Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 12 januari 2014 07:57 schreef Arquero het volgende:
Succes in Egmond iedereen, het weer is in ieder geval goed. Hopelijk valt het zand mee
Je startnummer zit bij me in de autoquote:
dank je, ik wijzig de plannen wel even.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:37 schreef hatsaflats het volgende:
Even een tip qua parkeren: parkeer bij de P+R in de Bergermeer. Bij de Meent is het onwijs druk en staat een enorme rij voor de kaartjes. In de Bergermeer is het lekker rustig.
Routeplanner is gewijzigd, bedankt voor de tip. Baafje was vorige keer erg druk met lange rijen voor de bussen.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:37 schreef hatsaflats het volgende:
Even een tip qua parkeren: parkeer bij de P+R in de Bergermeer. Bij de Meent is het onwijs druk en staat een enorme rij voor de kaartjes. In de Bergermeer is het lekker rustig.
haha mooi!quote:Op zondag 12 januari 2014 09:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je startnummer zit bij me in de autoZal ws wel een startvak terug starten.
En mensen wat een weertje![]()
(baal als een stekker dat ik zelf niet kan lopen)
Knap werkquote:Op zondag 12 januari 2014 09:58 schreef Reflectionne het volgende:
Zo leuk om mee te lezen hierSucces iedereen in Egmond.
Ik heb m'n 5 km schema af (=30 min aan 1 stuk ipv 5km) dus vandaag eens checken hoe lang ik doe over 5 km aan 1 stuk.
Thanksquote:Op zondag 12 januari 2014 10:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
Knap werkhoe is de opbouw gegaan? Soepel of last van pijntjes gehad? En hoeveel liep je in die 30 minuten?
Ik zat ook net te zoeken, maar ik kan er nog niets over vinden. Alleen dat je live de tussentijden van de toppers kunt volgen…quote:Op zondag 12 januari 2014 10:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Egmond wordt niet ergens uitgezonden op een regionale tv-zender of via een stream? Lijkt me wel leuk om te kijken.
Prachtig weer vandaag, morgen gelukkig ook, want dan ga ik vlak voor de nachtdienst nog even een duurloop in D1 doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |