SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 11-01-2014 13:27:54 ]If not now, then when.
Ow wel toevallig dat instructeurs daar nogal enthousiast reageren als een vrouw bij luchtmobiel wilt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen er zo over denken bij defensie zeker bij de inf
ja want die denken hetzelfde als de gemiddelde soldaatquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow wel toevallig dat instructeurs daar nogal enthousiast reageren als een vrouw bij luchtmobiel wilt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja want die denken hetzelfde als de gemiddelde soldaat
Dat kunnen ze ook anders aanpakken toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:10 schreef seto het volgende:
ja die denken even snel pussy te regelen met wat inspirerende woordjes
Als 10% vrouw is werkt het juist beterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:11 schreef JaqenHghar het volgende:
Vrouwen = afleiding en dat kun je niet gebruiken.
Gehele vrouwelijke peletons prima hoor, maar mixed werkt gewoon niet.
Ik heb heus wel door of iemand met mij flirt of niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lekker naief lol.
Maar Fanta lijkt mij wel iemand doe goed over haar toekomst/leven nagedacht heeft, dus ik heb alle vertrouwen in haar.
Studie afmaken en dan pas naar def. Wie weet is tegen die tijd weer wat beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb heus wel door of iemand met mij flirt of niet.
Ook al ben je sarcastisch, ik heb inderdaad goed nagedacht hierover..het is geen impuls. Zelfs na 1,5 week bivak met weinig eten en slaap wil ik het nog steeds. Zelfs de vacaturestop, bezuinigingen. gastjes die vrouwen niet capabel genoeg vinden, ik wil het nog steeds.
Prima toch.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb heus wel door of iemand met mij flirt of niet.
Ook al ben je sarcastisch, ik heb inderdaad goed nagedacht hierover..het is geen impuls. Zelfs na 1,5 week bivak met weinig eten en slaap wil ik het nog steeds. Zelfs de vacaturestop, bezuinigingen. gastjes die vrouwen niet capabel genoeg vinden, ik wil het nog steeds.
Dat wordt wel door iedereen geadviseerd, ik ga het iig zo lang mogelijk rekken ( blijven studeren en niet solliciteren). Kan ik uiteindelijk ook een hogere functie bekleden. Ik heb zelf ook het idee dat ze de eisen steeds meer gaan aanscherpen. Eerst kon je nog met vmbo-TL solliciteren op sommige functies nu is dat al mbo niveau 1. Mij werd verteld: meer aanwas, strengere eisen. Wat ik ook wel begrijp. Maar ik denk dat ze uiteindelijk de lager opgeleiden eruit gaan filteren want hbo'ers willen vaak ook gewoon soldaat, korporaal of sergeant worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Studie afmaken en dan pas naar def. Wie weet is tegen die tijd weer wat beter.
Wat is duur voor jou? En draag je van die losse of strakke boxers?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan ik goede, niet al te duren onderbroeken kopen?
[..]
Prima toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is duur voor jou? En draag je van die losse of strakke boxers?Weet ik veel. Ik zoek gewoon boxers die goed zitten en er normaal uitzien voor een goede prijs. Strakke btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms. Als ik mij lekker gek voel.If not now, then when.
Hema heeft wel chille, 3 voor 8 euro. Wel heel basic gewoon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik zoek gewoon boxers die goed zitten en er normaal uitzien voor een goede prijs. Strakke btw.
Soms. Als ik mij lekker gek voel.
Klinkt wel goed dit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:32 schreef seto het volgende:
[..]
Hema heeft wel chille, 3 voor 8 euro. Wel heel basic gewoon.
Nice. Ik droeg altijd Bjorn Borg lol. Had er zo gigantisch veel van omdat mijn moeder een lingeriewinkel had en ze ook verkocht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb een olaf benz boxer die ik retechill vind.
Kinky moeder heb je.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt wel goed dit.
[..]
Nice. Ik droeg altijd Bjorn Borg lol. Had er zo gigantisch veel van omdat mijn moeder een lingeriewinkel had en ze ook verkocht.
Onderzoek had ook uitgewezen dat slips niet goed voor dem balls zijn. Zoiets.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:36 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb alleen maar strakke boxers tanga's en gewone slips vind ik gay
Strakke boxers ook niet. Maar losse tenten zijn voor hiphopnegersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onderzoek had ook uitgewezen dat slips niet goed voor dem balls zijn. Zoiets.
het leger is ook 1 van de seksistische werkplekken die er zijn, gasten hebben het constant over sex, daar moet je wel tegen kunnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat wordt wel door iedereen geadviseerd, ik ga het iig zo lang mogelijk rekken ( blijven studeren en niet solliciteren). Kan ik uiteindelijk ook een hogere functie bekleden. Ik heb zelf ook het idee dat ze de eisen steeds meer gaan aanscherpen. Eerst kon je nog met vmbo-TL solliciteren op sommige functies nu is dat al mbo niveau 1. Mij werd verteld: meer aanwas, strengere eisen. Wat ik ook wel begrijp. Maar ik denk dat ze uiteindelijk de lager opgeleiden eruit gaan filteren want hbo'ers willen vaak ook gewoon soldaat, korporaal of sergeant worden.
In strakke boxers heb je tenminste nog zo'n zakje waar je willy in kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Strakke boxers ook niet. Maar losse tenten zijn voor hiphopnegers
sta imaquote:
Beetje vreemde chest die onderste foto, lijkt net één geheel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit neigt naar perfectie.
cotdamn.
(okay heb niks te doen)
Hema heeft idd goede, WE en Sting ook, die van Stangata.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik zoek gewoon boxers die goed zitten en er normaal uitzien voor een goede prijs. Strakke btw.
Soms. Als ik mij lekker gek voel.
Nog steeds vrijgezellig.quote:
Lijkt me echt onwijs kut zitten met broeken. Als je bijvoorbeeld je broek aantrekt dat dat ding dan opkruipt. Anderzijds is een strakke boxer weer kut omdat ie bij je dijen weer strak zit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op zich klinkt een losse boxer ook wel chill.
Lekker boeiend ook, raakt je eventuele chick minder snel zwanger. Strak is gewoon lekkerder toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onderzoek had ook uitgewezen dat slips niet goed voor dem balls zijn. Zoiets.
Ik post als sinds 2010 in het bodybuilding en nu gym topicquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het leger is ook 1 van de seksistische werkplekken die er zijn, gasten hebben het constant over sex, daar moet je wel tegen kunnen.
Nice kaasplankje!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
weer 90kg gesquat vandaag, durfde niet meer want me rug is wat zeurderig. Wel met de DL een beetje erop gedaan die ging goed
ook legpress easy 200kg
Ja maar ik heb een zwak voor gingers/rossig blonde mannen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje vreemde chest die onderste foto, lijkt net één geheel.
En gingers/daywalkers zijn nooit perfectie.
But who was chestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit neigt naar perfectie.
cotdamn.
(okay heb niks te doen)
En ik heb betere chest dan jij setoquote:
Zo herkenbaar, als ik mensen niet vertrouw tijdens het rijden kijk ik altijd mee. Lol.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En ik heb betere chest dan jij seto
Tfw in de auto bij vriendin en constant vrezen voor je leven
Relevantie voor dit topic wederom 0.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:29 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOMSAYYIN"
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:52 schreef Herqules het volgende:
jaja nieuwe pr bankdrukken 120kg 6x fijne dag nog groetjes
maar hoeveel dips kan je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En ik heb betere chest dan jij seto
Tfw in de auto bij vriendin en constant vrezen voor je leven
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
weer 90kg gesquat vandaag, durfde niet meer want me rug is wat zeurderig. Wel met de DL een beetje erop gedaan die ging goed
ook legpress easy 200kg
Nu weet ik zeker dat je Carbonella bent.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Relevantie voor dit topic wederom 0.
Tjik heef wel humorrr.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wow sij heeft net zo grote kut
https://www.facebook.com/(...)26097&type=2&theater
Yuri, als je zulke dingen post vraag ik me echt af of je daadwerkelijk 14 bent.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wow sij heeft net zo grote kut
https://www.facebook.com/(...)26097&type=2&theater
Ik kijk dan juist niet. Als ik dan toch sterf in de auto, ga ik niet kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, als ik mensen niet vertrouw tijdens het rijden kijk ik altijd mee. Lol.
lol xDquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuri, als je zulke dingen post vraag ik me echt af of je daadwerkelijk 14 bent.
wat post jij dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuri, als je zulke dingen post vraag ik me echt af of je daadwerkelijk 14 bent.
Niet warm geworden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:29 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOMSAYYIN"
Lol. Vandaag al 1431 karmapunten gegathered in GW2quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:07 schreef H1N1 het volgende:
Gaan we nog wat doen vandaag of blijven we als echte Fokkers gewoon binnen met de gordijnen dicht.
Ik heb bloemen gehaald voor mijn moeder. 50 karmapunten erbij voor deze boi.
Je kan tenminste zeggen, KIJK UIT EEN FIETSER!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik kijk dan juist niet. Als ik dan toch sterf in de auto, ga ik niet kijken.
hoezo moet je daar voor uit kijken?, je zit toch in een auto, als het nu een vrachtwagen was, ja dan...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan tenminste zeggen, KIJK UIT EEN FIETSER!
lolquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoezo moet je daar voor uit kijken?, je zit toch in een auto, als het nu een vrachtwagen was, ja dan...
Nouja als je dus gaat schreeuwen Fanta..dan schrikt de incompetente bestuurder en krijg je sowieso een ongeluk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bro kom je straks nog wel raiden? sap komt ook en als jij ff snel inschrijft kan etha niet meer mee met de melee, hij heeft meer DKP dan ik momenteel dus moet ff vaker raiden zodat ik die 2h axe voor zijn neus kan pikken als hij dropt, fucking mooi gast hah xDquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lol. Vandaag al 1431 karmapunten gegathered in GW2
was je niet aan het lessen voor je rijbewijs?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is de hoofdprijs?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:43 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
5 wedstrijden gespeeld, nog alleen finalewedstrijd afwerken.
Genoeg internet voor vandaag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:59 schreef H1N1 het volgende:
[..]
JB zelf? Of een afgietsel van haar rectum op een sokkel?
Ik blijf me verbazen in dit topicquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:59 schreef H1N1 het volgende:
[..]
JB zelf? Of een afgietsel van haar rectum op een sokkel?
Ik was 2 uur lang buiten, moest me inhouden om niet overal te kotsen of gewoon midden op straat in slaap te vallenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:07 schreef H1N1 het volgende:
Gaan we nog wat doen vandaag of blijven we als echte Fokkers gewoon binnen met de gordijnen dicht.
Ik heb bloemen gehaald voor mijn moeder. 50 karmapunten erbij voor deze boi.
volgende keer je lul even terug in je broek voor de fotoquote:
wrom heeft je lul een duimnagel?quote:
You’ve always wanted to fuck a nasty nympho, so what are you waiting for? Grab the lube, grab your cock, and fuck this little slut silly until you explode! This freaky sex fiend will do whatever it takes to get your rock-hard cock deep inside both of her fuckholes. Her perfect body is proportioned like the real thing, from her perky big tits, to her wide hips and pretty pink lips.quote:
ja als je weet wat een echte vrouw kost is het een schijntjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
You’ve always wanted to fuck a nasty nympho, so what are you waiting for? Grab the lube, grab your cock, and fuck this little slut silly until you explode! This freaky sex fiend will do whatever it takes to get your rock-hard cock deep inside both of her fuckholes. Her perfect body is proportioned like the real thing, from her perky big tits, to her wide hips and pretty pink lips.
The super-soft Fanta Flesh clings to your cock and wraps around every inch of your pleasure rod. You’ll swear it feels just like a real woman-—only better! She never says no, she never gets tired, and she’s always ready to fuck. Smack her tits and listen to the sound of the whack—it sounds and feels just like real flesh on flesh!
Titty fuck her big DDs, bang her missionary style, or give it to her bareback in her back door—she loves every second of it. When you’re done, blow a load deep inside her ass or pussy and don’t worry about a thing! Add plenty of Moist lube for an extra wet, extra wild encounter and use Pipedream Toy Cleaner and warm water for easy cleanup.
de full body versie kost 750 dollar valt wel mee vind ik
Helemaal niks, als het je alleen om neuken gaat dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja als je weet wat een echte vrouw kost is het een schijntje
je moerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In strakke boxers heb je tenminste nog zo'n zakje waar je willy in kan.
[..]
sta ima
Wat voor trappen bedoel je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:20 schreef fathank het volgende:
Voor De trapliefhebbers check.studio brussel. Kunnen Jullie vast waarderen
quote:PVV'er geeft moslima een trap
Geld maakt gelukkig ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:18 schreef Klokov het volgende:
Tevens mensen die veronderstellen dat: geld = geluk_!
Deze heb ik al gezien volgens mij. Dit is niet hoe het leeuwendeel van de mensen met hun geld omgaatquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geld maakt gelukkig ja.
http://www.ted.com/talks/michael_norton_how_to_buy_happiness.html
True.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Deze heb ik al gezien volgens mij. Dit is niet hoe het leeuwendeel van de mensen met hun geld omgaat
Toch wel nutella he?quote:
je bent ziek en je ziet er vertiefd uit, daarom vragen ze dat, wandelend lijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef Drinky het volgende:
Mensen die mij vragen of ik mezelf in de spiegel heb gezien
Wat denken ze dat ik de hele dag doe, en zijn ze blind ofzo?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef Drinky het volgende:
Mensen die mij vragen of ik mezelf in de spiegel heb gezien
Wat denken ze dat ik de hele dag doe, en zijn ze blind ofzo?
Ik verdwaal echt in mijn eigen ogen #fullhomoquote:
hmmmquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent ziek en je ziet er vertiefd uit, daarom vragen ze dat, wandelend lijk
Het moet wel een beetje kleurrijk uitzien hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
echt weer vrouwen, met hun overdaad aan groente
haha, zoals die USA serials, met alle kleuren erin.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje kleurrijk uitzien he
hou de politieke correctheid even tot een minimum okquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje kleurrijk uitzien he
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:13 schreef seto het volgende:
[..]
hou de politieke correctheid even tot een minimum ok
Binnen wel. 24 graden, korte broek shirtless op de bank ajax kijken #yoloquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fuck, het is zomer zeker buiten,lol
yolololo charlie sheen, honeybadgerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Binnen wel. 24 graden, korte broek shirtless op de bank ajax kijken #yolo
Kinderen zijn er wel dol opquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, zoals die USA serials, met alle kleuren erin.
[ afbeelding ]
Het lijken wel gekleurde kattenbrokken![]()
![]()
tattas be likequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:13 schreef seto het volgende:
[..]
hou de politieke correctheid even tot een minimum ok
Doordeweeks stook ik toch amper, dan in t weekend maar wat extraquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
yolololo charlie sheen, honeybadger
Man lands on moon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=703947489640229
Wow!
die hebben we toch al tig keer gezien?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wow!
Wel eens filmpje van haar ja, deze had ik nog niet gezien... Maar de meesten dus blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die hebben we toch al tig keer gezien?
je was geband?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had een break weetje DOE BEETJE RELAX MENSEN.
MAN MAN MAN!
Welkom op het internet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wow!
Welkom op het internet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:51 schreef G.R.S. het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=0b3_1389385412
Look mum! No hands!
Mmm IK GA JAGEN!quote:
Dankje, jij ook welkomquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja ik wil sowieso iedereen hier even welkom heten.
Welkom!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef Klokov het volgende:
Ik maar denken dat kramp in je kaak al kut is.
ooievaar op me rug laten tattooerenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat wil je nog doen voor je dood gaat leks?
welke vorige meeting?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef no1uknow het volgende:
wanneer gaan we meeten eigenlijk? vorige meeting was tof voor de genodigden he
Je bent zelf kapot!quote:
gvd wat ben je breed jmf, so buffquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
Vnvd op stap!!
helemaal naar de klote!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je bent zelf kapot!
bitches, mij niet uitnodigen he. Wacht maar, ik ga mijn eigen meet organiseren zonder julliequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol volgens mij was niet iedereen uitgenodigd
DO you think of me when you are alone?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gvd wat ben je breed jmf, so buff
lees m'n andere postquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
bitches, mij niet uitnodigen he. Wacht maar, ik ga mijn eigen meet organiseren zonder jullie
kan je deeptroathen ook?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
DO you think of me when you are alone?
I can set you free....!
hihahoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef no1uknow het volgende:
GRS vrouwen horen niet op een meet te zijn maar achter het aanrecht te staan
[ afbeelding ]
ik ben altijd trots op jou jmfquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Even zonder dollen... Ik ben weer echt fanatiek begonnen met trainen. ZIjn jullie trots enzo?
Ik val op mensen.quote:
haha IRcute bedoel je natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:43 schreef no1uknow het volgende:
heb je die schattige foto van je VS id kaart nog
geen fok hossel idd, jammer vrindquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha domme fout wel Leks... Jij gaat echt nooit een wijf krijgen als je zo bezig bent
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ http://img831.imageshack.us/img831/1072/japanesemidgetgirlhobbi.jpg (copy/paste deze link) ]
Zo klein ben ik wel he
als je maar squatbillen hebtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef no1uknow het volgende:
ik ben 1,80 dus dan gaan we manlet master race kindjes maken
gvd dat wordt de hele avond fokken dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
Je weet dat deeltje 301 ook uniek is en nooit meer zal komen toch?
Deze man!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef no1uknow het volgende:
gaat lekker zo vrind, schiet aardig op, wanneer gaan we brommers kieken JMF
300 is een mooi rond getalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
Je weet dat deeltje 301 ook uniek is en nooit meer zal komen toch?
ik wil wel weer een puchie man, lache, ding van mij reed 70 op een gegeven momentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Deze man!!!
Ja toch lekker op de puch!! Volle gas! haha ja man
niet waar vrind, scooters zijn voor paupersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vroeger zei ik brommert is voor paupers... Nu zeg ik gewoon niks.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mijn kia haalt nog geen 70... Jelly als hel gek!
februariquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef no1uknow het volgende:
wanneer gaan we meeten eigenlijk? vorige meeting was tof voor de genodigden he
wheyshake met wodkaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Evens serieuze vraag mensen. Wat is beter voor je spiere bier of wijn! hahaha
moet lukken, 21.00 moet ik weg dus lets go go goquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
Beter gaan we voor dat snelste topic record volgende deel.
Of voor de TT in de dikke kutten reeks!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
Beter gaan we voor dat snelste topic record volgende deel.
hihiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij bent wel vaker in me gedachten [ afbeelding ]
Net brownies op #yoloquote:
ja is goedquote:
kom je nu pas meequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik pak tt niet hoor, heb geen goede titel....
ja dit keer meer biertjes hahahahaahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |