Jij woont waar ik gewerkt heb! Veel succes morgen, ik zou zeker voor de zekerheid een zonnebril in je tas stoppen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:43 schreef Frsh het volgende:
Ff heel kort voor Egmond toch nog maar een paar heuveltjes gepakt. http://www.endomondo.com/workouts/285221102/4684399
Zin in morgen! Wordt mooi weer, met haast geen wind. Zit te denken of ik mijn zonnebril nog mee moet...
Ik gok erop dat ik een uur van te voren ofzo in de sporthal in Egmond ben. Nog meeten? PM maar ff.
Gouden tip inderdaad! Die miste ik vandaag echt en dat gebeurt mij niet vaak.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Jij woont waar ik gewerkt heb! Veel succes morgen, ik zou zeker voor de zekerheid een zonnebril in je tas stoppen.
Ik was vanmiddag blij dat ik hem op had, die zonnebril.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:43 schreef Frsh het volgende:
Ff heel kort voor Egmond toch nog maar een paar heuveltjes gepakt. http://www.endomondo.com/workouts/285221102/4684399
Zin in morgen! Wordt mooi weer, met haast geen wind. Zit te denken of ik mijn zonnebril nog mee moet...
Ik gok erop dat ik een uur van te voren ofzo in de sporthal in Egmond ben. Nog meeten? PM maar ff.
ik loop tegenwoordig,na een tip, vaak met een zonnebril, ook tijdens bwolkt weer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:44 schreef Voccar het volgende:
Vanmiddag zonnebril nodig gehad? Zal dan bij jullie wat beter geweest zijn dan hier in het oosten, ben toch behoorlik nat geregend.
In Den Bosch was het echt geweldig weer. Heerlijk zonnetje, lekkere temperatuur. Had nog een shirt over m'n longsleeve, omdat op de site van het KNMI stond dat de gevoelstemperatuur 5 graden was. Maar dat extra shirt was er eigenlijk precies een te veel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:44 schreef Voccar het volgende:
Vanmiddag zonnebril nodig gehad? Zal dan bij jullie wat beter geweest zijn dan hier in het oosten, ben toch behoorlik nat geregend.
Nou ja, hierom dus inderdaad. Goeie sportzonnebril is een must. Heb er zelf twee. Een met donkere glazen en één met hele donkere glazen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik loop tegenwoordig,na een tip, vaak met een zonnebril, ook tijdens bwolkt weer.
Veel rustiger aan je ogen, loop je niet de hele tijd te knijpen,zeker hier waar de lichtintensiteit veel hoger is.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dankzij Fok! en ook een beetje door vandaag een beetje van mijn aversie van trailrunnen af ben. Stiekem hardstikke tof. Een andere tak van hardlopen, heb ik ontdekt, maar net zo leuk
HA!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dankzij Fok! en ook een beetje door vandaag een beetje van mijn aversie van trailrunnen af ben. Stiekem hardstikke tof. Een andere tak van hardlopen, heb ik ontdekt, maar net zo leuk
Maar ik heb dan een zonnebril op sterkte nodig, die ik niet heb. En zonnebrillen op sterkte zijn vaak van die aviators, daar ga je ook niet echt mee rennen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou ja, hierom dus inderdaad. Goeie sportzonnebril is een must. Heb er zelf twee. Een met donkere glazen en één met hele donkere glazen.
dark and dirty........quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HA!
Welcome to the dark side!
you have cookies?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HA!
Welcome to the dark side!
en hoogtemeters!quote:
Overloperquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef SEMTEX het volgende:
En morgen gaan we wrsch een hele 10EM op de straat lopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Overloper![]()
Aan de andere kant hadden de co.uk trailers gisteren plezier op de baan
Ja, anders was het wel erg duur voor semi-verplichte bussen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben nu bij mijn ouders, hoop dat ik niets vergeten ben. Een zonnebril heb ik niet mee maar zal wel loslopen. Mijn zusje brengt me morgen naar heiloo en dan neem ik de pendelbus. Heb alleen nog geen kaartje, 5 euro zal wel voor retour zijn toch?
En ik ga km's over het strand makenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En morgen gaan we wrsch een hele 10EM op de straat lopen
Paar hoogtemeters maar toch? Tenminste als ik zo dat grafiekje zag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En ik ga km's over het strand makenEn hoogtemeters
Hoogtemeters gaan we dan weer wel doen:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En ik ga km's over het strand makenEn hoogtemeters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |