abonnement Unibet Coolblue
pi_135451860
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

nee rijd al jaartje rond. ^O^
Mooi. Dan wil ik je hier niet meer zien.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:23:10 #102
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_135451942
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef alors het volgende:

[..]

6e...

[..]

:') :') :') :') !

quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Mooi. Dan wil ik je hier niet meer zien.
omdat? rijbewijs/rijlestopic
Irene is bae <3
  maandag 13 januari 2014 @ 20:24:36 #103
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_135452019
Ja maar dit is natuurlijk niet het "maak Braddie belachelijk" topic, daarvoor moet je je melden bij de KLB, het eerste kennismakingsgesprek vindt morgen plaats. :P

Gr gr
BlueMage Sr Klaagbaakrecruiter
Hallon!
  maandag 13 januari 2014 @ 20:24:43 #104
123170 alors
zlata1234
pi_135452027
:') Er komen hier zoveel mensen langs die hun rijbewijs al een tijdje hebben.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:25:39 #105
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_135452071
Maar goed...OT: iemand ervaringen met goedkope en goede rijscholen in de omgeving Venlo?
Hallon!
pi_135452073
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

omdat? rijbewijs/rijlestopic
Omdat ik dat zeg. Als je hier alleen komt om Braddie te lopen jennen, heb je hier niks te zoeken.
Als je al je rijbewijs hebt behaald, post je hier maar mee: PTA / Autorijtopic #113 - Duitse perikelen
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef alors het volgende:
:') Er komen hier zoveel mensen langs die hun rijbewijs al een tijdje hebben.
Ja, alleen die mensen hebben meestal wat nuttigs bij te dragen.
pi_135452579
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Vervelend! Wil je misschien delen waarop het dit keer mis ging?
(Neem mee dat ik extreem zenuwachtig was, ik trilde door mijn hele lijf)
Examinator van de oude stempel die een beetje zwart wit keek. Goed of fout.
Ik moest over 3 rotondes rijden waarvan bij twee ik moest stoppen, keek of ik kon rijden en tijdens het oversteken van het fietspad niet nog eens om mij heen keek.
Ik reed 80 op de invoegstrook om in te voegen, dit was onvoldoende volgens de examinator en op een kruispunt wat krap ingeschat volgens instructeur.

Ik was het er niet mee eens maar wat doe je er aan?

Nu ga ik een soort pil halen bij de dokter tegen de zenuwen.

Op naar de derde keer!
  Moderator maandag 13 januari 2014 @ 20:50:48 #108
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135453443
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

(Neem mee dat ik extreem zenuwachtig was, ik trilde door mijn hele lijf)
Examinator van de oude stempel die een beetje zwart wit keek. Goed of fout.
Ik moest over 3 rotondes rijden waarvan bij twee ik moest stoppen, keek of ik kon rijden en tijdens het oversteken van het fietspad niet nog eens om mij heen keek.
Ik reed 80 op de invoegstrook om in te voegen, dit was onvoldoende volgens de examinator en op een kruispunt wat krap ingeschat volgens instructeur.

Ik was het er niet mee eens maar wat doe je er aan?

Nu ga ik een soort pil halen bij de dokter tegen de zenuwen.

Op naar de derde keer!
Oh damn zeg. Klinkt alsof je idd een beetje benadeeld bent, al is het kijkgedrag bij de rotondes en fietspad wel een belangrijke die je niet over 't hoofd mag zien.
Maar invoegen met 80 niet voldoende? Ik doe dat bij mijn rijlessen regelmatig en mijn instructeur zegt altijd dat rond de 80 ok is, het is wel het minimale, dus langzamer dan dat wordt niet geaccepteerd, maar ik heb nog niet gehoord dat het echt "onvoldoende" is als je met 80 invoegt.
Of ja, was het rustig op de weg? Als het rustig was en je had genoeg tijd dan was het logisch geweest dat je m nog iets verder doortrekt.

-edit- oh en een ontspannende pil ofzo nemen zou ik je toch afraden, kan fucken met je concentratievermogen....
pi_135453461
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Nu ga ik een soort pil halen bij de dokter tegen de zenuwen.

Op naar de derde keer!
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:52:33 #110
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_135453546
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

(Neem mee dat ik extreem zenuwachtig was, ik trilde door mijn hele lijf)
Examinator van de oude stempel die een beetje zwart wit keek. Goed of fout.
Ik moest over 3 rotondes rijden waarvan bij twee ik moest stoppen, keek of ik kon rijden en tijdens het oversteken van het fietspad niet nog eens om mij heen keek.
Ik reed 80 op de invoegstrook om in te voegen, dit was onvoldoende volgens de examinator en op een kruispunt wat krap ingeschat volgens instructeur.

Ik was het er niet mee eens maar wat doe je er aan?

Nu ga ik een soort pil halen bij de dokter tegen de zenuwen.

Op naar de derde keer!
Jij moest toch afrijden in Rotterdam als ik het goed heb? Wel jammer dat je het niet gehaald heb :{
Irene is bae <3
pi_135453840
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]


-edit- oh en een ontspannende pil ofzo nemen zou ik je toch afraden, kan fucken met je concentratievermogen....
Er zijn ook pillen die je concentratievermogen niet aantasten, heb ik zelf ook gebruikt :)
  Moderator maandag 13 januari 2014 @ 20:59:53 #112
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_135453921
Ik haalde m'n theorie pas de 5e keer dus ik ga braadslee niet belachelijk maken om zn theorie. Maar dat klb topic van hem is nog steeds oneindig huilachs waard, daar heeft hij dat geouwehoer wel aan te danken vind ik.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2014 @ 21:05:16 #113
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135454201
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef dick_laurent het volgende:
Maar invoegen met 80 niet voldoende? Ik doe dat bij mijn rijlessen regelmatig en mijn instructeur zegt altijd dat rond de 80 ok is, het is wel het minimale, dus langzamer dan dat wordt niet geaccepteerd, maar ik heb nog niet gehoord dat het echt "onvoldoende" is als je met 80 invoegt.
Ligt er natuurlijk aan he. Als jij hem met 80 op de teller tussen de vrachtwagens plant, ligt je snelheid op zijn hoogst zo tegen de 75 km/h aan. Ga er vanuit dat die vrachtwagens 87 rijden en je snapt dat je de doorstroming op die manier niet bevordert, hetgeen wel een vereiste is in het verkeer. En als dat het enige is en je trapt daarna door richting 120, dan zegt men wel eens: "So it, dat gaat nog wel beter", maar bij meer dingen die net wel/net niet gaan, zak je gewoon.

quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik moest over 3 rotondes rijden waarvan bij twee ik moest stoppen, keek of ik kon rijden en tijdens het oversteken van het fietspad niet nog eens om mij heen keek.
Blijven kijken, zelfs tijdens het oprijden. Je moet je echt bewust zijn van wat er zich rondom je voertuig af speelt. In de stad, op de snelweg. Ik heb hem zelf al eens terug naar links gestuurd omdat ik zag dat degene schuin rechts achter me, te weinig ruimte had toen het zooitje tijdens ritsen opeens op de rem ging staan. Moet je wel weten dat je de ruimte daarvoor hebt. Ik was vandaag met inparkeren een spelend kind kwijt. Nou, dan blijf ik stil staan. Ik ben op een meerstrooks rotonde (Kooimeer, Alkmaar) wel eens een busje kwijt geweest. Die bleek eraf gegaan te zijn, maar ik wist dat in eerste instantie niet. Dat was voor de renovatie, dus ik stuurde terug mijn eigen strook in om hem te zoeken/nog eens schoudercheck te doen.
Zeker bij rotondes in de stad is het erg belangrijk. Ga er maar van uit dat alle fietsers kamikazepiloten zijn. Ongeleide projectielen die langs alle kanten komen, met licht, zonder licht.
Spreek je ze vervolgens aan, krijg je een opmerking dat ze toch de zwakkere weggebruiker zijn, dus dat jij kan betalen. Prima joh, eet jij lekker de rest van je leven door een slangetje in je neus. :') Jij blij, want je schade wordt wel betaald. Top joh! :+
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  User die het meest klaagt 2022 maandag 13 januari 2014 @ 21:14:28 #114
414785 sirdanilot
pi_135454800
Met 80 invoegen? Ik versnel gewoon zoveel als ik kan, maar op de A44 heb je gewoon van die kutinvoegstrookjes dat je al blij bent als je er met 80 op komt. Bij oprit noordwijkerhout/sassenheim (bij de kaagbrug) voegde ik een keer met amper 40 in :') Je gaat eerst omhoog, dan heb je een scherpe bocht (niet harder dan met 30 te nemen), dan heb je drie meter de ruimte om in te voegen. Ja ammehoela, dan ga ik wel gewoon de snelweg op en haalt de rest me maar in.

Als ze dan willen dat ik binnen drie meter van 30 naar 80 versnel moeten ze me maar een pittiger autootje geven dan een polo slowmotion :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_135455527
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:

Prima joh, eet jij lekker de rest van je leven door een slangetje in je neus. :') Jij blij, want je schade wordt wel betaald. Top joh! :+
Ik moest lachen :@
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator maandag 13 januari 2014 @ 21:27:34 #116
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135455566
Idd, hier bij Utrecht richting Maarssen heb je ook exact zo'n kort strookje. Eerst krijg je n vrij strakke bocht naar rechts waar ook zo'n adviessnelheidsbord van 30km/u bij staat, nou en dan mag je als je die bocht uitkomt als n malle gaan accelereren om die 80 maar te halen voordat 't strookje alweer afgelopen is. Not fun.
pi_135456294
Twee maten van mij hebben trouwens ook hun theorie pas bij de 10e en 11e poging gehaald.
Flesje bier
  maandag 13 januari 2014 @ 21:41:01 #118
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_135456395
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef Gezicht het volgende:
Twee maten van mij hebben trouwens ook hun theorie pas bij de 10e en 11e poging gehaald.
Maar was dat ook nadat ze echt heel goed geleerd hadden?
Hallon!
pi_135456464
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:41 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Maar was dat ook nadat ze echt heel goed geleerd hadden?
Tuurlijk. 9 keer niets -maar dan ook echt niets- gedaan, en toen toch maar eens de boeken opengeslagen. Geld groeide ze op de rug zo leek het. :') 8)7
Flesje bier
  maandag 13 januari 2014 @ 21:44:07 #120
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_135456558
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Tuurlijk. 9 keer niets -maar dan ook echt niets- gedaan, en toen toch maar eens de boeken opengeslagen. Geld groeide ze op de rug zo leek het. :') 8)7
Ja dat vind ik dus wel apart bij Braddie, hij doet die cursus, hij leert ook echt en heeft bij de proefexamens regelmatig (naar eigen zeggen) 0 fout en toch verkloot ie het keer op keer. 8)7 Dan lijkt het me meer iets van faalangst oid.
Hallon!
  Moderator maandag 13 januari 2014 @ 21:49:07 #121
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135456875
Wel sneu voor hem eigenlijk ja... Maar ja anderzijds, als jij door paniek/faalangst de verkeersregels niet goed kent of kan toepassen, ben je helaas wel een gevaar op de weg.
pi_135458057
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:52 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Jij moest toch afrijden in Rotterdam als ik het goed heb? Wel jammer dat je het niet gehaald heb :{
Nee leusden
pi_135458125
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Oh damn zeg. Klinkt alsof je idd een beetje benadeeld bent, al is het kijkgedrag bij de rotondes en fietspad wel een belangrijke die je niet over 't hoofd mag zien.
Maar invoegen met 80 niet voldoende? Ik doe dat bij mijn rijlessen regelmatig en mijn instructeur zegt altijd dat rond de 80 ok is, het is wel het minimale, dus langzamer dan dat wordt niet geaccepteerd, maar ik heb nog niet gehoord dat het echt "onvoldoende" is als je met 80 invoegt.
Of ja, was het rustig op de weg? Als het rustig was en je had genoeg tijd dan was het logisch geweest dat je m nog iets verder doortrekt.

-edit- oh en een ontspannende pil ofzo nemen zou ik je toch afraden, kan fucken met je concentratievermogen....
Ik ga zo'n pil gewoon tijdens een les uitproberen en zien of het geen nadelige effecten heeft.
pi_135460396
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan he. Als jij hem met 80 op de teller tussen de vrachtwagens plant, ligt je snelheid op zijn hoogst zo tegen de 75 km/h aan. Ga er vanuit dat die vrachtwagens 87 rijden en je snapt dat je de doorstroming op die manier niet bevordert, hetgeen wel een vereiste is in het verkeer. En als dat het enige is en je trapt daarna door richting 120, dan zegt men wel eens: "So it, dat gaat nog wel beter", maar bij meer dingen die net wel/net niet gaan, zak je gewoon.

[..]

Blijven kijken, zelfs tijdens het oprijden. Je moet je echt bewust zijn van wat er zich rondom je voertuig af speelt. In de stad, op de snelweg. Ik heb hem zelf al eens terug naar links gestuurd omdat ik zag dat degene schuin rechts achter me, te weinig ruimte had toen het zooitje tijdens ritsen opeens op de rem ging staan. Moet je wel weten dat je de ruimte daarvoor hebt. Ik was vandaag met inparkeren een spelend kind kwijt. Nou, dan blijf ik stil staan. Ik ben op een meerstrooks rotonde (Kooimeer, Alkmaar) wel eens een busje kwijt geweest. Die bleek eraf gegaan te zijn, maar ik wist dat in eerste instantie niet. Dat was voor de renovatie, dus ik stuurde terug mijn eigen strook in om hem te zoeken/nog eens schoudercheck te doen.
Zeker bij rotondes in de stad is het erg belangrijk. Ga er maar van uit dat alle fietsers kamikazepiloten zijn. Ongeleide projectielen die langs alle kanten komen, met licht, zonder licht.
Spreek je ze vervolgens aan, krijg je een opmerking dat ze toch de zwakkere weggebruiker zijn, dus dat jij kan betalen. Prima joh, eet jij lekker de rest van je leven door een slangetje in je neus. :') Jij blij, want je schade wordt wel betaald. Top joh! :+
Na de eerste keer kijken waren er dan ook geen fietsers. Baal wel verschrikkelijk dat ik door zoiets kleins weer zak
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2014 @ 22:49:45 #125
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135460805
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef terrorsjaak het volgende:
Na de eerste keer kijken waren er dan ook geen fietsers.
En die kan er na de 2e keer wel zijn. Fietsers zijn zooo onvoorspelbaar.

quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef terrorsjaak het volgende:
Baal wel verschrikkelijk dat ik door zoiets kleins weer zak
Noem het maar klein. Als je nu zou slagen en volgende maand door zo'n actie een fietser voor zijn leven lang gehandicapt zou rijden, zou willen dat je gezakt was. ;) Je komt er wel hoor, het duurt alleen even langer. O+
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_135461237
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

En die kan er na de 2e keer wel zijn. Fietsers zijn zooo onvoorspelbaar.

[..]

Noem het maar klein. Als je nu zou slagen en volgende maand door zo'n actie een fietser voor zijn leven lang gehandicapt zou rijden, zou willen dat je gezakt was. ;) Je komt er wel hoor, het duurt alleen even langer. O+
Kost ook een vermogen.
pi_135462539
Braddie nog niks laten horen? Nou dan zal het vast geen goed nieuws zijn, balen voor hem..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_135463555
Net voor het eerst zelf gereden. Pfoeh, dat is toch wel even wennen hoor. Benzineauto en de koppeling heeft een heel ander aangrijpingspunt. Liet constant de motor brullen terwijl ik in de lesauto altijd heel makkelijk wegreed. Zal wel een kwestie van wennen zijn.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_135463709
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef dick_laurent het volgende:
Idd, hier bij Utrecht richting Maarssen heb je ook exact zo'n kort strookje. Eerst krijg je n vrij strakke bocht naar rechts waar ook zo'n adviessnelheidsbord van 30km/u bij staat, nou en dan mag je als je die bocht uitkomt als n malle gaan accelereren om die 80 maar te halen voordat 't strookje alweer afgelopen is. Not fun.
Of beter honderd eigenlijk. Neem aan dat je het hier over de Zuilense Ring hebt? :P

Maar sowieso daar niet met minder dan tachtig aanrijden, inderdaad.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_135464150
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Neraice het volgende:
Net voor het eerst zelf gereden. Pfoeh, dat is toch wel even wennen hoor. Benzineauto en de koppeling heeft een heel ander aangrijpingspunt. Liet constant de motor brullen terwijl ik in de lesauto altijd heel makkelijk wegreed. Zal wel een kwestie van wennen zijn.
Is even wennen bij alle verschillende auto's. Tip is om zo veel mogelijk in verschillende auto's te rijden.

Trouwens: KLB / Ik kom mijn belofte na
Flesje bier
pi_135464629
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:43 schreef Neraice het volgende:
Net voor het eerst zelf gereden. Pfoeh, dat is toch wel even wennen hoor. Benzineauto en de koppeling heeft een heel ander aangrijpingspunt. Liet constant de motor brullen terwijl ik in de lesauto altijd heel makkelijk wegreed. Zal wel een kwestie van wennen zijn.
Geloof mij, daar ben je zo aan gewend!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:55:45 #132
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_135466075
...maar nou weten we nog niet of ie het nu eindelijk eens gehaald heeft of niet. :') Ik gok "nee".
Hallon!
  FOK!fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 06:50:19 #133
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135468395
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef dick_laurent het volgende:
Idd, hier bij Utrecht richting Maarssen heb je ook exact zo'n kort strookje. Eerst krijg je n vrij strakke bocht naar rechts waar ook zo'n adviessnelheidsbord van 30km/u bij staat, nou en dan mag je als je die bocht uitkomt als n malle gaan accelereren om die 80 maar te halen voordat 't strookje alweer afgelopen is. Not fun.
Adviessnelheid is eigenlijk altijd voor vrachtwagens, met de auto kan je er bijna altijd harder door. Daarbij, de kortste invoegstrook ligt nog altijd in Oosterhout aan de A27.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:46:41 #134
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135469056
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:23 schreef delano.888 het volgende:
Braddie nog niks laten horen? Nou dan zal het vast geen goed nieuws zijn, balen voor hem..
Of juist wel, maar hij is zo blij dat hij nog steeds aan het feesten is en geen tijd heeft voor ons ;) Laten we het hopen voor hem...
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 08:47:11 #135
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135469063
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:46 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Of beter honderd eigenlijk. Neem aan dat je het hier over de Zuilense Ring hebt? :P

Maar sowieso daar niet met minder dan tachtig aanrijden, inderdaad.
Klopt! Ok, nou in mijn lesauto (Volkswagen jetta uit 2009) trap ik het gas echt vol in en ik heb nog nooit veel harder dan 80 kunnen gaan op die invoegstrook omdat ie gewoon te kort is en de auto simpelweg niet harder optrekt dan dat ie op dat moment kan.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 08:47:53 #136
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135469075
Morgenochtend mijn eerste les van m'n nieuwe instructeur die me gelukkig nog wel les wilt geven... Hij klonk alsof het hem niets verbaasde over het gedrag van mijn oude instructeur.. Maar ben benieuwd hoe het gaat lopen morgen..
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 08:54:27 #137
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135469181
Hoeveel instructeurs heb jij inmiddels eigenlijk versleten Doorzettertje? :P
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 08:59:35 #138
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_135469257
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:46 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Of juist wel, maar hij is zo blij dat hij nog steeds aan het feesten is en geen tijd heeft voor ons ;) Laten we het hopen voor hem...
_O- goeie hehe
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:01:07 #139
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135469283
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:54 schreef dick_laurent het volgende:
Hoeveel instructeurs heb jij inmiddels eigenlijk versleten Doorzettertje? :P
Dit wordt m'n 3e... Ik had het ook liever anders gezien... Maar ik tref steeds de instructeurs waar achteraf van wordt gezegd, dat je daar idd geen goeie aan hebt.. :(
pi_135469443
Dus een update van Braddie kunnen we wel vergeten?

Als ik nog een tip heb: Post niet meer over je voortgang, maar pas als je je rijbewijs hebt gehaald. Scheelt een hoop druk.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:20:00 #141
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135469567
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef Ridocar het volgende:
Dus een update van Braddie kunnen we wel vergeten?

Als ik nog een tip heb: Post niet meer over je voortgang, maar pas als je je rijbewijs hebt gehaald. Scheelt een hoop druk.
Deze topic is toch juist om je voortgang en ervaringen van de lessen te posten...
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 09:20:34 #142
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_135469572
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef Ridocar het volgende:
Dus een update van Braddie kunnen we wel vergeten?

Als ik nog een tip heb: Post niet meer over je voortgang, maar pas als je je rijbewijs hebt gehaald. Scheelt een hoop druk.
Lijkt we wel een slimme. Dan zien we hem over een paar jaar wel weer verschijnen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:33:32 #143
123170 alors
zlata1234
pi_135469825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:20 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Deze topic is toch juist om je voortgang en ervaringen van de lessen te posten...
Dat advies is enkel bedoelt voor Braddie ;)

OT: Ik mag vanmiddag weer, zin in! *O*
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:35:49 #144
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135469872
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:33 schreef alors het volgende:

[..]

Dat advies is enkel bedoelt voor Braddie ;)

OT: Ik mag vanmiddag weer, zin in! *O*
Haha laat die jongen lekker, die wil ook z'n verhaal kwijt ;)

Succes! Hoever ben je met lessen?
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 09:41:12 #145
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135469991
Ik heb ook echt elke keer veel zin in mijn rijles :) Ik zie er absoluut niet tegenop ofzo.

Ook mijn examen zie ik in principe niet tegenop, ik weet gewoon dat ik het moet kunnen halen...
Ik hoop alleen wel dat ik niet pech heb een zo'n chagrijnige examinator krijgt die alles precies op zijn/haar manier wilt zien en als je daar ook maar een klein beetje vanaf wijkt dat je dan al meteen zakt.

Ik hoorde bijvoobeeld ook van mijn instructeur dat je daar echt serieus verschil in hebt, dat de ene examinator veel meer door de vingers ziet dan de andere. Best lullig is dat als je je dat bedenkt eigenlijk.... maar ja, wat doe je eraan.
pi_135469993
Ik heb vanmiddag mijn theorie examen! Heeft iemand hier nog tips? Iets wat je zelf verkeerd deed op je examen?

Ik heb er wel een beetje een hard hoofd in. Ik heb een aantal betaalde examens gedaan op de computer, maar veel plaatjes met 'remmen, gas loslaten of niets doen' zijn erg onduidelijk.

Weet iemand ook hoe het met het examen over die 2 onderdelen. Hoeveel fout mag je per onderdeel? En wat zijn de onderdelen?
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 14 januari 2014 @ 09:46:53 #147
414785 sirdanilot
pi_135470114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:41 schreef 1410 het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn theorie examen! Heeft iemand hier nog tips? Iets wat je zelf verkeerd deed op je examen?

Ik heb er wel een beetje een hard hoofd in. Ik heb een aantal betaalde examens gedaan op de computer, maar veel plaatjes met 'remmen, gas loslaten of niets doen' zijn erg onduidelijk.

Weet iemand ook hoe het met het examen over die 2 onderdelen. Hoeveel fout mag je per onderdeel? En wat zijn de onderdelen?
Sorry hoor, maar op deze manier denk ik niet dat je het gaat halen tenzij je een flinke dosis mazzel hebt :')

De gevaarherkenning waar jij het over hebt is inderdaad erg willekeurig, vond ik ook lastig. Er zijn wel een aantal tips te vinden, maar je moet het vooral veel oefenen. Een paar tips kunnen zijn:
- als je door een berm moet, moet je heel langzaam
- als je een bal of een kind ziet moet je remmen
- als je een paard ziet moet je heel langzaam
- als het onoverzichtelijk is moet je heel langzaam of remmen
- als je remlichten ziet moet je remmen

etc. etc.

Maar verder is info zoals hoeveel fout je mag hebben (volgens mij gevaarherkenning 12, theorie 5 of zo) gewoon met google te vinden, dus als je je er al zo weinig in hebt verdiept...

Maar goed, veel scuces in ieder geval, misschien heb je wel mazzel ;)
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:47:21 #148
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135470124
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:41 schreef 1410 het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn theorie examen! Heeft iemand hier nog tips? Iets wat je zelf verkeerd deed op je examen?

Ik heb er wel een beetje een hard hoofd in. Ik heb een aantal betaalde examens gedaan op de computer, maar veel plaatjes met 'remmen, gas loslaten of niets doen' zijn erg onduidelijk.

Weet iemand ook hoe het met het examen over die 2 onderdelen. Hoeveel fout mag je per onderdeel? En wat zijn de onderdelen?
Tip; niet corrigeren want die tijd heb je niet.. en geen antwoord is sowieso fout!

Je begint met gevarenherkenning of wat jij noemt "remmen, gas loslaten of niets doen". Probeer zo logisch mogelijk na te denken, maar ga vooral op je gevoel af want je moet zo snel mogelijk antwoorden. En je mag best veel fouten maken in dit onderdeel..
En daarna heb je het echte theorie gedeelte.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:48:35 #149
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135470148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar op deze manier denk ik niet dat je het gaat halen tenzij je een flinke dosis mazzel hebt :')

De gevaarherkenning waar jij het over hebt is inderdaad erg willekeurig, vond ik ook lastig. Er zijn wel een aantal tips te vinden, maar je moet het vooral veel oefenen. Een paar tips kunnen zijn:
- als je door een berm moet, moet je heel langzaam
- als je een bal of een kind ziet moet je remmen
- als je een paard ziet moet je heel langzaam
- als het onoverzichtelijk is moet je heel langzaam of remmen
- als je remlichten ziet moet je remmen

etc. etc.

Maar verder is info zoals hoeveel fout je mag hebben (volgens mij gevaarherkenning 12, theorie 5 of zo) gewoon met google te vinden, dus als je je er al zo weinig in hebt verdiept...

Maar goed, veel scuces in ieder geval, misschien heb je wel mazzel ;)
Helemaal mee eens.. Daar verdiep je je toch in en dan hoef je zulke vragen niet meer te stellen! Maar succes..
pi_135470154
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar op deze manier denk ik niet dat je het gaat halen tenzij je een flinke dosis mazzel hebt :')

De gevaarherkenning waar jij het over hebt is inderdaad erg willekeurig, vond ik ook lastig. Er zijn wel een aantal tips te vinden, maar je moet het vooral veel oefenen. Een paar tips kunnen zijn:
- als je door een berm moet, moet je heel langzaam
- als je een bal of een kind ziet moet je remmen
- als je een paard ziet moet je heel langzaam
- als het onoverzichtelijk is moet je heel langzaam of remmen
- als je remlichten ziet moet je remmen

etc. etc.

Maar verder is info zoals hoeveel fout je mag hebben (volgens mij gevaarherkenning 12, theorie 5 of zo) gewoon met google te vinden, dus als je je er al zo weinig in hebt verdiept...

Maar goed, veel scuces in ieder geval, misschien heb je wel mazzel ;)
Heh? Hoezo zou ik het niet halen. Ik heb ook gewoon mijn theorie boekje geleed hoor, niet alleen online examens gemaakt.

Maar bedankt voor de rest van je antwoord.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:50:14 #151
123170 alors
zlata1234
pi_135470182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:35 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Haha laat die jongen lekker, die wil ook z'n verhaal kwijt ;)

Succes! Hoever ben je met lessen?
Dankje. 20 lessen gehad nu (van 50 minuten) verbeterpunten zijn nog eerder beginnen met kijken/richting aangeven/remmen en bij krappe en onoverzichtelijke bochten sneller naar zijn 1 schakelen. En achteruit inparkeren en fileparkeren moet nog beter, gaat de ene keer zo goed als perfect, en de andere keer totaal mis :')
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:50:56 #152
123170 alors
zlata1234
pi_135470197
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:41 schreef 1410 het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn theorie examen! Heeft iemand hier nog tips? Iets wat je zelf verkeerd deed op je examen?

Ik heb er wel een beetje een hard hoofd in. Ik heb een aantal betaalde examens gedaan op de computer, maar veel plaatjes met 'remmen, gas loslaten of niets doen' zijn erg onduidelijk.

Weet iemand ook hoe het met het examen over die 2 onderdelen. Hoeveel fout mag je per onderdeel? En wat zijn de onderdelen?
12 fout in het eerste stuk, 5 in de rest.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:51:37 #153
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135470210
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef alors het volgende:

[..]

Dankje. 20 lessen gehad nu (van 50 minuten) verbeterpunten zijn nog eerder beginnen met kijken/richting aangeven/remmen en bij krappe en onoverzichtelijke bochten sneller naar zijn 1 schakelen. En achteruit inparkeren en fileparkeren moet nog beter, gaat de ene keer zo goed als perfect, en de andere keer totaal mis :')
Haha heel herkenbaar die verbeterpuntjes.. Maar examen al in zicht? Want zulke grote verbeterpunten heb je niet meer zo te lezen.. ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:02:45 #154
123170 alors
zlata1234
pi_135470451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:51 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Haha heel herkenbaar die verbeterpuntjes.. Maar examen al in zicht? Want zulke grote verbeterpunten heb je niet meer zo te lezen.. ;)
Ja ik denk het wel, hij had het er laatst wel over dat we binnenkort het examen gaan inplannen. Ik heb nog wel wat inschattingsdingen die ook beter kunnen bv met inhalen van fietsers en nog wat van die dingetjes die je beter leert inschatten door ervaring. Ik maak soms nog wel domme fouten hoor :') Maar ik kan er gelukkig wel om lachen meestal.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:05:18 #155
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135470499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:02 schreef alors het volgende:

[..]

Ja ik denk het wel, hij had het er laatst wel over dat we binnenkort het examen gaan inplannen. Ik heb nog wel wat inschattingsdingen die ook beter kunnen bv met inhalen van fietsers en nog wat van die dingetjes die je beter leert inschatten door ervaring. Ik maak soms nog wel domme fouten hoor :') Maar ik kan er gelukkig wel om lachen meestal.
Haha dat hebben we allemaal hoor die domme foutjes.. Ik ook nog terwijl ik binnenkort moet afrijden.. Echt rijden leer je toch pas als je je rijbewijs hebt. ;)
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 10:10:05 #156
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135470615
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:05 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Haha dat hebben we allemaal hoor die domme foutjes.. Ik ook nog terwijl ik binnenkort moet afrijden.. Echt rijden leer je toch pas als je je rijbewijs hebt. ;)
Hoe gaat het met de zenuwen?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:11:23 #157
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135470651
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:10 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de zenuwen?
Slecht.. Al denk ik dat het wel wat beter gaat als ik straks een ontspannen instructeur naast me heb ipv iemand die boos wordt bij elk klein foutje waardoor ik nog meer zenuwen krijg.. Maar we gaan het over precies twee weken beleven..
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 10:13:41 #158
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135470706
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:11 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Slecht.. Al denk ik dat het wel wat beter gaat als ik straks een ontspannen instructeur naast me heb ipv iemand die boos wordt bij elk klein foutje waardoor ik nog meer zenuwen krijg.. Maar we gaan het over precies twee weken beleven..
Grappig, ik ben een weekje na jou ;)

Ja ik heb echt mazzel met mijn instructeur, het is zo'n relaxte kerel. Als ik dingen fout doe dan zegt ie het gewoon rustig en gaan we het gewoon opnieuw doen. Zelfs in het begin toen ik echt nog regelmatig ontzettend lompe dingen deed bleef hij gewoon rustig en soms zelfs met een beetje humor/sarcasme zo van "ok, nou zo moest het dus niet :') "
Maar ik heb me geen enkele keer echt naar of vervelend gevoeld dankzij hem.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:22:36 #159
123170 alors
zlata1234
pi_135470900
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Grappig, ik ben een weekje na jou ;)

Ja ik heb echt mazzel met mijn instructeur, het is zo'n relaxte kerel. Als ik dingen fout doe dan zegt ie het gewoon rustig en gaan we het gewoon opnieuw doen. Zelfs in het begin toen ik echt nog regelmatig ontzettend lompe dingen deed bleef hij gewoon rustig en soms zelfs met een beetje humor/sarcasme zo van "ok, nou zo moest het dus niet :') "
Maar ik heb me geen enkele keer echt naar of vervelend gevoeld dankzij hem.
Die van mij is ook zo idd. Hij vind het vooral belangrijk dat als er iets fout gaat, dat je weet en begrijpt wat er mis is gegaan, dan kun je het verbeteren.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:27:32 #160
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135470992
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Grappig, ik ben een weekje na jou ;)

Ja ik heb echt mazzel met mijn instructeur, het is zo'n relaxte kerel. Als ik dingen fout doe dan zegt ie het gewoon rustig en gaan we het gewoon opnieuw doen. Zelfs in het begin toen ik echt nog regelmatig ontzettend lompe dingen deed bleef hij gewoon rustig en soms zelfs met een beetje humor/sarcasme zo van "ok, nou zo moest het dus niet :') "
Maar ik heb me geen enkele keer echt naar of vervelend gevoeld dankzij hem.
Haha wat een toeval. Dus jij moet 4 februari?! en hoelaat?

Maar dat is wel super zo'n instructeur! Zo zou het moeten lijkt me.. Ipv iemand die boos wordt om elk klein foutje
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 10:30:50 #161
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135471048
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:27 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Haha wat een toeval. Dus jij moet 4 februari?! en hoelaat?

Maar dat is wel super zo'n instructeur! Zo zou het moeten lijkt me.. Ipv iemand die boos wordt om elk klein foutje
6 februari, om 09:50

Ja maar ik snap ook echt niet als instructeur zijnde waarom je boos zou gaan worden op een leerling :?
Werkt alleen maar averechts, de leerling wordt zenuwachtig, bang... heeft gewoon geen enkele zin.
Tenzij de leerling gewoon een mongool is die het expres verkeerd loopt te doen of echt hele hele hele gevaarlijke situaties blijft veroorzaken, dan kan ik me voorstellen dat je als instructeur misschien een keer pissig wordt.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:34:30 #162
123170 alors
zlata1234
pi_135471126
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

6 februari, om 09:50

Ja maar ik snap ook echt niet als instructeur zijnde waarom je boos zou gaan worden op een leerling :?
Werkt alleen maar averechts, de leerling wordt zenuwachtig, bang... heeft gewoon geen enkele zin.
Tenzij de leerling gewoon een mongool is die het expres verkeerd loopt te doen of echt hele hele hele gevaarlijke situaties blijft veroorzaken, dan kan ik me voorstellen dat je als instructeur misschien een keer pissig wordt.
Ik snap dat ook niet idd, dan ben je toch gewoon niet geschikt voor het vak? Mijn instructeur heeft ook wel verhalen gehoord van leerlingen die zulke instructeurs hebben gehad. Het is ook nog eens enorm contraproductief want leerlingen worden daar alleen maar bang en onzeker van, en als je pech hebt gaan ze weg.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:36:21 #163
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135471164
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

6 februari, om 09:50

Ja maar ik snap ook echt niet als instructeur zijnde waarom je boos zou gaan worden op een leerling :?
Werkt alleen maar averechts, de leerling wordt zenuwachtig, bang... heeft gewoon geen enkele zin.
Tenzij de leerling gewoon een mongool is die het expres verkeerd loopt te doen of echt hele hele hele gevaarlijke situaties blijft veroorzaken, dan kan ik me voorstellen dat je als instructeur misschien een keer pissig wordt.
Ja idd zo dacht ik er ook over.. En mijn nieuwe instructeur gelukkig ook. Want die oude instructeur vond gelijk dat je niet naar hem luisterde als je een fout maakte.. Alsof je gelijk alles kunt als het tegen je gezegd wordt.. Dan zouden we allemaal met 5 lessen slagen :P

Maar ik moet 28 januari om 14.30 uur dus er zit iets meer als een week tussen ons in..
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:38:18 #164
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135471218
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:34 schreef alors het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet idd, dan ben je toch gewoon niet geschikt voor het vak? Mijn instructeur heeft ook wel verhalen gehoord van leerlingen die zulke instructeurs hebben gehad. Het is ook nog eens enorm contraproductief want leerlingen worden daar alleen maar bang en onzeker van, en als je pech hebt gaan ze weg.
Yep en dat laatste is ook gebeurd.. En dat terwijl hij notabene een eigen rijschool heeft gehad.. Maar nu snap ik waarom die bijna faillet ging en hij die heeft verkocht en zijn oude rijschool nu zonder hem een doorstart maakt.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 14 januari 2014 @ 11:14:32 #165
414785 sirdanilot
pi_135472112
Nou in dat geval, en als je ook een goed stel hersen hebt, haal je het misschien wel. Succes !
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_135472148
Is er iemand die al geslaagd is voor theorie, en een ANWB theorieboek uit 2013 kwijt wil? Stuur maar een PM ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:50:18 #167
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135473050
Pfff kom er net achter dat ik al bijna 50 klokuren aan les heb gehad.. mede door dat gezeik van verschillende instructeurs en rijtesten bij het CBR.. Ga maar niet uitrekenen hoeveel geld dat is want das niet heel motiverend..
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:54:02 #168
123170 alors
zlata1234
pi_135473132
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:50 schreef Doorzettertje het volgende:
Pfff kom er net achter dat ik al bijna 50 klokuren aan les heb gehad.. mede door dat gezeik van verschillende instructeurs en rijtesten bij het CBR.. Ga maar niet uitrekenen hoeveel geld dat is want das niet heel motiverend..
Het heeft ook geen zin om daar over te piekeren, je kunt er toch niets aan veranderen. Het gaat erom dat je straks je rijbewijs hebt, dan maakt het niet uit of je 25 of 50 lessen hebt gehad. Voor je portemonnee wel natuurlijk, maar het is niet iets waar je zelf invloed op hebt. Je doet je best, meer kun je niet doen.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:01:33 #169
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135473329
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:54 schreef alors het volgende:

[..]

Het heeft ook geen zin om daar over te piekeren, je kunt er toch niets aan veranderen. Het gaat erom dat je straks je rijbewijs hebt, dan maakt het niet uit of je 25 of 50 lessen hebt gehad. Voor je portemonnee wel natuurlijk, maar het is niet iets waar je zelf invloed op hebt. Je doet je best, meer kun je niet doen.
Daarom dat is ook zo!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:03:00 #170
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_135473369
Kut cbr zeker een maand wachttijd voor theorie examen hier in zwolle.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:09:57 #171
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135473517
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:03 schreef Loll het volgende:
Kut cbr zeker een maand wachttijd voor theorie examen hier in zwolle.
Waar niet... en praktijk zelfs 2 maanden..
En dan nog wil het CBR terug naar minder kantoren omdat ze vinden dat het niet druk genoeg is...
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:10:59 #172
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135473538
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:09 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Waar niet... en praktijk zelfs 2 maanden..
En dan nog wil het CBR terug naar minder kantoren omdat ze vinden dat het niet druk genoeg is...
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 12:59:17 #173
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135474836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:09 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Waar niet... en praktijk zelfs 2 maanden..
En dan nog wil het CBR terug naar minder kantoren omdat ze vinden dat het niet druk genoeg is...
Hier in Utrecht is de wachttijd idd zo rond de 6/7 weken. Dat vind ik gewoon ook zo klote, stel ik zou zakken... ok geen enorme ramp, mijn herexamen zit al in mn pakket. Maar dat ik dan 7 weken moet wachten voor ik het weer mag proberen is gewoon -O-
pi_135474968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:09 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Waar niet... en praktijk zelfs 2 maanden..
En dan nog wil het CBR terug naar minder kantoren omdat ze vinden dat het niet druk genoeg is...
Ligt er dus echt aan waar je zit. Over het algemeen is het rustig nu. Op enkele plaatsen (waaronder dan ook Utrecht @dick_laurent) na.

http://www.cbr.nl/downloa(...)0auto%20-%20wk02.pdf
Heel veel plekken hebben <= 2 weken wachttijd.

Week 49 van vorig jaar was het minimum nog een hele maand.... :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:34:17 #175
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135476162
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:59 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Hier in Utrecht is de wachttijd idd zo rond de 6/7 weken. Dat vind ik gewoon ook zo klote, stel ik zou zakken... ok geen enorme ramp, mijn herexamen zit al in mn pakket. Maar dat ik dan 7 weken moet wachten voor ik het weer mag proberen is gewoon -O-
Hier in Leiden is de wachttijd ook zo lang idd.. Maar herexamens hebben altijd voorrang daar zit hier een wachttijd op van ca. 4 weken..
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 13:41:41 #176
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135476449
Oh, dat valt dan weer mee.

Naja, hopen dat we die her gewoon niet nodig hebben toch? ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:49:45 #177
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135476773
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef dick_laurent het volgende:
Oh, dat valt dan weer mee.

Naja, hopen dat we die her gewoon niet nodig hebben toch? ;)
Inderdaad, daar gaan we voor!!! :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 14 januari 2014 @ 14:05:36 #178
414785 sirdanilot
pi_135477540
Hmm, die vier weken zijn inderdaad beétje jammer. -O-

In Terneuzen 1 week :') misschien mijn rij-instructeur overhalen om naar Terneuzen te rijden? Daar rijd je een paar rondjes en je hebt je rijbewijs, je komt misschien drie part-time-werkende-moeders-met-drie-kinderen-in-een-toyota-yaris tegen en een verdwaalde tiener op de fiets met een blikje energydrank, verder geen kip te bekennen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 14 januari 2014 @ 14:06:51 #179
414785 sirdanilot
pi_135477604
Blijkbaar kun je ook in Schelluinen, of all places, afrijden. Ik moest even opzoeken waar dat ligt, in de gemeente Giessenlanden blijkbaar :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 14:12:07 #180
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135477865
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef sirdanilot het volgende:
Blijkbaar kun je ook in Schelluinen, of all places, afrijden. Ik moest even opzoeken waar dat ligt, in de gemeente Giessenlanden blijkbaar :')
hahaha awesome.:P

Wel lullig eigenlijk, als je in terneuzen woont kan je binnen no-time je herexamen doen en je moet idd wel heel slecht rijden/kijken wil je 't niet halen.
Hier in Utrecht rijden de meeste stevig door en rustig op de weg is het zelden :')
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 14 januari 2014 @ 14:40:56 #181
414785 sirdanilot
pi_135479224
Nou in Terneuzen zijn ze vooral obsessief qua kijkgedrag; dat moet allemaal exact volgens het boekje.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:04:52 #182
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_135480165
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:12 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

hahaha awesome.:P

Wel lullig eigenlijk, als je in terneuzen woont kan je binnen no-time je herexamen doen en je moet idd wel heel slecht rijden/kijken wil je 't niet halen.
Hier in Utrecht rijden de meeste stevig door en rustig op de weg is het zelden :')
Ik moet straks ook examen doen in Terneuzen en dacht daar ook altijd hetzelfde over. Toch ken ik maar weinig mensen die bij de eerste keer geslaagd zijn :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:05 schreef sirdanilot het volgende:
Hmm, die vier weken zijn inderdaad beétje jammer. -O-

In Terneuzen 1 week :') misschien mijn rij-instructeur overhalen om naar Terneuzen te rijden? Daar rijd je een paar rondjes en je hebt je rijbewijs, je komt misschien drie part-time-werkende-moeders-met-drie-kinderen-in-een-toyota-yaris tegen en een verdwaalde tiener op de fiets met een blikje energydrank, verder geen kip te bekennen.
Hardop lachen _O-
Snelle Egel
  FOK!fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 15:40:32 #183
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135481409
Iemand Bradie al gezien?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:47:26 #184
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135481611
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
Iemand Bradie al gezien?
Nee t duurt wel lang.. Terwijl hij een half uur geleden nog was ingelogd op Fok..
  FOK!fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 15:48:43 #185
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135481653
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:47 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Nee t duurt wel lang..
Ik ben erg benieuwd. Hij heeft het nu al zo vaak geprobeerd dat ik het hem wel gun om hem nou ook eens te halen. Kan hij ook door met zijn rijbewijs halen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_135481675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:47 schreef Doorzettertje het volgende:

[..]

Nee t duurt wel lang.. Terwijl hij een half uur geleden nog was ingelogd op Fok..
Hij komt niet meer terug denk ik dan :(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 15:52:16 #187
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135481743
Stuur hem een dm anders als jullie t zo graag willen weten :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:54:33 #188
413829 Doorzettertje
Opgeven is geen optie!
pi_135481817
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:52 schreef dick_laurent het volgende:
Stuur hem een dm anders als jullie t zo graag willen weten :P
Gedaan :P
pi_135482510
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:49 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hij komt niet meer terug denk ik dan :(
Laten we hem even wat tijd geven. Als hij weer is gezakt zal dat voor hem ook een klap zijn. Hij had er zoveel vertrouwen in.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_135482682
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:16 schreef Messina het volgende:

[..]

Laten we hem even wat tijd geven. Als hij weer is gezakt zal dat voor hem ook een klap zijn. Hij had er zoveel vertrouwen in.
Maar we zijn juist allemaal zo begripvol en steunend hier!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_135482749
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Maar we zijn juist allemaal zo begripvol en steunend hier!
Als dat al zo is zou dat voor het eerst zijn. Ik zeg niet dat iedereen het doet, maar ik zie een groot aantal mensen Braddie belachelijk maken.
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:28:45 #192
123170 alors
zlata1234
pi_135482996
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:22 schreef Messina het volgende:

[..]

Als dat al zo is zou dat voor het eerst zijn. Ik zeg niet dat iedereen het doet, maar ik zie een groot aantal mensen Braddie belachelijk maken.
Hoe zou dat nou komen he?
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:40:05 #193
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_135483395
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:22 schreef Messina het volgende:

[..]

Als dat al zo is zou dat voor het eerst zijn. Ik zeg niet dat iedereen het doet, maar ik zie een groot aantal mensen Braddie belachelijk maken.
Karma is a bitch.
Snelle Egel
  FOK!fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 16:40:56 #194
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135483419
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:28 schreef alors het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou komen he?
Joh, en ik heb er zelf ook aan meegedaan, maar zijn karma heeft hem nu wel genoeg teruggepakt. Laat dat joch lekker zijn rijbewijs halen. Ik denk dat hij zijn lesje over dingen roepen voordat je het zelf gehaald hebt, wel heeft geleerd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:40 schreef S0nic het volgende:

[..]

Karma is a bitch.
En nu is het imho wel genoeg.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_135483442
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:28 schreef alors het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou komen he?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:40 schreef S0nic het volgende:

[..]

Karma is a bitch.
Ik zou bijna gaan hopen dat jullie kinderen krijgen met een mild-geestelijke ziekte, die dan gepest wordt zoals Braddie dat wordt. Kijken of jullie er dan nog zo over denken ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 16:43:29 #196
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135483514
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Messina het volgende:

[..]

[..]

Ik zou bijna gaan hopen dat jullie kinderen krijgen met een mild-geestelijke ziekte, die dan gepest wordt zoals Braddie dat wordt. Kijken of jullie er dan nog zo over denken ;)
Poeh nou dat gaat ook wel weer ver hoor :{

Overigens... vooralsnog laat ie zich hier niet meer zien, volgens mij heeft hij er zelf ook wel genoeg van.
  FOK!fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 16:44:52 #197
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135483572
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef dick_laurent het volgende:
Overigens... vooralsnog laat ie zich hier niet meer zien, volgens mij heeft hij er zelf ook wel genoeg van.
Vind je het heel gek? :{
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_135483649
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Poeh nou dat gaat ook wel weer ver hoor :{
Daarom zei ik ook bijna.

Weet je, mijn broertje heeft PDDnos. Die is ook anders dan anderen, en dan ben je een makkelijke prooi. Want ja, je ziet niets aan hem, he. Dus het zal wel gewoon een rare snuiter wezen. Pesten die hap. Gewoon zielig.
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 16:48:30 #199
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135483711
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef Messina het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook bijna.

Weet je, mijn broertje heeft PDDnos. Die is ook anders dan anderen, en dan ben je een makkelijke prooi. Want ja, je ziet niets aan hem, he. Dus het zal wel gewoon een rare snuiter wezen. Pesten die hap. Gewoon zielig.
Ja vind ik ook. Ik doe daar ook niet aan mee hoor.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:49:45 #200
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_135483754
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Messina het volgende:

[..]

[..]

Ik zou bijna gaan hopen dat jullie kinderen krijgen met een mild-geestelijke ziekte, die dan gepest wordt zoals Braddie dat wordt. Kijken of jullie er dan nog zo over denken ;)
Om al zijn tekortkomingen af te schuiven op een mild-geestelijke ziekte vind ik overdreven.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')