Niet doen hoor, wat ik je nu ga vertellen... ik woonde toen ik 15 was in een soort woongroep en daar was een meisje die deed dat ook steeds maar dan met haar handen.. op een gegeven moment deed ze dat zo hard dat die hele arm in het gips moest.. pas op he, voorzichtigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor ik ga slapen bonk ik altijd met mijn hoofd tegen de muur, dat helpt wel even.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
De muziek bij die film op RTL7 is wel goed trouwens.
Doe ik niet echt hoor Arjan. Al zijn er dagen dat ik het echt wel zou willen doen. Van die kutdagen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Niet doen hoor, wat ik je nu ga vertellen... ik woonde toen ik 15 was in een soort woongroep en daar was een meisje die deed dat ook steeds maar dan met haar handen.. op een gegeven moment deed ze dat zo hard dat die hele arm in het gips moest.. pas op he, voorzichtig
Arjan tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
iets met een harde negerlul in zijn anus ?
Die gast is een EO-homo....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
Arie Boomsma gaat vertellen wat hem troost... altijd al willen weten.
Toevallig zag ik net in een ander topic een plaatje van een inktvis, een heule grote:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef Drugshond het volgende:
wow, buuurps.
Singapore gebakken Mihoen (smak smak smak, met inktvis en zo).
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig zag ik net in een ander topic een plaatje van een inktvis, een heule grote:
[ afbeelding ]
Dat is de kut van Erica Terpstra.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig zag ik net in een ander topic een plaatje van een inktvis, een heule grote:
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat zo goed? Van dichtbij bekeken?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is de kut van Erica Terpstra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |