Op een echt Hollandse verjaardag gaat er een bord met plakken worst en blokjes kaas rond. Eventueel nog voorzien van een prikkertje zodat niet iedereen alles betast om er zeker van te zijn dat het gepakte stukje worst ook daadwerkelijk het meest dikke stuk dat op het bord ligt is.quote:
Als je een papzak bent wel ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nog een dag later, hartaanval door off-the-charts cholesterolniveau.
Oja, memories...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op een echt Hollandse verjaardag gaat er een bord met plakken worst en blokjes kaas rond. Eventueel nog voorzien van een prikkertje zodat niet iedereen alles betast om er zeker van te zijn dat het gepakte stukje worst ook daadwerkelijk het meest dikke stuk dat op het bord ligt is.
En augurk gerold in salami.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op een echt Hollandse verjaardag gaat er een bord met plakken worst en blokjes kaas rond. Eventueel nog voorzien van een prikkertje zodat niet iedereen alles betast om er zeker van te zijn dat het gepakte stukje worst ook daadwerkelijk het meest dikke stuk dat op het bord ligt is.
Daar gaat natuurlijk gewoon gewoon een spiegel met een witte lijn rond.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oja, memories...
Was ik vergeten door alle hippe verjaardagen van mijn leeftijdsgenoten (studerende 20'ers)
Je moet het zeker niet dagelijks eten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ecto als de tyfus, maar na een kapsalon voel ik m'n kransslagader al dichtslibben
Nou....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar gaat natuurlijk gewoon gewoon een spiegel met een witte lijn rond.
Inderdaad. Eigen drugs eerst. Als we zelfs dat al uit gaan besteden aan José in de Colombiaanse Amazone is er helemaal niets meer heilig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou....
Sommige hebben het wel gedaan ja, ik keur het af, wiet enzo kan soms wel(hoewel ik dat zelf ook niet doe), maar coke vind ik een beetje over de grens.
Ja ik weet dat mijn grens arbitrair is. Alcohol is pas gevaarlijk, maar goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigen drugs eerst. Als we zelfs dat al uit gaan besteden aan José in de Colombiaanse Amazone is er helemaal niets meer heilig.
Als je die overtuiging baseert op een grafiekje dat enkele jaren geleden het internet werd opgeslingerd, waarin verschillende substanties worden vergeleken, heb ik een heugelijke mededeling voor eenieder die wel eens van een biertje geniet: die cijfers waren niet gecorrigeerd voor beschikbaarheid, legale status en gebruiksfrequentie van de middelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja ik weet dat mijn grens arbitrair is. Alcohol is pas gevaarlijk, maar goed.
De overtuiging over alcohol of die over cocaïne?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je die overtuiging baseert op een grafiekje dat enkele jaren geleden het internet werd opgeslingerd, waarin verschillende substanties worden vergeleken, heb ik een heugelijke mededeling voor eenieder die wel eens van een biertje geniet: die cijfers waren niet gecorrigeerd voor beschikbaarheid, legale status en gebruiksfrequentie van de middelen.
Nouja, als de vergelijking die je tussen beiden maakt enigszins steunt op wat je uit dat destijds populaire grafiekje hebt opgemaakt, ziet het op die onderlinge verhoudingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De overtuiging over alcohol of die over cocaïne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |