nog niet superschokkend. Volg Rinus maar, die doet live-verslagtwitter:RijnmondSport twitterde op maandag 13-01-2014 om 10:37:03V. Sluis:Het is aantrekkelijk om op huidige locatie @Feyenoord -stadion te bouwen/verbouwen.Dan is probleem met overblijvende Kuip opgelost. reageer retweet
Lol, speelde vorig jaar in de C1 toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:03 schreef Caland het volgende:
Dat sloop-nieuwbouw lijkt mij echt drie keer niks. Speel je straks seizoenenlang in een bouwput.
Over supertalenten gesproken, Slabbekoorn is doorgeschoven naar de A1.
Liever een paar seizoenen in een bouwput dan de rest van ons leven in een nieuw gedrocht. Al twijfel ik of een renovatie de schoonheid van de Kuip kan behouden of zelfs vergroten.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:03 schreef Caland het volgende:
Dat sloop-nieuwbouw lijkt mij echt drie keer niks. Speel je straks seizoenenlang in een bouwput.
Over supertalenten gesproken, Slabbekoorn is doorgeschoven naar de A1.
Geen idee. Ik weet wel dat hij pas aankomende zomer 17 wordt.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lol, speelde vorig jaar in de C1 toch?
Volgens mij willen ze eind april duidelijk geven, zodat er al bij de coalitievorming rekening kan worden gehouden met de plannen. Tot eind januari kunnen er voorstellen worden ingediend. Er zijn nu vier realistische voorstellen: 3 maal een verbouwing/renovatie, 1 maal een nieuwbouw.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Liever een paar seizoenen in een bouwput dan de rest van ons leven in een nieuw gedrocht. Al twijfel ik of een renovatie de schoonheid van de Kuip kan behouden of zelfs vergroten.
Maar die lui kennende duurt het nog jaren voor er iets concreet wordt.
Lijkt er op.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Muto het volgende:
Volgens mij krijgen we een nieuw scorebord? (zie achtergrond)
Mijn grote heldquote:Op maandag 13 januari 2014 10:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Supertalent John Owoeri is vandaag jarig.
Beter gewoon weer zo'n scorebord waar je nog handmatig de cijfers moet ophangen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef Grifte het volgende:
Het oude scoreboard![]()
Wat de helft van de wedstrijden uitviel, of waar allerlei fout- en opstartmeldingen op te zien waren
Kaartverkoop start meestal ongeveer maandje van te voren. Gewoon regelmatig de site checken.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kameraden,
Ik wil graag m'n pa meenemen naar de klassiekert in maart. Ik heb een seizoenkaart en moet dus een losse kaart voor me ouwe kopen.... iemand enig idee wanneer de (voor)verkoop van de klassieker start?
Is het überhaupt wel mogelijk om losse kaarten te kopen voor die wedstrijd, of is het vaak al vrijwel meteen uitverkocht?
Welk vak? Is er altijd wel losse verkoop voor jouw vak?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kameraden,
Ik wil graag m'n pa meenemen naar de klassiekert in maart. Ik heb een seizoenkaart en moet dus een losse kaart voor me ouwe kopen.... iemand enig idee wanneer de (voor)verkoop van de klassieker start?
Is het überhaupt wel mogelijk om losse kaarten te kopen voor die wedstrijd, of is het vaak al vrijwel meteen uitverkocht?
Ah oke, dan hou ik het in de gaten. Top.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kaartverkoop start meestal ongeveer maandje van te voren. Gewoon regelmatig de site checken.
Als seizoenskaarthouder kan je als eerste een ticket erbij kopen, dat moet makkelijk lukken. Wedstrijd is meestal pas uitverkocht als de normale clubcardhouders aan de beurt zijn en de laatste tickets opkopen.
Heb een halve seizoenkaart genomen op Y2. Denk wel dat het daar mogelijk is om een los kaartje te kopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Welk vak? Is er altijd wel losse verkoop voor jouw vak?
Of de meest debiele spellingsfouten. Dit seizoen al meerdere keren 'Goosen' voorbij zien komenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef Grifte het volgende:
Het oude scoreboard![]()
Wat de helft van de wedstrijden uitviel, of waar allerlei fout- en opstartmeldingen op te zien waren
Normaal wel ja, maar dat vak zal wel snel uitverkocht zijn. Je kunt eventueel viagogo.nl/feyenoord in de gaten houden. Misschien dat daar ook nog iets opkomt.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ah oke, dan hou ik het in de gaten. Top.
[..]
Heb een halve seizoenkaart genomen op Y2. Denk wel dat het daar mogelijk is om een los kaartje te kopen.
Voor die wedstrijd moet je er heel snel bij zijn. Die kaarten vliegen de deur uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kaartverkoop start meestal ongeveer maandje van te voren. Gewoon regelmatig de site checken.
Als seizoenskaarthouder kan je als eerste een ticket erbij kopen, dat moet makkelijk lukken. Wedstrijd is meestal pas uitverkocht als de normale clubcardhouders aan de beurt zijn en de laatste tickets opkopen.
Ik vind dat wel prima eigenlijk. In driekwart van de stadions in de eredivisie staat het geluid zo onmogelijk hard dat je niet eens normaal met je buurman kan praten. Vooral in Eindhoven is dat erg, al is dat misschien ook om het gebrek aan sfeer te verbloemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze kennen beter iets aan de geluidsinstallatie doen, de helft van de wedstrijden versta ik absoluut niet wat Peter allemaal loopt te roepen en bij de andere helft staat ie veel te hard.
Het is wel opvallend ja dat na die blokkade in de politiek voor het HNS project er opeens van alles wordt gedaan om De Kuip weer wat op te frissen.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:25 schreef Lastpost het volgende:
Ze zijn stiekem gewoon al begonnen joh met die renovatie.
Was ook wel nodig. Nu die debiele doeken rond de Kuip en aan de lichtmasten nog weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is wel opvallend ja dat na die blokkade in de politiek voor het HNS project er opeens van alles wordt gedaan om De Kuip weer wat op te frissen.
Werd hoog tijd ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is wel opvallend ja dat na die blokkade in de politiek voor het HNS project er opeens van alles wordt gedaan om De Kuip weer wat op te frissen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Caland het volgende:
www.facebook.com/photo.php?fbid=455196554581447
Ik lees wel meer van dat soort berichten de laatste tijd. O.a. ook op LN.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
er zit ook een helder licht tussen die zijn vak al even bekend maakt
Waren ook foto's van met vak en rij.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
er zit ook een helder licht tussen die zijn vak al even bekend maakt
Ik neem een oude clubkaart van mijn pa mee denk ik, als ze gaan zeuren laat ik die wel zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees wel meer van dat soort berichten de laatste tijd. O.a. ook op LN.
Aan de ene kant natuurlijk ook bedoeld om de autoriteiten lekker op de kast te jagen maar aan de andere kant zullen er zat Feyenoorders gaan die geen belangstelling hebben in de randzaken. Voor die groep maak je het door dit soort berichten wel extra gevaarlijk imo. Al weet je ook wel waar je aan begint natuurlijk
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waren ook foto's van met vak en rij.
Zal wel goed meevallen hoor. Grotendeels zitten daar ook gewoon vaders met kinderen etc.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef PIETR het volgende:
Ajax uit is de enige uitwedstrijd waar ik nooit naartoe zal gaan op kaarten voor een thuisvak. Weet gewoon dat ik me niet kan inhouden als Feyenoord scoort, en dat het dan weleens goed fout kan gaan ..
Maar je kan daar wel heel makkelijk op een ander vak komen en je hebt op elk vak wel fanatieke zitten.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel goed meevallen hoor. Grotendeels zitten daar ook gewoon vaders met kinderen etc.
Juichen is gewoon uitgesloten. Kan me nog een vader herinneren die met zijn zoontje van een jaar of 10 op een net vak in de Kuip zat. Werd er ook gewoon af geslagen. Zal daar niet veel anders zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel goed meevallen hoor. Grotendeels zitten daar ook gewoon vaders met kinderen etc.
Mijn enige ervaring daar is met verliespartijen en ook nog in het Olympisch ook...quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar je kan daar wel heel makkelijk op een ander vak komen en je hebt op elk vak wel fanatieke zitten.
Het is ook die bioscoop-setting in de Arena waardoor het minder imponerend/agressief overkomnt denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Juichen is gewoon uitgesloten. Kan me nog een vader herinneren die met zijn zoontje van een jaar of 10 op een net vak in de Kuip zat. Werd er ook gewoon af geslagen. Zal daar niet veel anders zijn.
Dit inderdaad. Zou mij ook echt niet lukken om niks te doen bij een goal van onsquote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef PIETR het volgende:
Ajax uit is de enige uitwedstrijd waar ik nooit naartoe zal gaan op kaarten voor een thuisvak. Weet gewoon dat ik me niet kan inhouden als Feyenoord scoort, en dat het dan weleens goed fout kan gaan ..
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Juichen is gewoon uitgesloten. Kan me nog een vader herinneren die met zijn zoontje van een jaar of 10 op een net vak in de Kuip zat. Werd er ook gewoon af geslagen. Zal daar niet veel anders zijn.
Been there, done that.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik ben toen ik een jaartje of 10 was ook eens met mijn pa naar de arena geweest, hij als ajacied en ik dus als feyenoorder. Feyenoord scoorde en ik sprong op, waren bijna de lul.
Ik heb niet staan juichen toen Larsson scoorde. Sprong wel op, maar dat deed iedereen gelukkig (alleen zij sprongen op om te vloeken en op de scheids te schelden). Bleef overigens wel zitten bij de doelpunten van Ajax en werd daardoor alsnog ontmaskerd. Maar toen vonden ze het leuker om mij te kloten dan te slaan denk ik...quote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Been there, done that.
Maar dat was dan nog in een vak met allemaal jeugdteams die kampioen waren geworden. Vrije trap van Paauwe
Daar kon het nog nét.
Vorig seizoen dan voor het eerst wel los gegaan daarheen, maar niet echt voor herhaling vatbaar. En dan niet eens door die kansloze verliespartij, maar ik ben daar toch wat te fanatiek voor. Plus die stank...
Inderdaad, alleen doen indien je levensmoe bent.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Een echte Ajacied dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
Nog nooit in de Arena geweest, weet wel dat je dat als Feyenoorder niet moet doen, dan heb je gewoon problemen met ons
Groetjes,
Een Ajacied.
Offtopic hoor, maar je username is grappig. Ik lees "lastpost". Last-post. Nederlands dus, als in, dat je lastig bent, maar m'n hersenen maken er 'last post' van. Op z'n Engels.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Lastpost het volgende:
Haha ik heb alleen bij de beloften weleens domme dingen gedaan, ook dát is niet aan te raden.
1x in de Arena geweest, geweldige avond gehad. Was de avond van de knipoog-Kroaat...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
Nog nooit in de Arena geweest, weet wel dat je dat als Feyenoorder niet moet doen, dan heb je gewoon problemen met ons
Groetjes,
Een Ajacied.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Offtopic hoor, maar je username is grappig. Ik lees "lastpost". Last-post. Nederlands dus, als in, dat je lastig bent, maar m'n hersenen maken er 'last post' van. Op z'n Engels.
Compleet nutteloze post dit verder, maar vond het grappig.
Jammer, ik vind het oude scorebord wel fijn ook al werkt dat ding voor geen meter.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Muto het volgende:
Volgens mij krijgen we een nieuw scorebord? (zie achtergrond)
Mijn lijstje (niet zo heel lang overigens):quote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben 2 keer in de arena geweest. Sterker nog, de allereerste keer dat ik ooit in een stadion was, was de arena
Als 10-jarig jochie met mijn pa naar Nederland - Frankrijk op Euro 2000. Paar jaar geleden naar Nederland - Engeland geweest daar. Wel warme kroketten gegeten overigens!
Verder ben ik 2 keer op Het Kasteel geweest voor een wedstrijd van Sparta en afgelopen zomer ben ik naar FC Nordsjaelland - IF Elfsborg geweest. Daarnaast sinds mijn 11e zo'n beetje elke competitiewedstrijd in De Kuip, maar mijn eerste uitwedstrijd moet nog altijd plaatsvinden
Ben nooit in het Mandemakersstadion geweest. Een teamgenoot van mij kon vanuit zijn flatje het hele veld zien. Tja en dan is gratis kijken nog altijd beter dan 5 euro betalen...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:25 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben vaker in het fameuze mandemakers stadion geweest dan in de kuip. Helaas.
Is om de hoek en heb daar gevoetbald.
Geen seizoenskaart bij Feyenoord helaas. Wel bij RKC gehad jarenlang als klein ventje, maar die krijg je daar bijna gratis. Hoop snel een seizoenskaart te scoren bij Feyenoord
Elke keer als ik de bus pak kom ik langs een garage box metquote:Op maandag 13 januari 2014 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben nooit in het Mandemakersstadion geweest. Een teamgenoot van mij kon vanuit zijn flatje het hele veld zien. Tja en dan is gratis kijken nog altijd beter dan 5 euro betalen...
Goede zaak.quote:Het 16-jarige talent Marlon Slabbekoorn wordt met onmiddellijke ingang toegevoegd aan de A1 selectie van Feyenoord. Slabbekoorn kwam de eerste seizoenshelft uit voor Feyenoord B1. De nieuwe aanwinst voor trainer Roy Makaay scoorde de eerste helft van het seizoen 15 doelpunten voor Feyenoord B1 en daarmee staat hij op de eerste plaats bij de landelijke B-Junioren. Augustus vorig jaar tekende hij zijn eerste tweejarige profcontract met voor Feyenoord een optie van nog een jaar.
Ik heb zelfs in het kleine Belgische dorpje waar ik woon een groot Feyenoordlogo gespoten op een brug gezien. Echt o-ver-al.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke keer als ik de bus pak kom ik langs een garage box met
FR
Vakkie W erop. Is ook bij een flat pal tegenover het stadion.
Samequote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef PIETR het volgende:
Kan mij sowieso niet inhouden in een stadion. Bij de meeste clubs is dat ook geen probleem, vorig seizoen bij Ado geweest en daar kon dat ook wel. Maar de Klassieker bekijken in de Arena, neuh, voor eigen veiligheid ga ik dat niet doenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Same
Bij PSV en Heracles op losse kaarten kon je gewoon juichen, daar waren de Feijenoorders op de thuisvakken gewoon de baas.
Maar om je daar in te houden als Feijenoord eens scoort... gaat hem niet worden.
De Teentwitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 13-01-2014 om 19:01:29Sekou Cissé heeft een contract tot het einde van het seizoen getekend bij het Racing Genk van trainer Mario Been. #Feyenoord reageer retweet
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef SjaakBauer het volgende:
De Teentwitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 13-01-2014 om 19:01:29Sekou Cissé heeft een contract tot het einde van het seizoen getekend bij het Racing Genk van trainer Mario Been. #Feyenoord reageer retweet
Ik las hem altijd op z'n Engels, maar dat zal vanaf nu de Nederlandse versie worden. Bedankt.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Offtopic hoor, maar je username is grappig. Ik lees "lastpost". Last-post. Nederlands dus, als in, dat je lastig bent, maar m'n hersenen maken er 'last post' van. Op z'n Engels.
Compleet nutteloze post dit verder, maar vond het grappig.
Dan hebbie geluk gehad. Was toch vorig jaar dat die Feyenoorders naast het uitvak naar beneden werden geslagen door ADO-hoolies?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan mij sowieso niet inhouden in een stadion. Bij de meeste clubs is dat ook geen probleem, vorig seizoen bij Ado geweest en daar kon dat ook wel. Maar de Klassieker bekijken in de Arena, neuh, voor eigen veiligheid ga ik dat niet doen
Geen dank. Lastige vent, die lastpost. Postlast. Last van de post. Lostpast, wat. de. fuck.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik las hem altijd op z'n Engels, maar dat zal vanaf nu de Nederlandse versie worden. Bedankt.
In Kapelle en Essen zie je het ook.veel in Antwerpen heb je zelfs cafe Feyenoord.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in het kleine Belgische dorpje waar ik woon een groot Feyenoordlogo gespoten op een brug gezien. Echt o-ver-al.
In de brakke kwaliteit van toenmalige BB Curve:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan zien dat het weer bijna carnaval is.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef Scrummie het volgende:
De RDK van Philips hebben hun eerste schetsen openbaar gemaakt:
[ afbeelding ]
Dat gebrek aan respect is gewoon dieptriest.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef Happel het volgende:
Je bent gewoon de lul als je wordt gespot. Juichen kan daar niet, net zo min als dat in De Kuip kan.
Klopt, maar heeft ook beetje te maken met hoe je je opstelt. Ik heb prima gesprekken gehad met Ado-supporters, achteraf biertje mee gedronken etc. Ik heb nergens problemen gehad eigenlijk, eigenlijk zoals het hoort te zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 19:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dan hebbie geluk gehad. Was toch vorig jaar dat die Feyenoorders naast het uitvak naar beneden werden geslagen door ADO-hoolies?
Klopt inderdaad. Als je zelf als een idioot agressief gaat lopen doen ben je aan de beurt, simpel, en terecht want dat zou andersom ook gebeuren. Al kan je natuurlijk altijd de verkeerde naast je, achter je, voor je of 3 rijen achter je hebben zitten, maar over het algemeen, als je je als gast gedraagt, en dat ben je als je in het thuis vak zit, is er niets aan de hand (uitzonderingen daar gelaten, zoals joden uit).quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar heeft ook beetje te maken met hoe je je opstelt. Ik heb prima gesprekken gehad met Ado-supporters, achteraf biertje mee gedronken etc. Ik heb nergens problemen gehad eigenlijk, eigenlijk zoals het hoort te zijn
http://www.soccernews.nl/(...)nel_afgetest_bij_NECquote:. NEC hoopt voor het sluiten van de transfermarkt nog wel een linksbenige centrale verdediger aan te trekken. Er is echter geen mogelijkheid om iemand te kopen, dus de hekkensluiter van de Eredivisie is veroordeeld tot het huren van een verdediger.
als verdediger heb je daar wel je handen vol, zou wel goed zijn voor zijn ontwikkeling, en voor NEC sowieso ook een erg welkome versterkingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)nel_afgetest_bij_NEC
Het gaat niet gebeuren, maar ik zeg Kongolo verhuren aan ze.
Wat verwacht jij na Beverwijk?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dat gebrek aan respect is gewoon dieptriest.
...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dat gebrek aan respect is gewoon dieptriest.
Heb hier op het forum ooit eens een lijstje gepost met stadions waar ik geweest ben, die is erg lang en ga ik niet weer opsommen, was volgens een een speciaal topic over, maar das al heel lang geleden.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn lijstje (niet zo heel lang overigens):
Kuip (met en zonder overkapping)
Olympisch (met en zonder 2e ring)
Willem II (oude en nieuwe stadion)
Vitesse (Jeugd-EK)
Nou Camp
Bernabeu
Arena
VBL / Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 15quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb hier op het forum ooit eens een lijstje gepost met stadions waar ik geweest ben, die is erg lang en ga ik niet weer opsommen, was volgens een een speciaal topic over, maar das al heel lang geleden.
Was wel een mooi doelpunt.quote:
15 delen om door te spitten, laat maarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Happel het volgende:
[..]
VBL / Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 15
Hij heeft maar een contract tot het einde van het seizoen toch? Dan krijgen ze denk ik nooit een fitte Sisse te zien ben ik bang..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Was wel een mooi doelpunt.
Daarom is Mario nog steeds fan van hem denk ik.
Als die teen eenmaal 100% genezen weten ze niet wat ze meemaken in Genk.
Boeiend, dat die stakker alles maar afscheurd op de 1e training. En dan Been die hemt roemt om zijn mentaliteitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij heeft maar een contract tot het einde van het seizoen toch? Dan krijgen ze denk ik nooit een fitte Sisse te zien ben ik bang..
Zou goed zijn voor z'n ontwikkeling, maar als we dan met geblesseerden te kampen krijgenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)nel_afgetest_bij_NEC
Het gaat niet gebeuren, maar ik zeg Kongolo verhuren aan ze.
Gewoon clausule op laten nemen, dat je 'm voortijds terug kan halen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou goed zijn voor z'n ontwikkeling, maar als we dan met geblesseerden te kampen krijgen
Kan dat in Nederland?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Gewoon clausule op laten nemen, dat je 'm voortijds terug kan halen.
Geen idee. Ik ken het van FMquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan dat in Nederland?
Dat zou wel een uitkomst zijn.
Haha, ik ook jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:51 schreef Sejt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken het van FM![]()
Op zich heb je met BMI, Mathijsen en Nelom genoeg. NEC zou perfect zijn voor Kongolo, als hij daadwerkelijk basisspeler zou zijn daar. Dat moet natuurlijk wel een vereiste zijn.
Mwa, pas bij 2 langdurig geblesseerder heb je hem écht nodig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:52 schreef Grifte het volgende:
Daar kun je toch als NEC dan geen beleid op maken.
Denk je een prima verdediger te hebben gevonden, gaat ie twee weken na het sluiten van de transfermarkt weer terug omdat een Joris geblesseerd is oid
quote:VolkerWessels heeft drie Stadion ijzers in het vuur
VolkerWessels moest het debacle met Het Nieuwe Stadion even verwerken, maar komt nu terug met liefst drie stadionvarianten. Een HNS-light van 290 miljoen euro op Varkenoord, nieuwbouw op de huidige plek van De Kuip en een renovatievariant.
Directeur Martijn Luchjenbroers weet dat het anders moet. 'Ik denk dat we wat betreft draagvlak een slag hadden moeten maken. Het is nu een open wedstrijd. En dat hoort bij een dossier van deze allure', zegt hij dinsdag in het Rotterdams Dagblad.
De nieuwe Varkenoord-optie vraagt echter nog steeds een riante bijdrage van de gemeente. Zij zal voor 135 miljoen euro garant moeten staan. 'Natuurlijk wordt dit het stadion van Feyenoord, maar óók van Rotterdam. Het lijkt me dat de stad graag controle houdt. En dat kan prima via zo'n garantstelling.'
idd gewoon verhuren, je hebt Mathijsen en BMI voor links centraal en De Vrij en Van Beek als rechter centrale verdedigersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mwa, pas bij 2 langdurig geblesseerder heb je hem écht nodig.
Ik vond deze tweet wel opmerkelijk wat dat betreft. Zeker het gedeelte "te bouwen". Lijkt mij voor geen van de partijen een optie namelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Die tweede is natuurlijk geen optie.
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 13-01-2014 om 10:37:03V. Sluis:Het is aantrekkelijk om op huidige locatie @Feyenoord -stadion te bouwen/verbouwen.Dan is probleem met overblijvende Kuip opgelost. reageer retweet
3e ook niet, is alleen maar om RDK de wind uit de zeilen te nemen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Die tweede is natuurlijk geen optie.
Er zijn meerdere verbouwopties. RDK, VW, BAM en die pippo's van het tankstation.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3e ook niet, is alleen maar om RDK de wind uit de zeilen te nemen.
Hoe wil meneer van Sluis dat dan gaan doen, moeten we maar 2 jaar naar Woudestein ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vond deze tweet wel opmerkelijk wat dat betreft. Zeker het gedeelte "te bouwen". Lijkt mij voor geen van de partijen een optie namelijk.twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 13-01-2014 om 10:37:03V. Sluis:Het is aantrekkelijk om op huidige locatie @Feyenoord -stadion te bouwen/verbouwen.Dan is probleem met overblijvende Kuip opgelost. reageer retweet
Dus gisteren werd hier eigenlijk gezegd dat er amper een garantstelling gevraagd moet gaan worden. Vervolgens vandaag in de plannen van VW:quote:Wim van Sluis benadrukt dat er niet of nauwelijks een beroep gedaan wordt op de gemeente wat betreft de financiering van het nieuwe stadion of de verbouwing van de Kuip. Bij het plan dat vorig jaar niet doorging werd er nog een garantstelling van 165 miljoen euro aan de gemeente gevraagd.
'Ik denk voor de haalbaarheid van een plan dat je niet meer zo afhankelijk moet zijn van de gemeente, want gezien de huidige tijd kunnen gemeenten niet meer zoveel investeren in een particulier initiatief. We zouden wel een beroep op de gemeente kunnen doen op het gebied van infrastructuur. Vorig jaar hebben we gezien bij de bevolking van Rotterdam en de politieke partijen, dat er veel weerstand is tegen een veel te grote garantstelling', aldus Wim van Sluis.
Als je het zo leest, dan is dat plan van VW volgens het verkenningsteam onmogelijk.quote:De nieuwe Varkenoord-optie vraagt echter nog steeds een riante bijdrage van de gemeente. Zij zal voor 135 miljoen euro garant moeten staan. 'Natuurlijk wordt dit het stadion van Feyenoord, maar óók van Rotterdam. Het lijkt me dat de stad graag controle houdt. En dat kan prima via zo'n garantstelling.'
Paar jaartjes groundsharen in de hoofdstad, ja tog niet danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hoe wil meneer van Sluis dat dan gaan doen, moeten we maar 2 jaar naar Woudestein ofzo?
Sloop van de Kuip is geen optie, geen gevoel voor historie deze meneer.
Het Olympisch stadion breken ze toch ook niet af.
Klopt, maar ze zien RDK als grootste concurrent. Je raakt ze dan het hardst door hun plan ook te omarmen, ook al vindt je dat zelf niet direct een haalbare optie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Er zijn meerdere verbouwopties. RDK, VW, BAM en die pippo's van het tankstation.
Opmerkelijk is ook dat gisteren op de persconferentie werd gezegd dat er 4 realistische projecten zijn (VW nieuwbouw, RDK, Tankstationplan en BAM) en dat nu opeens blijkt dat VW ook nog een aantal extra plannen heeft liggen. Daar moest het verkenningsteam toch ook van af weten?
30 miljoen minder is best de moeite.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Dus gisteren werd hier eigenlijk gezegd dat er amper een garantstelling gevraagd moet gaan worden. Vervolgens vandaag in de plannen van VW:
[..]
Als je het zo leest, dan is dat plan van VW volgens het verkenningsteam onmogelijk.
Trouwens, in de plannen van BAM is er een dak, maar die is niet afsluitbaar. Waarschijnlijk is dat plan kansloos, tenzij een afsluitbaar dak makkelijk in te passen (financieel en bouwtechnisch) is.
135 miljoen is natuurlijk niet een bedrag dat je "niets of nauwelijks" kunt noemen.quote:
Geen garantstelling of 135 miljoen is ook best de moeite..quote:
Daar zou ik mee kunnen leven .quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Paar jaartjes groundsharen in de hoofdstad, ja tog niet dan
Totale sloop lijkt me ook uit den boze, meer een verbouwproject waar 3/4 van het stadion steeds open blijft voor wedstrijdbezoek.
Tja, als dat de enige manier is waarop een nieuw stadion haalbaar is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geen garantstelling of 135 miljoen is ook best de moeite..
Klopt, maar wel een significant verschil met de oude versie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef Muto het volgende:
[..]
135 miljoen is natuurlijk niet een bedrag dat je "niets of nauwelijks" kunt noemen.
Heb ze alle 15 doorgespit, maar kwam mijn lijstje niet tegenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Happel het volgende:
[..]
VBL / Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 15
We hoeven dus niet eens te kijken. 3-0 1x rood, 4x geel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:39 schreef Muto het volgende:
Ah leuk, volgende week in de beker hebben we Blom als scheidsrechter.
Net ook deze trailer on de bios gezienquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:39 schreef Muto het volgende:
Ah leuk, volgende week in de beker hebben we Blom als scheidsrechter.
Schriftelijk afdoen. Zijn ze gewoon weer fit in het weekend.quote:
Goed mogelijk met Crouch naast hem. Aanvallend is het niet veel bij Stoke. Scoren doen ze niet veel. Voorhoede heeft bij elkaar 10 doelpunten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:08 schreef Merkie het volgende:
Guidetti naar Stoke. Ben benieuwd of hij daar potten kan breken.
[ afbeelding ]
Beetje dik hoofd wel of ligt dat aan mij?
baas met zijn omgekeerde Pelle kapsel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:08 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Exact. De opdracht is sowieso al aan VW gegund. Dit theater is puur bedoelt om wat extra draagvlak te creëren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3e ook niet, is alleen maar om RDK de wind uit de zeilen te nemen.
Levert het nog wat op ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef Fuszy het volgende:
Singh is weg. Bijna rond met een andere club en anders wordt zijn contract ontbonden.
Salarisruimte voor een evt huurspeler?. Verder zal het wel niet. Vraag me af wat het gaat kosten als zijn contract ontbonden dient te worden.quote:
Ik heb even voor je gezocht via Sherlock, maar heb alleen ontdekt dat je een grafhekel hebt aan Sparta.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb hier op het forum ooit eens een lijstje gepost met stadions waar ik geweest ben, die is erg lang en ga ik niet weer opsommen, was volgens een een speciaal topic over, maar das al heel lang geleden.
Ik kwam trouwens via LN een artikel tegen in de Volkskrant en daar zegt Van Sluis, één van de drie verkenners, dat hij denkt dat een garantiestelling voor de gemeente fors onder de 100 miljoen euro moet zijn. Daarmee zou een nieuw stadion van VolkersWessels dus niet aangeraden worden door de verkenners (heel zwart/wit bekeken), is er één onwenselijk plan (sloop De Kuip) en één plan waar ze zelf waarschijnlijk niet achter staan (renovatie)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een significant verschil met de oude versie.
Ah, okee dan...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kwam trouwens via LN een artikel tegen in de Volkskrant en daar zegt Van Sluis, één van de drie verkenners, dat hij denkt dat een garantiestelling voor de gemeente fors onder de 100 miljoen euro moet zijn. Daarmee zou een nieuw stadion van VolkersWessels dus niet aangeraden worden door de verkenners (heel zwart/wit bekeken), is er één onwenselijk plan (sloop De Kuip) en één plan waar ze zelf waarschijnlijk niet achter staan (renovatie)
Ben zeer benieuwd naar wat Koeman besluit. Ergens verwacht ik wel dat hij vertrekt, maar na het debacle met het bondscoachschap zou het maar net zo goed kunnen dat hij nog een laatste jaar blijft.quote:Ronald Koeman is er grotendeels uit
.
Trainer Ronald Koeman van Feyenoord weet zo ongeveer wel wat hij wil komend seizoen. 'Ik ben er grotendeels uit', liet de oud-international vandaag weten tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Rotterdamse club in De Kuip. 'Eind januari, begin februari komt er duidelijkheid.'
Koeman, bezig aan zijn derde jaar bij Feyenoord, kan minimaal voor 1 jaar bijtekenen in De Kuip. De clubleiding is in alle opzichten nog steeds zeer tevreden over zijn werkzaamheden. De voorgenomen onderhandelingen tijdens het voorbije trainingskamp in Marbella schoven beide partijen echter voor zich uit.
'Er komen belangrijke weken voor Feyenoord aan', zo doelde Koeman op de serie uitduels met FC Utrecht, Ajax (beker) en ADO Den Haag en de topper tegen Vitesse (31 januari). 'De focus moet nu volledig op het voetbal liggen. Er is daarna nog genoeg tijd om met elkaar te praten.'
Koeman liet eind vorig jaar nog weten dat zijn beslissing om al dan niet bij te tekenen niet (meer) afhankelijk zou zijn van wat technisch directeur Martin van Geel hem op de spelersmarkt en/of aan salaris te bieden had. De voormalige verdediger leefde toen nog in de veronderstelling dat hij bondscoach Louis van Gaal na het komende WK in Brazilië kon gaan opvolgen bij Oranje. Nu die kans vrijwel verkeken is - de KNVB lijkt te kiezen voor Guus Hiddink en Danny Blind - is er voor Koeman wellicht een nieuwe situatie ontstaan.
Opvallend was, dat hij vandaag in De Kuip aangaf dat hij nu wel benieuwd is naar de plannen en de mogelijkheden van Feyenoord. 'Ik wil graag weten hoe Van Geel de toekomst van de club ziet. Ik loop hier al een tijdje mee, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar ik wil het toch graag horen. Of er voor mij inmiddels veel is veranderd? Nou, dat valt wel mee hoor. Ik laat me nog steeds leiden door mijn gevoel.'
Algemeen directeur Eric Gudde sprak in zijn nieuwjaarsspeech van een aantal zeer uitdagende weken voor Feyenoord in sportief opzicht. 'Hopelijk kunnen we in de komende periode een basis leggen voor een seizoen dat ten minste de afgelopen 2 fraaie jaren zal evenaren, maar wellicht ook zal overtreffen. Want daar liggen wel nadrukkelijk onze ambities. Als die gewenste en noodzakelijke vliegende start betekent dat Ronald Koeman begin februari wil bijtekenen, zal ons dat zeer welgevallig zijn.'
Feyenoord eindigde onder Koeman in 2012 als tweede en in 2013 als derde. De Rotterdammers staan momenteel vierde in de Eredivisie, op 4 punten van de koplopers Ajax en Vitesse.
Hij heeft het echt goed gedaan ja. Als ik het mij goed herinner rootte ik destijds nog voor de komst van huub stevensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Hoe dan ook, of ie blijft of weg gaat; de laatste 3 jaar veel respect gekregen voor zowel mens als trainer Koeman. Voor ie begon verwachtte ik helemaal niets, en was dan ook niet blij met zijn aanstelling, maar als er iemand heeft aangetoond dat hij het kan (met wat toevalstreffers als Guidetti en Pelle) is het Koeman wel. Toptrainert, en wat mij betreft ook een topgozert.
Zijn kop is iets dikker geworden inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:08 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Singh en Elabdellaoui werden ooit binnengehaald als grote talenten. De Xavi en Iniesta van Noorwegen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef Fuszy het volgende:
Singh is weg. Bijna rond met een andere club en anders wordt zijn contract ontbonden.
Valt toch wel meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gezocht via Sherlock, maar heb alleen ontdekt dat je een grafhekel hebt aan Sparta.
Ja inderdaad. Als je het thuis wel kan, maar uitwedstrijden soms op 60% speelt, dan haal je niet het maximaal haalbare. ajax en AZ kunnen op drie fronten meestrijden, terwijl zij zeker niet betere teams hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef PIETR het volgende:
Lees overal dat Koemam er het maximale uit heeft gehaald .. Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk, hij heeft het fantastisch gedaan, maar een kampioenschap was zeker mogelijk geweest. Nog steeds trouwens. Maar dat weet hij niet over te brengen op de spelers. Vooral in uitwedstrijden.
Die blijft wel denk ik check de vierde alinea maar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar wat Koeman besluit. Ergens verwacht ik wel dat hij vertrekt, maar na het debacle met het bondscoachschap zou het maar net zo goed kunnen dat hij nog een laatste jaar blijft.
M'n jeugdheld!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Terugblik op het trainingskamp:
Adriaantje vanaf minuut 11:40![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef PIETR het volgende:
Tering, wat een oude kop heeft hij gekregen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |