het is haar eigen schuld, had ze maar niet met een Iraniër moeten trouwenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nee dat valt wel mee, maar dit vind ik wel zielig voor die moeder
psiesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het is haar eigen schuld, had ze maar niet met een Iraniër moeten trouwen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ahmedinejad is baasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]__________!
Niet alle Iraniërs zijn slechte mensen.
ook bij de gewone voice uitzendingen toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Marcoss het volgende:
Is de laatste in een auditie-uitzending van Voice of Voice Kids wel eens niét doorgegaan?
Oma kent het echt wel, The Voice Arab is daar uitgezondenquote:
Je bent al te laat.. PinkLow heeft haar al geadopteerd..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:28 schreef BabeWatcher het volgende:
jammer dat ik al twee adoptiekindjes heb
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef Marieke_w het volgende:
korte auditie, had langer gemogen....minder zielig verhaal vertellen de volgende keer graag
dus je nalatenschap is geregeld?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:28 schreef BabeWatcher het volgende:
jammer dat ik al twee adoptiekindjes heb
de rest past niet....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef hunter2011 het volgende:
Angela heeft altijd zulke typische jurken aan, wel lief mens hoor
en ze klapt typisch....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Heeft ze altijd een korset of zo aan, ze loopt zo typisch
Je moet de WeightWatchers reclame eens goed bekijken van haar. Als ze omdraait om iets in een keukenkastje te zetten is er volgens mij een stand-in ingezet voor de 'body shot'quote:
haha zou me niks verbazen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je moet de WeightWatchers reclame eens goed bekijken van haar. Als ze omdraait om iets in een keukenkastje te zetten is er volgens mij een stand-in ingezet voor de 'body shot'
laat er een whois op los ...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef iBenny het volgende:
Er stond per ongeluk een IP-adresje in beeld?!
196.25.65.9
hmmmquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef iBenny het volgende:
Er stond per ongeluk een IP-adresje in beeld?!
196.25.65.9
En de jurken zijn uit die dames-modebladen waar patronen in zitten om zelf kleding te maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je moet de WeightWatchers reclame eens goed bekijken van haar. Als ze omdraait om iets in een keukenkastje te zetten is er volgens mij een stand-in ingezet voor de 'body shot'
Zoietsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Komt volgende keer 1 van de achterkleinkinderen van Mandela zingen?
Ben er vanavond ook weer bijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef MissJ het volgende:
Vanavondhoop op tijd thuis te kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |