Er zijn nu eenmaal mensen die, de grootsheid van Bob niet goed kunnen zien.quote:
Dat is het lot van autisten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal mensen die, de grootsheid van Bob niet goed kunnen zien.
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hoor
Staat ie toch even mooi met baas Lee
Ik gok op Patrizia Kummer, omdat hij het daar op tv over had, maar zeker weten doe ik dat absoluut nietquote:Op maandag 24 februari 2014 01:13 schreef Redefine het volgende:
[..]En met Brodka. Die vrouw herken ik niet.
Daar lijkt ze idd wel op, dus ze zal het wel zijn:quote:Op maandag 24 februari 2014 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gok op Patrizia Kummer, omdat hij het daar op tv over had, maar zeker weten doe ik dat absoluut niet
Wat een hosselaar die bobquote:Op maandag 24 februari 2014 09:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar lijkt ze idd wel op, dus ze zal het wel zijn:
[ afbeelding ]
Kyou-hyuk Lee bedoel je?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:27 schreef Iwanius het volgende:
Wat is het verhaal dan achter die Koreaan die ik ook even zag opduiken bij het NOS overzicht waar hij achter het presentatieduo opdook in de NOS booth in de schaatshal. Ik zag hem later gearmd (als 2 vrienden) lopen met een oranje atleet bij de sluitingsceremonie.(heel even)
Lee heeft niets gewonnen deze spelen. Die bronzen medaille was misschien die van Bob?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef Iwanius het volgende:
Geen flauw idee maar weet wel dat hij een bronzen? medaille om had.
Hij was i.i.g. niet bij de NL weg te slaan zo te zien.
http://nos.nl/os2014/vide(...)kt-in-bij-dione.htmlquote:Op maandag 24 februari 2014 14:36 schreef Iwanius het volgende:
Nee, die Koreaan(Aziaat sowieso) droeg een medaille die hij ook even vol trots in de schaatshal aan de presentatoren van de NOS booth aan de zijkant liet zien. Hij dook tijdens een uitzending plotseling achter hun op om schijnbaar zijn blijdschap te tonen. Later zag ik hem gearmd met een Oranje atleet tijdens de sluitingsceremonie lopen als 2 oude vrienden die elkaar gevonden hadden.
Ik kan het filmpje hier niet zien, maar Lee heeft deze spelen niets gewonnen. Dus als hij een medaille om had, was die niet van hemzelf. Sowieso heeft hij volgens mij geen medaille gewonnen op eerdere spelen.quote:
Ook met theemuts verkrijgbaarquote:Op maandag 24 februari 2014 14:42 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een held natuurlijk.
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:22 schreef Wespensteek het volgende:
Kyou-hyuk Lee deed al jaren mee aan het schaatsen en was als Aziaat ook nog eens erg open en benaderbaar en sprak verstaanbaar Engels. Daarnaast genoot hij zichtbaar en is erg sportief. Gewoon een erg leuke vent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |