SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2014 16:17:43 ]![]()
![]()
ik ben me aan het inlezen om ook te beginnen met hardlopen dus dacht, ik wandel ff hier langs.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Goedemorgen! Inlezen? Het enige wat je nodig hebt is goede schoenen en en juiste mindset. Dus start met en verantwoord schema, veel beginnen met Evy bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:21 schreef Toekito het volgende:
ik ben me aan het inlezen om ook te beginnen met hardlopen dus dacht, ik wandel ff hier langs.
Wanneer start jij?![]()
moet even kijken wanneer ik tijd heb om goede schoenen te halen. Heb al wel Evy gedownload. En heb verder veel kennissen/collega's en vrienden die hardlopen. Van 5 km tot marathons enzo. Ik wil zelf dit jaar vooral trainen en vanaf volgend jaar kijken of ik wat wedstrijdjes kan doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goedemorgen! Inlezen? Het enige wat je nodig hebt is goede schoenen en en juiste mindset. Dus start met en verantwoord schema, veel beginnen met Evy bijvoorbeeld.
Wanneer start jij?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
want?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:53 schreef mosselmossel het volgende:
goede schoenen boeit nog niet. Gewoon vandaag beginnen!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Op zich is dat wel waar ja. De eerste paar weken doe je toch korte stukjes die niet veel verder gaan dan rennen voor de tram, en dat doe je ook op gewone schoenen.quote:
En schoenen kopen is zo gebeurd dus echt tijd maken daarvoor hoeft ook niet heel grootschalig....
Ik ga zo weer een klein stukje lopen. Gisteravond teveel een schijthumeur en voelde me beroerd. Vandaag druk dus gewoon klein stukje. Morgen weer 10 km lopen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat is deels waar Murmeli, vandaag alleen geen tijd en wilde morgen mogelijk naar de stad voor schoenen.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
![]()
Toekito,dat is een tijd geleden!
Welkom!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
Toekito,dat is een tijd geleden!
Welkom!RD zeker lang geleden.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Net uit eten geweest, nu moet ik wel een LDL doen morgenochtend
Kijken of ik de eerste 100km van het jaar vol kan maken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eat sleep run repeat.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, laatste 4 km gedaan voor Egmond. Ik voel me wel weer slecht vandaag, misselijk en af en toe rare hartkloppingen, en snipverkouden. Het wisselt echt met de dag nu, dus kan morgen boven verwachting goed gaan of het wordt een ramp..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo zenuwachtig hoef je toch niet te zijn om mogelijk een paar fokkers tegen te komen dat je er misselijk van wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, laatste 4 km gedaan voor Egmond. Ik voel me wel weer slecht vandaag, misselijk en af en toe rare hartkloppingen, en snipverkouden. Het wisselt echt met de dag nu, dus kan morgen boven verwachting goed gaan of het wordt een ramp..![]()
![]()
Ohhhhh morgen is al bijnaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:10 schreef Toekito het volgende:
Dat is deels waar Murmeli, vandaag alleen geen tijd en wilde morgen mogelijk naar de stad voor schoenen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zo zenuwachtig hoef je toch niet te zijn om mogelijk een paar fokkers tegen te komen dat je er misselijk van wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zo zenuwachtig hoef je toch niet te zijn om mogelijk een paar fokkers tegen te komen dat je er misselijk van wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zo zenuwachtig hoef je toch niet te zijn om mogelijk een paar fokkers tegen te komen dat je er misselijk van wordt.Haha, ik denk dat ik ze niet eens zou herkennen, zeker niet tussen 10000 mensenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zo zenuwachtig hoef je toch niet te zijn om mogelijk een paar fokkers tegen te komen dat je er misselijk van wordt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Eerste km's van 2014 gelopen.
Dacht even rustig te beginnen, maar op een gegeven moment ging het toch wat moeilijk.
Was ik ook op een veel te hoge hartslag aan het lopen, als mijn hartslagmeter nog klopte op dat moment, want die ging natuurlijk ook weer een paar keer als een aardbevingsmeter tekeer.
Denk overigens wel dat die hoge hartslag klopt, want ik liep op dat moment ook wel erg snel (zeg maar 10 km racepace snel).
Beetje langzamer aan proberen te doen daarna.
Nu maar even afwachten wat mijn knieën ervan vindenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat was een louzy night![]()
Leve de ibuprofen.
En de koffie![]()
De_Kluizenaar: je doet dus mee vandaag aan die plaatselijke 10km? Succes!![]()
Brabant, noord Limburg, zuid Gelderland, beetje die regio.quote:Kan zelf eigenlijk niet veel vinden behalve (kleine) clubloopjes. Maar, er moet toch meer zijn of ben ik nou gek?
Dit weekend lekker rustig aan doen en dan maandag een keer beslissen of ik mee ga trainen bij de vereniging. Het onderbeen is pijnvrij en dit weekje rust kan het niets anders dan goed hebben gedaan.![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:03 schreef Quoi het volgende:
Dat was een louzy night![]()
Leve de ibuprofen.
En de koffie![]()
De_Kluizenaar: je doet dus mee vandaag aan die plaatselijke 10km? Succes!
Als het net zo lekker gaat als afgelopen week dan moet dat goedkomen en kan ik een PR verbeteren.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij kan dat. Hardcorequote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Thanks.
Als het net zo lekker gaat als afgelopen week dan moet dat goedkomen en kan ik een PR verbeteren.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: