Spaarrekening, even openen, 1000 euro naartoe storten, en er weer afhalen. En dan krijg je 25 euro bijenkorf bon voor de webshop (in de webshop kan je weer een fysieke cadeaubon kopen die je in de winkels kan gebruiken).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:12 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Wat is dat precies? Ook een soort spaarrekening?
En wat is daar het voordeel van?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:23 schreef rene90 het volgende:
(in de webshop kan je weer een fysieke cadeaubon kopen die je in de winkels kan gebruiken).
Zodat je in de winkel zelf wat kan aanschaffen mocht je dat willen. Misschien kan je dan zelfs nespresso cups kopen van die 25 euro, hoewel ik niet weet of die nespresso winkel in de bijenkorf gewoon bijenkorf cadeaubonnen accepteert.quote:
Jup, een week na storten.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:13 schreef OngeschiktX het volgende:
Hebben jullie de earth flight DVD van ASN al gehad? Ik heb hem nog steeds niet.![]()
Had het eigenlijk gepland als kerstcadeau voor m'n ouders.![]()
Ik dacht inderdaad dat iedereen hem al vrij snel kreeg. Heb maar een mailtje verstuurd. Misschien dat de buurvrouw hem heeft gehouden, aangezien de helft van m'n post altijd daar belandt.quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Spaarrekening, even openen, 1000 euro naartoe storten, en er weer afhalen. En dan krijg je 25 euro bijenkorf bon voor de webshop (in de webshop kan je weer een fysieke cadeaubon kopen die je in de winkels kan gebruiken).
Kerst 2014 moet lukken.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:13 schreef OngeschiktX het volgende:
Hebben jullie de earth flight DVD van ASN al gehad? Ik heb hem nog steeds niet.![]()
Had het eigenlijk gepland als kerstcadeau voor m'n ouders.![]()
SNS MaxiSparenquote:Met SNS Maxisparen spaar je automatisch een vast bedrag per maand. En krijg je een rente van1,9%*.
Een van de hoogste spaarrentes in de markt: 1,9%*
Maandelijks automatisch sparen vanaf ¤ 50 tot ¤ 500
Altijd je spaargeld zonder kosten opnemen
Heb antwoord:quote:Op zondag 19 januari 2014 14:25 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat iedereen hem al vrij snel kreeg. Heb maar een mailtje verstuurd. Misschien dat de buurvrouw hem heeft gehouden, aangezien de helft van m'n post altijd daar belandt.
quote:Helaas waren wij door de voorraad DVD Boxen heen.
Deze zijn inmiddels besteld en worden vanaf aankomende week weer verzonden.
1x een bedrag t/m 50.000 toch? verder kan je maar 500 per maand er erop zetten. Dus mist wel wat flexibiliteit, des ondanks wel 'leuke' rente.quote:
Zo heel eenmalig is die mogelijkheid tot bijstorten niet. Volgens mij krijg ik elk jaar wel een brief van de SNS waarin weer zo'n actie wordt aangekondigd.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef opreis het volgende:
[..]
1x een bedrag t/m 50.000 toch? verder kan je maar 500 per maand er erop zetten. Dus mist wel wat flexibiliteit, des ondanks wel 'leuke' rente.
Ik laat die 1000 daar lekker staan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Spaarrekening, even openen, 1000 euro naartoe storten, en er weer afhalen. En dan krijg je 25 euro bijenkorf bon voor de webshop (in de webshop kan je weer een fysieke cadeaubon kopen die je in de winkels kan gebruiken).
Netjes.quote:
Het hangt er vanaf. Voor een rentedaling van 0.1% laat ik de centjes lekker staan - weet zowat zeker dat die andere bank die nog een hogere rente aanbiedt binnen no-time ook zal gaan zakken met de rente.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Extraneus het volgende:
Verplaatsen jullie je spaargeld steeds naar een bank waar de rente wat minder laag is? Ik word er zelf een beetje moe van, want een week ouzo nadat ik het op een andere bank heb gestald, gaat de rente weer (flink) omlaag (zoals bij LPB van 1,96% naar uit mijn hoofd 1,72%). Ben niet goed in rekenen en weet niet of het nou wel steeds de moeite is.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Netjes.
[..]
Het hangt er vanaf. Voor een rentedaling van 0.1% laat ik de centjes lekker staan - weet zowat zeker dat die andere bank die nog een hogere rente aanbiedt binnen no-time ook zal gaan zakken met de rente.
Maar als je dan een ton stort, krijg je dan aan het eind van de looptijd 5 euro voor elke 2.500 euro daarvan? Of kun je dan bijvoorbeeld elke dag 2.500 euro storten en krijg je daar 5 euro voor aan het eind (maar dat geldt toch neem ik aan niet voor 2.500's die je tegen het eind van de actieperiode stort?)quote:Maar voor een redelijk goede actie, zoals die nu loopt bij de ING (5 euro cadeau bij iedere gespaarde 2500,= euro) gaat er tijdelijk wel eventjes iets van mijn ASN cash naar de ING, ja.
En zodra de ASN weer met iets leuks komt, dan gaan de centjes weer terug.
Snap ik.quote:Heb zelf maar twee spaarrekeningen, nog meer vind ik te onoverzichtelijk en de moeite van het gedoe niet waard.
Een snelle uitleg van de ING-actie:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:48 schreef Extraneus het volgende:
Maar als je dan een ton stort, krijg je dan aan het eind van de looptijd 5 euro voor elke 2.500 euro daarvan?
Ik blijf het grappig vinden hoe er vaak in dit forum gerekend wordt. Als een bank 1,9% geeft is dat uiteraard op jaarbasis, staat het geld 1 week op die rekening dan krijg je in die week 1,9 / 52 = 0,0365% rente. Zo is het ook met de ING actie, als je de premie omrekent naar de spaarrente op jaarbasis is het natuurlijk een superactie. Immers, stel met overboekingen etc ben je elke 2.500,- 1 week "kwijt", het levert 5,- op Als je dan uitrekent wat dat op jaarbasis oplevert kom je op een percentage van 10,4%. Conclusie is dus heel simpel, altijd meedoen als je de kans hebt !quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:57 schreef troepjepdat het volgende:
[..]
Veel mensen hier hadden op 29 december weinig tot niets op hun ING spaarrekeningen staan en zullen dus in de laatste week van maart al hun beschikbare geld naar de ING oversluizen, om het na het weekend net zo snel weer naar spaarrekeningen met hogere rentes over te maken. Toch 0.2% rente vrijwel instantaan erbij!
Maar dat moen je wel een betaalrekening hebben bij de ING, die heb ik niet en dan wordt het al een stuk duurder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:42 schreef roadrats het volgende:
[..]
Ik blijf het grappig vinden hoe er vaak in dit forum gerekend wordt. Als een bank 1,9% geeft is dat uiteraard op jaarbasis, staat het geld 1 week op die rekening dan krijg je in die week 1,9 / 52 = 0,0365% rente. Zo is het ook met de ING actie, als je de premie omrekent naar de spaarrente op jaarbasis is het natuurlijk een superactie. Immers, stel met overboekingen etc ben je elke 2.500,- 1 week "kwijt", het levert 5,- op Als je dan uitrekent wat dat op jaarbasis oplevert kom je op een percentage van 10,4%. Conclusie is dus heel simpel, altijd meedoen als je de kans hebt !
^^ Werkte vorig jaar heel goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:57 schreef troepjepdat het volgende:
[..]
Een snelle uitleg van de ING-actie:
Op 31 maart wordt gekeken hoeveel je op je ING spaarrekeningen hebt staan. Hier wordt het bedrag dat je op 29 december op je ING spaarrekeningen had staan vanaf getrokken. Voor elke 2500 EUR verschil krijg je in april 5 EUR op je betaalrekening uitgekeerd!
Veel mensen hier hadden op 29 december weinig tot niets op hun ING spaarrekeningen staan en zullen dus in de laatste week van maart al hun beschikbare geld naar de ING oversluizen, om het na het weekend net zo snel weer naar spaarrekeningen met hogere rentes over te maken. Toch 0.2% rente vrijwel instantaan erbij!
Bedankt, ik heb alleen geen betaalrekening bij de ING en ik begreep dat dat een voorwaarde is. Daar betaal je dan weer 4,35 euro per kwartaal voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:57 schreef troepjepdat het volgende:
[..]
Een snelle uitleg van de ING-actie:
Op 31 maart wordt gekeken hoeveel je op je ING spaarrekeningen hebt staan. Hier wordt het bedrag dat je op 29 december op je ING spaarrekeningen had staan vanaf getrokken. Voor elke 2500 EUR verschil krijg je in april 5 EUR op je betaalrekening uitgekeerd!
Dit gebeurde heel toevallig net toen ik er net een groot bedrag van af had gehaald!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Op zich nog steeds geen super aantrekkelijk percentage, maar de beweging is wel opvallend: een bank die het rentetarief verhoogt. Is er een ommekeer aanstaande?
Daar kan ING alleen maar van dromen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:20 schreef Extraneus het volgende:
Bedankt, ik heb alleen geen betaalrekening bij de ING en ik begreep dat dat een voorwaarde is. Daar betaal je dan weer 435 euro per kwartaal voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |