Dit! Ik vind het heel erg leuk om te kijken naar wat er in de serie gebeurt en daarover te speculeren, maar ik vind het kijken naar tweetdata toch een beetje valsspelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mwah. Vind het meer spoilers. Ik wil het iig niet op deze manier al weten wie er uit vliegt. En ik ben niet de enige denk ik.
Geen hints die door het programma zelf gegeven worden of gevonden dienen te worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Social media is mede een hint naar de mogelijke volgorde van afvallen, derhalve duidelijk onderdeel van dit topic.
Dit inderdaad, lijkt mij toch wel duidelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit topic is voor hints en theorieën in de serie. Als je er achter wil komen door naar social media te kijken kan dat beter in een ander topic imo.
RLS / [WIDM] Social Mediaquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Ten eerste is er niet echt een ander topic om dit te plaatsen en ten tweede zijn de twitterdata net zo mysterieus als een mogelijke hint. Er is in principe niet veel uit af te leiden.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja, daar ga ik dus niet in posten
Ehh sorry, waarom niet? Jouw reden om het hier te posten is dat het niet in een ander topic kan, ís er een ander topic, wil je daar niet heen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja, daar ga ik dus niet in posten
Beetje flauw de manier waarop je dit doet, daarom.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ehh sorry, waarom niet? Jouw reden om het hier te posten is dat het niet in een ander topic kan, ís er een ander topic, wil je daar niet heen?
Ik vervul slechts jouw behoefte, opdat mijn eigen behoefte vervuld kan worden. Egoïstisch wellicht, maar flauw?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beetje flauw de manier waarop je dit doet, daarom.
Ik had geen behoefte aan een ander topic, vind het hier prima passen namelijk. Laten we gewoon verder gaan met de discussie stel ik voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vervul slechts jouw behoefte, opdat mijn eigen behoefte vervuld kan worden. Egoïstisch wellicht, maar flauw?
Beetje flauw van jou juist, dat je informatie die meerdere mensen hier liever niet lezen, niet in een inmiddels aangemaakt apart topic wilt plaatsen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beetje flauw de manier waarop je dit doet, daarom.
De tweets van Sofie waren ingeplande tweets die automatisch zijn gepost.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even voortbordurend op dit overzichtje wat ik maakte een tijd terug:
Susan Visser's Facebook staat ook volledig stil tussen 13 mei en 14 juni.
Ik denk ergens dat Sofie de volgende aflevering afvalt want zij is simpelweg te bezig op social media om lang in dit spel te hebben kunnen zitten. Over Daphne Bunskoek is amper iets te vinden.
Ik denk dat het risico te groot is om daar de Mol tussen te zetten, dat zou praktisch ook niet kunnen want dan zou er iemand ontbreken in de groep die in het publiek zat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:55 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af waarom de kandidaten niet de acteurs van het toneel zelf voor ogen kregen, maar een foto van ze te zien kregen.. zou de daadwerkelijke mol vermomd op de foto staan ? zo iets is lang van tevoren te regelen natuurlijk en het zou een typische hint zien in een afsluitende aflevering waarbij je zegt 'dat we dat niet gezien hebben![]()
'
En zou om die reden behalve Owen ook Susan afvallen als mol ?
Zo'n foto kan toch maanden van tevoren al worden gemaakt ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat het risico te groot is om daar de Mol tussen te zetten, dat zou praktisch ook niet kunnen want dan zou er iemand ontbreken in de groep die in het publiek zat.
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Zo'n foto kan toch maanden van tevoren al worden gemaakt ?
Zou wel een toffe hint zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:55 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af waarom de kandidaten niet de acteurs van het toneel zelf voor ogen kregen, maar een foto van ze te zien kregen.. zou de daadwerkelijke mol vermomd op de foto staan ? zo iets is lang van tevoren te regelen natuurlijk en het zou een typische hint zien in een afsluitende aflevering waarbij je zegt 'dat we dat niet gezien hebben![]()
'
De foto...ik kan er niet echt iemand uithalen...misschien Tygo als 5de van rechts? (de kin komt wat overeen, de lengte absoluut niet)quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:55 schreef TLC het volgende:
'
Wellicht Sofie als de derde van rechtsquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:06 schreef kvd het volgende:
[..]
De foto...ik kan er niet echt iemand uithalen...misschien Tygo als 5de van rechts? (de kin komt wat overeen, de lengte absoluut niet)
[ afbeelding ]
Inderdaad, overduidelijk in beeld ook een paar keer dat ze haar peddel niet eens in het water deed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:31 schreef Lemming22 het volgende:
Jullie ook opgevallen dat Sofie geen bal deed in de roeiboot? Daarnaast zat ze ook op de beste positie voor de mol, helemaal alleen achterin waar niemand haar kon zien.
Maar het leek ook alsof Tygo onwijs aan het acteren was dat die keihard mee deed? Of heeft niemand dit gezien?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:31 schreef Lemming22 het volgende:
Jullie ook opgevallen dat Sofie geen bal deed in de roeiboot? Daarnaast zat ze ook op de beste positie voor de mol, helemaal alleen achterin waar niemand haar kon zien.
Sofie koos ook voor de zware tas, helaas wilde de rest van haar groep de lichte tas.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Titel van de opdracht was Zware keuze, Susan koos ervoor om de zware tas te nemen. Door de zware tas waren ze twee minuten te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |