Ik woon op de vierde verdieping en heb hetzelfde probleemquote:Op zondag 12 januari 2014 12:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat zal vast zo zijn, maar toch verminderd handig als je op de eerste verdieping woont.
Vergeet tankslappers nietquote:Op zondag 12 januari 2014 13:24 schreef vannelle het volgende:
Ik vind dat er ook punten uitgedeeld moeten worden voor een geniale redding.
Uit een highsider komen bijvoorbeeld, of een plotseling naar links komende auto over de redresseerstrook voorbij gaan.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Op een knoppunt of wat?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:12 schreef stinkie het volgende:
16 punten exclusief file. Is dat per rijbaan per snelweg? 2 banen a20, 2 a16
jup, snelwegen kwamen daar samen, daar ging het ook mis, vrachtauto die van baan verwisselde. Voor ik weer stond keek ik naar 4 rode kruizen boven de snelwegquote:Op zondag 12 januari 2014 13:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Op een knoppunt of wat?
Voor mij heeft het vast gestaan op de N65, ringweg Den Bosch en een klein stukje op de A2
Een highsider redden is ook wel een goeie ja. En dan nog extra punten per gescheten kleur stront
Niet na te gaan, kwam er met zoveel kracht uit dat het bij het eindstation gemengd was tot 1 kleur.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:31 schreef BlackLining het volgende:
Een highsider redden is ook wel een goeie ja. En dan nog extra punten per gescheten kleur stront
Ben jij niet met de scootah gestuiterd op t asfalt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ga niet stuiteren, tenminste, niet op verhard.. Gewaagde uitspraak wel. :p
HAquote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Ben jij niet met de scootah gestuiterd op t asfalt?
Op een scooter rijden: -10quote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... das een scooter, dat telt nietquote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Gecrashd: 1quote:Op zondag 12 januari 2014 11:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
We kunnen ook een soort highscore archievement lijstje gaan bijhouden natuurlijk.
Gecrashd: 1 punt
Motor total loss: 5 punten
Kentekenplaat verloren: 5 punten
Ambulance gebeld: 10 punten
In de sloot beland: 10 punten
Bewusteloos geweest: 10 punten
Met loeiende sirenes afgevoerd: 15 punten
Het nieuws gehaald: 15 punten
Traumaheli: 25 punten
En dan nog verder optellen:
Per nachtje ziekenhuis: 7,5 punt
Per botbreuk: 7,5 punt
Per geraakt koekblik: 5 punten
Per jankende omstander: 5 punten
Per veroorzaakte km file: 5 punten
Zoiets?
ik kom naar je toe morgen!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:42 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen blij met het feit dat ze crashen
Sterkte.quote:
We have a winner. Gefeliciteerdquote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Gecrashd: 1
Motor total loss: 5
Ambulance gebeld: 10
Bewusteloos geweest: 10
Met loeiende sirenes afgevoerd: 15
Het nieuws gehaald: onbekend
Traumaheli: 25
Per nachtje ziekenhuis: 7,5 * 9
Per botbreuk: 7,5 * 2
Per geraakt koekblik: 5
Per jankende omstander: onbekend
Per veroorzaakte km file: onbekend
------------------------------------------------------
153½ punten
waarom niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb overigens0
punten.
Al heb ik wel een traantje gelaten om SD in het ziekenhuis, maar dat valt niet onder jankende omstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |