http://petities.nl/petitie/zeehondjes-zijn-luiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:14 schreef Igen het volgende:
Overigens ben ik wel een beetje huiverig met het tekenen van kleine flutpetities. Als je m'n naam Googled heeft jááááárenlang bovenaan gestaan dat ik een petitie voor Girotel voor Linux had getekend. Zelfs toen Girotel al jaren niet meer bestond.
Haha dat snap ik wel. Heb ook die angst voor toekomstige sollicitaties. Wel jammer dat het zo werkt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja. Je wil toch niet met naam en toenaam tot in aller eeuwigheid op Internet in een rijtje met een paar dozijn losers staan.
Het valt mee bij mij zo te zienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha dat snap ik wel. Heb ook die angst voor toekomstige sollicitaties. Wel jammer dat het zo werkt tegenwoordig.
Nou, op de middelbare school moesten we 1984 lezen keken we "Das Leben der Andern". Mede daardoor dacht ik dat afluisteren op degelijke schaal was voorbehouden aan totalitaire regimes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef 99.999 het volgende:
Tja, dat we aan alle kanten afgeluisterd worden weten we toch al decennia?
Ik snap de verontwaardiging daarover ook nooit zo, maar de NSA is wel op een schaal wat ik niet helemaal verwacht had.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef 99.999 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou, op de middelbare school moesten we 1984 lezen keken we "Das Leben der Andern". Mede daardoor dacht ik dat afluisteren op degelijke schaal was voorbehouden aan totalitaire regimes.
Dat verdachte/potentieel gevaarlijke mensen afgeluisterd werden had ik wel verwacht, maar deze schaal niet.
Je kan tegenwoordig voor een paar euro consumentensoftware kopen waarmee je op afstand ongemerkt data, en video- en geluidsopnames van je mobiele telefoon naar je kan laten mailen, de GPS-tracker aan kan zetten en data kan wissen. Waarom zouden overheden dat soort mogelijkheden niet benuttenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou, op de middelbare school moesten we 1984 lezen keken we "Das Leben der Andern". Mede daardoor dacht ik dat afluisteren op degelijke schaal was voorbehouden aan totalitaire regimes.
Dat verdachte/potentieel gevaarlijke mensen afgeluisterd werden had ik wel verwacht, maar deze schaal niet.
Al voordat de transistor werd uitgevonden wist ik het.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef 99.999 het volgende:
Geen idee, zegt de term grondwet je iets?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig voor een paar euro consumentensoftware kopen waarmee je op afstand ongemerkt data, en video- en geluidsopnames van je mobiele telefoon naar je kan laten mailen, de GPS-tracker aan kan zetten en data kan wissen. Waarom zouden overheden dat soort mogelijkheden niet benutten?
Ohja, want daar laten ze zich wel door tegenhouden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen idee, zegt de term grondwet je iets?
Welnee, bij gewapend conflict vallen nu eenmaal slachtoffers.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik geloof dat zelfs de Nederlandse overheid zich de afgelopen decennia schuldig heeft gemaakt aan het (verlenen van assistentie) bij het standrechtelijke executeren van mogelijk gevaarlijke individuen. Alleen die drone-aanvallen in het Midden-Oosten zijn mogelijk al zo te kwalificeren. Die hele "oorlog tegen het terrorisme" is ooit verklaard om dat een beetje te verhullen en een abstracte entiteit als vijand te hebben waardoor je voor jezelf in ieder geval de illusie in stand kan houden dat het rechtmatige krijgshandelingen betreft.
Nogal hypocriet idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef Igen het volgende:
En ondertussen willen 'we' wel Rusland moreel de les lezen.
Wat is dit nou weer inhoudsloze dooddoener, hij maakt anders een best goed punt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:03 schreef waht het volgende:
[..]
Welnee, bij gewapend conflict vallen nu eenmaal slachtoffers.
Waar gehakt wordt vallen spaanders.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer inhoudsloze dooddoener, hij maakt anders een best goed punt.
Een mooi eufemisme voor 'bewuste moord' of 'staatsterreur'quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:03 schreef waht het volgende:
[..]
Welnee, bij gewapend conflict vallen nu eenmaal slachtoffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |