Nope....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:05 schreef AF_ het volgende:
Maar dat kind van van dijk, was die er nou ook bij?
datquote:
Het lijkt de gemiddelde vacature.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef Marieke_w het volgende:
5 jaar zangles, al 8 jaar op de musicalschool, 3 albums opgenomen, veel opgetreden en ben 12 jaar.....pffffff
nouja, mag haar ook niet, maar heeft wel wat zeik meegemaakt lijkt me zoquote:
mag ik je aanraken?quote:
Toch stiekem die 300 extra stemmen binnenhalenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef Stickertje het volgende:
Maar ze verteld het allemaal wel![]()
Zeg er dan niks over
Daar wordt ook op doorgehamert.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef Stickertje het volgende:
Maar ze verteld het allemaal wel![]()
Zeg er dan niks over
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
Vind het origineel van Ellie Goulding beter
maar die heeft langer op de musicalschool gezeten en heeft vaker opgetreden en heeft..... enzquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
Vind het origineel uit Moulin Rouge beter
Als ik haar mag geloven valt dat wel meequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
maar die heeft langer op de musicalschool gezeten en heeft vaker opgetreden en heeft..... enz
ik heb al twee glazen opquote:
ik ben nog nooit dronken geweest, dat houd ik graag zoquote:
ik ga toch niet op mijn eerste date ******quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
moet je al helemaal geen leeftijden meer gaan raden he
Hè wat braaf.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben nog nooit dronken geweest, dat houd ik graag zo
Echt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben nog nooit dronken geweest, dat houd ik graag zo
Er is iets misgegaan, ik zie alleen **quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ga toch niet op mijn eerste date ******
wat ga je niet op je eerste date?? haar leeftijd vragen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ga toch niet op mijn eerste date ******
Goede doelen ( non profit ) krijgen gratis zendtijd volgens mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan Stichting Dierenlot toch telkens in die dure reclameblokken zitten?
ingebouwd filter die bepaalde woorden eruit filtertquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er is iets misgegaan, ik zie alleen **
Zovaak en zoveelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Goede doelen ( non profit ) krijgen gratis zendtijd volgens mij
goed dat die reclame er is, ik ga dit weekend een nalatenschapsregeling opstellen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef iBenny het volgende:
zie je dat de wijn je emo maakt....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
goed dat die reclame er is, ik ga dit weekend een nalatenschapsregeling opstellen.
ik heb geen kinderenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
zie je dat de wijn je emo maakt....
Dit. Deze reclame komt echt zoooo vaak. En ik kan het echt niet aanzienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef iBenny het volgende:
Verschrikkelijk gewoonquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Deze reclame komt echt zoooo vaak. En ik kan het echt niet aanzien
quote:
Nou nee dat valt wel mee, maar dit vind ik wel zielig voor die moederquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zit je nu ook net zo hard te janken voor de tv als BW?
het is haar eigen schuld, had ze maar niet met een Iraniër moeten trouwenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nee dat valt wel mee, maar dit vind ik wel zielig voor die moeder
psiesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het is haar eigen schuld, had ze maar niet met een Iraniër moeten trouwen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ahmedinejad is baasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]__________!
Niet alle Iraniërs zijn slechte mensen.
ook bij de gewone voice uitzendingen toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Marcoss het volgende:
Is de laatste in een auditie-uitzending van Voice of Voice Kids wel eens niét doorgegaan?
Oma kent het echt wel, The Voice Arab is daar uitgezondenquote:
Je bent al te laat.. PinkLow heeft haar al geadopteerd..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:28 schreef BabeWatcher het volgende:
jammer dat ik al twee adoptiekindjes heb
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef Marieke_w het volgende:
korte auditie, had langer gemogen....minder zielig verhaal vertellen de volgende keer graag
dus je nalatenschap is geregeld?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:28 schreef BabeWatcher het volgende:
jammer dat ik al twee adoptiekindjes heb
de rest past niet....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef hunter2011 het volgende:
Angela heeft altijd zulke typische jurken aan, wel lief mens hoor
en ze klapt typisch....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Heeft ze altijd een korset of zo aan, ze loopt zo typisch
Je moet de WeightWatchers reclame eens goed bekijken van haar. Als ze omdraait om iets in een keukenkastje te zetten is er volgens mij een stand-in ingezet voor de 'body shot'quote:
haha zou me niks verbazen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je moet de WeightWatchers reclame eens goed bekijken van haar. Als ze omdraait om iets in een keukenkastje te zetten is er volgens mij een stand-in ingezet voor de 'body shot'
laat er een whois op los ...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef iBenny het volgende:
Er stond per ongeluk een IP-adresje in beeld?!
196.25.65.9
hmmmquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef iBenny het volgende:
Er stond per ongeluk een IP-adresje in beeld?!
196.25.65.9
En de jurken zijn uit die dames-modebladen waar patronen in zitten om zelf kleding te maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je moet de WeightWatchers reclame eens goed bekijken van haar. Als ze omdraait om iets in een keukenkastje te zetten is er volgens mij een stand-in ingezet voor de 'body shot'
Zoietsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Komt volgende keer 1 van de achterkleinkinderen van Mandela zingen?
Ben er vanavond ook weer bijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef MissJ het volgende:
Vanavondhoop op tijd thuis te kunnen zijn
leuk dat je er bij bent vanavondquote:
Puur opvullingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
leuk dat je er bij bent vanavond
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
‘Jij bent van The Voice Kids!’ Nee, daar wil je bekend van zijn...
Ze zijn allemaal door, met uitzondering van 1 of 2 per uitzendingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef Marieke_w het volgende:
De eerste is toch ook altijd door? Net zoals de laatste....
Inderdaad, haal dat ding weg!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef hexje het volgende:
Ik kan alleen maar naar haar wang kijken..
Ditquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef hexje het volgende:
Ik kan alleen maar naar haar wang kijken..
Ik dacht dat Justin een lied van BSB had gecoveredquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij 'as long as you love me' denk ik aan de BSB... ik word oud
Dat idee had ik ook alquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal door, met uitzondering van 1 of 2 per uitzending
Neehee, spanning opbouwenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is niet slecht, toch? Horen ze dan niet direct te drukken en zo?
tja... iddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ze doet me denken aan Bente (Bente's stem)
Trijn heeft de dieren-print broek aan en Angela haar blauwe Burda-jurk...vindt ze hem zo mooi?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:44 schreef Marieke_w het volgende:
Slap excuus van Angela..... Zeg gewoon wat je slecht vond.....Want anders is het net alsof de jurk van Angela te strak zat en ze daardoor niet bij de knop kwam om te drukken
Tuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef Stickertje het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd met mijn 3310.. Zou ik ook screencaps kunnen maken, printen & plakken en dan een kaart opsturen naar rtl?
Dit dus, was erg voorspelbaarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef Stickertje het volgende:
.. EN dan valt hij ineens kapot..
Grapje.. Verborgen camera etc
Ja, een toekomstige Kelly van der Veerquote:
Zeker!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, een toekomstige Kelly van der Veer.
Dat zal het geweest zijn denk ikquote:
quote:
Denk eerder aan een volgende Ferry.quote:
Miley wil een echte man! Mij bijvoorbeeld.quote:
Kwam door de po-po-pokerface van Wiet.quote:
Maar dit is niet het VK....al aan de wijn?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef BabeWatcher het volgende:
In VK drukken ze bij elke op het laatste moment
nog aan de koffie, na de reclame komt de wijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Maar dit is niet het VK....al aan de wijn?
quote:
De achtergrondzangeressen waren aan het meebleren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, het is maar eentje... wel een beetje een duogeluid dan
Word volgens mij geknoeid met de audio bij audierondes.. is bij de volwassen voice ook zo denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, het is maar eentje... wel een beetje een duogeluid dan
Disneymeisjes groeien altijd heel mooi uit, kijk maar naar Miley, Britney, Demiquote:
Ohwquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De moeder zei al: "ze is zo zenuwachtig".
Was toch die gast met rode shirt aan die dat zei....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De moeder zei al: "ze is zo zenuwachtig".
StephaniAAAAquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Jaaah Marco,...het is een meisje en we noemen haar Stephanie
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Disneymeisjes groeien altijd heel mooi uit, kijk maar naar Miley, Britney, Demi
B&H / Chloe moretzquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze lijkt een beetje op Chloe Grace Moretz.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |