opkkrebquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Helemaal niemand in die statusupdate kan fatsoenlijk Nederlands. Geen enkele is foutloos.
Nu kunnen ze in ieder geval ongestoord dartenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
Joris is beetje verliefd op Ramon volgens mij.
Ik wacht nog op een tactische reply van iemand.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:59 schreef remlof het volgende:
Kunnen B_A, Mutti en Bobje even moven in webDiplomacy?
Dank u.
Tessa valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
opkkreb
Bij elke nieuwe persoon hoop je "zou deze wel normaal kunnen typen?" maar iedere keer weer een grote teleurstelling.
Zonder dat die btich het verbiet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu kunnen ze in ieder geval ongestoord darten.
Van vP zeker? Dan kan je lang wachtenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een tactische reply van iemand.
Daar moest ik kostelijk om lachen.quote:
Dat zijn ook de verwijten die hier in de POLSC worden gemaakt, alleen zijn die vaak beter verpakt.quote:
Soort Haagse Harry strips.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat soort zinnen moet je gewoon even hardop lezen om ze fonetisch te kunnen ontcijferen.
Ik kwam Tem laatst tegen bij het Museumpark.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
R'dam heh. Daar kom je ze weinig tegen.
Ja je zou het mooi het Haagse Harry Syndroom kunnen noemen. Maar dan achterstevoren Ze bedenken zich hoe een woord ongeveer klinkt, rammen die lettercombinatie met hun worstenvingertjes in het toetsenbord en ta-da.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja je zou het mooi het Haagse Harry Syndroom kunnen noemen. Maar dan achterstevoren Ze bedenken zich hoe een woord ongeveer klinkt, rammen die lettercombinatie met hun worstenvingertjes in het toetsenbord en ta-da.
Dat was gewoon de Euromast.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik kwam Tem laatst tegen bij het Museumpark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |