quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:40 schreef tong80 het volgende:
Respect voor de sportman. Daar zie je mij niet over zeiken.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:50 schreef tong80 het volgende:
Bob de Jong is een onsportieve sportman.

Tja, als hij niet gelooft dat hij kan winnen dan kan hij beter meteen stoppen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft vooral hierom. Nou ja, hij heeft Kramer inderdaad verslagen, misschien was hij daarom zo aan het overacten.

Om vervolgens met een dikke pens op de bank te hangen en te fokken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:14 schreef Felagund het volgende:
Scherp Arcee.
[..]
Tja, als hij niet gelooft dat hij kan winnen dan kan hij beter meteen stoppen.

Bep van Klaveren trainde tot aan z'n dood op hoogbejaarde leeftijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef Iwanius het volgende:
Is dat niet een logisch gevolg na je actieve carrière?

Hoe was het ?quote:

quote:Bob de Jong: 'Kans groot dat ik goud win'
Hij is inmiddels 37, maar voor Bob de Jong heeft zijn leeftijd geen betekenis. Hij wil in Sotsji niet bewijzen dat hij als veteraan in het deelnemersveld nog mee kan komen. "Ik wil bewijzen dat ik de beste tien kilometer-rijder ben. Leeftijd zegt me verder niets."
Het tekent de strijdlust van De Jong. Hij gaat in Sotsji voor goud en niets minder. Met zilver of brons wil hij geen genoegen nemen.
"De kans dat ik goud win, is groot. Ik voel me goed. Ik weet wat ik kan. En op dat moment zal ik rijden voor wat ik waard ben", zegt De Jong
Omdat hij internationaal nog geen tien kilometer heeft gereden dit seizoen, zijn ploeg BAM sloeg de World Cup in Astana over, zal de olympisch kampioen van Turijn (2006) vroeg in het rittenschema in actie komen. Aan zijn tegenstander zal hij weinig hebben.
Dat deert de Leimuidenaar niet. "Ik moet mijn eigen rit rijden. Ik moet rustig blijven en dusdanig hard schaatsen dat de rest er niet aan kan komen. Ik heb dat vaker gedaan."
Uitstapje
De Jong is al bijna twee weken in Sotsji, maar kwam nog niet in actie. Zijn tien kilometer staat pas dinsdag op het programma.
Om de tijd te doden en de drukte van het olympisch dorp te ontvluchten ging hij vijf dagen naar de bergen achter Sotsji, naar het gebied waar de sneeuwsporten plaatsvinden. Hij nam zijn intrek in het huis van de Nederlandse snowboarders en bobsleeërs.
Het uitstapje is De Jong goed bevallen. "Ik ben even weg geweest en dat was heerlijk. Ik was even weg van de hectiek hier tijdens de hoogtijdagen met alle medailles. Het was mooi om daarboven even rustig rond te kunnen kijken. Ik heb even een frisse neus gehaald."
Het viel De Jong op dat hij onderweg naar het olympisch bergdorp een ander land te zien kreeg dan in het gebied rondom de Adler Arena. "Hier heb je niet het idee dat je in Rusland bent. Je bent hier in een soort andere wereld."
Nederlandse prestaties
Nu De Jong terug is, komt het besef dat zijn olympische tien kilometer steeds dichterbij komt. "Nu voel ik het: het komt eraan. Ik loop nu al met wat spanning. Dat is lekker."
Terwijl hij in de bergen zat, kreeg De Jong wel mee hoe uitzonderlijk de Nederlandse schaatsequipe presteerde. "Het is ongelooflijk hoe Nederland gepresteerd heeft. Het is niet zo dat de buitenlanders langzaam rijden, maar de Nederlanders rijden gewoon heel hard. Ik had dit niet verwacht."

Hij gaat wel weer juichen als hij brons "wint".quote:

Fuck ja, Bob de Jongquote:

quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaat wel weer juichen als hij brons "wint".

quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef Columbiafan het volgende:
Op Sporza noemden ze Bob de Jong net nog de meest sympathieke schaatser van Nederland

Het gezwets van Tong80 in optima forma.quote:

Dit klopt toch ook?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef Columbiafan het volgende:
Op Sporza noemden ze Bob de Jong net nog de meest sympathieke schaatser van Nederland

Ik ben geen schaatser. Ik heb het over Bob de Jong de onsympathieke schaatser.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gezwets van Tong80 in optima forma.

Hahaha tongetje je weet door al die onzinposts niet meer wat je zegt. Arcee is scherp en vervolgens plaats je er geen reactie meer op. See what you did therequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen schaatser. Ik heb het over Bob de Jong de onsympathieke schaatser.
Da-Sandman wordt weer persoonlijk.

Dacht al dat het te moeilijk voor je zou worden. Excuus.quote:

Lijkt me niet heel vreemd. Hij is gewoon andersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef Columbiafan het volgende:

Ik ben stiekem ook wel fan hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel vreemd. Hij is gewoon anders

quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel fan hoor

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |