GMTAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:12 schreef Lastpost het volgende:
Deze stream doet het hier prima:
http://www.laola1.tv/en-i(...)otterdam/150819.html
Kwaliteit even op middelmatig gezet en geen gehaper meer.
Dat had je nou niet moeten zeggen, 1-0 Basel..quote:
Daar had idd wel aan gewerkt mogen worden dit trainingskamp..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Godver, wat mocht die speler weer ver doorlopen. Herkenbaar van oa RKC-uit en nog wat wedstrijden. Typisch tegendoelpunt weer.
Bless is blessa.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:33 schreef Bombvis het volgende:
Nou nou nou Koeman, let op je taalgebruik. Dat past niet bij een keurige vereniging
Wat rieptie?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:33 schreef Bombvis het volgende:
Nou nou nou Koeman, let op je taalgebruik. Dat past niet bij een keurige vereniging
Jezus hey, godsamme en meer van dat soort taalgebruik. Totaal ongewenst dus, een slecht voorbeeld voor Het Legioenquote:
T was dan ook wel erg amateuristisch balverliesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel veelzeggend natuurlijk dat Koeman zo nadrukkelijk moet coachen. Dat betekent dat het allerminst naar de wens van Koeman verloopt.
Ik krijg steeds dit:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:12 schreef Fuszy het volgende:
http://www.laola1.tv/en-i(...)otterdam/150819.html
Daar heb ik hem op mid gezet en nu loopt hij vloeiend.
Had ik met vlagen ook last vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik krijg steeds dit:
[ afbeelding ]
Hehe, het betrof dan ook niet 1 speler maar een heel teamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Pascalus het volgende:
Hé JP, niet wisselen bij een corner!
Had wat geweest als hij echt deze 11 er in hadden gezet bij een cornerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Pascalus het volgende:
Hé JP, niet wisselen bij een corner!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n 1000 man bij een oefenpotje. Niks mis mee.
quote:
Inderdaad, klotestream.quote:
Ik zou het op zijn minst wel wat slordig willen noemen, zowel in passing als in afronding, maar geen onvoldoende neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Grifte het volgende:
Na die massale wissel was het wel afgelopen ja. Daarvoor speelde Feyenoord prima.
Niet dat je er veel mee kan, maar die winnen de oefentopper tegen Mouloudia Club d´Alger met 1-0.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef ace_eleven het volgende:
Nou, laten we hopen dat Utrecht slecht uit de winterstop komt
Nou, dan blijf ik wel thuis volgende week zondag. Wordt niets meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet dat je er veel mee kan, maar die winnen de oefentopper tegen Mouloudia Club d´Alger met 1-0.
Geweldig!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis wel wat spelers. Armenteros? Dan ook nog Lamprou, maar die staat misschien achter iemand?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis wel wat spelers. Armenteros? Dan ook nog Lamprou, maar die staat misschien achter iemand?
Tofquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde van dat shirtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:50 schreef Grifte het volgende:
Pellč weer met zijn duimpje
[ afbeelding ]
I see what you did therequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Koning Bruno in het middenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
BMIquote:
Godverdommequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, Lamprou gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |