Misschien moet ik een comicblog openen en dat ik dan gratis comics krijgquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:39 schreef Myraela het volgende:
Ik word gewoon in natura betaald voor mijn blog. *wink wink.
Nou, wie opent het blog over vrouwen voor faxie?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik een comicblog openen en dat ik dan gratis comics krijg
Immer terechte adoratiequote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, wie opent het blog over vrouwen voor faxie?
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik een comicblog openen en dat ik dan gratis comics krijg
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, wie opent het blog over vrouwen voor faxie?
Blog over konijnenquote:
Ik heb wel iets gelezen van een andere Nederlander die op zo'n perslijst staat en die krijgt geloof ik inderdaad gratis dingen toegestuurd. Eens contact met dat baasje opnemen, ik heb zijn blog ergens in mijn oneindige bookmarks.quote:
Gebeurt met alle soorten blogs. Het moet niet de reden gaan waarom je gaat bloggen, maar het is wel een soort van waardering van je werk als bedrijven potentie in je zien. Mijn stiefbroer deed games reviewen, niet zijn eigen website, maar toch leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel iets gelezen van een andere Nederlander die op zo'n perslijst staat en die krijgt geloof ik inderdaad gratis dingen toegestuurd. Eens contact met dat baasje opnemen, ik heb zijn blog ergens in mijn oneindige bookmarks.
Heet zoiets een pul?quote:
En je kreeg aandacht omdat je groter werd?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebeurt met alle soorten blogs. Het moet niet de reden gaan waarom je gaat bloggen, maar het is wel een soort van waardering van je werk als bedrijven potentie in je zien. Mijn stiefbroer deed games reviewen, niet zijn eigen website, maar toch leuk.
Ik krijg pas sinds vorige week aandacht van bedrijven en heb er nu zo'n 70 euro aan spullen van gekregen.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eendenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heet zoiets een pul?
[..]
En je kreeg aandacht omdat je groter werd?
Ja, je moet wel volgers hebben en views krijgen. Anders ben je niet interessant.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
En je kreeg aandacht omdat je groter werd?
Niet als ik. Ik ben woest aantrekkelijk.quote:
Ah, ik noemde het gewoon altijd kuiken. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eenden
En hoe verkrijg je volgers? Waar maak je reclame voor jezelf?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, je moet wel volgers hebben en views krijgen. Anders ben je niet interessant.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet als ik. Ik ben woest aantrekkelijk.
Voor beauty en foodblogs is bloglovin een fijn platform. Verder in fora die relevant zijn aan het onderwerp meeposten. Twitter werkt ook nog steeds wel. Facebook minder, omdat daar vooral vrienden van je je gaan volgen. Daarna pas de mensen die op je blog je facebook hebben gevonden. Ze vinden je anders niet op facebook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
En hoe verkrijg je volgers? Waar maak je reclame voor jezelf?
Wat een leven heeft ie toch.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik mijn vriendje straks maar eens ga verblijden met een ontbijtje op bed.
Blog jij toevallig over ontbijtjes?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:13 schreef twi het volgende:
Lullig toch dat FOK! Kan zien dat ik een verrassingsontbijtje krijg voordat het klaar is.Ik ga wel doen alsof ik van niets wist want lief is het wel
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:13 schreef twi het volgende:
Lullig toch dat FOK! Kan zien dat ik een verrassingsontbijtje krijg voordat het klaar is.Ik ga wel doen alsof ik van niets wist want lief is het wel
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:15 schreef twi het volgende:
Ik blog over die goede oude tijd in AVNZMG.
Aha en toen kreeg je myra?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:15 schreef twi het volgende:
Ik blog over die goede oude tijd in AVNZMG.
Klopt ja. Denk dat veel andere mensen weg zijn gegaan toen ik haar uit het topic heb gehosseld.quote:
Ik weet nou niet zeker of je Mu of Fax bedoelt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:25 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt ja. Denk dat veel andere mensen weg zijn gegaan toen ik haar uit het topic heb gehosseld.
Competetief volk hier. Hosselt er eentje een 10 jaar jonger meisje, gaat de ander op zoek naar een nog groter verschil.
Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:29 schreef muhahaha het volgende:
Ik ging niet op zoek eigenlijk. Wilde juist voor kaneel gaan.
Tjah het is voor mij nu nog mooier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het had zo mooi kunnen zijn.
Ik geloof je op je woord.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah het is voor mij nu nog mooier.
We kunnen niet allemaal zo'n superieure smaak hebben, twi.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:31 schreef twi het volgende:
Jammer, qua uiterlijk leek het me wel een match voor je, kaneel.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:31 schreef twi het volgende:
Jammer, qua uiterlijk leek het me wel een match voor je, kaneel.
Mja, mja. Wat zal ik zeggenquote:
Ja, twi heeft het weer vakkundig dood gemaaktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje dood hier, he![]()
Hoe is het?
Ja, goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, twi heeft het weer vakkundig dood gemaakt
Altijd weer die twi
Prima, prima. Beetje uitvinden waarom de tomtom het niet doet
En met jou?
Ik ga met 140 over de snelweg jonge, is dat niet wild?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet wild genoeg voor me.
Aso!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga met 140 over de snelweg jonge, is dat niet wild?
Ik zal jou eens op het spel zetten!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Aso!
Beetje levens op het spel zetten
Morgenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het dit weekend beter zou zijn... Beetje jammer dit
Nicequote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kostte wat moeite geloof ik, maar ik ben er content mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
Alle autistjes weer van slagKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga met 140 over de snelweg jonge, is dat niet wild?
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee
Hmm, tomtom gaat niet meer aan. Vrrrreeeemd.
Nouja, dan sla ik Wassenaar maar gewoon over.
Nu, niks.quote:
Google maps werkt toch wel?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu, niks.
Maar wilde even naar Wassenaar rijden om daar wat lekkers te halen, alleen weet ik absoluut niet hoe ik daar moet komen
Moet ik eerst allemaal gaan uitzoeken en dan daarheen rijden en terugrijden en alles en dan het risico lopen straks te laat te zijn. Neh, jullie kunnen ook wel zonder cider.quote:
Hoelang denk je onderweg te zijn dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik eerst allemaal gaan uitzoeken en dan daarheen rijden en terugrijden en alles en dan het risico lopen straks te laat te zijn. Neh, jullie kunnen ook wel zonder cider.
Lang, want ik ben niet goed met rijden op plekken waar ik nog nooit ben geweest.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoelang denk je onderweg te zijn dan.
Ow dan blijf maar thuis.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang, want ik ben niet goed met rijden op plekken waar ik nog nooit ben geweest.
Net even naar de winkel was trouwens al kut. Onwijs veel auto's op de weg, rijden langzaam want het is nat, mensen die voor auto's springen omdat ze willen oversteken etc.quote:
Zaterdag he, dan komen al die proleten naar buiten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net even naar de winkel was trouwens al kut. Onwijs veel auto's op de weg, rijden langzaam want het is nat, mensen die voor auto's springen omdat ze willen oversteken etc.
Het was chaos.
Er gaat niets boven lekkere warme voetjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb kikkersloffen gekregen van scharrel!
hij had ook gewoon kunnen zeggen dat ie me zat is natuurlijk.![]()
True!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er gaat niets boven lekkere warme voetjes.
Breng jij mensen even op ideeën!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Het zou leuker zijn als je bij iedere stap *kwak*kwak* hoort
Vooral doen dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Altijd zo verleidelijk op zulke momenten om een filmpje te posten van de Surinaamse pad.
Is dat een pad met struggles G?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Altijd zo verleidelijk op zulke momenten om een filmpje te posten van de Surinaamse pad.
Als het niet het tachtigste verhaal over een scharrel die 'r pest met een kikker zou zijn wel ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, hij heet Pipa. Dat is best Racial Profiling. Dus struggles.quote:
Ja, boodschap enzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Als het niet het tachtigste verhaal over een scharrel die 'r pest met een kikker zou zijn wel ja.
Komt Pipa vaak in tha hood?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, hij heet Pipa. Dat is best Racial Profiling. Dus struggles.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Breng jij mensen even op ideeën!
Lijkt me best pijnlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:13 schreef muhahaha het volgende:
Mooi beest, zo wil ik ook bevallen.
ik las tsunami toadquote:
Ik hou het wel bij poepen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
Een kind door je kut persen klinkt hierbij vergeleken inderdaad als een eitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |