Dat is het gewoon. Bob is anders. Dat wordt niet gewaardeerd in Nederland.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel vreemd. Hij is gewoon anders
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het gewoon. Bob is anders. Dat wordt niet gewaardeerd in Nederland.
Waarom zou je niet mogen juichen als je brons wint? Dat Kramer verkeerd wisselt, is niet Bob's probleem.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaat wel weer juichen als hij brons "wint".
Alle goede sporters zijn egoïstisch. Bob is zeker wat minder sociaal, zoals ik al beschreef.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:12 schreef Felagund het volgende:
Kunnen we geen fantopic openen? Of de TT laten wijzigen?
[..]
Bob is natuurlijk wel in zekere zin egoïstisch, maar dat is Sven ook. Die is alleen wel sociaal wat handiger.
Zijn commentaar was misselijkmakend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen juichen als je brons wint? Dat Kramer verkeerd wisselt, is niet Bob's probleem.
Andersom zouden andere sporters ook juichen. Het enige wat ik destijds raar vind, is dat hij van te voren voor goud ging en eigenlijk teleurstelde. Om daarna zo te gaan juichen om brons vind ik vreemd. Maar dat het ten koste ging van Kramer is dan weer totaal niet boeiend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen juichen als je brons wint? Dat Kramer verkeerd wisselt, is niet Bob's probleem.
Dat wilde ik eigenlijk nog in mijn eerste opmerking plaatsen, over dat hij minder vlot en sociaal was. Maar toen dacht ik dat we hier op FOK! altijd wel heel erg makkelijk autisme erbij halen. Dus heb ik dat maar weggelaten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Bob gewoon een autist is, maar daar heeft ie zeker nooit iets over gezegd?
Wat was dan z'n commentaar?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn commentaar was misselijkmakend.
Ik zou zo geen brons willen winnen.
Nou nou, het is wat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:20 schreef tong80 het volgende:
Van-Poppel geen mededogen voorr Sven en zeggen dat het 't in het shorttracken ook gebeurt.
Waarom zou hij mededogen hebben voor Sven? Niemand heeft ooit mededogen gehad voor Bob. En Sven heeft zelf nooit mededogen voor anderen (daar is dit jaar weer een mooi voorbeeld van).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:20 schreef tong80 het volgende:
Van-Poppel geen mededogen voorr Sven en zeggen dat het 't in het shorttracken ook gebeurt.
Sven gunt een andere Nederlander kans op het goud.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou hij mededogen hebben voor Sven? Niemand heeft ooit mededogen gehad voor Bob. En Sven heeft zelf nooit mededogen voor anderen (daar is dit jaar weer een mooi voorbeeld van).
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sven gunt een andere Nederlander kans op het goud.
nou nou nou, daar ging Bob over de schreef zeg...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:20 schreef tong80 het volgende:
Je begrijpt zelf ook wel dat die opmerking echt helemaal nergens op slaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sven gunt een andere Nederlander kans op het goud.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
ik ben wel blij dat hij z'n hart op z'n tong heeft.
Koekoek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Redefine het volgende:
Om nog even over de 'sociale' Kramer terug te komen.
Vier jaar geleden vond hij het schandalig en egoïstisch dat Jan Smeekens en Ronald Mulder hun plekje niet opofferden voor iemand die deel kon nemen aan de TP (Wouter Olde Heuvel). Want ze hadden er toch niets te zoeken.
Diezelfde Kramer had er voor gezorgd dat Wouter Olde Heuvel niet naar de Spelen kon. Want hij hield WOH net achter zich (een paar honderdsten) op de 1500 meter. WOH was een onmisbare schakel bij de TP, dus hadden ze die er graag bij gehad. Maar de oh zo sociale Kramer koos er niet voor om zijn plek op de 1500 meter te geven aan Olde Heuvel. Nee, hij vond het belangrijker dat hij de 1500 meter kon schaatsen. Want anders moest hij zo lang wachten tussen zijn twee afstanden in
En we hebben het resultaat gezien. Sven had niets te zoeken op de 1500 meter en de TP was een blamage. Echt een supersociale jongen die Sven, die het beste met het Nederlandse schaatsen voor heeft.
Maakt dat Kramer voor mij een verschrikkelijke vent? Nee, maar het geeft wel aan hoe hypocriet tong80 is.
Daarop komt als antwoord toch alleen een nutteloze one-liner met een smiley eronder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Redefine het volgende:
Vier jaar geleden vond hij het schandalig en egoïstisch dat Jan Smeekens en Ronald Mulder hun plekje niet opofferden voor iemand die deel kon nemen aan de TP (Wouter Olde Heuvel). Want ze hadden er toch niets te zoeken.
Diezelfde Kramer had er voor gezorgd dat Wouter Olde Heuvel niet naar de Spelen kon. Want hij hield WOH net achter zich (een paar honderdsten) op de 1500 meter. WOH was een onmisbare schakel bij de TP, dus hadden ze die er graag bij gehad. Maar de oh zo sociale Kramer koos er niet voor om zijn plek op de 1500 meter te geven aan Olde Heuvel. Nee, hij vond het belangrijker dat hij de 1500 meter kon schaatsen. Want anders moest hij zo lang wachten tussen zijn twee afstanden in
En we hebben het resultaat gezien. Sven had niets te zoeken op de 1500 meter en de TP was een blamage. Echt een supersociale jongen die Sven, die het beste met het Nederlandse schaatsen voor heeft.
Maakt dat Kramer voor mij een verschrikkelijke vent? Nee, maar het geeft wel aan hoe hypocriet tong80 is.
Mooi contrast met stukje van Gilmore wat net op de tv wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Redefine het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |