Misschien moet ik een comicblog openen en dat ik dan gratis comics krijgquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:39 schreef Myraela het volgende:
Ik word gewoon in natura betaald voor mijn blog. *wink wink.
Nou, wie opent het blog over vrouwen voor faxie?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik een comicblog openen en dat ik dan gratis comics krijg
Immer terechte adoratiequote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, wie opent het blog over vrouwen voor faxie?
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik een comicblog openen en dat ik dan gratis comics krijg
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, wie opent het blog over vrouwen voor faxie?
Blog over konijnenquote:
Ik heb wel iets gelezen van een andere Nederlander die op zo'n perslijst staat en die krijgt geloof ik inderdaad gratis dingen toegestuurd. Eens contact met dat baasje opnemen, ik heb zijn blog ergens in mijn oneindige bookmarks.quote:
Gebeurt met alle soorten blogs. Het moet niet de reden gaan waarom je gaat bloggen, maar het is wel een soort van waardering van je werk als bedrijven potentie in je zien. Mijn stiefbroer deed games reviewen, niet zijn eigen website, maar toch leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel iets gelezen van een andere Nederlander die op zo'n perslijst staat en die krijgt geloof ik inderdaad gratis dingen toegestuurd. Eens contact met dat baasje opnemen, ik heb zijn blog ergens in mijn oneindige bookmarks.
Heet zoiets een pul?quote:
En je kreeg aandacht omdat je groter werd?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gebeurt met alle soorten blogs. Het moet niet de reden gaan waarom je gaat bloggen, maar het is wel een soort van waardering van je werk als bedrijven potentie in je zien. Mijn stiefbroer deed games reviewen, niet zijn eigen website, maar toch leuk.
Ik krijg pas sinds vorige week aandacht van bedrijven en heb er nu zo'n 70 euro aan spullen van gekregen.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eendenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heet zoiets een pul?
[..]
En je kreeg aandacht omdat je groter werd?
Ja, je moet wel volgers hebben en views krijgen. Anders ben je niet interessant.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
En je kreeg aandacht omdat je groter werd?
Niet als ik. Ik ben woest aantrekkelijk.quote:
Ah, ik noemde het gewoon altijd kuiken. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eenden
En hoe verkrijg je volgers? Waar maak je reclame voor jezelf?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, je moet wel volgers hebben en views krijgen. Anders ben je niet interessant.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet als ik. Ik ben woest aantrekkelijk.
Voor beauty en foodblogs is bloglovin een fijn platform. Verder in fora die relevant zijn aan het onderwerp meeposten. Twitter werkt ook nog steeds wel. Facebook minder, omdat daar vooral vrienden van je je gaan volgen. Daarna pas de mensen die op je blog je facebook hebben gevonden. Ze vinden je anders niet op facebook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
En hoe verkrijg je volgers? Waar maak je reclame voor jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |