Idd, waarom proberen ze niet eens een 1080 oid?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:19 schreef kilon het volgende:
De variatie aan sprongen is wel beperkt zeg. Altijd eerst een pirouette en dan een backflip, soms dan nog wel met een schroef.
Hier helaas geen triple cork 1620 double tailgrab switch rodeoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:19 schreef kilon het volgende:
De variatie aan sprongen is wel beperkt zeg. Altijd eerst een pirouette en dan een backflip, soms dan nog wel met een schroef.
Jaquote:
jij bent echt goed in open deuren intrappen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:25 schreef alors het volgende:
Je hebt hier ook wel veel minder tijd en ruimte om een echt spectaculaire oefening te doen.
Dankje, moet ik even bij je thuis langskomen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:27 schreef superniger het volgende:
[..]
jij bent echt goed in open deuren intrappen.
is goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dankje, moet ik even bij je thuis langskomen?
Op 0.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:31 schreef Montov het volgende:
Start de volgende ronde iedereen op 0, of worden de runs opgeteld?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dankje, moet ik even bij je thuis langskomen?
Die zal na deze ronde niet verder gaan nee. Nu al net aan door.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maxime gaat de finale niet halen, is de minste van de 3, als ze het wel haalt ook goed.
Moet je de streams zonder commentaar kijken. Kan je de koeienbellen duidelijk horen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:51 schreef marcodej het volgende:
Ze moeten wat mics op het publiek zitten. Bij geen enkel evenement heb ik het idee dat het supersfeervol is.
Lol, ik verzin ook steeds namen voor jumps omdat ik geen flauw idee heb hoe het echt heet. Oh wacht dat wás een echte naamquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:50 schreef Devv het volgende:
Ik kan niet wachten op de switch double cork 900 screaming semen.
Is dat moeilijker?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]Veel mooier dan 'gewoon' achterover.
Lijkt mij voorover moeilijker omdat je inderdaad je oriëntatie even kwijt bent.quote:
Dat klinkt idd logisch, de trucs tellen maar voor 25% mee toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voorover? Zeiden ze net wel, omdat je niet kan zien waar je heengaat ofzo.
Jup, tijd ook en de moguls 50%.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klinkt idd logisch, de trucs tellen maar voor 25% mee toch?
Dacht het wel. Tijd ook 25℅ en dan de Mogul techniek 50℅?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klinkt idd logisch, de trucs tellen maar voor 25% mee toch?
Would not hit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:00 schreef Pino112 het volgende:
Zullen ze allemaal puntige knieën hebben?
Als je die niet van zichzelf hebt, krijg je die vanzelf als je deze sport lang beoefent.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:00 schreef Pino112 het volgende:
Zullen ze allemaal puntige knieën hebben?
Kluts knieën.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je die niet van zichzelf hebt, krijg je die vanzelf als je deze sport lang beoefent.
Heujquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:03 schreef Redefine het volgende:
Sudova ga erbij liggen. Uemura moet nog door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |