Ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:04 schreef Karina het volgende:
Toch nog een stukje gemist, moest nog effe boodschappen doen. Moguls is met die bobbels toch?
Als je niet helemaal lekker bent kun je beter niet van de berg afgaan jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:06 schreef Karina het volgende:
Ik voel het in mijn buik dat gebounce.
Ja , maar ik vond dat er nog al veel aan het vallen/blunderen waren daar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maas 2x onderuit gegaan lees ik?
Die dames durfden gewoon niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:09 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja , maar ik vond dat er nog al veel aan het vallen/blunderen waren daar.
Als ik op wintersport ben heb je dat aan het einde van de dag ook, allemaal van die bulten, fucking irritant.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:11 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit lijkt me helemaal niet leuk om te doen, die sprongen nog wel, maar dat suffe gebonk op die bultjes.. voelt als anti-skiën
Lijkt mij ook niet echt goed voor die ledematen.quote:
Maar ik vind het er niet mooi uit zien, tis wel heel erg technisch en zwaar maar ik vind de slopestyle een stuk mooier om te zien (en ook dat is niet mijn ding)quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:15 schreef franklop het volgende:
Het is op zich wel mooie combi, goed die moguls kunnen nemen, even nog twee schansjes nemen, maar wel zorgen dat je niet te traag bent, anders krijg je daar weinig punten voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |