quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
Vind het origineel van Ellie Goulding beter
maar die heeft langer op de musicalschool gezeten en heeft vaker opgetreden en heeft..... enzquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
Vind het origineel uit Moulin Rouge beter
Als ik haar mag geloven valt dat wel meequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
maar die heeft langer op de musicalschool gezeten en heeft vaker opgetreden en heeft..... enz
ik heb al twee glazen opquote:
ik ben nog nooit dronken geweest, dat houd ik graag zoquote:
ik ga toch niet op mijn eerste date ******quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
moet je al helemaal geen leeftijden meer gaan raden he
Hè wat braaf.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben nog nooit dronken geweest, dat houd ik graag zo
Echt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben nog nooit dronken geweest, dat houd ik graag zo
Er is iets misgegaan, ik zie alleen **quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ga toch niet op mijn eerste date ******
wat ga je niet op je eerste date?? haar leeftijd vragen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ga toch niet op mijn eerste date ******
Goede doelen ( non profit ) krijgen gratis zendtijd volgens mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan Stichting Dierenlot toch telkens in die dure reclameblokken zitten?
ingebouwd filter die bepaalde woorden eruit filtertquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er is iets misgegaan, ik zie alleen **
Zovaak en zoveelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Goede doelen ( non profit ) krijgen gratis zendtijd volgens mij
goed dat die reclame er is, ik ga dit weekend een nalatenschapsregeling opstellen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan Stichting Dierenlot toch telkens in die dure reclameblokken zitten?
zie je dat de wijn je emo maakt....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
goed dat die reclame er is, ik ga dit weekend een nalatenschapsregeling opstellen.
ik heb geen kinderenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
zie je dat de wijn je emo maakt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |