ik denk niet dat TS op meisjes valtquote:
Precies ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik denk niet dat TS op meisjes valt
Dan nog is het gewoon een lul.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik denk niet dat TS op meisjes valt
Ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom zijn jullie überhaupt nog bij elkaar?
En dan ook nog eens 12 jaar, ongelooflijk gewoon.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
En je dacht nooit in die twaalf jaar van 'Goh, misschien moet ik het er eens over hebben dat ik soms een ONS heb?'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:00 schreef Sporty290 het volgende:
Erover spreken is al vaak gebeurd, uiteraard heb ik gemeld dat ik wel behoeftes heb, maar iemand die a-sexueel is en die behoefte niet heeft kun je daar ook niet toe dwingen.
Dat je seks met anderen hebt, wil niet zeggen dat je niet van iemand houd, op een relatie die verder wel prima in elkaar steekt.
Je kunt ook niet zomaar 12 jaar door de plee spoelen vind ik als de rest wel prima in elkaar steekt, maar er 1 punt is wat zwaar klote is. Zeker als je daarvoor al door een hele medische molen bent geweest voordat er n stempel op gedrukt wordt!
Dat je moet je een gesprek aangaan met hem of je het ergens anders mag zoeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:00 schreef Sporty290 het volgende:
Erover spreken is al vaak gebeurd, uiteraard heb ik gemeld dat ik wel behoeftes heb, maar iemand die a-sexueel is en die behoefte niet heeft kun je daar ook niet toe dwingen.
Dat je seks met anderen hebt, wil niet zeggen dat je niet van iemand houd, op een relatie die verder wel prima in elkaar steekt.
Je kunt ook niet zomaar 12 jaar door de plee spoelen vind ik als de rest wel prima in elkaar steekt, maar er 1 punt is wat zwaar klote is. Zeker als je daarvoor al door een hele medische molen bent geweest voordat er n stempel op gedrukt wordt!
Natuurlijk is daar al zoveel over gesproken, ook voordat deze dingen gebeurden, niet 1 x en ook geen 10 x... Hier zijn zoveel gesprekken over geweest, maar hij heeft geen behoefte aan seks, maar wil wel volledige commitment. Omdat hij A-sexueel is, is het hem ook niet verwijtbaar dat hij mijn gevoelens en dingen niet begrijpt, dat snap zelfs ik ook nog. Je kunt iemand met bv een aangeboren afwijking ook niet kwalijk nemen dat ze dingen niet weten, kunnen of niet begrijpen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je dacht nooit in die twaalf jaar van 'Goh, misschien moet ik het er eens over hebben dat ik soms een ONS heb?'
Dan gewoon stoppen of uitmaken, zo achter zijn rug omgaan is een kutstreek.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef Sporty290 het volgende:
[..]
Natuurlijk is daar al zoveel over gesproken, ook voordat deze dingen gebeurden, niet 1 x en ook geen 10 x... Hier zijn zoveel gesprekken over geweest, maar hij heeft geen behoefte aan seks, maar wil wel volledige commitment. Omdat hij A-sexueel is, is het hem ook niet verwijtbaar dat hij mijn gevoelens en dingen niet begrijpt, dat snap zelfs ik ook nog. Je kunt iemand met bv een aangeboren afwijking ook niet kwalijk nemen dat ze dingen niet weten, kunnen of niet begrijpen?
NAtuurlijk is er dan voor mijn ding geen begrip. Maar om gewoon met een koude douche te komen en eruit te gooien is ook zo wat
Oke, dan mag ik dus wel rekening met hem houden, netjes is het inderdaad niet, maar waar is dan in dit geheel het begrip voor mij als persoon? niet voor hetgeen ik uithaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan gewoon stoppen of uitmaken, zo achter zijn rug omgaan is een kutstreek.
Het probleem is dat je dit al jaren geleden had moeten bespreken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef Sporty290 het volgende:
[..]
Oke, dan mag ik dus wel rekening met hem houden, netjes is het inderdaad niet, maar waar is dan in dit geheel het begrip voor mij als persoon? niet voor hetgeen ik uithaal.
Verder wel een goede relatie hebben, doet er dan kennelijk ook niet toe?
Denk je dat dit niet al jaaaaaaaaaaaaareeeeeeeen geleden besproken is, en nog steeds onderwerp van discussie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dit al jaren geleden had moeten bespreken.
Ik wil het ene, hij wil het andere, het is nogal een groot punt. Twaalf jaar is heel wat ja, maar word je er nou echt gelukkiger van om achter zijn rug om te blijven gaan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef Sporty290 het volgende:
[..]
Oke, dan mag ik dus wel rekening met hem houden, netjes is het inderdaad niet, maar waar is dan in dit geheel het begrip voor mij als persoon? niet voor hetgeen ik uithaal.
Dan rest mij nog 1 vraag:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:11 schreef Sporty290 het volgende:
[..]
Denk je dat dit niet al jaaaaaaaaaaaaareeeeeeeen geleden besproken is, en nog steeds onderwerp van discussie?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
Is het wel een goede relatie? Wat zijn jullie zo zonder seks dan eigenlijk méér dan gewoon BFF's?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef Sporty290 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |