Tjik heef wel humorrr.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wow sij heeft net zo grote kut
https://www.facebook.com/(...)26097&type=2&theater

Yuri, als je zulke dingen post vraag ik me echt af of je daadwerkelijk 14 bent.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wow sij heeft net zo grote kut
https://www.facebook.com/(...)26097&type=2&theater

Ik kijk dan juist niet. Als ik dan toch sterf in de auto, ga ik niet kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, als ik mensen niet vertrouw tijdens het rijden kijk ik altijd mee. Lol.

lol xDquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuri, als je zulke dingen post vraag ik me echt af of je daadwerkelijk 14 bent.

wat post jij dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yuri, als je zulke dingen post vraag ik me echt af of je daadwerkelijk 14 bent.

Niet warm geworden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:29 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOMSAYYIN"

Lol. Vandaag al 1431 karmapunten gegathered in GW2quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:07 schreef H1N1 het volgende:
Gaan we nog wat doen vandaag of blijven we als echte Fokkers gewoon binnen met de gordijnen dicht.
Ik heb bloemen gehaald voor mijn moeder. 50 karmapunten erbij voor deze boi.

Je kan tenminste zeggen, KIJK UIT EEN FIETSER!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik kijk dan juist niet. Als ik dan toch sterf in de auto, ga ik niet kijken.

hoezo moet je daar voor uit kijken?, je zit toch in een auto, als het nu een vrachtwagen was, ja dan...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan tenminste zeggen, KIJK UIT EEN FIETSER!

lolquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoezo moet je daar voor uit kijken?, je zit toch in een auto, als het nu een vrachtwagen was, ja dan...

Nouja als je dus gaat schreeuwen Fanta..dan schrikt de incompetente bestuurder en krijg je sowieso een ongeluk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]

bro kom je straks nog wel raiden? sap komt ook en als jij ff snel inschrijft kan etha niet meer mee met de melee, hij heeft meer DKP dan ik momenteel dus moet ff vaker raiden zodat ik die 2h axe voor zijn neus kan pikken als hij dropt, fucking mooi gast hah xDquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lol. Vandaag al 1431 karmapunten gegathered in GW2

was je niet aan het lessen voor je rijbewijs?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]

Wat is de hoofdprijs?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:43 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
5 wedstrijden gespeeld, nog alleen finalewedstrijd afwerken.

Genoeg internet voor vandaag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:59 schreef H1N1 het volgende:
[..]
JB zelf? Of een afgietsel van haar rectum op een sokkel?

Ik blijf me verbazen in dit topicquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:59 schreef H1N1 het volgende:
[..]
JB zelf? Of een afgietsel van haar rectum op een sokkel?

Ik was 2 uur lang buiten, moest me inhouden om niet overal te kotsen of gewoon midden op straat in slaap te vallenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:07 schreef H1N1 het volgende:
Gaan we nog wat doen vandaag of blijven we als echte Fokkers gewoon binnen met de gordijnen dicht.
Ik heb bloemen gehaald voor mijn moeder. 50 karmapunten erbij voor deze boi.

volgende keer je lul even terug in je broek voor de fotoquote:

wrom heeft je lul een duimnagel?quote:

You’ve always wanted to fuck a nasty nympho, so what are you waiting for? Grab the lube, grab your cock, and fuck this little slut silly until you explode! This freaky sex fiend will do whatever it takes to get your rock-hard cock deep inside both of her fuckholes. Her perfect body is proportioned like the real thing, from her perky big tits, to her wide hips and pretty pink lips.quote:

ja als je weet wat een echte vrouw kost is het een schijntjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
You’ve always wanted to fuck a nasty nympho, so what are you waiting for? Grab the lube, grab your cock, and fuck this little slut silly until you explode! This freaky sex fiend will do whatever it takes to get your rock-hard cock deep inside both of her fuckholes. Her perfect body is proportioned like the real thing, from her perky big tits, to her wide hips and pretty pink lips.
The super-soft Fanta Flesh clings to your cock and wraps around every inch of your pleasure rod. You’ll swear it feels just like a real woman-—only better! She never says no, she never gets tired, and she’s always ready to fuck. Smack her tits and listen to the sound of the whack—it sounds and feels just like real flesh on flesh!
Titty fuck her big DDs, bang her missionary style, or give it to her bareback in her back door—she loves every second of it. When you’re done, blow a load deep inside her ass or pussy and don’t worry about a thing! Add plenty of Moist lube for an extra wet, extra wild encounter and use Pipedream Toy Cleaner and warm water for easy cleanup.
de full body versie kost 750 dollar valt wel mee vind ik

Helemaal niks, als het je alleen om neuken gaat dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja als je weet wat een echte vrouw kost is het een schijntje

_!
_!

je moerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In strakke boxers heb je tenminste nog zo'n zakje waar je willy in kan.
[..]
sta ima

Wat voor trappen bedoel je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:20 schreef fathank het volgende:
Voor De trapliefhebbers check.studio brussel. Kunnen Jullie vast waarderen
quote:PVV'er geeft moslima een trap

Geld maakt gelukkig ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:18 schreef Klokov het volgende:
Tevens mensen die veronderstellen dat: geld = geluk_!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |